TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »


Posted by Jappio on Aug-18-2003 11:42:

quote:
Originally posted by TimeportE

btw zlatan raakte konterman behoorlijk maar zat in mijn ogen deze (let op deze) x geen opzet in, 2de keer vandaag sloeg nergens op.. pakte shirt en meneer grijpt naar hoofd, rivaldo actie!


Das echt bullshit, als jij opspringt zonder je elleboog mee te nemen kan je geen elleboogstoot geven; die pisvinger van een sladan doet het elke x weer en heeft deze x bovendien het geluk dat ie een gele kaart krijgt zodat ie geen schorsing kan krijgen.

Vind het echt de smerigste voetballer van de hele eredivisie (hoewel van Bommel ook lelijk is) en ben bovendien van mening dat ze daar is wat harder tegenop moeten treden.

en hoezo geen lucky ajaks


Posted by Shabbaman on Aug-18-2003 13:59:

Hehehe...

Nou, roda wist anders wel hoe ze van bommel aan moesten pakken... misschien moet iemand dat bij zladan ook eens doen


Posted by Switch on Aug-18-2003 14:20:

ik vind dat altijd zo'n onzin, dat iedereen een ploeg lucky noemt als ze toevallig eens scoren in de laatste 5 minuten.
mag er alleen maar gescoord worden tussen de 20e en de 80e minuut ofzo? er wordt 90 minuten gespeeld, dus kan er in die volle 90 minuten ook gescoord worden


Posted by raoel on Aug-18-2003 14:49:

quote:
Originally posted by TimeportE
wat iemand me zaterdag nog vertelde vond ik btw nog best raar. de afgelopen 10 jaar is

ajax 5x landskampioen geworden
psv 4x ,,
feye 1x ,,

is er dan niet meer sprake van een top2, hier hebben wij et effkes over gehad zaterdag, nog best weinig om soms eff de statistieken er tegen aan te gooien



Lees het volgende maar is, dan snap je helemaal niet meer waarom Feyenoord als topclub wordt beschouwd.

Ik heb dit een tijd geleden op psv.netwerk.to gepost

Ik quote het dus ff

quote:

Zoals daar wordt geschreven over de oude vete tussen ajax en Feyenoord klopt helemaal. Dat waren de 2 eerste topclubs en PSV heeft zich daar, met name vanaf de midden jaren '70 tussen genesteld.

Vanaf het seizoen '74/'75 is PSV de beste club van het land. Destijds werd PSV voor de 5e kee landskampioen en pas vanaf dat moment is PSV gaan gelden als topclub. Met dat seizoen ('74/'75) en dit seizoen erbij zijn er in totaal 29 seizoenen verstreken. PSV is in deze seizoenen in totaal 12 keer kampioen geworden. En komende donderdag zal daarbij nummer 13 bij kunnen worden opgeteld.

Ajax heeft vanaf toen 12 schalen veroverd. Nu staan we nog gelijk, maar vanaf donderdag zal dit in het voordeel zijn van PSV. Feyenoord heeft er sinds '75 nog maar 3 veroverd en AZ'67 mocht er ook ��n vast houden.

Duidelijk lijkt mij dat PSV en Ajax de topclubs zijn en Feyenoord mag af en toe eens meedoen. Iets wat weinig mensen zich realiseren is dat Feyenoord de laatste 3 decennia eigenlijk helemaal geen topclub is geweest. Eerder een toBclub, want ze hebben de schaal sindsdien nog maar 3 keer mogen tonen op de Coolsingel.

Naast de kampioenschappen heeft PSV nog 2 maal een grote Europese prijs gepakt en ajax 3 maal en Feyenoord heeft de UEFA-cup vorig jaar nog gewonnen.

Even op een rijtje:
Kampioenschappen:
Ajax 12x
Feyenoord 3x
PSV 13x

Europese Prijzen
Ajax 3x
Feyenoord 1x
PSV 2x

KNVB Beker
Ajax 8x
Feyenoord 6x
PSV 5 x

Supercup/JCschaal
Ajax 3x
Feyenoord 2x
PSV 6x


Inmiddels kun bij er bij PSV bij de Supercup/JCschaal eentje optellen.

