TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA's uit Flevoland?
Pages (3): « 1 2 [3]
Huppelkutjes? GEIL! :P
Majah ik ben 16 (jahah bijna 17!
)
Maar trance roelt...dus dan maar geen chicas eh 
Re: Eindelijk
| quote: |
| Originally posted by MetzZ_!! Maar ik ken je dus vast wel van gezicht en jij mij ook WNxG.O.A.T |
Als iemand m ziet.... j kan proberen wat tegen m t zeggen, maar als ik nix zeg dan ben ik al t ver weg in "space"
Gloof m dan heb ut geen zin meer om wa tegen m t zeggen.
wisten jullie al dat er een nieuw eindelijk in aanbouw is????waar eerst nightlife zat word nu eindelijk gebouwd maar das wel vanaf 21 jaar en ouder en word ook voornamelijk trance enzo gedraait dus gaat zeker ff kijken als het af is (als ik er in kom met me 18 jaar)
Vet, en tuurlijk kom j dr wel in, z zijn vette blind daaro man
Btw k ben bang da k door persoonlijke redenen vnavond nie naar eindelijk ga, tenzij dr nog verandering komt in d huidige situatie... 
Ik zit vanavond lekker op sensation 
en ik kom uberhaupt al nooit in eindelijk...
hehehe... In Space? I'll Join You!

weet iemand eigenlijk wat de entree kost vanavond bij eindelijk want zit een beetje krap deze weken want over 20 dagen ga ik eindelijk naar salou
| quote: |
| Originally posted by BooMBooM weet iemand eigenlijk wat de entree kost vanavond bij eindelijk want zit een beetje krap deze weken want over 20 dagen ga ik eindelijk naar salou |
hmm ben gister nou voor het eerst in het nieuwe eindelijk geweest en het was best wel vet er werd in ieder geval wel lekker gedraait en het zag er dus duidelijk 10x beter uit dan eerst en ik was zelfs binnen 2 minuten binnen dat vond ik wel een wonder opzich
Ik zal binnekort weleens komen kijken denk ik 
het is nou niet zo van ik moet er elke week heen want het is geweldig daar maar als er niks beters te doen is is het een goed alternatief
Ik was er ook, maar was eigenlijk best wel KAPOT dus ging om 3 uur lekker naar huis... Volgende week schuimparty, maar daar ga ik niet naartoe
. Alleen als je zelfmoordneigingen hebt dan zul je het wel leuk vinden
Hehe cool toch...maak je ook weer eens wat mee 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.