TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ideetje: Share The Wealth
Pages (3): « 1 2 [3]
inderdaad
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 oh, prachtig, ik kan zelf mijn lijst updaten!!! |
Ja jongens, mijn mp3's staan op 12 verschillende cd's kheb voorlopig geen zin om daar ne lijst van te maken zenne 
| Originally posted by BEACHBOY Ahja? hoe doe je dat? Dat zou toch niet kunnen, anders kan iedereen zo dingetjes wijzigen aan m'n site. Me is |

| Ja jongens, mijn mp3's staan op 12 verschillende cd's kheb voorlopig geen zin om daar ne lijst van te maken zenne |
| Originally posted by Tiger777 neenee, het adres wijst naar mijnen angelfire, en da is van mij, en ik kan daar dus ook in verandere wa'k wil ![]() luie zak! Hebde da programa dan ni afgaald? |
(trouwens 3 van mijn cd's zijn al 8(!!!) maanden uitgeleend)
Om al mijn mp3 cds erop te zetten moet ik eerst heel aalst rondgaan en een stuk of 25 cds van mensen gaan halen...
Voorbeeld: ALLE bonzai-producties van '99 op 1 cd!
| Originally posted by Pumaz Voorbeeld: ALLE bonzai-producties van '99 op 1 cd! |
lol nice list cygnus =).
wrom hebde gij da eigenlijk allemaal in aparte albums gedaan?
| Originally posted by Gladius wrom hebde gij da eigenlijk allemaal in aparte albums gedaan? |
Vraagske: nu da ge elkanders tracklist ebt �, oe gaade nu precies sharen? Want kem ier al van ftp en hub-toestanddinges gehoord, ma sorry ze, daar emmek de kl*te verstand van.
Kwilkik ook wel grust meedoen, ma dan zouk wel wa moete wete wa of hoe, dus als daar mij iem de nodige uitleg zou kunne geve, zouk al eel dankbaar zijn.
Ma kijk, kzalkik al beginne mee menne tracklist ook, en kankik achteraf nog altij zien wada der mee gebeurd.
Greetzzzz
aan de mensen die der hier �cht iets van weten:
Zouden wij zelf zo genen hub kunne beginne?
Lijkt me nogal vrij nutteloos, iedereen kan toch gewoon op de huidige hub gaan, dan kan iedereen het dowloaden.
dat wel, maar wa stelt gij anders voor als we onder elkaar willen sharen?
Wat ik juist gezegd heb tiens
onder elkaar share he. Het oorspronkelijke idee was het uitwisselen van HDD's. En klein hub'eken zou toch veel gemakkeleker zen.
en ah ja, welke reden hebt ge om zo onbeleefd te zijn?
Als iemand iets van mijne lijst wil, stuur me dan maar een pm'etje, dan share ik het wel op mijn ftp of op de hub.
Op dit moment online:
Beachboy
CygnusX
Gladius
Lightworks
Tiger777
Zevan
Belgian Bonzai