TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Boss volgensmij moet je met ] en [ werken, en niet met >en<..... |
Je ken geen HTML gebruiken in deze forum.
ok ,tnx ,nu moetik aleen nog even een betere pic maken
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- neuj kerel, in de wereld van HTML gebruik je wel < en > maar ik je moet gewoon die Vb-code gebruiken AFTERNATIVE en dan is het inderdaad wel [ en ] |
| quote: |
| Originally posted by Akira NOu ja donna het is niet alleen een jongens thread hoor... ![]() en miss p inderdaad een streepje is beter dan zo'n jungle en het valt inderdaad onder scheren dus gewoon onder kaal kiezen...Ja ten eerste als jij met je jungle voor je meisje staat dan denkt zij ook shit "dit word weer gras eten" of ze kan meteen zeggen rot maar op... en jongens het is echt niet zo gevaarlijk hoor dat scheren...oefening baart kunst hoor hehe gewoon flink wat schuim eronder en dan eventueel onder de douce alles goed glad trekken en tjaka alles eraf...ik bedoel dan wel dat overtollige gras... Niet dat er een bal op de grond ligt want dan heb je wel een probleem hahaha. |
LOL
| quote: |
| Originally posted by Boss ja, dat bedoel ik ook, kerel... 'k ben geen newbie, makker.. |
wtf!!?? html???vb???? --> NERD-ALERT!!!
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by New Wave zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van ![]() Latoz |
haha we worden steeds vriendelijker hier 
Ik snap zelf ook nix van html.. (kan het alleen jatten)
dus
Nerd-alert 
Don Cartel - the party! <-leukjes
Zow weeje welk nummer tof ge rmxt kan worde Cisco kid - Pizzaman
HTML......mhhh koekie :-)
Tis echt niet moeilijk, tis alleen veel werk :-)
Cisco KId...ik heb hem ook, ik vind hem echt heeeeel wazig, die hoge piep der in, vind hem niet echt goed, ken der niet flink van uut mijn pan springen....beetje een kleuterplaat.
Ejh Henkie, vanavond Starlight? ik wel, ik ga effe op Milc Inc scheiten :-)
die italiaan heeft wel een leuke text trouwens......
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ejh Henkie, vanavond Starlight? ik wel, ik ga effe op Milc Inc scheiten :-) |
| quote: |
| Originally posted by New Wave HTML......mhhh koekie :-) Tis echt niet moeilijk, tis alleen veel werk :-) |
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Neej maan geen *light.. althans.. staat niet in de planning in de planning staat geld in me zak houwe voor de echte vakantie.. helaas.. maar maybe ook niet.. Milk inc kank natuurlijk niet missen! |
Dude je vergeet wel dat het live een bandje is hoor! Moet je niet onderschatte die milk inc..
Heb je nog die lamer die daarachter aan knopjes loopt te draaien en met platte handen op ze keyboard slaat.. Ja echt muziekaal begaafd..
Waarschijnlijk beukt Moreno gewoon in de clubzaal
is het daar ook weer stampvol 
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Dude je vergeet wel dat het live een bandje is hoor! Moet je niet onderschatte die milk inc.. Heb je nog die lamer die daarachter aan knopjes loopt te draaien en met platte handen op ze keyboard slaat.. Ja echt muziekaal begaafd.. Waarschijnlijk beukt Moreno gewoon in de clubzaal is het daar ook weer stampvol |
| quote: |
| hey donna........heb jij toevallig ook iets geschoren? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Neeeeeheeheeheeeeeeeee precies, want stel je voor dat je geen leuke avond heb met FANTASTISCHE RUIGE TRANCE zonder Melk Inclusief geen feest...............tis maar dat jullie het efff weten |

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Waarschuwing voor raoel.. hou die gore shit maar voor je... |




Ja gewoon kaal 9 36.00%
Nee onder het motto een oerwoud is natuurlijk 14 56.00%
Gaat je niks aan 2 8.00%
Oooh jezus zeg dit is niet goed jongens...je moet altijd met de tijdmee gaan dus scheren die hap.geloof me maar want de vrouwen die doen het ook allemaal dus kan je niet achterlopen.Als een meisje een jungle voor je neus heeft hangen denk je ook GAdverdamme...dus denk je eens in een meisje. En als je eenmaal hebt gedaan weet je niet wat je mist...


en raoel volgens mij hou jij wel van die oerwouden en jungles...GADverdamme zeg
hehe ja miss p idd
,en als t nou nog lekkah kietelen was....
Dus nee manne jullie zijn echt niet de enige diee zich vaak moeten scheren om de boel nice and smooth te houden
En mja die raoul......k vraag me eerlijk gezegt af wat voor een movie Stephen King van zijn erotische fantasietjes zou kunnen maken...
hehey..don't fuck with ma MAN Stephen!!! (en jah..da's Stieven en NIET Steffen :mad
ik weet wel dat t een grapje was hoor
maaree..blijf van mijn idols af owkey 
M5 vindt zichzelf een ontzettende NERD dat ie hier rondhangt op dit tijdstip, maar weet dat het voor zijn eigen bestwil is..
hendrik ga vanavond mee naar *light dan ??wel je ballen scheren....

dan gaan we ff op milk inc beuken en knalluh 

hmm naar starlight niet...moet morgen ff superfit zijn.....maare misschien kan je me een keertje helpen met scheren, omdat je al zoveel ervaring ermee hebt?? 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.