TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Right of Way!!!
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Yes, ik ben er ook!!
dit is echt een droom. Temeer omdat Ferry in een interview met ons zei dattie zichzelf vrijwel zeker nooit een solo zag doen..
Dingen die je kan verwachten:
Birgit Schuurman live
Ligaya wordt gespeeld met live strijk orkest...

| quote: |
| Originally posted by ahp2002 Ligaya wordt gespeeld met live strijk orkest... |
| Originally posted by ahp2002 Ligaya wordt gespeeld met live strijk orkest... |
hier wil ik heen (en ik ken nog wel iemand!)

Waarom kon ie dit nou niet één (1, uno, one, enz) weekje later doen of zo!?
| Originally posted by ahp2002 Yes, ik ben er ook!! |

Misschien leuk idee om een aantal aankomende grote(re) feesten waaronder deze sticky te maken ??? en een lijstje maken met wie er allemaal naar deze party gaan.... 
| Originally posted by HBtje Misschien leuk idee om een aantal aankomende grote(re) feesten waaronder deze sticky te maken ??? en een lijstje maken met wie er allemaal naar deze party gaan.... |

Ben met m'n vrienden aan het overleggen of ze mee willen gaan, maar de ene helft is rap/rm&b
en de andere helft vind alleen die commerciele nummertjes leuk:S:S En in m'n eentje gaan is ook weer iets......me baalt
Maar begint echt goed te klinken, ligaya live
, kippenvelmeter slaat de pan uit!!!!!
Greetz Muppet
Bij Tiesto in Concert waren er toch problemen met de CAO voor een orkest, ze mogen niet na tienen of elven optreden of iets dergelijks en elk lid van het orkest moest een eigen hotelkamer hebben? Neem aan dat dat nu weer problemen op gaat leveren dan.
Ach, we zien het wel... Wordt toch wel een leuk feestje
Ik gaat ook maar weer es wat mensen optrommelen denk 
| Originally posted by Kakao Bij Tiesto in Concert waren er toch problemen met de CAO voor een orkest, ze mogen niet na tienen of elven optreden of iets dergelijks en elk lid van het orkest moest een eigen hotelkamer hebben? Neem aan dat dat nu weer problemen op gaat leveren dan. |
| Originally posted by ahp2002 uuh ja, maar ferry heeft het ook een keer in Japan geflikt dus waarom niet in Nederland??? hopelijk lukt t |
Ticket is in the pocket!

Bij mij ook, gister even gehaald

Vanavond ook even kaartjes gescoord 
En al ik dan dit lijstje opstel... Klopt het dan een beetje?
Ik heb nog geen kaartje maar ben zeker van plan om te gaan 
Binnenkort maar eens ff aanschaffen dan
Vandaar de vele vraagtekens
Zet bij mij ook maar een vraagteken, Armada trekt me nu al meer dan ferry
| Originally posted by Dj Lex Zet bij mij ook maar een vraagteken, Armada trekt me nu al meer dan ferry |
gewoon lekker mee gaan naar Ferry! dit wordt echt een nacht om nooit te vergeten en Armin en consorten kunnen we nog vaker horen want bijvoorbeeld Lange en Pulser komen binnenkort ook in Arnhem dus lekker mee naar Ferry!
Dit wordt suuuuper! en de HMH is ook gewoon master!
| Originally posted by Dj Lex Zet bij mij ook maar een vraagteken, Armada trekt me nu al meer dan ferry |
| Originally posted by Partyhardy! loop niet te blaten pikkie! gewoon lekker mee gaan naar Ferry! dit wordt echt een nacht om nooit te vergeten en Armin en consorten kunnen we nog vaker horen want bijvoorbeeld Lange en Pulser komen binnenkort ook in Arnhem dus lekker mee naar Ferry! Dit wordt suuuuper! en de HMH is ook gewoon master! |
Blijft toch lastig, maar goed ik heb nog een maand de tijd om van feest te veranderen als dat nodig is
Kaartje voor Ferry was al binnen toen ik hoorde van Armada... Qua line-up is Armada wel aantrekkelijker, maar heb ook wel weer 's zin in een avondje HMH
Geen spijt dus van m'n aankoop!
Goed zo..jij snapt 't jongen..Trouwens het wordt tijd voor Partyhardy om echt een keer flink uit z'n plaat te gaan, op een echt feest!!Agelopen Donderdag stond 'ie al te springen in een doodnormale Bredase kroeg!!
Zet bij mij ook maar een vraagteken neer, dit is zo moeilijk. Als ik geen kaarten van Ferry had dan was ik iig naar Armada gegaan.
Huub huub barbatruc... of whatever... 
| Originally posted by ArisE2 Goed zo..jij snapt 't jongen..Trouwens het wordt tijd voor Partyhardy om echt een keer flink uit z'n plaat te gaan, op een echt feest!!Agelopen Donderdag stond 'ie al te springen in een doodnormale Bredase kroeg!! |