TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Such is life; videoclip
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by -=WVG=- on Jun-28-2001 16:17:

Re: Twin Peaks

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Ik zag net ook de clip van Minimalistix - Twin Peaks en tja... sorry, maar ik vind het een leuke clip. Absoluut geen verhaal, alleen maar golven. Prachtig!

Ik heb um ook gezien ja, hij is niet slecht idd

Posted by Siesta on Jun-28-2001 16:20:

ik heb um ook net gezien, vind um wel lagge

Posted by moogwai on Jun-28-2001 17:52:

Re: Twin Peaks

quote:
Ik zag net ook de clip van Minimalistix - Twin Peaks en tja... sorry, maar ik vind het een leuke clip. Absoluut geen verhaal, alleen maar golven. Prachtig!

Ha cool.. de clip van Struggle For Pleasure was met vulkanen en nou golven.... altijd mooi... zo'n mysterieus clip

Posted by MetzZ_!! on Jun-28-2001 17:59:

quote:
Originally posted by moogwai

Ha cool.. de clip van Struggle For Pleasure was met vulkanen en nou golven.... altijd mooi... zo'n mysterieus clip

Het zal me niets verbazen als de volgende clips iets met aarde en lucht te maken hebben

Posted by moogwai on Jun-28-2001 18:04:

quote:

Het zal me niets verbazen als de volgende clips iets met aarde en lucht te maken hebben

Ja.. zou mooi zijn.... de 4 elementen.. vuur, water, aarde en lucht

Ik heb ook Minimalistix - Voices For Jana.. geloof dat daar geen clip van is... misschien was dat wel aarde of lucht ???

Posted by -=WVG=- on Jun-28-2001 20:30:

Hehe zou kunnen, mot je ff in de archieven van TMF duiken...

Posted by MetzZ_!! on Jun-28-2001 20:49:

quote:
Originally posted by moogwai

Ja.. zou mooi zijn.... de 4 elementen.. vuur, water, aarde en lucht

Ik heb ook Minimalistix - Voices For Jana.. geloof dat daar geen clip van is... misschien was dat wel aarde of lucht ???

Hmm, nog geen clip van gezien, maar er zit wel een soort van stormgeluid in de plaat... Wel een spacey-nummer btw, alleen jammer dat er zo'n anticlimax in zit

Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 11:49:

Hoorde gister Members of Mayday - 10 in 1 op de radio. zal binnenkort dus ook wel een gaar clipje voor gemaakt worden

Pages (3): « 1 2 [3]