TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trinity part 2
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by impulze on Sep-11-2003 07:39:

jepp, verkar som de flesta kommer visa sig d�r fan va nice allts�, hade inte alls r�knat med t2 ocks�, alla andra kommande �r bokade och s� var det till att k�pa biljett o boka buss till t2, fett nice kommer bli ���s. men som sagt, v�ntan �r alltid jobbigast n�r allt �r klart, men det f�r man v�l leva med :P

Posted by St_Andrew on Sep-11-2003 09:06:

faaan vill �ka! men ska man till italien d�, synd... f�r se fram emot the lab ist�llet =)

Posted by SWE_TRANCE on Sep-14-2003 11:17:

L�ste just ett mail fr�n ace-event...

Tyv�rr m�ste vi meddela att intresset fr�n Gbg inte var tillr�ckligt stort
f�r att k�ra en buss till Trinity den 20:e September.
Intresset har vart v�ldigt olika. Medans vi har v�ldigt lite bekr�ftelser
fr�n Gbg s� �r Sthlm-bussen redan full.

Fan s�ger jag.... Det �r ju en h�jdpunkt i sig att tr�ffa lite folk p� bussen innan partyt b�rjar...
Jag tycker det verkar konstigt ocks� f�r den delen...
Till midway fyllde dom ju ALLA bussar utom Malm�bussen, men intresset kanske �r mindre nu...

Posted by chjo on Sep-15-2003 11:37:

Tr�kigt det d�r med G�teborg!!

Sj�lv ska jag ta tag i JRE och sl�pa ditt oss t�nkte jag.. syns p� golvet.

Posted by impulze on Sep-15-2003 12:28:

jag har bokat mig p� bussen till jkpg fr�n stockholm, i bekr�ftelse mailet man f�r skriver dom bara att man betalar p� bussen, men inte vartifr�n och n�r den g�r, n�r f�r man reda p� det, eller �r det n�n h�r som kanske vet?

Posted by SteveTranz4ever on Sep-15-2003 12:29:

Ja de kommer bli kul att bussa ner �ven om det kanske tar lite l�ngre tid �n med bil... Kul � tj�ta med massa folk man k�nner och inte k�nner

Har �ven nu f�tt presspass till detta av Gurgel p� TC...

Posted by Kraith on Sep-17-2003 14:37:

Nu har jag bokat plats p� bussen och k�pt biljett. Vi ses p� bussen!

N�gon som vet vilken "bussterminal - samma som Midway" de menar i sitt utskick? Antar att det �r Slussen?

Posted by mindshooter on Sep-17-2003 15:00:

quote:
Originally posted by Kraith
Nu har jag bokat plats p� bussen och k�pt biljett. Vi ses p� bussen!

N�gon som vet vilken "bussterminal - samma som Midway" de menar i sitt utskick? Antar att det �r Slussen?

n�e bussterminalen ligger inne p� centralen man g�r upp ett par trappor efter sj�lva t�gplatformarna. Man ska l�ngst bort f�rbi Burger king och pizza hut som ligger d�r...sen upp f�r rulltrappa man kan fr�ga d�r ox�

Posted by Rikard on Sep-17-2003 17:24:

k�nner du till var svenska WTC ligger s� vet du var cityterminalen ligger!

Posted by Vizay on Sep-17-2003 19:43:

dioxys: jag antar att du kommer s� GL�M INTE Mina �ronproppar som du haft ett tag nu

inte l�gt kvar nu...l�ngtar som fan!

Posted by Rikard on Sep-17-2003 20:04:

ah just HELVETE!! men fan, dem �r ju i sthlm! men jag tar med mig ett par fr�n apoteket helt nya? �re okej? eller kostade dem d�r lite mer kanske?

st�r f�r pengarna isf

Posted by Kraith on Sep-18-2003 11:26:

quote:
Originally posted by mindshooter
n�e bussterminalen ligger inne p� centralen man g�r upp ett par trappor efter sj�lva t�gplatformarna. Man ska l�ngst bort f�rbi Burger king och pizza hut som ligger d�r...sen upp f�r rulltrappa man kan fr�ga d�r ox�

Hmm, menar du p� ovansidan vid tv�rgatan till klarabergsviadukten? Jag har f�r mig att det g�r bussar d�r uppe.

Posted by Starblazer on Sep-18-2003 11:52:

2 dagar kvar nu gott folk....och Rikard...f�rs�k itne ens g�mma dig d�r inne. Kan varenda vr� i hela Kultan....Cirkeldans blir det bara s� att du vet! ska hem och �va lite nu t�nkte jag

Posted by SteveTranz4ever on Sep-18-2003 14:43:

quote:
Originally posted by Kraith
Hmm, menar du p� ovansidan vid tv�rgatan till klarabergsviadukten? Jag har f�r mig att det g�r bussar d�r uppe.

Fan bor du i STHLM eller ?

Posted by dbl on Sep-18-2003 17:48:

t.om. jag som inte ens bor i sthlm fattat var han menar... �����hhhhhhhhh

tror jag iallafall

Posted by Vizay on Sep-18-2003 19:59:

rikard: de va modell lite dyrare fr�n jam...men vi l�ser det p� n�tt s�tt n�r vi m�ts p� T2

Posted by Rikard on Sep-18-2003 20:34:

�h helvete :/ de ska ligga n�nstanns hemma i sthlm, dock litar jag inte p� att pappa ska leta efter dem, s� jag kan ta det n�r jag kommer upp? �r det okej om jag fixar ett par fr�n apoteket s� l�nge?

Posted by Vizay on Sep-18-2003 20:39:

dioxys de g�r utm�rkt

vi kan ju g�ra s� att vi byter sen n�n g�ng d� du e i sthlm.....s� du f�r ett par apoteksproppar tillbaka eller n�tt....om du nu inte absolut vill ha mina dunderproppar

Posted by Rikard on Sep-18-2003 20:40:

de ligger �s fina i sin lilla f�rpackning

bauta-proppar vorde dem kallas, kan inte riktitgt f�rst� hur du ska f� in dem i �ronen �ht

Posted by Vizay on Sep-18-2003 21:41:

hahaha de e en konst f�r sig....l�t oss s�ga att tricket best�r i vatten

fukta fingrarna � dra dem p� propparna...sen g�lller det � k�ra in dom r�tt i �rat...�rat g�r ju som bekant inte rakt in utan lite snett upp�t typ...man f�r ta tag i �rsnibben � dra den snett ut�t & upp�t s� �roning�ngen vidgas lite

Posted by Kraith on Sep-19-2003 07:27:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan bor du i STHLM eller ?

quote:
Originally posted by dbl
t.om. jag som inte ens bor i sthlm fattat var han menar... �����hhhhhhhhh

Heheh, n�r jag t�nker efter �r det lite skumt, men jag har nog fan aldrig �kt buss fr�n centralstationen, bara t�g.

Posted by nils on Sep-19-2003 17:58:

�r det n�gon som vet hur m�nga biljetter dom har i d�rren? eller har dom ens biljetter d�r? dom kanske bara sl�pper in folk som betalar? 2 pers g�r v�l alltid? ....

Posted by Vizay on Sep-20-2003 14:00:

nu drar jag hemmifr�n...fett taggad

ses ikv�ll gott folk!

Posted by SteveTranz4ever on Sep-20-2003 14:29:

Ja och nu sticker jag in till stan f�r att hoppa p� bussen

Posted by SWE_TRANCE on Sep-20-2003 16:00:

Dags att b�rja st�da lite tror jag, tobo_99 � jag ska ha lite f�rfest h�r hos mig innan det drar iv�g till j�nk�ping!

Ses d�r!

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »