TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני או אתה ?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Scorchio שמע זה ידוע (ועכשיו אני לא מסתלבט) שהומואים נמשכים לגברים שריריים |
טוב למה אתה מצפה, אין הרבה בנים שמפרגנים לאחרים...
ורועי, בתכלס אתה אף פעם לא מפרגן 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שמענו על המסיבה של הגייטקראשר... אבל אמרו לנו להתרחק מהאביס כמה שיותר למה המקום נפילה אז הקשבנו לאנשים וגם בקאסל היה מוזיקה טובה יענו בתחום של הטראנס והאוס... וכן... מעצבן המזגנים שאי אפשר להשאיר אותם דולקים שאתה לא בחדר אבל חפיף... עדיין היה בסט שלחן יהיה כוח הוא יעלה את התמונות לאתר שלו וישים פה ![]() הוא שלח לי את כל התמונות קודם 160 תמונות!! משהו בסט נבחר את התמונות ביחד ונשים פה |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind טוב למה אתה מצפה, אין הרבה בנים שמפרגנים לאחרים... ורועי, בתכלס אתה אף פעם לא מפרגן |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL ראסמי!!.. עזוב רועי סתם הומו |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אמר ההומו עם הנוצות על התחת אבל איזה ציצים יש לך... כפרות קיצר... נראה מה נסגר עם חן שיעלה כבר את התמונות |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL חחחחח בנזונה.. ציצים ציצים, אתה עדיין יותר הומו ממני... |
רועי הקול שלך מתאים לילדה בת 12
חחחחחחח כשהיינו ב
TLV
כולם כזה צעקו ליוהאן כשהוא התקרב לקהל
אז פתאום איזה קול צפצפני צורח כזה
"יוהאן יוהאן"
פתאום אני רואה את רועי לידי
חחחחחחח נקרעתי מצחוק
אוקיי הינה כמה
הם גדולות מאד ואין לי כח להקטין אז...


חחחחחחחחחחח
קבלו את רועי עושה ברייק דאנס
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה הומו
| quote: |
| Originally posted by Scorchio רועי הקול שלך מתאים לילדה בת 12 חחחחחחח כשהיינו ב TLV כולם כזה צעקו ליוהאן כשהוא התקרב לקהל אז פתאום איזה קול צפצפני צורח כזה "יוהאן יוהאן" פתאום אני רואה את רועי לידי חחחחחחח נקרעתי מצחוק |
תחשוב על זה ככה
תזכר במה אתה עושה ליובל
תעשה קצת
BULU BULU BULU
ותרגע
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יווווו אתה כזה ילד הומו...!!!! אם אתה כל כך מתלהב מזה שאתה מזיין בוא ספר לנו מתי הפעם האחרונה שזיינת מישהי שהיא לא נערת ליווי!!!!! אני מת לדעת!! כי מאז שאני זוכר אותך בפורום פה לא זיינת אז פשוט סתום את הפה ושבלול!!@#$ |
| quote: |
| Originally posted by DjChook תעשה קצת BULU BULU BULU ותרגע |
אני חייב להודות שגיחחתי קלות
בקיצור יא חבורת שמגגים די לריב
| quote: |
Originally posted by DjChook |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יווווו אתה כזה ילד הומו...!!!! אם אתה כל כך מתלהב מזה שאתה מזיין בוא ספר לנו מתי הפעם האחרונה שזיינת מישהי שהיא לא נערת ליווי!!!!! אני מת לדעת!! כי מאז שאני זוכר אותך בפורום פה לא זיינת אז פשוט סתום את הפה ושבלול!!@#$ |
ראסמי אתם רבים בינכם כמו ילדים קטנים...
מקטרים על כל דבר קטן...
יאללה נמאס
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אגב שלושתיכם נראים חברת התנקשות שכירים בע"מ ככה עם המשקפי שמש |
כל אחד מאיתנו היה חולם על לעלות על הרוסיה הפצצה הזאתי
וצח ורועי באמת תפסיקו לריב
ואורן נשבע לך שנהיית בנאדם דפוק
מה נסגר איתך בנאדם
| quote: |
| Originally posted by DjChook ואורן נשבע לך שנהיית בנאדם דפוק מה נסגר איתך בנאדם |
אורן סבבה 
עוזר לי בחיי האהבה
;D
ד"א
מי זה מי בתמונות ?
אני יודע רק שרועי זה מר שריר עם העגילים...
מי זה זה עם המשקפיים והקירח ?
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs מי זה זה עם המשקפיים ? |
| quote: |
| Originally posted by Rising זה חן , חזי החילזון |
אני השמנמן עם המשקפיים
והקירח עם הפנסים בשיער זה חבר שלי מרמת גן 
בקיצר אורן אני פשוט אומר שכבר בערך חודש שאני לא רואה ממך הודעות של בנאדם שפוי
זה כאילו לקחת איזה משהו
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.