TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
| quote: |
| Originally posted by Biohazard Zeg Snuggle, het valt me op dat je sinds je op je techno toer bent nogal arrogant (Is dat het goede woord?) bent geworden tegen over Trance (No offence ofcourse). Dit zie ik vaker gebeuren met mensen die van trance naar techno of prog overstappen. Ik ben het verder wel met je eens dat Armin en Ferry dezelfde sets draaien, en dat ze niet op IC moeten komen. En techno Djs draaien ook vaak dezelfde sets, kijk maar eens naar Cox en Beyer ![]() |
| Originally posted by Kakao Maar de sfeer vond ik niet echt top, beetje veel paupers en het was te veel gemarcheer van de ene zaal naar de ander vond ik. |
| Originally posted by SnuggLe Maar...wat misschien wel zo is: veel mensen houden het hier bij 1 housestroming: OF trance OF techno OF hardstyle OF weet ik veel wat. Ik heb heel lang naar Trance geluisterd, maar nu luister ik daar echt bijna nooit meer naaar, maar alleen naar progressive/techno/techhouse. Misschien zie ik daardoor juist de verschillen tussen de verschillende stijlen, en misschien geef ik DAARDOOR juist af op trance, omdat ik er achter ben hoe plat en ondoordacht trance eigenlijk is. Dus misschien zou iedereen zijn muzieksmaak is wat breder moeten maken en ook bij andere stijlen moeten kijken/luisteren, voordattie praat als een kip zonder kop.(..ik denk nu hardop in mezelf...weet niet of dit het is, maar dat zou wel kunnen...) |
100% van de stroming waar wij hier allemaar naar luisteren komt simpelweg uit een computertje die wat loopjes aan elkaar rijgt. Werkelijk oncreatief en oninspirerend te noemen, MAAR GOD OW GOD WAT KLINKT HET VET ALLEMAAL 
Dus gewoon alles is plat te noemen.. 
| 100% van de stroming waar wij hier allemaar naar luisteren komt simpelweg uit een computertje die wat loopjes aan elkaar rijgt. Werkelijk oncreatief en oninspirerend te noemen, |
| Originally posted by TranceFool Hier ben ik het dus echt niet mee eens.....ik luister zelf naar house/groove/trance/techno en van alles wat daar tussenin zit en draai zelf van trance tot techno. Vroeger luisterde ik ook voor 90% trance en dat is de laatste 1,5 zeker veranderd maar door die verbreding ben ik trance absoluut niet minder gaan waarderen. Misschien kan je ff uitleggen wat je plat bedoelt? simpel? Snel in mekaar gezette tracks vinden in alle muziekstromingen plaats.....trance / hardstyle / techno |
Vond het vorig jaar een vet feestje m.u.v D**A. Dit feest staat bij mij hoog in he lijstje dus als de lineup me aanspreekt ben ik zeker van de party
dave clarke
marco carola
ian pooley
erick morillo
deetron
doe mij nou eens een lol id&t 
een vriend van me kickt op innercity en ik MOET mee (niet dat ik het erg vind
) maar ik zal er dus waarschijnlijk ook wel zijn
PAUL VAN DYK OP INNERCITY 

http://www.dancelinx.com/DLX/home/info.asp?id=2491
http://www.paulvandyk.de/reflection...sh_content.html dan tourdates en dan part 2
Line-up begint goed!!
Begin er nu echt zin in te krijgen!!!!
Greetz Muppet
Hij zou toch ook naar Den Haag komen een week eerder?
| Originally posted by -=Freezel=- PAUL VAN DYK OP INNERCITY ![]() ![]() ![]() |
| Originally posted by Optimus Hij zou toch ook naar Den Haag komen een week eerder? |

| Originally posted by ahp2002 wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity? zwijmel... |
wr is deze thread eigenlijk nog geen sticky, de grotere feesten zijn dat toch meestal :S en hoe lang van te voren begint ID&T meestal met het aankondigen van DJ's, het is namelijk nogal raar als je kaartjes koopt voor een feest zonder line-up...
| Originally posted by Duke2003 het is namelijk nogal raar als je kaartjes koopt voor een feest zonder line-up... |
| Originally posted by Optimus Hij zou toch ook naar Den Haag komen een week eerder? |
had ik al gelezen
Van ID&T.com:
"Het thema zal duidelijk worden aan de hand van een advertentie in het ID&T magazine dat eind september uitkomt. Een hint; het is een land waar het dansen zowat is uitgevonden en waar d ezon heel vaak schijnt..."
Ik gok op Rio de Janeiro 
| Originally posted by Ding Chavez Van ID&T.com: "Het thema zal duidelijk worden aan de hand van een advertentie in het ID&T magazine dat eind september uitkomt. Een hint; het is een land waar het dansen zowat is uitgevonden en waar d ezon heel vaak schijnt..." Ik gok op Rio de Janeiro |
Zuid-Afrika
| Originally posted by Blik het is een land slimpie |

| Originally posted by Blik het is een land slimpie |
| Originally posted by Ding Chavez Volgens mij was de thema filosofie gericht op wereldsteden, misschien dat ze nu alweer maar overgestapt zijn op landen, misschien staat het een beetje krom in het nieuwsbericht. |
| Een hint; het is een land waar het dansen zowat is uitgevonden en waar d ezon heel vaak schijnt..." |
Zal wel Brasili� zijn.
Does anyone know when the complete line-up will be announced ?
From what I can tell in the posts even though I don�t understand dutch is that PVD will come...