TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by SnuggLe on Sep-01-2003 09:49:

quote:
Originally posted by Biohazard
Zeg Snuggle, het valt me op dat je sinds je op je techno toer bent nogal arrogant (Is dat het goede woord?) bent geworden tegen over Trance (No offence ofcourse). Dit zie ik vaker gebeuren met mensen die van trance naar techno of prog overstappen. Ik ben het verder wel met je eens dat Armin en Ferry dezelfde sets draaien, en dat ze niet op IC moeten komen. En techno Djs draaien ook vaak dezelfde sets, kijk maar eens naar Cox en Beyer

LOL!
Ik vind het zo mooi dat je me dan ineens arrogant noemt. Heeft niets met arrogant te maken, ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik vind, en ik vind geen enkele muziekstijl beter dan de andere overigens. Ik hou alleen meer van techno /progressive ja. Ik zeg gewoon (af en toe) de waarheid, en daar hoef je het niet mee eens te zijn.
Het is gewoon discussieren.... Je kan daarbij lekker kortzichtig blijven, je kop in het zand steken en zeggen 'Dat is niet zo!', of je kan fatsoenlijk meepraten en discussieren. Tis toch een forum, niet? Ik ventileer mijn mening.....

Maar...wat misschien wel zo is: veel mensen houden het hier bij 1 housestroming: OF trance OF techno OF hardstyle OF weet ik veel wat. Ik heb heel lang naar Trance geluisterd, maar nu luister ik daar echt bijna nooit meer naaar, maar alleen naar progressive/techno/techhouse. Misschien zie ik daardoor juist de verschillen tussen de verschillende stijlen, en misschien geef ik DAARDOOR juist af op trance, omdat ik er achter ben hoe plat en ondoordacht trance eigenlijk is. Dus misschien zou iedereen zijn muzieksmaak is wat breder moeten maken en ook bij andere stijlen moeten kijken/luisteren, voordattie praat als een kip zonder kop.(..ik denk nu hardop in mezelf...weet niet of dit het is, maar dat zou wel kunnen...)

Dit is btw nothing personal, gewoon algemeen.....

quote:
Originally posted by Kakao Maar de sfeer vond ik niet echt top, beetje veel paupers en het was te veel gemarcheer van de ene zaal naar de ander vond ik.

Inderdaad....!

Posted by TranceFool on Sep-01-2003 10:12:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar...wat misschien wel zo is: veel mensen houden het hier bij 1 housestroming: OF trance OF techno OF hardstyle OF weet ik veel wat. Ik heb heel lang naar Trance geluisterd, maar nu luister ik daar echt bijna nooit meer naaar, maar alleen naar progressive/techno/techhouse. Misschien zie ik daardoor juist de verschillen tussen de verschillende stijlen, en misschien geef ik DAARDOOR juist af op trance, omdat ik er achter ben hoe plat en ondoordacht trance eigenlijk is. Dus misschien zou iedereen zijn muzieksmaak is wat breder moeten maken en ook bij andere stijlen moeten kijken/luisteren, voordattie praat als een kip zonder kop.(..ik denk nu hardop in mezelf...weet niet of dit het is, maar dat zou wel kunnen...)

Hier ben ik het dus echt niet mee eens.....ik luister zelf naar house/groove/trance/techno en van alles wat daar tussenin zit en draai zelf van trance tot techno. Vroeger luisterde ik ook voor 90% trance en dat is de laatste 1,5 zeker veranderd maar door die verbreding ben ik trance absoluut niet minder gaan waarderen.

Misschien kan je ff uitleggen wat je plat bedoelt? simpel? Snel in mekaar gezette tracks vinden in alle muziekstromingen plaats.....trance / hardstyle / techno

Posted by Chicane on Sep-01-2003 10:19:

100% van de stroming waar wij hier allemaar naar luisteren komt simpelweg uit een computertje die wat loopjes aan elkaar rijgt. Werkelijk oncreatief en oninspirerend te noemen, MAAR GOD OW GOD WAT KLINKT HET VET ALLEMAAL

Dus gewoon alles is plat te noemen..

Posted by Fkwebeman on Sep-01-2003 11:45:

quote:
100% van de stroming waar wij hier allemaar naar luisteren komt simpelweg uit een computertje die wat loopjes aan elkaar rijgt. Werkelijk oncreatief en oninspirerend te noemen,

damn... heb jij ook al zoveel vriendjes die je muzieksmaak afkraken??
hoe vaak ik deze zin wel aldoor niet hoor, in combo met 'commercieel' (commercieel valt nog wel te omlullen.. ach alles is commercieel, als ze een cd laten drukken is elke cd al commercieel aangezien het voor de verkoop is bedoeld. Tenzij ze ze weggeven..)

Posted by SnuggLe on Sep-01-2003 14:07:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hier ben ik het dus echt niet mee eens.....ik luister zelf naar house/groove/trance/techno en van alles wat daar tussenin zit en draai zelf van trance tot techno. Vroeger luisterde ik ook voor 90% trance en dat is de laatste 1,5 zeker veranderd maar door die verbreding ben ik trance absoluut niet minder gaan waarderen.

