TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLTA MP3 Mix Contest Oktober 2003
Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by japeman on Sep-02-2003 13:17:

Ik doe ook mee, zitten er nu wel mensen in de jury die ook "non-trance" kunnen waarderen, lijkt me 't beste... Of moet je een trance set maken wil je in de smaak vallen?

J.

Posted by arj1o1 on Sep-02-2003 13:24:

quote:
Originally posted by japeman
Ik doe ook mee, zitten er nu wel mensen in de jury die ook "non-trance" kunnen waarderen, lijkt me 't beste... Of moet je een trance set maken wil je in de smaak vallen?

J.

in principe moet de jury daar niet over oordelen

Posted by japeman on Sep-02-2003 13:26:

quote:
Originally posted by arj1o1
in principe moet de jury daar niet over oordelen

Ok, dan wil ik graag meedoen!

Posted by Switch on Sep-02-2003 15:32:

mix je RnB of rock ofzo?

Posted by arj1o1 on Sep-02-2003 15:37:

waarschijnlijk duitse schlager

Posted by Switch on Sep-02-2003 21:28:

w00t danny christiaans!

Posted by Creamfields23 on Sep-02-2003 21:57:

quote:

J.

Ik vind dat het wel Electronic Dance Music moet zijn! Verder maakt het mij niet veel uit.

En voor de genen die het zich afvragen. Ja ik ben omkoopbaar

Posted by japeman on Sep-03-2003 07:12:

't Meeste wat ik draai is progressive, club en techno, en een b'tje trance, maar ik ben ook helemaal weg van Heino

Waarom ik 't vroeg is dat bij de vorige dj contest (de laatste, die 'n beetje mislukt was) het enige jurylid dat toen jureerde, geen 1 van mijn nummers kende, was 'n beetje jammer..

j.

Posted by DJ D-Man on Sep-03-2003 11:35:

quote:
't Meeste wat ik draai is progressive, club en techno, en een b'tje trance, maar ik ben ook helemaal weg van Heino

Waarom ik 't vroeg is dat bij de vorige dj contest (de laatste, die 'n beetje mislukt was) het enige jurylid dat toen jureerde, geen 1 van mijn nummers kende, was 'n beetje jammer..

j.

Wat mij betreft is dat geen probleem, non-trance kan ik zeker wel waarderen! Zolang het idd maar "electronic dance music" is.
Maar ik hoor zelf liever een originele progressive, club of techno set dan een setje dat alleen uit trance hitjes bestaat die iedereen al kent. Maar da's mijn mening...

En is het al bekend op welke punten de juryleden moeten gaan beoordelen? Ik dacht zelf aan de manier van mixen, de "verhaallijn" in de set, en de originaliteit van de platen. Iemand nog meer suggesties?

Posted by japeman on Sep-03-2003 11:50:

quote:
Originally posted by DJ D-Man
Wat mij betreft is dat geen probleem, non-trance kan ik zeker wel waarderen! Zolang het idd maar "electronic dance music" is.
Maar ik hoor zelf liever een originele progressive, club of techno set dan een setje dat alleen uit trance hitjes bestaat die iedereen al kent. Maar da's mijn mening...

En is het al bekend op welke punten de juryleden moeten gaan beoordelen? Ik dacht zelf aan de manier van mixen, de "verhaallijn" in de set, en de originaliteit van de platen. Iemand nog meer suggesties?

Mijn suggestie: kijk of de platen die in elkaar overgaan, wel bij elkaar passen, wat ik nog wel vaak hoor, ook bij de grote jongens (tiesto, armin en sasha zelfs), is dat een overgang gewoon vals klinkt, omdat de platen niet goed bij elkaar passen, of dat de plaat die erin komt, te lang blijft doorgaan, wat bijvoorbeeld goed te horen is op de nieuwe cd van tiesto, nyana, de indoor cd, niet iedereen zal 't horen (tiesto zelf ook niet misschien), maar is wel erg belangrijk vind ik.

J.

Posted by Creamfields23 on Sep-03-2003 11:54:

Thumbs up

quote:
Mijn suggestie: kijk of de platen die in elkaar overgaan, wel bij elkaar passen, wat ik nog wel vaak hoor, ook bij de grote jongens (tiesto, armin en sasha zelfs), is dat een overgang gewoon vals klinkt, omdat de platen niet goed bij elkaar passen,

Juist! Hitjes aanelkaar breien dat kan iedereen tegenwoordig. Ik denk dat dit best een leuke mixcompetitie gaat worden.

Posted by arj1o1 on Sep-03-2003 15:47:

quote:
Originally posted by japeman het enige jurylid dat toen jureerde, geen 1 van mijn nummers kende, was 'n beetje jammer..

j.

zo erg is dat toch niet als het jurylid het mooi vind de eerste keer horen is toch we iets speciaals sommige moet je dan weer meerdere keren horen voordat je het mooi vindt
maar zo is het ook leuk nieuwe nummers te ontdekken

Posted by artworx on Sep-03-2003 16:08:

ik wil ook best meedoen...
heb nu 2 mixen online staan, maar toch ga ik een nieuwe maken..
die ik dan voor de contest gebruik..
laterssss Mars

Posted by Siesta on Sep-03-2003 16:08:

mag er ook met cdj1000 en af en toe een vinyltje gedraaid worden?

dan heb ik ook wel zin om meete doen

Posted by Chicane on Sep-03-2003 16:22:

Tuulk.. deze contest is dus eigenlijk om iedereen een kans te geven het te proberen, dus ook of je nou wel of geen TT's/CDJ's bezit.. tis alleen minder moeilijk om met mp3's te mixen dan real life.. maar dat is zo verrekte lastig na te gaan of iemand nu mp3's gebruikt of vinyl. Tja en je kan ook een willekeurige VA cd pakken retaggen en uploaden.. das het risico helaas maar we strijden hier allemaal voor de eer

Posted by Siesta on Sep-03-2003 18:21:

dan doet ik ook mee

Posted by robin on Sep-03-2003 19:03:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
mag er ook met cdj1000 en af en toe een vinyltje gedraaid worden?

dan heb ik ook wel zin om meete doen

cdj1000's hebbie die dan? :-?

woooow.. ik weet niet waaar jij werkt maar k wil dr ook werken!

Posted by japeman on Sep-04-2003 07:13:

quote:
zo erg is dat toch niet als het jurylid het mooi vind de eerste keer horen is toch we iets speciaals sommige moet je dan weer meerdere keren horen voordat je het mooi vindt
maar zo is het ook leuk nieuwe nummers te ontdekken

Ja, tuurlijk, is zo. Maar die jongen die kon 't verschil niet horen tussen de een en de ander, zo wist 'ie niet wat wat was in een overgang, was wel een beetje vreemd, maar goed.

J.

Posted by Chicane on Sep-04-2003 07:25:

Japeman: Vandaar ook dat je nu .cue files bij je mix moet maken, dan is het punt waar de overgang plaats vind wat makkelijker te herkennen

Posted by Original on Sep-05-2003 16:24:

Is er al een host gevonden?

en...
- Chicane aka Endeavour
- Cosmic aka himself
- deejayv
- babbel
- Djeebie
- Switch
- Jesse
- Original
- Basvh (?)
- ahp2002
- Smirnoff
- Bailey
- japeman
- DJ Siesta
- artworx

ongeveer 15x74 min.= 1110min= 18,5 uur luisterplezier

p.s. Chicane "?" achter me naam kan wel weg, ik gaat ook mixen

Posted by basvh on Sep-05-2003 16:43:

haal dat ? ook maar bij mij weg

Posted by Chicane on Sep-05-2003 17:02:

Arj101 & Switch iets gehoord?

[edit] sorry compleet over artworx post heen gelezen

Posted by arj1o1 on Sep-05-2003 17:59:

quote:
Originally posted by Chicane
Arj101 & Switch iets gehoord?

[edit] sorry compleet over artworx post heen gelezen

voor mij over een host?

Posted by Chicane on Sep-05-2003 18:14:

quote:
ik ken wel een gratis host die niet moeilijk doet en zoveel ruimte heeft als je wilt

^^

Harde feiten komen hard aan he maar is dit nog mogelijk of reeds niet meer?

Posted by arj1o1 on Sep-05-2003 18:44:

quote:
Originally posted by Chicane
^^

Harde feiten komen hard aan he maar is dit nog mogelijk of reeds niet meer?

nouja iedereen kan sginuppen op http://www.deds.nl weet alleen niet hoeveel space geloof zoveel als je wil beetje wazige site, extreem snel (3mbps heb ik gehoord) maar nergens op de site staat iets te vinden wat ze bieden gewoon signuppen

edit: het is overigens niet een host zoals lycos of zo ze doen niet moeilijk over mp3s en dergelijke kijken nergens naar om enzo

Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »