TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
wat een gratis party
w0000t hmmmz 
edit: en geen age lemitations!
gisteravond al ff topictitel veranderd
er is nu ook een commercial voor de releaseparty, die kun je HIER zien
nog maar 1 weekje 
verdomme ik wil der ook bij zijn en meteen de dvd kopen...
Alleen is breda best ver vanaf den haag

| quote: |
| Originally posted by Magic83 verdomme ik wil der ook bij zijn en meteen de dvd kopen... Alleen is breda best ver vanaf den haag |
| Originally posted by Blik gisteravond al ff topictitel veranderd er is nu ook een commercial voor de releaseparty, die kun je HIER zien nog maar 1 weekje |
| Originally posted by MaGiK54 Valt ook wel mee hoor, wij gaan waarschijnlijk ook wel ff kijken met een groepie. Tis drie kwartier a een uur met de auto en denk hooguit 5 kwartier met de trein, dus niet zo zeuren en gewoon gaan als je zin hebt |
is dat tiesto met die bril
in die commercial
Wie dacht jij dan.. Eric Cross?

| Originally posted by arj1o1 zowiezo zullen de meeste mensen hier ook nog een OV hebben dus nog helemaal gratis ook |

| Originally posted by raoel Ooit van een week OV gehoord? Ik wel, kheb er zelf ��n, net als 90% van de andere "OV-houders" ![]() Maar dan heb je nog steeds 40% korting! Ik denk ook dat als ze er veel reclame voor gaan maken, dat het dan een beetje druk wordt in Breda. Beetje ERG druk. Zeker als er dadelijk geruchten op gang gaan komen dat ti�sto eventueel zal draaien daar omdat hij dan geen boeking heeft staan. Dat laatste zal denk ik niet gebeuren want zou het niet gewoon zo zijn dat Ti�sto op een knopje komt drukken om de uitzending van de DVD te beginnen en handtekeningen op de DVD zal gaan zetten die gekocht worden vanaf 21:00? |
| Originally posted by MaGiK54 Valt ook wel mee hoor, wij gaan waarschijnlijk ook wel ff kijken met een groepie. Tis drie kwartier a een uur met de auto en denk hooguit 5 kwartier met de trein, dus niet zo zeuren en gewoon gaan als je zin hebt |
(denk ik) 
Heb jaren geleden weleens een handtekening vannem gehaald voor m'n toenmalige vriendinnetje die helaas niet naar het feestje kon komen... Toen had 'ie tenminste nog de tijd om er een heel verhaal van te maken ipv alleen een handtekening
Als je er heen gaat, kun je na de releaseparty meteen doorreizen naar Tilburg, want Ferry Corsten en Ronald van Gelderen draaien in de 013!!
Damn
waarom is dit alles nou niet gewoon een weekje later, want dan woon ik mooi in Tilburg
Vrienden zoeken er niet niet heen, want tis nl. veel te ver
en ik zoek niet in m'n uppie te gaan reizen...
Dan maar een paar dagen later de DVD van het jaar aanschaffen
| 16-09-2003 - De uitgever van de DVD "DJ Tiesto - In Concert (2DVD)" heeft vandaag bekend gemaakt dat de release van de DVD uitgesteld wordt van 19-09-03 naar 23-09-03. Wij zullen hem dan alsnog uitleveren. Onze excuses voor het ongemak. |
lol en de release party dan
iemand enige info of hij gaat draaien of een beetje lullig handtekeningen uitdeeld?
ik ga ook wel ff kijken denk ik, moet alleen daarna werken
ff wat oude vriendinnetjes van me bezoeken daarzo
Nou de weersvoorspellingen zijn goed voor zaterdag, dus grote kans dat ik ff daarheen scheur met een vriend, bezoekje Breda is altijd leuk.
maybe ga ik ook wel 
als iemand hier mee wil tenminste 
Die wedstrijd he (zie ook andere thread die ik heb omhooggehaald) om de DVD te winnen is afgelopen.
Guess wie er eentje gewonnen heeft?
IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Werd een uur geleden gebeld dat ik had gewonnen, moest mijn adres geven. De 23ste krijg ik hem lekker thuisbezorgd 
Greetz,
SnuggLe
OMG lucky boy

