TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Devotion [Mauro Picotto & Above & Beyond + more]
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Gate 42 on Sep-20-2003 09:11:

S� vitt jag vet s� ska det finnas en del biljetter kvar. Sj�lv ska jag in till stan p� m�ndag och f�rs�ka fixa en biljett �t en v�n som inte �r ute i god tid

Posted by zamson on Sep-20-2003 09:34:

jag har ju inte heller kirrat biljett �n... gl�mde bort det hela totalt.. men men f�r hoppas p�d et b�sta... blir fullt upp n�sta vecka

Posted by toka on Sep-20-2003 10:45:

wohoo! snart dax! inte l�ngt kvar nu till devotion! l���ngtar!

Posted by Laszlo on Sep-25-2003 13:10:

K�pte biljetter samma vecka som de sl�ptes...fan, Picotto har man v�ntat p�...ojoj...L�ngtar som bara den...har lyssnat non-stop p� Radio 44 (Vecka44.com). F�r er som inte vet s� k�r de Picotto non-stop fram till typ l�rdag. �rongodis s� det st�r h�rliga till!

Posted by JayBee on Sep-25-2003 14:32:

hehe jag har varit och handlat lite inf�r l�rdag det ska bli himmla kul. det blir v�l en del som kommer tror jag.

Treo kommer oxo, hans biljett �r k�pt fast han har sv�righeter att ta sig ut p� internet, men honom l�r ni se oxo

VI SES P� L�RDAG

Posted by Glorie on Sep-25-2003 14:59:

ojjj... Treo!!!! j�klar amalia! MEN hur ska vi k�nna igen varandra?
uuuuuh. ni f�r s�ga va ni ska ha p� er

ja m�ste ju tyv�rr planera det redan nu, eftersom jag �ker tidigt i morgon och allts� m�ste packa ikv�ll...=/

kommer nog ha en svart kort kl�nning utan �rmar med en tribal me orange � gult p� p� br�stet.... ELLER svart kjol och bl� tr�ja... eller den svarta kl�nningen och en svart tr�ja ovanp�.. Kan h�nda att jag byter om d�rinne.. haha svarta st�vlar iaf Nu f�r ni komma fram men det e aldrig n�n som v�gar K�ST

Posted by JayBee on Sep-25-2003 15:04:

quote:
Originally posted by Glorie
ojjj... Treo!!!! j�klar amalia! MEN hur ska vi k�nna igen varandra?
uuuuuh. ni f�r s�ga va ni ska ha p� er

ja m�ste ju tyv�rr planera det redan nu, eftersom jag �ker tidigt i morgon och allts� m�ste packa ikv�ll...=/

kommer nog ha en svart kort kl�nning utan �rmar med en tribal me orange � gult p� p� br�stet.... ELLER svart kjol och bl� tr�ja... eller den svarta kl�nningen och en svart tr�ja ovanp�.. Kan h�nda att jag byter om d�rinne.. haha svarta st�vlar iaf Nu f�r ni komma fram men det e aldrig n�n som v�gar K�ST
n� men om vi s�ger s�h�r.. ALLA k�nner ju stefan han �r v�rat spindeln�t och alla kan samlas runt honom s� tr�ffar vi nog varandra. eller s� kan vi best�mma n�got i f�rv�g s�d�r men det �r ju jobbigt f�r alla kommer typ olika tider och hittan och dittan

mig l�r ni k�nna igen, jag kommer har tema "orange/svart" +oranga lightstick & + orange h�rgele

fan jag kan inte h�lla mig

Posted by Glorie on Sep-25-2003 15:10:

quote:
Originally posted by JayBee
n� men om vi s�ger s�h�r.. ALLA k�nner ju stefan han �r v�rat spindeln�t och alla kan samlas runt honom s� tr�ffar vi nog varandra. eller s� kan vi best�mma n�got i f�rv�g s�d�r men det �r ju jobbigt f�r alla kommer typ olika tider och hittan och dittan

haha det d�r kommer aldrig att funka kan ja s�ga redan nu, men ok, ja ska h�lla utkik efter n�n me orange h�r d� K�nner du treo eller? s� man kan s�ga hej till honom me?

