TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA's uit Flevoland?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by HiGH_NrG on Jul-06-2001 19:17:

Huppelkutjes? GEIL! :P

Majah ik ben 16 (jahah bijna 17!)

Maar trance roelt...dus dan maar geen chicas eh


Posted by WNxG.O.A.T on Jul-06-2001 20:14:

Re: Eindelijk

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Maar ik ken je dus vast wel van gezicht en jij mij ook WNxG.O.A.T


K ga denk k morgen ff me kop rood verfen duz dan moe k wel opvallen Als iemand m ziet.... j kan proberen wat tegen m t zeggen, maar als ik nix zeg dan ben ik al t ver weg in "space" Gloof m dan heb ut geen zin meer om wa tegen m t zeggen.
Maar k hoop da k wa van jullie zie daar!


Posted by BooMBooM on Jul-07-2001 10:30:

wisten jullie al dat er een nieuw eindelijk in aanbouw is????waar eerst nightlife zat word nu eindelijk gebouwd maar das wel vanaf 21 jaar en ouder en word ook voornamelijk trance enzo gedraait dus gaat zeker ff kijken als het af is (als ik er in kom met me 18 jaar)


Posted by WNxG.O.A.T on Jul-07-2001 11:24:

Vet, en tuurlijk kom j dr wel in, z zijn vette blind daaro man

Btw k ben bang da k door persoonlijke redenen vnavond nie naar eindelijk ga, tenzij dr nog verandering komt in d huidige situatie...


Posted by HiGH_NrG on Jul-07-2001 12:17:

Ik zit vanavond lekker op sensation

en ik kom uberhaupt al nooit in eindelijk...


Posted by MetzZ_!! on Jul-07-2001 12:48:

Drunk

hehehe... In Space? I'll Join You!


Posted by BooMBooM on Jul-07-2001 16:10:

weet iemand eigenlijk wat de entree kost vanavond bij eindelijk want zit een beetje krap deze weken want over 20 dagen ga ik eindelijk naar salou


Posted by MetzZ_!! on Jul-07-2001 17:05:

quote:
Originally posted by BooMBooM
weet iemand eigenlijk wat de entree kost vanavond bij eindelijk want zit een beetje krap deze weken want over 20 dagen ga ik eindelijk naar salou


Het is 15 piekies entree... Tenminste dat was het vorige week... en de week daarvoor. En toen waren er zelfs nog DJ's. Dus misschien is het vandaag minder... Maar ga maar uit van 15


Posted by BooMBooM on Jul-08-2001 13:58:

hmm ben gister nou voor het eerst in het nieuwe eindelijk geweest en het was best wel vet er werd in ieder geval wel lekker gedraait en het zag er dus duidelijk 10x beter uit dan eerst en ik was zelfs binnen 2 minuten binnen dat vond ik wel een wonder opzich


Posted by HiGH_NrG on Jul-08-2001 15:28:

Ik zal binnekort weleens komen kijken denk ik


Posted by BooMBooM on Jul-08-2001 15:30:

het is nou niet zo van ik moet er elke week heen want het is geweldig daar maar als er niks beters te doen is is het een goed alternatief


Posted by MetzZ_!! on Jul-09-2001 11:22:

Ik was er ook, maar was eigenlijk best wel KAPOT dus ging om 3 uur lekker naar huis... Volgende week schuimparty, maar daar ga ik niet naartoe. Alleen als je zelfmoordneigingen hebt dan zul je het wel leuk vinden


Posted by HiGH_NrG on Jul-09-2001 15:25:

Hehe cool toch...maak je ook weer eens wat mee


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.