Ik ga probably naar Breda zaterdag dus dan haal ik m daar maar anders volgende week in de shop
wortd vettt kan nie wachten 
waarom in breda
daar ga ik echt niet helemaal heen voor n "feest" waar misschien nog van die walgelijke tmfwijven op af komen ook...
| Originally posted by Duke2003 waarom in breda |
Hij was vandaag op radio 538, tiesto wilde het eerst in Amsterdam doen, maar dat kon niet doorgaan daarom heeft hij het nu in Breda gedaan, maar eigenlijk maakte het hem niets uit, ook vertelde hij dat hij zeker wel langskwam, en misschien nog wel enkele nummertjes ging draaien, hij was nu in Ibiza voor zijn afsluitende avond, en klonk erg relax zoals altijd..vond het leuk om hem ff te horen !!
| Originally posted by Duke2003 waarom in breda daar ga ik echt niet helemaal heen voor n "feest" waar misschien nog van die walgelijke tmfwijven op af komen ook... |
Dit zit er in de DVD
Extra Features: Disc 1: - Alternative angle from the dj-booth - "Matrix"-shots Disc 2: - The Making Of - Micha Klein Visual Showcase - Mmore Fan Of Ti�sto - Traffic Music Video - TV Commercial Ti�sto In Concert - TV Commercial Coca-Cola/Ti�sto - ID&T Corporate Tracklisting: 01. Ti�sto - Magik Journey (Intro) 02. Ti�sto - Adagio For Strings 03. Ernesto & Bastian - Who�s The Starter? 04. Skin - Faithfullness (Ti�sto Remix) 05. Andain - Beautiful Things (featuring Mavie Marcos) 06. Brotherhood - Samba In The Hood/Cave - Carnival 07. Roc Project featuring Tina Arena - Never (Filterheadz Luv Tina Remix) 08. David Forbes - Answers 09. Mojado featuring Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision) 10. Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix) 11. Kane - Rain Down On Me (Ti�sto Remix) (featuring Dinand Woesthoff) 12. Traditional - The Star Spangled Banner 13. Hampshire & Nysse present Nikita - Eternal Voices (Ti�sto Alternative Breaks Mix) 14. Scott Bond vs. Solarstone - 3rd Earth 15. Fictivision vs. C-Quence - Symbols 16. Max Walder - Crown 17. F. Massif - Understatement 18. Conjure One - Tears From The Moon (Ti�sto Remix) 19. Ti�sto - Traffic 20. Orange Studio's - Ti�sto In Concert Asia 21. Coast 2 Coast - Searching (Coast 2 Coast Mix) 22. Solar Factor - Urban Shakedown 23. Freefall - Skydive (featuring Jan Johnston) 24. Literon/Speedy J - Collabs 200: Snacker 25. Ti�sto - Lethal Industry 26. Mark Norman - Rush 27. Omar Ka & Fula Band - Dimel/Koode Nyaari 28. Ti�sto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Christophe Chantzis Mix) 29. Riley & Durrant - Candesco 30. Ti�sto - Nyana 31. Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix) 32. DJ Ton T.B. - Electronic Malfunction 33. Ti�sto - Flight 643 34. Armani & Ghost - Airport 35. De Jonge & Beijerink - Didjerrydoo 36. Ti�sto vs. Junkie XL - Obsession (Frank Biazzi Mix) 37. Ralph Fridge - Man On Mars 38. Ti�sto - Suburban Train 39. Ricky Fobis - No Regular |
| Originally posted by Blik Dit zit er in de DVD 39 nummers |