Posted by JayBee on Sep-25-2003 15:22:

quote:
Originally posted by Glorie
haha det d�r kommer aldrig att funka kan ja s�ga redan nu, men ok, ja ska h�lla utkik efter n�n me orange h�r d� K�nner du treo eller? s� man kan s�ga hej till honom me?

hehe vad����ra? n� men vad har du f�r f�rslag d�? det �r j�vligt sv�rt att f� allt folk att samlas liksom. jag tror inte att alla kommer tr�ffa varandra hur vi �n g�r. det finns alltid n�n som skiter i vad vi s�ger och n�n som inte hajar och n�n som tar fel eller r�kar ut f�r n�tt osv. men vi kan ju satsa p� att de flesta utav oss tr�ffas men mina �ron �r �ppna, s�g bara n�tt s� �r jag nog med p� det (men vi kan ju tr�ffas backstage med mauro, alla h�r �r v�l oxo b�sta poolare med honom som jag )

hmm n� jag k�nner inte Treo nu men jag kommer f�rmodligen k�nna honom efter l�rdag, han ska vara med p� paintball. f�rmodligen s� kommer han till devotion tillsammans med mig fast jag tror inte att han kommer vara vid min sida hela kv�llen

Posted by SteveTranz4ever on Sep-25-2003 15:36:

Tyv�rr har ju TAs en tendens att ha sv�rt att tr�ffas, kanske en del helt enkelt inte bryr sig eller inte vill.
Sj�lv tycker jag det bara �r kul och hoppas p� att om n�n jag inte har tr�ffat kommer fram och h�lsar, tro inte att jag utser mig sj�lv till n�n gud som alla ska samlas vid men faktuk �r att m�nga s�kert vet hur jag ser ut om dom tex. vart p� Liquidsunset.org � kollat.
Jag vet inte hur alla ser ut men m�nga.

Jag och mindshooter har f�rs�kt f� ig�ng att vi k�r helt enkelt med att vi ses p� h�ger sida om DJen p� main l�ngst fram... har funkat till viss del men om vi g�r det till en vana s� kan det ju vara s� p� alla fester s� vet man det att om jag g�r till h�ger sida om DJen l�ngst fram s� st�r det f�rmodligen ett par TAs d�r � dansar...
Det har h�nt att n�gra har k�nt igen mig och s� har jag i min tur presenterat dom f�rvarandra och f�rklarat att dom b�gge e SWETAs och s� h�lsar dom p� varandra...

Kom igen nu alla fegisar I DARE YOU

Posted by Laszlo on Sep-25-2003 15:47:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tyv�rr har ju TAs en tendens att ha sv�rt att tr�ffas, kanske en del helt enkelt inte bryr sig eller inte vill.
Sj�lv tycker jag det bara �r kul och hoppas p� att om n�n jag inte har tr�ffat kommer fram och h�lsar, tro inte att jag utser mig sj�lv till n�n gud som alla ska samlas vid men faktuk �r att m�nga s�kert vet hur jag ser ut om dom tex. vart p� Liquidsunset.org � kollat.
Jag vet inte hur alla ser ut men m�nga.

Jag och mindshooter har f�rs�kt f� ig�ng att vi k�r helt enkelt med att vi ses p� h�ger sida om DJen p� main l�ngst fram... har funkat till viss del men om vi g�r det till en vana s� kan det ju vara s� p� alla fester s� vet man det att om jag g�r till h�ger sida om DJen l�ngst fram s� st�r det f�rmodligen ett par TAs d�r � dansar...
Det har h�nt att n�gra har k�nt igen mig och s� har jag i min tur presenterat dom f�rvarandra och f�rklarat att dom b�gge e SWETAs och s� h�lsar dom p� varandra...

Kom igen nu alla fegisar I DARE YOU

Det l�ter som en bra id�...jag har s�kert sett de flesta av er, men jag �r skitkass p� ansikten och �nnu v�rre p� namn, s� don't blame me for that - men k�nner jag igen n�gon ska jag defenitivt h�lsa...P� Trinity II var det n�gon nisse som tydligen k�nde igen mig, och kom fram och ber�mde mig f�r min Dance Valley video...D� blev jag glad - s� det var najs Jag ska iofs med bussen fr�n Jkpg, kommer s�kert tr�ffa en del personer d�r...Jag vet inte om den stannar i Lkpg, om det de har en egen buss d�rifr�n? Hur som haver - syns p� l�rdag...nu m�ste jag duscha...!

Posted by JayBee on Sep-25-2003 16:06:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
tro inte att jag utser mig sj�lv till n�n gud som alla ska samlas vid

VA??!?!?!?! men jag som trodde att...

Posted by staz on Sep-25-2003 17:03:

jag tr�ffar g�rna nytt folk.. hoppas bara att jag kan komma.. har en tendens att dra p� mig f�rkylningar lagom till alla fester... midway missade jag pga sjukdom.. trance nation i april gick jag p� fast ja va sjuk (vart typ frisk efter allt dansande och svettandes ) och nu vart jag lite f�rkyld ig�r.. f�r hoppas att det inte blir v�rre...
s� till h�ger om dj b�set l�ngst fram allts�? �r det det som g�ller?
op trance eller techno golvet isf?

postade f�r �vrigt en post om ett m�te p� TC, men det verkade inte vara alltf�r stort intresse .. f�r er som varit p� munchen innan s� skulle �verv�ningen precis ovanf�r trappan vara en bra m�tesplats.. (finns 2 trpapor upp till �verv�ningen, en som leder upp ifr�n main golvet och en som leder upp direkt n�r man kommer upp fr�n bottenv�ningen.. jag syftar p� den sistn�mnda..)

