TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »


Posted by -=WVG=- on Jun-22-2001 21:25:

quote:
Originally posted by Boss
volgensmij moet je met ] en [ werken, en niet met >en<.....


neuj kerel, in de wereld van HTML gebruik je wel < en > maar ik je moet gewoon die Vb-code gebruiken AFTERNATIVE en dan is het inderdaad wel [ en ]


Posted by New Wave on Jun-22-2001 21:26:

Je ken geen HTML gebruiken in deze forum.


Posted by Subsonik on Jun-22-2001 21:32:

ok ,tnx ,nu moetik aleen nog even een betere pic maken


Posted by Boss on Jun-22-2001 21:34:

Jester

quote:
Originally posted by -=WVG=-


neuj kerel, in de wereld van HTML gebruik je wel < en > maar ik je moet gewoon die Vb-code gebruiken AFTERNATIVE en dan is het inderdaad wel [ en ]


ja, dat bedoel ik ook, kerel...
'k ben geen newbie, makker..


Posted by MetzZ_!! on Jun-22-2001 23:18:

quote:
Originally posted by Akira
NOu ja donna het is niet alleen een jongens thread hoor...
en miss p inderdaad een streepje is beter dan zo'n jungle en het valt inderdaad onder scheren dus gewoon onder kaal kiezen...

Ja ten eerste als jij met je jungle voor je meisje staat dan denkt zij ook shit "dit word weer gras eten" of ze kan meteen zeggen rot maar op...

en jongens het is echt niet zo gevaarlijk hoor dat scheren...oefening baart kunst hoor hehe gewoon flink wat schuim eronder en dan eventueel onder de douce alles goed glad trekken en tjaka alles eraf...ik bedoel dan wel dat overtollige gras... Niet dat er een bal op de grond ligt want dan heb je wel een probleem hahaha.



LOL


Posted by -=WVG=- on Jun-23-2001 09:03:

quote:
Originally posted by Boss


ja, dat bedoel ik ook, kerel...
'k ben geen newbie, makker..


haha, ik weet het hoor


Posted by michiel on Jun-23-2001 13:24:

wtf!!?? html???vb???? --> NERD-ALERT!!!

later

michiel


Posted by TranceFool on Jun-23-2001 13:44:

quote:
Originally posted by New Wave
zet je der gewoon een stip naast...........dan maak je der een gezichtje van

Latoz

HAHAHA, is een goeie oplossing


Posted by Henkie_henk on Jun-23-2001 13:48:

haha we worden steeds vriendelijker hier

Ik snap zelf ook nix van html.. (kan het alleen jatten)

dus

Nerd-alert

Don Cartel - the party! <-leukjes

Zow weeje welk nummer tof ge rmxt kan worde Cisco kid - Pizzaman


Posted by New Wave on Jun-23-2001 14:31:

HTML......mhhh koekie :-)
Tis echt niet moeilijk, tis alleen veel werk :-)


Cisco KId...ik heb hem ook, ik vind hem echt heeeeel wazig, die hoge piep der in, vind hem niet echt goed, ken der niet flink van uut mijn pan springen....beetje een kleuterplaat.

Ejh Henkie, vanavond Starlight? ik wel, ik ga effe op Milc Inc scheiten :-)


Posted by New Wave on Jun-23-2001 14:45:

die italiaan heeft wel een leuke text trouwens......


Posted by Henkie_henk on Jun-23-2001 15:26:

quote:
Originally posted by New Wave


Ejh Henkie, vanavond Starlight? ik wel, ik ga effe op Milc Inc scheiten :-)


Neej maan geen *light.. althans.. staat niet in de planning in de planning staat geld in me zak houwe voor de echte vakantie.. helaas.. maar maybe ook niet.. Milk inc kank natuurlijk niet missen!


Posted by -=WVG=- on Jun-23-2001 15:28:

quote:
Originally posted by New Wave
HTML......mhhh koekie :-)
Tis echt niet moeilijk, tis alleen veel werk :-)



Inderdaad, dus opzouten met je nerd-alert...


Posted by New Wave on Jun-23-2001 16:42:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


Neej maan geen *light.. althans.. staat niet in de planning in de planning staat geld in me zak houwe voor de echte vakantie.. helaas.. maar maybe ook niet.. Milk inc kank natuurlijk niet missen!



Neeeeeheeheeheeeeeeeee precies, want stel je voor dat je geen leuke avond heb met FANTASTISCHE RUIGE TRANCE

zonder Melk Inclusief geen feest...............tis maar dat jullie het efff weten


Posted by Henkie_henk on Jun-23-2001 16:53:

Dude je vergeet wel dat het live een bandje is hoor! Moet je niet onderschatte die milk inc..

Heb je nog die lamer die daarachter aan knopjes loopt te draaien en met platte handen op ze keyboard slaat.. Ja echt muziekaal begaafd..

Waarschijnlijk beukt Moreno gewoon in de clubzaal is het daar ook weer stampvol


Posted by moogwai on Jun-23-2001 17:00:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Dude je vergeet wel dat het live een bandje is hoor! Moet je niet onderschatte die milk inc..

Heb je nog die lamer die daarachter aan knopjes loopt te draaien en met platte handen op ze keyboard slaat.. Ja echt muziekaal begaafd..

Waarschijnlijk beukt Moreno gewoon in de clubzaal is het daar ook weer stampvol


je zult verbaasd zijn... die meid van Milk inc kan ook keyboard spelen en die Regi spreekt alleen Engels.... haha


Posted by Donna on Jun-23-2001 17:12:

quote:
hey donna........heb jij toevallig ook iets geschoren?



Nou...ik heb t r gister ff met glanis over gehad,ik zou een zebra-padje van mn bescheiden streepje kunnen maken....eerst ff wat *meer* streepje laten worden dan,dis te weinig
Neeeeh manne,bij mij alleen haar op me hoofd,das zat


Posted by Miss Proximus on Jun-23-2001 17:36:

quote:
Originally posted by New Wave



Neeeeeheeheeheeeeeeeee precies, want stel je voor dat je geen leuke avond heb met FANTASTISCHE RUIGE TRANCE

zonder Melk Inclusief geen feest...............tis maar dat jullie het efff weten


Ben je nou serieus??? want Milk Inc. betekent zoiets als Melk Verenigd..niet Inclusief dus..haha..ik ben lerares Miss P.

Ennu..donna..streepjes roelen h�? haha..alleen het kietelt zo als de rest weer bijgroeit haha


Posted by raoel on Jun-23-2001 18:25:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Waarschuwing voor raoel.. hou die gore shit maar voor je...


waarom
vanwege mijn vieze plaatjes???

Kan ook wel mooie vrouwen posten


Posted by Akira on Jun-23-2001 19:47:

Ja gewoon kaal 9 36.00%
Nee onder het motto een oerwoud is natuurlijk 14 56.00%
Gaat je niks aan 2 8.00%

Oooh jezus zeg dit is niet goed jongens...je moet altijd met de tijdmee gaan dus scheren die hap.geloof me maar want de vrouwen die doen het ook allemaal dus kan je niet achterlopen.Als een meisje een jungle voor je neus heeft hangen denk je ook GAdverdamme...dus denk je eens in een meisje. En als je eenmaal hebt gedaan weet je niet wat je mist...

en raoel volgens mij hou jij wel van die oerwouden en jungles...GADverdamme zeg


Posted by Donna on Jun-23-2001 19:54:

hehe ja miss p idd ,en als t nou nog lekkah kietelen was.... Dus nee manne jullie zijn echt niet de enige diee zich vaak moeten scheren om de boel nice and smooth te houden

En mja die raoul......k vraag me eerlijk gezegt af wat voor een movie Stephen King van zijn erotische fantasietjes zou kunnen maken...


Posted by Miss Proximus on Jun-23-2001 20:04:

hehey..don't fuck with ma MAN Stephen!!! (en jah..da's Stieven en NIET Steffen :mad
ik weet wel dat t een grapje was hoor maaree..blijf van mijn idols af owkey


Posted by M5 on Jun-23-2001 20:13:

M5 vindt zichzelf een ontzettende NERD dat ie hier rondhangt op dit tijdstip, maar weet dat het voor zijn eigen bestwil is..


Posted by Akira on Jun-23-2001 20:31:

hendrik ga vanavond mee naar *light dan ??wel je ballen scheren....

dan gaan we ff op milk inc beuken en knalluh


Posted by M5 on Jun-23-2001 20:39:

hmm naar starlight niet...moet morgen ff superfit zijn.....maare misschien kan je me een keertje helpen met scheren, omdat je al zoveel ervaring ermee hebt??


Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.