TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paintball
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Sitter hos JayBee nu, med bl�m�rken lite �verallt och tr�tta f�tter.. men jag hade iaf. j�vligt kul trots regnet. Och om n�gra timmar b�rjar devotion, h�rligt!
Hihi jag tyckte det vart gryyyymt!
Jag trivdes som fan i mossan och leran. Riktigt sp�nnande att smyga omkring och ligga i skottstrid. H�ra hur f�rgen smattrade mot tr�det man stod och t�ckte sig bakom. Tog ett tag f�r mig att f�rst� hur hela "lobbnings" skjutandet fungerade. Hoppas filmen blev cool 
Kollade lite priser med snubben vi hyrde av och man kan f� ett helt kitt med alla man beh�ver f�r under 2500:- Typ gev�r, mask och dr�kt. Sjyssta grejer funderar p� att k�pa 
va otroligt j�vla dunderkul � lira, e helt exalterad fortfarande 
kan t�nka mig att alla ser p� mig som den d�rpladderkvarnen som inte kan sluta snacka om sake numera 
va lite regnigt i b�rjan vilket gjorde att glaset p� masken immade igen ganska ordentligt � s� f�rblev det hela dan men ut�ver det s� vare otroligt lyckats �nd� 
ingen som blev skadad?
Sn�lla s�g tt det va alldeles f�r kallt och bl�tt och �ckligt f�r att det skulle varit kul? Sn�lla kan ni inte s�ga att det gjorde j�tte ont och va j�tte tr�kigt? Sn�lla?!?
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim ingen som blev skadad? |

Ja de var riktigt kul allts�
TACK JAYBEE SOM SL�PADE MED OSS !
Okej f�rh�llande kunde ha vart l�ngt b�ttre men ingen klagade direkt utan alla var laddade p� att skjuta 
Det jobbigaste f�r alla som jag upplevde det var imman p� insidan av visiret man fick... sv�rt att se vad man gjorde... :P
F�rsta tr�ff man fick var rakt p� strupen :P Men med tv� lager av plagg k�ndes det nada !
Skrattade gott � en kille "Mr Three shots in the ass".. ha ha .. .tre spel i rad dog han av ett h�rt skott i r�va... ha ha fan va han skrek... ha ha.
Riktigt billigt blev det ocks� 
Ja e med p� detta igen till v�ren eller n�t 
l�ter som ni hade hel kul... synd att man inte bor i sthlm s� man kunde ha varit med.
b�rjar n�stan sakna lumpen n�r jag l�ser om allt 
VI BETALADE ALDRIG JAYBEE F�R KULORNA JUH!!!!
kom p� detta nu!! det �r d�rf�r det blev pengar �ver! Mannen du ska f� dom!!
j�tte kul att ni tyckte om det trots det d�liga v�dret och sm� misstagen jag gjorde (som att gl�mma ID kort
) men jag m�ste faktist s�ga att av alla som spelade s� hadde ni fr�n TA b�sta hum�ret s� att s�ga
optimistiska och glada och peppade
skit kul att spela med s�nna 
quote: Originally posted by mindshooter
VI BETALADE ALDRIG JAYBEE F�R KULORNA JUH!!!!
kom p� detta nu!! det �r d�rf�r det blev pengar �ver! Mannen du ska f� dom!!
hehe jag undrade n�r n�n skulle uppt�cka det
jag la ju ut 1800 p� kulor och d� blir det 150kr per person men som jag sa till treo s� bjussar jag p� 50 iomed att det blev s� d�ligt v�der
s� ni kan v�l ge mig 100 sp�nn n�sta g�ng vi ses eller s� (inte arm sp�nn alts�
)
undrade just vad som h�nde med alla kulor � hur dom blev betalda men du ska f� 100 pix s� fort vi ses 
har ni tagit bilder av det hela? 