Kom nou niet aan met: ja, die jaartallen zijn in het voordeel van PSV.
IDD, maar daarvoor was PSV ook geen echte topclub.

Toen ik dit aan het uitzoeken was stond ik zelf versteld van het resultaat: feyenoord stelt dus niks voor


Posted by TimeportE on Aug-18-2003 15:02:

quote:
Originally posted by raoel
Toen ik dit aan het uitzoeken was stond ik zelf versteld van het resultaat: feyenoord stelt dus niks voor

nou dit vind ik ook weer extreem overdreven, feye doet wel al sinds ik voetbal kijk mee voor et kampioenschap, vorig jaar 3 clubs die bovenaan stonden.. dus ben ik et hier absoluut neit met je eens..


Posted by Cosmic on Aug-18-2003 15:12:

Feyenoord is de minste van de top drie, dat is duidelijk. Maar ze zijn wel betere cup-fighters, dat moet je ze nageven. Tis maar goed dat Ajax 2e is geworden, straks had je misschien Feyenoord in de CL gekregen en dat zou zeker geen goede reclame zijn geweest voor het Nederlandse voetbal....


Posted by New Wave on Aug-18-2003 17:13:

OKee, omdat ik mij in deze discussie ga storten zal ik voor deze ene keer afstappen van mijn gigantische anti Kakkerlakken mentaliteit

Ik vind Feyenooit persoonlijk een gigantische kutclub en horen van mij part ergen sbij de zaterdag 4de klasse.
MAAR (hier komt hij mensen, jullie gaan lachen gieren brullen) niet veel clubs krijgen de kans om een UEFA cup te winnen of andere leuke prijsjes te winnen.
feyenooit is gewoon gigantisch de megaslechtste van de beste clubs in nederland


Posted by basvh on Aug-18-2003 18:14:

quote:
Originally posted by raoel
Ik ben nog een paar daagjes naar Blankenberge geweest,


Off-topic: Nog in de ibiza geweest of beach king? En was het druk?

quote:
Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse"


Helaas hebben wij die krant ook, me ouders zijn rotterdams van origine dus dat verklaart veel. Echt zo partijdig is die krant, niet normaal meer. Ook al staat feyenoord 14 ze zullen toch altijd feyenoord op de voorpagina van de sport zetten!


quote:
Das echt bullshit, als jij opspringt zonder je elleboog mee te nemen kan je geen elleboogstoot geven; die pisvinger van een sladan doet het elke x weer en heeft deze x bovendien het geluk dat ie een gele kaart krijgt zodat ie geen schorsing kan krijgen.


Ik gaf bij basketball ook altijd 'elleboogstoten'. Maar dat kwam vaak omdat ik lange armen heb en mensen er echt gewoon tegen aan liepen. En als ik sprong dan volgden me armen de afzet van me benen altijd een beetje dus zo ook altijd veel ellebogen gegeven. Terwijl dat nooooooooit express ging.

Ik vind dat er in dit geval van zlatan niks aan de hand was en hij gewoon last had van zijn zwabberarmen (zoals ze de mijne ook altijd noemde)


Posted by kolkiewolkie on Aug-18-2003 19:09:

Kunnen we die overige 33 wedstrijden niet schrappen ofzo! Ik kan nl. prima met de huidige stand leven


Posted by Remy D on Aug-18-2003 19:28:

Te veel mensen lullen te dom over voetbal en ik neem deze thread verder niet serieus meer.


Posted by Jappio on Aug-18-2003 21:56:

quote:
Originally posted by Remy D
Te veel mensen lullen te dom over voetbal en ik neem deze thread verder niet serieus meer.


lol voorbeelden, tegenargumenten

zijn trouwens 90 % ajaxieden hierzo hoor dus kan je stelling wel een beetje begrijpen (of is dat ook weer een domme opmerking over voetbal )


Posted by New Wave on Aug-19-2003 12:51:

quote:
Originally posted by Jappio
lol voorbeelden, tegenargumenten

zijn trouwens 90 % ajaxieden hierzo hoor dus kan je stelling wel een beetje begrijpen (of is dat ook weer een domme opmerking over voetbal )


90% van de mensen zijn hier inderdaad ajaXieden.
Gelukkkig dat Remy en ik echte AjaCieden zijn


Posted by raoel on Aug-20-2003 09:05:

quote:
Originally posted by basvh
Off-topic: Nog in de ibiza geweest of beach king? En was het druk?



Tuurlijk in de Ibiza geweest, want dat was 2 jaar geleden the place to B in BLB. Twas nu wel druk, maar er was geen kloot aan.

King beach is verbouwd, is nu geen "discotheek" meer schijnbaar, maar ik ben niet weeste kijken. Veel mensen uit de buurt gaan naar BLB en zeiden iig dat het niet meer was om uit te gaan.

Dit jaar was Scala (ja die drugstoko van 2 jaar geleden) the place to B in BLB. Daar hing veel meer sfeer dan in de Ibiza, betere muziek en betere sound.

Twas alleen erg jammer dat het overal ontiegelijk warm was, in de Ibiza was het helemaal erg, maar in de scala was het eigenlijk ook niet om uit te houden.


PS: bas, ooit die bilboard van cup-a-soup gezien. Dat die 2 mannen dat zakje om zun nek hebben?
zo ja, is het je opgevallen dat die foto voor de king beach is genomen?


Ik raak steeds verder off topic
dus ik stop maar weer


Posted by Jappio on Aug-20-2003 12:08:

quote:
Originally posted by New Wave
90% van de mensen zijn hier inderdaad ajaXieden.
Gelukkkig dat Remy en ik echte AjaCieden zijn


1 natte POT


Posted by basvh on Aug-20-2003 15:41:

quote:
Originally posted by raoel
Tuurlijk in de Ibiza geweest, want dat was 2 jaar geleden the place to B in BLB. Twas nu wel druk, maar er was geen kloot aan.

King beach is verbouwd, is nu geen "discotheek" meer schijnbaar, maar ik ben niet weeste kijken. Veel mensen uit de buurt gaan naar BLB en zeiden iig dat het niet meer was om uit te gaan.

Dit jaar was Scala (ja die drugstoko van 2 jaar geleden) the place to B in BLB. Daar hing veel meer sfeer dan in de Ibiza, betere muziek en betere sound.

Twas alleen erg jammer dat het overal ontiegelijk warm was, in de Ibiza was het helemaal erg, maar in de scala was het eigenlijk ook niet om uit te houden.


PS: bas, ooit die bilboard van cup-a-soup gezien. Dat die 2 mannen dat zakje om zun nek hebben?
zo ja, is het je opgevallen dat die foto voor de king beach is genomen?


Ik raak steeds verder off topic
dus ik stop maar weer


Jah ik wilde dit jaar ook nog ff gaan maar niet meer van gekomen. Heb die foto van cup a soup nooit gezien dus zou het niet weten. Jah de scala was wel chille tent. Lekkere chill out banken! Maar nooit erg druk maar dat is dit jaar dus anderes als ik jouw moet geloven.


Posted by Cosmic on Aug-27-2003 20:59:

Ajax naar de championsleaugue! Deze wedstrijd maar snel vergeten en beetje hopen op een goede loting morgen (1600 uur) en blijven dromen van de CL-finale

Go Ajax


Posted by Blik on Aug-28-2003 10:42:

quote:
Originally posted by Cosmic
Ajax naar de championsleaugue! Deze wedstrijd maar snel vergeten en beetje hopen op een goede loting morgen (1600 uur) en blijven dromen van de CL-finale

Go Ajax


pff, een draak van een wedstrijd zeg. Ik zat in het stadion en het was de de slechtste wedstrijd die ik ajax heb zien spelen.

kan iemand mij trouwens vertellen of de overtreding op wamberto vlak voor tijd in het strafschopgebied, ook echt een overtreding was. In het stadion leek het een 100% strafschop.

naja, we hebben in ieder geval CL gehaald,


Posted by raoel on Aug-28-2003 11:45:

De scheids had wel een pingel kunne geven.

