TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Sorry mannen... PVD & Orkidea lirar natten mot den 24e...
Vill man veta ungef�r hur m�nga biljetter som s�lt eller r�ttare sagt vill veta om det finns fler �n 10% kvar s� kan man se det p� ticnet.se
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sorry mannen... PVD & Orkidea lirar natten mot den 24e... Vill man veta ungef�r hur m�nga biljetter som s�lt eller r�ttare sagt vill veta om det finns fler �n 10% kvar s� kan man se det p� ticnet.se |
yeye kommer fler ggr f�rhoppningsvis
| [b]Originally posted by SteveTranz4ever [/Vill man veta ungef�r hur m�nga biljetter som s�lt eller r�ttare sagt vill veta om det finns fler �n 10% kvar s� kan man se det p� ticnet.se |
hoppas alla e lika �verlyckliga som jag �ver att Paul kommer hit f�r f�rsta g�ngen
Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham...
N�t trevligt jag vill ber�tta Paul Van Dyk kommer g�ra ett 3 timmars set !!!
Ocks� trevligt �r att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gl�ds �t de...
| Originally posted by SteveTranz4ever Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham... N�t trevligt jag vill ber�tta Paul Van Dyk kommer g�ra ett 3 timmars set !!! Ocks� trevligt �r att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gl�ds �t de... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har tillsammans med Kenny idag vart upp till Fokused kontor & snackat om lite grejjer med Parham... N�t trevligt jag vill ber�tta Paul Van Dyk kommer g�ra ett 3 timmars set !!! Ocks� trevligt �r att man har backstage & presspass... men de e ju bara jag som gl�ds �t de... |
D� blir det f�rhoppningsvis en

steve, g�r som jag sa och fixa for an angel p� vinyl, och f� den signerad, g�r sig fint p� v�ggen, jag lovar 
| Originally posted by reveal steve, g�r som jag sa och fixa for an angel p� vinyl, och f� den signerad, g�r sig fint p� v�ggen, jag lovar |
Steve, din lyckans ost!
PvD �r ju ett m�ste i och med att han var en av n�gra DJs jag verkligen satt upp som m�l att f� h�ra (Med andra DJs som Mauro Picotto, Tiesto osv)
Men nu ser jag att de kommer lira en massa techno f�rsta kv�llen vilket �r �n emra intresant efter som jag helt hallt fallit f�r techno p� dansgolvet. Blir sv�rt det h�ra... B�da dagarna eller bara PvD. M�ste oklla med kompisarna! N�gon annan som kommer g� b�da?
jag �r d�r b�da 
Fr�n senaste nyhetsmailet

Tjackade biljett till andra dagen idag... har inte r�d egentligen, men det l�ser sig p� n�tt s�tt, det g�r det alltid, 
lite halvon�dig oost, men det st�r att junior jack & kid creme �r engelsm�nn, dom �r ju italienare
Paul_van_Dyk_-_Live_@_Reflections_Tour_12.09.2003-Cable
220 min
noen som trenger for � varme opp? 
s�g steves reklam p� mtv ig�r 
noen som vet om dette blir sendt p� radio eller???!??
technorommet var jo bare helmaks!
Vet ni vad..
Sitter hemma hos tjejen, hon f�r ett samtal fr�n Power hit Radio.. hon vinner 5 biljetter till b�gge kv�llarna
S� nu ska jag me dit... tur!!!!
[EDIT]Oaaaaaaaaaa... jag fattade nog inte f�rst... fatta va grymt..[/EDIT]
wow chjo!!! GRATTIS!! 

kul juh...vi blir m�nga TA:s! m�ste f� tr�ffa dom man inte sett...
| Originally posted by mindshooter wow chjo!!! GRATTIS!! ![]() ![]() kul juh...vi blir m�nga TA:s! m�ste f� tr�ffa dom man inte sett... |
| Originally posted by mindshooter wow chjo!!! GRATTIS!! ![]() ![]() kul juh...vi blir m�nga TA:s! m�ste f� tr�ffa dom man inte sett... |
Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade t�nkt att stussa p� tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna g�ngen...
| Originally posted by Aendy Jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med det men jag hade t�nkt att stussa p� tisdagen till PvD. Om jag orkar... denna g�ngen... |

ds.
| Originally posted by SteveTranz4ever Klart du orkar, du �r v�l den som �r mest v�ltr�nad av alla Mr Studs... jag har bevis p� film ![]() Ses d�r ![]() ps. har ni sett reklamen p� MTV ? undertecknad har bidragit till bakgrunden av den med film material. ds. |