TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MC's.. overbodig?
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Die ik heb gezien was een donkere gozer met een petje ofzoiets op. Zou die een lulkick hebben gehad? En steeds maar hetzelfde zeggen he?!?! mmm, misschien moet ik deze post ook maar plaatsen in die vieze dingen thread, want ik ga over mijn nek van zo'n mc... &^*%*$#, zomaar door platen heen ouwehoeren. Als ie nou eens wat nuttigs zou zeggen.... |
mmm, hoor ik er weer niet bij... zucht
want ik vind hem echt NIX. Misschien word ik te oud

| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz mmm, hoor ik er weer niet bij... zucht want ik vind hem echt NIX. Misschien word ik te oud |

ik vind zeker niet alle MC's irritant maar op Dance Valley heb ik toch echt het toppunt gehoord! Armin van Buuren was aan het draaien begint die MC er doorheen te brallen van "oh what are you lovely Armin, blabla" ongeloofelijk! en het toppunt werd bereikt toen Armin voor een van de eerste keer op een big-party zijn nieuwe productie "Clear Blue Moon" spinde en die **** MC
er maar door bl��f lullen! Echt Armin keek die vent zo pist aan van; please shut the f*ck up!
maar goed om maar te bewijzen dat niet alle Mc kut zijn
hier nog ff een coole MC(vind ik) 
| quote: |
| hehe, erg is dat he om er niet bij te horen! daar zit ik ook altijd ontzettend mee! |

| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Ja, nou, enorm... ik vraag me af of mijn leven zo nog wel zin heeft ![]() Zullen we een praatgroepje oprichten voor mensen-die-er-niet-bijhoren? |
| quote: |
| Sterker nog: ik heb me allang aangemeld bij het RIAGG... ben al enkele jaren onder behandeling! tja, je bent een echte of je bent het niet he! |
| quote: |
| Originally posted by Jukx En tegen Speakerfreak: ik vond die MC bij Dana op Qlimax juist wel gaaf!!! Zweepte het juist wel goed op en zei geen lompe dingen enzo! Ik vond hem er prima bij passen eigenlijk. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.