Twas een twijfel geval vond ik.
Hij raakt um, maar Wamberto ging veel te makkelijk neer.

Ik wil die handsbal ook nog wel een keer zien.
Volgens mij kon die vent er namelijk weinig aan doen en werd de bal er tegenaan getikt. Vaakzie je dat er dan een pingel gegeven wordt, maar ja, je kunt je arm er ook niet ff snel afhalen.


Blik: Misschien een apparte topic voor de CL openen?


Posted by Jappio on Aug-28-2003 12:31:

quote:
Originally posted by raoel
De scheids had wel een pingel kunne geven.

Twas een twijfel geval vond ik.
Hij raakt um, maar Wamberto ging veel te makkelijk neer.

Ik wil die handsbal ook nog wel een keer zien.
Volgens mij kon die vent er namelijk weinig aan doen en werd de bal er tegenaan getikt. Vaakzie je dat er dan een pingel gegeven wordt, maar ja, je kunt je arm er ook niet ff snel afhalen.


Blik: Misschien een apparte topic voor de CL openen?


ik vond het een strafschop; zeker omdat ie m ook al eerder had moeten geven.

Had je dortmund - brugge moeten zien.. die sloeg de bal zo'n beetje weg en kreeg nog geen pingel tegen

maar ach, goeie zaak voor het NL voetbal dit ook al was dit niveau niet echt champions league waardig


Posted by Opti on Aug-28-2003 12:36:

pure mazzel. Wel mooi dat ze door zijn, is goed voor NL voetbal


Posted by New Wave on Aug-28-2003 14:30:

Flikker op met je mazzel man!
Als die knakke rnou gewoon beter had uit gekeken dan was het niet gebeurd.
Je weet als speler donders goed dat hands in het strafschopgebied zwaar bestraft wordt.

Of dat nu gebeurd in de verlenging of in de 3de minuut daat maakt geen flikekr uit.
In de verlening speelde Ajax juist zeer agressief en gedreven.
De rest van het spel was gewoon matig.
Jaloerze prutsers hier.........tssssssssss


Posted by raoel on Aug-28-2003 14:32:

PSV
Deportivo
Athene
Monaco

Ajax
Milan
Celta de Vigo
Brugge


Ajax heeft op voorhand een zwaardere poule, al weet ik niet in wat vorm de tegenstanders steken.


Later meer........


Posted by New Wave on Aug-28-2003 14:44:

quote:
Originally posted by raoel
Ajax
Milan
Celta de Vigo
Brugge


Ah dit is een zware.
Vooral Ajax - Milan gaat hopelijk een mooie wedstrijd worden.


Posted by Opti on Aug-28-2003 14:52:

quote:
Originally posted by New Wave
Flikker op met je mazzel man!
Als die knakke rnou gewoon beter had uit gekeken dan was het niet gebeurd.
Je weet als speler donders goed dat hands in het strafschopgebied zwaar bestraft wordt.

Of dat nu gebeurd in de verlenging of in de 3de minuut daat maakt geen flikekr uit.
In de verlening speelde Ajax juist zeer agressief en gedreven.
De rest van het spel was gewoon matig.
Jaloerze prutsers hier.........tssssssssss


Iedereen, van de Nedelrandse kranten tot aan Koeman zelf was het er mee eens dat Grazer AK gewoon beter was deze wedstrijd. Dan mazzel je gewoon als je door een pingel wint.


Posted by New Wave on Aug-28-2003 20:45:

quote:
Originally posted by Optimus
Iedereen, van de Nedelrandse kranten tot aan Koeman zelf was het er mee eens dat Grazer AK gewoon beter was deze wedstrijd. Dan mazzel je gewoon als je door een pingel wint.


Ben ik het niet mee eens.


Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.