TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by TimeportE btw zlatan raakte konterman behoorlijk maar zat in mijn ogen deze (let op deze) x geen opzet in, 2de keer vandaag sloeg nergens op.. pakte shirt en meneer grijpt naar hoofd, rivaldo actie! |
Hehehe...
Nou, roda wist anders wel hoe ze van bommel aan moesten pakken... misschien moet iemand dat bij zladan ook eens doen
ik vind dat altijd zo'n onzin, dat iedereen een ploeg lucky noemt als ze toevallig eens scoren in de laatste 5 minuten.
mag er alleen maar gescoord worden tussen de 20e en de 80e minuut ofzo? er wordt 90 minuten gespeeld, dus kan er in die volle 90 minuten ook gescoord worden
| quote: |
| Originally posted by TimeportE wat iemand me zaterdag nog vertelde vond ik btw nog best raar. de afgelopen 10 jaar is ajax 5x landskampioen geworden psv 4x ,, feye 1x ,, is er dan niet meer sprake van een top2, hier hebben wij et effkes over gehad zaterdag, nog best weinig om soms eff de statistieken er tegen aan te gooien ![]() |
| quote: |
Zoals daar wordt geschreven over de oude vete tussen ajax en Feyenoord klopt helemaal. Dat waren de 2 eerste topclubs en PSV heeft zich daar, met name vanaf de midden jaren '70 tussen genesteld. Vanaf het seizoen '74/'75 is PSV de beste club van het land. Destijds werd PSV voor de 5e kee landskampioen en pas vanaf dat moment is PSV gaan gelden als topclub. Met dat seizoen ('74/'75) en dit seizoen erbij zijn er in totaal 29 seizoenen verstreken. PSV is in deze seizoenen in totaal 12 keer kampioen geworden. En komende donderdag zal daarbij nummer 13 bij kunnen worden opgeteld. Ajax heeft vanaf toen 12 schalen veroverd. Nu staan we nog gelijk, maar vanaf donderdag zal dit in het voordeel zijn van PSV. Feyenoord heeft er sinds '75 nog maar 3 veroverd en AZ'67 mocht er ook ��n vast houden. Duidelijk lijkt mij dat PSV en Ajax de topclubs zijn en Feyenoord mag af en toe eens meedoen. Iets wat weinig mensen zich realiseren is dat Feyenoord de laatste 3 decennia eigenlijk helemaal geen topclub is geweest. Eerder een toBclub, want ze hebben de schaal sindsdien nog maar 3 keer mogen tonen op de Coolsingel. Naast de kampioenschappen heeft PSV nog 2 maal een grote Europese prijs gepakt en ajax 3 maal en Feyenoord heeft de UEFA-cup vorig jaar nog gewonnen. Even op een rijtje: Kampioenschappen: Ajax 12x Feyenoord 3x PSV 13x Europese Prijzen Ajax 3x Feyenoord 1x PSV 2x KNVB Beker Ajax 8x Feyenoord 6x PSV 5 x Supercup/JCschaal Ajax 3x Feyenoord 2x PSV 6x |
| quote: |
| Originally posted by raoel Toen ik dit aan het uitzoeken was stond ik zelf versteld van het resultaat: feyenoord stelt dus niks voor |
Feyenoord is de minste van de top drie, dat is duidelijk. Maar ze zijn wel betere cup-fighters, dat moet je ze nageven. Tis maar goed dat Ajax 2e is geworden, straks had je misschien Feyenoord in de CL gekregen en dat zou zeker geen goede reclame zijn geweest voor het Nederlandse voetbal....
OKee, omdat ik mij in deze discussie ga storten zal ik voor deze ene keer afstappen van mijn gigantische anti Kakkerlakken mentaliteit 
Ik vind Feyenooit persoonlijk een gigantische kutclub en horen van mij part ergen sbij de zaterdag 4de klasse.
MAAR (hier komt hij mensen, jullie gaan lachen gieren brullen) niet veel clubs krijgen de kans om een UEFA cup te winnen of andere leuke prijsjes te winnen.
feyenooit is gewoon gigantisch de megaslechtste van de beste clubs in nederland 
| quote: |
| Originally posted by raoel Ik ben nog een paar daagjes naar Blankenberge geweest, |
| quote: |
| Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse" |
| quote: |
| Das echt bullshit, als jij opspringt zonder je elleboog mee te nemen kan je geen elleboogstoot geven; die pisvinger van een sladan doet het elke x weer en heeft deze x bovendien het geluk dat ie een gele kaart krijgt zodat ie geen schorsing kan krijgen. |
Kunnen we die overige 33 wedstrijden niet schrappen ofzo! Ik kan nl. prima met de huidige stand leven