S�g g�rna till n�r filmen finns � h�mta =D
| Originally posted by ScuL har ni tagit bilder av det hela? |
Kul... jag v�ntar p� det 
No CHEAP shit here
50 kr rabbat f�r regn fy faan vad d�ligt. Riktiga m�n spelar i regn och t-shirt och klagar inte f�r lite sm�rta. Jag betalar extra f�r att det var s� grym, och inte trodde jag att trance folk kunde tr�ffa s� j�vla bra p� f�rsta f�rs�k. (Steve min hand �r grym i bl�tt och gult)
Sn�lla, ni som jag har tr�ffat p� paintball, kan ni skicka mig era riktiga namn p� pm, det vore j�tte kul.
hehe h�ller med...det var r�tt charmigt att det regnade...fast lite jobbigt att jag blev s� kall.....har suttit med feber ett par dagar nu 
Idag ska jag in med en polare och k�pa paintball grejer!!! iaf titta p� dom...f�r se om jag har r�d....allt som allt s� kommer man landa under 3000:- ungef�r...
d� har man en mask som inte immar (
) och ett bra gev�r med allt som h�r d�rtill + kl�der
Sm�rta ingen anledning till oro
Sm�rtan som man f�r i Paintball �r snabb och intr�ffar n�r man har mycket med adrenelin i kroppen. Det �r mycket l�ttare att ta �n t ex huvudv�rk, magknip eller att sl� lillt�n i en kant. Inte alls blodligt, fast det kan h�nda att om man tr�ffas p� n�rh�ll att plasten fr�n kulan river upp en liten hudflik, inte mer �n att sticka sig p� en ros eller skrapa kn�n n�r man trillar, eller s�. D�remot vill man inte f� en kula i �gat. Att f� p� strupe som kille kan vara sm�rtsam, och man kan tr�ffas p� nerver, men inget som inte �r �verg�ende. Det finns skydd f�r allt detta. Annars skulle man se massa killar som huttrar i buskarna och b�lar, och det har inte jag sett hittills. 
jag var sj�lv en av dom som undvek paintball p.ga sm�rtan och s� f�r jag �r lite mesig av mig...men det var verlkligen ingen fara
gjorde inte alls ont....bara s�d�r lagom 
Fan jag skulle v�rkligen velat vara med. Ni v�rkade ha det kul. Kanske f�r setill o ha pengar om ni t�nker g�ra detta n� mer g�nger 
som dragon sa....g�r inte mer ont �n att f� ett v�ldigt l�tt slag d�r man blir tr�ffad....
fast fan nerver e inte kul, blev tr�ffad precis mitt i ryggraden en g�ng, de sved ganska rej�lt s� man l�g � vred sig men �nd� s� vare inte s� farligt...ja menar lite ont skare ju fan g�ra 
sen fick jag tv� kulor p� armb�gen som prickade den �k�nda cepe-nerven klockrent, armen va bortdomnad en ganska bra stund 
men alla som inte testat rekomenderar jag fan � k�ra....otroligt kul 
sj�lv ska jag k�pa utrustning s� fort jag har r�d 
nu sitter jag h�r, 2499:- fattigare och
1 Spyder-gev�r
1 16oz kolsyretank
1 200+ ammobeh�llare
1 Hj�lm med dubbelglas
200 kulor
rikare!
ska bli s� j����vla fett o g� ut o skjuta sen..har �vertalat massa polare o k�pa..en k�pte med mig idag!
j�klar nu m�ste jag kirra fram st�lar snabbt s� vi kan lira 
ere sjyst gear det du har d�? ser grymt bra ut prism�ssigt s� jag funtar p� samma 
| Originally posted by Vizay j�klar nu m�ste jag kirra fram st�lar snabbt s� vi kan lira ![]() ere sjyst gear det du har d�? ser grymt bra ut prism�ssigt s� jag funtar p� samma |

) ig�r och det g�r fan att sikta skitbra med detta gev�r.
fan va nice
blir nog fan n�tt liknande d� 
ska dock kolla va en luftdriven tank kostar ocks�, s�g du vad dom l�g p�?