TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trinity part 2
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
jepp, verkar som de flesta kommer visa sig d�r
fan va nice allts�, hade inte alls r�knat med t2 ocks�, alla andra kommande �r bokade och s� var det till att k�pa biljett o boka buss till t2, fett nice
kommer bli ���s. men som sagt, v�ntan �r alltid jobbigast n�r allt �r klart, men det f�r man v�l leva med :P
faaan vill �ka! men ska man till italien d�, synd... f�r se fram emot the lab ist�llet =)
L�ste just ett mail fr�n ace-event...
Tyv�rr m�ste vi meddela att intresset fr�n Gbg inte var tillr�ckligt stort
f�r att k�ra en buss till Trinity den 20:e September.
Intresset har vart v�ldigt olika. Medans vi har v�ldigt lite bekr�ftelser
fr�n Gbg s� �r Sthlm-bussen redan full.
Fan s�ger jag....
Det �r ju en h�jdpunkt i sig att tr�ffa lite folk p� bussen innan partyt b�rjar...
Jag tycker det verkar konstigt ocks� f�r den delen...
Till midway fyllde dom ju ALLA bussar utom Malm�bussen, men intresset kanske �r mindre nu...
Tr�kigt det d�r med G�teborg!!
Sj�lv ska jag ta tag i JRE och sl�pa ditt oss t�nkte jag.. syns p� golvet.
jag har bokat mig p� bussen till jkpg fr�n stockholm, i bekr�ftelse mailet man f�r skriver dom bara att man betalar p� bussen, men inte vartifr�n och n�r den g�r, n�r f�r man reda p� det, eller �r det n�n h�r som kanske vet? 
Ja de kommer bli kul att bussa ner �ven om det kanske tar lite l�ngre tid �n med bil... Kul � tj�ta med massa folk man k�nner och inte k�nner 
Har �ven nu f�tt presspass till detta av Gurgel p� TC...
Nu har jag bokat plats p� bussen och k�pt biljett. Vi ses p� bussen! 
N�gon som vet vilken "bussterminal - samma som Midway" de menar i sitt utskick? Antar att det �r Slussen?
| quote: |
| Originally posted by Kraith Nu har jag bokat plats p� bussen och k�pt biljett. Vi ses p� bussen! ![]() N�gon som vet vilken "bussterminal - samma som Midway" de menar i sitt utskick? Antar att det �r Slussen? |
man g�r upp ett par trappor efter sj�lva t�gplatformarna. Man ska l�ngst bort f�rbi Burger king och pizza hut som ligger d�r...sen upp f�r rulltrappa
man kan fr�ga d�r ox�
k�nner du till var svenska WTC ligger s� vet du var cityterminalen ligger!
dioxys: jag antar att du kommer s� GL�M INTE Mina �ronproppar som du haft ett tag nu

inte l�gt kvar nu...l�ngtar som fan! 
ah just HELVETE!! men fan, dem �r ju i sthlm!
men jag tar med mig ett par fr�n apoteket helt nya? �re okej? eller kostade dem d�r lite mer kanske?
st�r f�r pengarna isf 
| Originally posted by mindshooter n�e bussterminalen ligger inne p� centralen man g�r upp ett par trappor efter sj�lva t�gplatformarna. Man ska l�ngst bort f�rbi Burger king och pizza hut som ligger d�r...sen upp f�r rulltrappa man kan fr�ga d�r ox� |
2 dagar kvar nu gott folk....och Rikard...f�rs�k itne ens g�mma dig d�r inne. Kan varenda vr� i hela Kultan....Cirkeldans blir det bara s� att du vet! ska hem och �va lite nu t�nkte jag
| Originally posted by Kraith Hmm, menar du p� ovansidan vid tv�rgatan till klarabergsviadukten? Jag har f�r mig att det g�r bussar d�r uppe. |
t.om. jag som inte ens bor i sthlm fattat var han menar... �����hhhhhhhhh 
tror jag iallafall 
rikard: de va modell lite dyrare fr�n jam...men vi l�ser det p� n�tt s�tt n�r vi m�ts p� T2 
�h helvete :/ de ska ligga n�nstanns hemma i sthlm, dock litar jag inte p� att pappa ska leta efter dem, s� jag kan ta det n�r jag kommer upp? �r det okej om jag fixar ett par fr�n apoteket s� l�nge?
dioxys de g�r utm�rkt 
vi kan ju g�ra s� att vi byter sen n�n g�ng d� du e i sthlm.....s� du f�r ett par apoteksproppar tillbaka eller n�tt....om du nu inte absolut vill ha mina dunderproppar 
de ligger �s fina i sin lilla f�rpackning 
bauta-proppar vorde dem kallas, kan inte riktitgt f�rst� hur du ska f� in dem i �ronen �ht 
hahaha de e en konst f�r sig....l�t oss s�ga att tricket best�r i vatten 
fukta fingrarna � dra dem p� propparna...sen g�lller det � k�ra in dom r�tt i �rat...�rat g�r ju som bekant inte rakt in utan lite snett upp�t typ...man f�r ta tag i �rsnibben � dra den snett ut�t & upp�t s� �roning�ngen vidgas lite 
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan bor du i STHLM eller ? |
| Originally posted by dbl t.om. jag som inte ens bor i sthlm fattat var han menar... �����hhhhhhhhh ![]() |
�r det n�gon som vet hur m�nga biljetter dom har i d�rren? eller har dom ens biljetter d�r? dom kanske bara sl�pper in folk som betalar?
2 pers g�r v�l alltid? ....
nu drar jag hemmifr�n...fett taggad 
ses ikv�ll gott folk! 
Ja och nu sticker jag in till stan f�r att hoppa p� bussen 
Dags att b�rja st�da lite tror jag, tobo_99 � jag ska ha lite f�rfest h�r hos mig innan det drar iv�g till j�nk�ping! 
Ses d�r!