Te veel mensen lullen te dom over voetbal en ik neem deze thread verder niet serieus meer.
| quote: |
| Originally posted by Remy D Te veel mensen lullen te dom over voetbal en ik neem deze thread verder niet serieus meer. |

(of is dat ook weer een domme opmerking over voetbal
)
| quote: |
| Originally posted by Jappio lol voorbeelden, tegenargumenten ![]() zijn trouwens 90 % ajaxieden hierzo hoor dus kan je stelling wel een beetje begrijpen (of is dat ook weer een domme opmerking over voetbal ) |
| quote: |
| Originally posted by basvh Off-topic: Nog in de ibiza geweest of beach king? En was het druk? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave 90% van de mensen zijn hier inderdaad ajaXieden. Gelukkkig dat Remy en ik echte AjaCieden zijn |
| quote: |
| Originally posted by raoel Tuurlijk in de Ibiza geweest, want dat was 2 jaar geleden the place to B in BLB. Twas nu wel druk, maar er was geen kloot aan. King beach is verbouwd, is nu geen "discotheek" meer schijnbaar, maar ik ben niet weeste kijken. Veel mensen uit de buurt gaan naar BLB en zeiden iig dat het niet meer was om uit te gaan. Dit jaar was Scala (ja die drugstoko van 2 jaar geleden) the place to B in BLB. Daar hing veel meer sfeer dan in de Ibiza, betere muziek en betere sound. Twas alleen erg jammer dat het overal ontiegelijk warm was, in de Ibiza was het helemaal erg, maar in de scala was het eigenlijk ook niet om uit te houden. PS: bas, ooit die bilboard van cup-a-soup gezien. Dat die 2 mannen dat zakje om zun nek hebben? zo ja, is het je opgevallen dat die foto voor de king beach is genomen? Ik raak steeds verder off topic dus ik stop maar weer |
Ajax naar de championsleaugue! Deze wedstrijd maar snel vergeten en beetje hopen op een goede loting morgen (1600 uur) en blijven dromen van de CL-finale 
Go Ajax
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Ajax naar de championsleaugue! Deze wedstrijd maar snel vergeten en beetje hopen op een goede loting morgen (1600 uur) en blijven dromen van de CL-finale ![]() Go Ajax |
De scheids had wel een pingel kunne geven.
Twas een twijfel geval vond ik.
Hij raakt um, maar Wamberto ging veel te makkelijk neer.
Ik wil die handsbal ook nog wel een keer zien.
Volgens mij kon die vent er namelijk weinig aan doen en werd de bal er tegenaan getikt. Vaakzie je dat er dan een pingel gegeven wordt, maar ja, je kunt je arm er ook niet ff snel afhalen.
Blik: Misschien een apparte topic voor de CL openen?
| quote: |
| Originally posted by raoel De scheids had wel een pingel kunne geven. Twas een twijfel geval vond ik. Hij raakt um, maar Wamberto ging veel te makkelijk neer. Ik wil die handsbal ook nog wel een keer zien. Volgens mij kon die vent er namelijk weinig aan doen en werd de bal er tegenaan getikt. Vaakzie je dat er dan een pingel gegeven wordt, maar ja, je kunt je arm er ook niet ff snel afhalen. Blik: Misschien een apparte topic voor de CL openen? |

pure mazzel. Wel mooi dat ze door zijn, is goed voor NL voetbal
Flikker op met je mazzel man!
Als die knakke rnou gewoon beter had uit gekeken dan was het niet gebeurd.
Je weet als speler donders goed dat hands in het strafschopgebied zwaar bestraft wordt.
Of dat nu gebeurd in de verlenging of in de 3de minuut daat maakt geen flikekr uit.
In de verlening speelde Ajax juist zeer agressief en gedreven.
De rest van het spel was gewoon matig.
Jaloerze prutsers hier.........tssssssssss
PSV
Deportivo
Athene
Monaco
Ajax
Milan
Celta de Vigo
Brugge
Ajax heeft op voorhand een zwaardere poule, al weet ik niet in wat vorm de tegenstanders steken.
Later meer........
| quote: |
| Originally posted by raoel Ajax Milan Celta de Vigo Brugge |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Flikker op met je mazzel man! Als die knakke rnou gewoon beter had uit gekeken dan was het niet gebeurd. Je weet als speler donders goed dat hands in het strafschopgebied zwaar bestraft wordt. Of dat nu gebeurd in de verlenging of in de 3de minuut daat maakt geen flikekr uit. In de verlening speelde Ajax juist zeer agressief en gedreven. De rest van het spel was gewoon matig. Jaloerze prutsers hier.........tssssssssss |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Iedereen, van de Nedelrandse kranten tot aan Koeman zelf was het er mee eens dat Grazer AK gewoon beter was deze wedstrijd. Dan mazzel je gewoon als je door een pingel wint. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.