Misschien kan je ff uitleggen wat je plat bedoelt? simpel? Snel in mekaar gezette tracks vinden in alle muziekstromingen plaats.....trance / hardstyle / techno

Zeg ook niet dat je het er wel of niet mee eens moet zijn, ik dacht gewoon hardop. Hersenspinsels... Ik zeg ook niet dat het mijn mening is...

Posted by snitz on Sep-01-2003 19:24:

Vond het vorig jaar een vet feestje m.u.v D**A. Dit feest staat bij mij hoog in he lijstje dus als de lineup me aanspreekt ben ik zeker van de party

Posted by Guido'h on Sep-02-2003 17:40:

dave clarke
marco carola
ian pooley
erick morillo
deetron

doe mij nou eens een lol id&t

Posted by Duke2003 on Sep-02-2003 19:46:

een vriend van me kickt op innercity en ik MOET mee (niet dat ik het erg vind ) maar ik zal er dus waarschijnlijk ook wel zijn

Posted by Freezel on Sep-03-2003 14:57:

PAUL VAN DYK OP INNERCITY

http://www.dancelinx.com/DLX/home/info.asp?id=2491
http://www.paulvandyk.de/reflection...sh_content.html dan tourdates en dan part 2

Posted by Muppet on Sep-03-2003 15:16:

Line-up begint goed!! Begin er nu echt zin in te krijgen!!!!

Greetz Muppet

Posted by Opti on Sep-03-2003 15:25:

Hij zou toch ook naar Den Haag komen een week eerder?

Posted by HBtje on Sep-03-2003 22:09:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
PAUL VAN DYK OP INNERCITY

OK, *present* maar dat hadden jullie al wel verwacht

quote:
Originally posted by Optimus

Jep klopt ben ik waarschijnlijk ook bij

zei een PVD-addict

Posted by Vinyl Boy on Sep-10-2003 16:52:

quote:
Originally posted by ahp2002
wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity?

zwijmel...

Zucht, ja...ook mooi dattie uit het podium omhoog kwam en het eerst fout ging met de muziek...en toen die lasers en rank 1... kwijt weer rillingen alsik eraan terug denk

Posted by Duke2003 on Sep-10-2003 19:05:

wr is deze thread eigenlijk nog geen sticky, de grotere feesten zijn dat toch meestal :S en hoe lang van te voren begint ID&T meestal met het aankondigen van DJ's, het is namelijk nogal raar als je kaartjes koopt voor een feest zonder line-up...

Posted by basd on Sep-10-2003 20:27:

quote:
Originally posted by Duke2003 het is namelijk nogal raar als je kaartjes koopt voor een feest zonder line-up...

Welkom in de wereld van de grote feesten.

Dat gebeurt al zo lang..

Posted by SnuggLe on Sep-11-2003 10:49:

quote:
Originally posted by Optimus

Zou dacht ik niet door gaan. Bron: JpLoveparade.

Posted by Opti on Sep-11-2003 11:42:

had ik al gelezen

Posted by Ding Chavez on Sep-11-2003 13:40:

Van ID&T.com:

"Het thema zal duidelijk worden aan de hand van een advertentie in het ID&T magazine dat eind september uitkomt. Een hint; het is een land waar het dansen zowat is uitgevonden en waar d ezon heel vaak schijnt..."

Ik gok op Rio de Janeiro

Posted by Blik on Sep-11-2003 14:02:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Van ID&T.com:

"Het thema zal duidelijk worden aan de hand van een advertentie in het ID&T magazine dat eind september uitkomt. Een hint; het is een land waar het dansen zowat is uitgevonden en waar d ezon heel vaak schijnt..."

Ik gok op Rio de Janeiro

het is een land slimpie

Posted by Opti on Sep-11-2003 14:27:

Drunk

Zuid-Afrika

Posted by TranceFool on Sep-11-2003 14:48:

quote:
Originally posted by Blik
het is een land slimpie

Brazilie dan

zou best goed kunnen

Posted by Ding Chavez on Sep-11-2003 14:50:

quote:
Originally posted by Blik
het is een land slimpie

Volgens mij was de thema filosofie gericht op wereldsteden, misschien dat ze nu alweer maar overgestapt zijn op landen, misschien staat het een beetje krom in het nieuwsbericht.

Posted by Blik on Sep-11-2003 15:03:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Volgens mij was de thema filosofie gericht op wereldsteden, misschien dat ze nu alweer maar overgestapt zijn op landen, misschien staat het een beetje krom in het nieuwsbericht.

hieronder staat dat het een land is

quote:
Een hint; het is een land waar het dansen zowat is uitgevonden en waar d ezon heel vaak schijnt..."

Posted by Asperge on Sep-11-2003 15:38:

Zal wel Brasili� zijn.

Posted by SteveTranz4ever on Sep-19-2003 15:52:

Does anyone know when the complete line-up will be announced ?

From what I can tell in the posts even though I don�t understand dutch is that PVD will come...

Pages (29): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »