TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ mag top 100 2003!!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by HBtje on Aug-27-2003 09:42:

quote:
Originally posted by Bailey
Mijn vote:

1. Paul van Dyk

Geweldig PvD op 1, je bent meteen mijn vriend haha nee goeie keuze man

Posted by basvh on Aug-29-2003 17:43:

erg lastige

maar mijn top 5 is gebaseerd op djs die ik dit jaar live heb gezien. Dus geen live setjes of radio shows. Gewoon wat ik live heb gezien en waar ik dus dik kippevel van kreeg

1. Tiesto
2. Laidback Luke
3. Carl Cox < heb ademloos zitten kijken hoe hij bezig was met 3 draaitafels, en wat een vette platen zeg>
4. Montana < Heerlijke techno>
5.Tidy Boys

Misschien niet zoveel hardhouse wat de meesten zouden verwachten. Maar de djs waar dit jaar ik het hardst heb op staan springen staan in mijn top 4

Posted by jp on Aug-30-2003 01:25:

1. PvD
2. Kai Tracid
3. Scot Project
4. Sander K
5. Westbam
---
6. Chris Liebing
7. Armin van Buuren

.
998. Tiesto
999. Mauro Picotto
1000. Carl Cox

Weinig gehoord van nummer 3 de laatste tijd trouwens

Posted by magrec on Aug-30-2003 09:28:

Hoeveel nederlanders dit jaar in de top 10???

sander k en marco v misschien er ook in??

Posted by Asperge on Aug-30-2003 12:25:

quote:
Originally posted by magrec
Hoeveel nederlanders dit jaar in de top 10???

sander k en marco v misschien er ook in??

ferry eruit denk ik, sander en marco erin. denk dat sander wel iets van 6 of 7 wordt ofzo en marco 10.

Posted by michiel on Aug-30-2003 12:58:

mijn top 5 is:

tiesto
pvd
avb
dave clarke
ferry corsten

Posted by Bouma-Bros on Sep-03-2003 12:59:

Ik kies dit jaar bewust niet voor Tiesto, omdat ie er niet beter op is geworden na zijn no. 1 verkiezing van vorig jaar. Hoop dat ie niet weer eerste wordt, de hele hype doet 'm niet goed. Daarom heb ik gekozen voor:

1. Sasha
2. James Zabiela
3. Paul Oakenfold
4. Sander Kleinenberg
5. Danny Howells

Posted by japeman on Sep-03-2003 14:45:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Ok, Jean draait laatste tijd erg veel club, af en toe een commerciele uitschieter. Maar zijn eerste half uur op 538 op vrijdagavond is echt zoow relaxt

jean 4 president! en laatst die set van mysteryland 2001 gehoord. hij maakt er echt een show van, beter dan al die monotome en standaard progressive djs. IMO

ciao!

Wie is 'r een standaard progressive dj dan?

Posted by Cosmic on Sep-03-2003 14:55:

quote:
Originally posted by jploveparade
1. PvD
2. Kai Tracid
3. Scot Project
4. Sander K
5. Westbam
---
6. Chris Liebing
7. Armin van Buuren

.
998. Tiesto
999. Mauro Picotto
1000. Carl Cox

Weinig gehoord van nummer 3 de laatste tijd trouwens

Idd, beetje jammer. Alleen dj_scot_project-o_gw_remix en
arome_-_visions_of_paradise(dj_scot_project_remix) de laatstet maanden...

Posted by Opti on Sep-15-2003 00:34:

quote:
999. Mauro Picotto
1000. Carl Cox

En met die 1000e plaats van die neger zal SnuggLe wel blij mee zijn

mijn top5:

1. Mauro Picotto
2. Armin van Buuren
3. Marco V
4. Sander Kleinenberg
5. Eddie Halliwell

Posted by jp on Oct-12-2003 14:44:

50000 stemmen... daarvan is de helft TA

Posted by SnuggLe on Oct-12-2003 15:03:

quote:
50000 stemmen... daarvan is de helft TA

En daarom staan PvD, Tiesto en Armin in de top 3, wedduh?

Posted by Blik on Oct-12-2003 15:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
En daarom staan PvD, Tiesto en Armin in de top 3, wedduh?

ik weet eigenlijk bijna zeker dat Tiesto en Armin op 1 en de respectievelijk 2de plaats staan

Armin en Tiesto zijn gewoon nog populairder geworden dit jaar, vorig jaar stonden ze al op 1 en 5

Posted by Blik on Oct-12-2003 15:55:

quote:
Originally posted by FunkySimon
ja, maar tiesto heeft ze eigen concert gehad, dus dat zal em net die boost naar de eerste plaat geven denk ik.

zeg ik toch, tiesto op 1, armin op 2

Posted by magrec on Oct-12-2003 17:03:

Sasha #2.....

Posted by jp on Oct-12-2003 17:27:

Einduitslag:

1. PvD
2. Tiesto
3. Van Buuren

Wedde...?

Posted by kolkiewolkie on Oct-12-2003 18:11:

ik zou de progressive people niet uitsluiten hoor. Hiermee doel ik dus op Sasha en John Digweed. Doen het traditioneel goed in deze top 100 dankzij de populariteit van hun genre in engeland, waar toch de roots liggen van dit blad (correct me if I'm wrong). Maar Ti�sto zal idd wel 1 worden ja alleen denk ik dat armin lager staat dan hier alom aangenomen word, omdat ie toch niet echt h��l veel speciale dingen heeft gedaan dit jaar en lekker in NL gebleven is (d.w.z. partyplaces een beetje gelaten voor wat ze zijn).

1)Ti�sto
2) en verder: spannend !

Posted by SnuggLe on Oct-13-2003 07:29:

Nah, ik denk toch echt idd dat Pvd Armin en Tiesto de heren Digweed en Sasha voorbijstreven. Trance is in de UK veel en veel populairder dan progressive. Ik vond het nl. opvallend rustig in de Bedrock tent op GKGG.

Posted by magrec on Oct-13-2003 09:41:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nah, ik denk toch echt idd dat Pvd Armin en Tiesto de heren Digweed en Sasha voorbijstreven. Trance is in de UK veel en veel populairder dan progressive. Ik vond het nl. opvallend rustig in de Bedrock tent op GKGG.

Het is niet zozeer dat progressive alleen maar groot is in engeland...
Sasha, digweed sander kleinenberg, danny howells etc hebben extreem veel fans over de hele wereld dat wordt nogal onderschat hier in nl omdat progressive gewoon niet zo "big" is.

Kijk maar eens op www.excession.co.uk waar sasha, sander, nick warren en lee burrdigde draaien, van dubai to st petersburg.

Posted by edraket on Oct-29-2003 08:02:

Ik haal deze thread maar weer ff naar boven, want morgen komt de uitslag!!!Ben benieuwd, ik denk dat tiesto t weer wordt

Posted by Asperge on Oct-29-2003 08:42:

Tiesto op 1 en Armin op 2 denk ik. De plaaten 3,4,5 worden verdeeld onder Sasha, Digweed en PVD.

Posted by Chicane on Oct-29-2003 08:51:

Ik hoop echt van harte dat Tiesto 1 wordt, hij heeft het echt zo zwaar verdiend en hard zijn best voor gedaan. Tiesto verdiend gewoon een wassen beeld

Of zoals Wessel van Diepen ooit eens zei in een set van Tiesto tijdens Dance Department in 1999: "Staat er al een standbeeld van je in Breda" waaarop Tijs droog antwoordde (van zenuwen!) "Zijn ze nog mee bezig"

GO TIJS GO TIJS GO TIJS!!!

.o/

Posted by arj1o1 on Oct-29-2003 08:58:

quote:
Originally posted by Chicane
Ik hoop echt van harte dat Tiesto 1 wordt, hij heeft het echt zo zwaar verdiend en hard zijn best voor gedaan. Tiesto verdiend gewoon een wassen beeld

Of zoals Wessel van Diepen ooit eens zei in een set van Tiesto tijdens Dance Department in 1999: "Staat er al een standbeeld van je in Breda" waaarop Tijs droog antwoordde (van zenuwen!) "Zijn ze nog mee bezig"

GO TIJS GO TIJS GO TIJS!!!

.o/

tiesto en wessel van diepen herrinert iemand zich nog de intro van trancetrutje
ik ben benieuwd of wessel van diepen dit ook gaat draaien op de radio hehee

Posted by Cosmic on Oct-29-2003 15:51:

Mijn voorspelling:

1. Tiesto
2. Armin
3. PvD

Posted by eieregooie on Oct-29-2003 22:36:

Even de geruchtenmachine op gang brengen... beetje laat misschien, maar aantal weken geleden (2 of 3) hoorde ik 1 PvD, 2 Armin, en 4 Tiesto... Maar later bleek het weer niet waar te zijn en Tiesto toch weer op 1... We zullen zien... Misschien Tiesto 1 dan, Armin 2 en PvD 4?

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »