TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning Line Up :o
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Yep, ik ga
en dien [BE]Fusion`-- komt me bekend voor, mss kent hij mij ook 
Zouden er speciale reinen van brussel naar antwerpen rijden om 12uur?
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Zouden er speciale treinen van brussel naar antwerpen rijden om 12uur? |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Ach ga gewoon naar beide |
ik wil wel heel graag, maar weet nog niet of ik met paar maten zal gaan. eigenlijk zie ik die meeting eerder zitten omdat die maten ni echt voor puren trance zijn =).
count me in dus!
-Glad
| Originally posted by Gladius count me in dus! |

hmm...23:41... da lukt h���l misschien.
alhoewel nee, trein lukt niet. Maar, ik zat zo just de kaart te bekijken(1e keer dat ze misschien nog is nuttig wordt
). En ik zie dat BEfusion langs groot-bijgaarden moet passeren... en ook langs ternat, die, die kan mij en nabistai meenemen...?
Ja jongens, ik wil zeker meegaan!
MAAR (en hier begint hij weer met zijn melig gezaag)
Op 6 september is er hier in de buurt blijkbaar een fuif (v-dance). Natuurlijk denkt ge direct, de trancegoden missen voor een stomme fuif, dikke loser! Maar ik heb verleden week echt wel het meisje van mijn dromen ontmoet! Ze is echt in elk opzicht perfect voor mij! Het enige porobleem is dat ze een lief heeft MAAR die relatie is door mijn aaanwezigheid serieus aan het wankelen. Vandaag ga ik proberen serieus met haar te klappen om te zien hoe het zit. ALS het mij zou lukken dan zal ik me haar zeker naar die fuif gaan (ze heeft strenge ouders => met haar naar aib gaan is onmogelijk). Lukt het niet dan ga ik maarschijnlijk naar aib (depressief en troost zoekend bij mijn mede-betas maar kom, dan zal ik er toch zijn)
oh my. Proficiat 
laat ons weten hoe het afloopt nabistai.. 
klein vraagje.. spreken we af aan het station of op het terrein zelf? het is een groot gebeuren, dus de kans is niet klein dat we elkaar mislopen..
oh ja, zijn er ook b-dagtrips met de nmbs? in april was dat het geval en dat kwam heel voordelig uit..
| Originally posted by tor8024 oh ja, zijn er ook b-dagtrips met de nmbs? in april was dat het geval en dat kwam heel voordelig uit.. |
| Originally posted by CygnusX Yep, die zijn er. |
| Zijn er die niet met de trein gaan? Als iedereen met de trein gaat, dan kunnen we net zo goed bij het station afspreken ja. Wat zegt de rest ervan? |
ik heb voor mn werk abo nr antwerpen dus b dag trip hoeft voor mij niet.
Heeft er iemand een idee tegen welk uur er meeting zou zijn. Uit ervaring lijkt het mij best op zulke events vroeg aanwezig te zijn.
| Originally posted by djcresto Uit ervaring lijkt het mij best op zulke events vroeg aanwezig te zijn. |
Ok, ik zal dus naar aib komen
(welke trein gaan jullie allemaal pakken -> kwestie van een beke tegelijk toe te komen en mss al ewa kompanie te hebben op den trein
)
Ik kom me paar vrienden met den auto
Laat op tijd weten waar/wanneer ge afspreekt enzo :-)
Moesten jullie het nog niet doorhebben, in het weekend ben ik niet op de kliniek, dus zal ik er ook zijn 
Afspreken aan het station is inderdaad het beste, maar hoe moeten wij elkaar herkennen?
| Originally posted by Pumaz Moesten jullie het nog niet doorhebben, in het weekend ben ik niet op de kliniek, dus zal ik er ook zijn ![]() Afspreken aan het station is inderdaad het beste, maar hoe moeten wij elkaar herkennen? |
Ik heb het gisteren voorgesteld aan men ouwers, en raad eens.
ik mag niet.
Dus, hoogstwaarschijnlijk ben ik der ni bij.
Count me in
Ik zou deze TA-meeting en aib zeker niet willen missen.
Groetjes
TatanaGirl
ik wil het ook ni missen 
| Originally posted by Tiger777 ik mag niet. |
Hopelijk lukt het toch nog...
ik ga in ieder geval mijn best doen. Als ik met de tram naar brussel centraal kan gaan, moet ik ten laatste om 22:50 vertrekke, veel te vroeg. Maar, ik heb BEfusion een pm'eke gestuurd om te vrage of hij mij kan komme oppikke rond 23:30.
edit: My only hope!!!
| Originally posted by tor8024 iedereen kent ondertussen cygnus en tatanagirl denk ik, dus dat moet deen probleem zijn.. |