Posted by Laszlo on Sep-25-2003 17:13:

Jag ser g�rna att vi tr�ffas p� Techno-golvet...men det har ju mindre betydelse...inte f�r att jag vet hur det ser ut d�r inne, men baren kan man ocks� ses vid...garderoben likas�...finns ett o�ndligt antal alternativ...hur som helst...f�r ni syn p� Lasseman s� hojta bara till!!

Posted by SteveTranz4ever on Sep-25-2003 17:53:

Anledningen att vi brukar s�ga till h�ger fram p� golvet �r f�r att folk inte g�rna vill dra sig vid en viss tidpunkt... det �r sv�rt att dra sig fr�n golvet om tex. det �r v�rldens drag � klimax p� golvet d�rf�r e �nd� golvet en mer central punkt och sen kan man g� �t sidan om man vill � snacka eller h�lsa om man st�ter ihop med n�n f�r d� vet man iaf hur personen/personerna ser ut...
Lite h�g volym men man f�r kompromissa...

Posted by staz on Sep-25-2003 17:58:

sant.. bara lite sv�rt att snacka d�r

kommer nog f�redra trance golvet, fast vill se/h�ra/uppleva lite av picotto ocks�, men h�ller v�l utkik vid b�sen iaf

Posted by Glorie on Sep-25-2003 22:04:

Party Hat

ja ska f�rs�ka smita fram d�r vid det d�r st�llet..till h�ger om dj'n �ven om det omr�det inte �r n�t jag f�redrar att st� i

kan ju bara till�gga att ja inte kommer k�nna igen n�n (mer �n de ja tr�ffat f�rut) men jaja ni kan v�l s�tta p� er en stor namnskylt d�r de st�r ert nickname hoho

nu drar ja, ses p� l�rda, f�rhoppningsvis

Posted by JayBee on Sep-26-2003 04:20:

hehe jag brukar alltid st� l�ngstfram i vilket fall som helst. men om det finns 2 dansgolv kan vi ju ha 2 TA grupper det blir typ inb�rdes krig i TA techno vs trance

Posted by SteveTranz4ever on Sep-26-2003 06:40:

quote:
Originally posted by staz
har en tendens att dra p� mig f�rkylningar lagom till alla fester... midway missade jag pga sjukdom.. trance nation i april gick jag p� fast ja va sjuk (vart typ frisk efter allt dansande och svettandes ) och nu vart jag lite f�rkyld ig�r.. f�r hoppas att det inte blir v�rre...

Fan.... nu har jag dragit p� mig v�rldens f�rkylning... f�r skita i Weekender ikv�ll... hoppas det inte blir s�mre till imorrn... har paintball att orka med ocks� <<-- s� d�r k�nner jag mig faktiskt just nu...

Ingen alkohol p� f�rfesten f�r mig...

Posted by SteveTranz4ever on Sep-26-2003 06:42:

Prel. speltider.

Techno floor
2200-0000 Cari Lekebusch [SE]
0000-0300 Mauro Picotto [IT]
0300-0500 Henrik B [SE]

Trance floor
2200-0000 Parham [SE]
0000-0200 Gareth Emery [UK]
0200-0500 Above & Beyond [UK]

Posted by mindshooter on Sep-26-2003 06:57:

s�h�r ser jag alltid ut n�r jag dansar...armarna upp�t.
nu k�nner alla igen mig.

Tror faktiskt att jag ska ha dom d�r byxorna. Kort h�r, kn�l p� huvudet och sj�lvlysande armband...

Kommer nog vara l�ngst fram p� Trance golvet mest hela tiden

Posted by Kongo_kim on Sep-26-2003 07:19:

bara att konstatera jag har inte r�d att g�.
J�vla fotbollen tar upp hur mycket cash som helst.

men jag vill ha en rapport p� minst 10 sidor storlek 12 tack

Posted by Versace on Sep-26-2003 08:59:

hur st�r det till med f�rs�ljningen av biljetterna??

Posted by SteveTranz4ever on Sep-26-2003 09:21:

quote:
Originally posted by Versace
hur st�r det till med f�rs�ljningen av biljetterna??

Tydligen s� har dom s�lt �ver f�rv�ntan...

Posted by zamson on Sep-26-2003 10:21:

Sad

Jag m�ste tyv�rr ocks� l�gga mig den h�r g�ngen... Det hade varit skitkul o se picotto, gtr o above & beyond. Nu �r h�lsan skit och ekonomin �nnu v�rre. Det k�nns inte s� jobbigt nu men p� l�rdag kommer �ngesten...d vet jag. Kenny, whiterussian, steve, lonne och alla som stod p� dansgolvet kl 4:45 p� Berns i tisdags.. Hade g�rna dansat med er igen - men det kommer fler tillf�llen!

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »