TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sweta radio
Pages (3): « 1 2 [3]
Hur g�r det till, om jag spelar musik, m�ste inte jag sj�lv vara server d�, eller kan jag anv�nda n�n annan som server? Hur g�r det till i s� fall?
18.30 k�r jag ig�ng denna mix av MiB.. premi�r f�r mighttp://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=121959... Jag lutar p� att MiBs mix e bra
En g�ng k�rde jag en mix utan att lyssna p� den innan, den var gjord av en kille som precis b�rjat mixa CD och efter en stund m�rkte jag att det var katastrof... lugn gott folk, de va ingen fr�n detta forum 
[edit] Kom just p� att polare har ett program som synkar musiken mellan alla som k�r en server om man vill k�ra exakt samma... n�t i den stilen...
Jag lyssnar redan p� din radio
F�rsta g�ngen jag h�r Armin - Future Funland. Den e fet grym.
Ser fram emot MIBs mix.
WEEHHEYYY nu b�rjar den
lyssnar ox� nu =) tippar p� att den d�r MiB e en klippa p� o v�lja l�tar =)
| quote: |
| Originally posted by MiB lyssnar ox� nu =) tippar p� att den d�r MiB e en klippa p� o v�lja l�tar =) |
ha ha
Livet e gott mot dom goda som Steve brukar s�ga...
wiii softich!
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag h�rde han e en av Sveriges top DJs ha haN� nu krankar jag p�, �ppnar balkong d�rren och s�tter mig i solen med en iiiis kall biiira Livet e gott mot dom goda som Steve brukar s�ga... |
S� var det �ver..
Det var ju inte b�ttre �n Ferry Corsten i alla fall 
Men det var riktigt bra

| Originally posted by Kongo_kim S� var det �ver.. Det var ju inte b�ttre �n Ferry Corsten i alla fall |
vem e n�ste man till rakning? ja missade premi�ren tyv�rr 
om jag f�r tag p� l�nga RCA -> 3,5 plugg kablar s� kan jag k�ra relativt snart....m�ste bara hitta dom f�rst, sen e jag redo att r�cka 
jag f�r bbb, 10 mbit till vintern, d� ska ni f� minst en weekly show from the one. (j/k), heh 
hur blir det med radion..
har n�gra gjort n�gra mixar som steve kan k�ra???
eller blir de inget av detta exellenta f�rslag???
| Originally posted by TrancE_GyLLe hur blir det med radion.. har n�gra gjort n�gra mixar som steve kan k�ra??? eller blir de inget av detta exellenta f�rslag??? |