TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Opti on Oct-21-2003 18:23:

Vanaf vandaag heeft Feyenoord een nieuwe shirtsponsor

Posted by Remy D on Oct-21-2003 18:41:

quote:
Originally posted by Optimus
Vanaf vandaag heeft Feyenoord een nieuwe shirtsponsor

HAHAHAHAAA

Posted by Djeebie on Oct-21-2003 19:01:

Posted by jp on Oct-21-2003 19:31:

De gloeilampjoden staan voor. Heel goed

Posted by Cosmic on Oct-21-2003 19:36:

quote:
Originally posted by jploveparade
De gloeilampjoden staan voor. Heel goed

Maar voor hoe lang

Posted by jp on Oct-21-2003 19:55:

quote:
Originally posted by Cosmic
Maar voor hoe lang

Zolang hun spits Papalamepiemelos niet scoort

Posted by Blik on Oct-21-2003 20:46:

komende 2 wedstrijden tegen Celta zijn heel erg belangrijk voor ajax.

De stand is op dit moment zo:

AC Milan 4 punten
Ajax 3 punten
Celta 2 punten
Brugge 1 punt

als ajax 4 of 6 punten pakt in de komende 2 wedstrijden heeft het een hele goede uitgangspositie. Als Ajax 4 punten pakt dan hebben ze in totaal 7 punten en Celta 3 punten, een verschil van 4 punten. Als Ajax beide wedstrijden wint is Ajax al zeker van de achtste finales

(ervan uitgaande dat ac milan ook 6 of 4 punten pakt tegen Brugge)

en ik ben zeer optimistisch gestemd over morgen, en dat komt door het volgende bericht:

quote:

Celta gehandicapt naar Amsterdam

20/10/2003 19:21

Celta de Vigo is zonder een aantal belangrijke spelers naar Amsterdam gekomen voor het Champions League-duel van woensdag met Ajax. Drie middenvelders en ��n aanvaller konden niet mee.
De Braziliaan V�gner kon in de laatste test voor vertrek niet aantonen dat hij fit genoeg is. Ook zijn landgenoot Edu en de Argentijn Gustavo L�pez zijn geblesseerd. Jos� Ignacio kan evenmin spelen, hij is geschorst.

en dat zijn goede spelers

2-0, denk ik

Posted by Jappio on Oct-21-2003 20:51:

Sjongejonge zeg wat was die kezman slecht

en ajaks gaat morgen gewoon weer lekker klop krijgen net als de rest van de CL-wedstrijden

Posted by mr.marcello on Oct-21-2003 21:01:

quote:
Originally posted by Blik
komende 2 wedstrijden tegen Celta zijn heel erg belangrijk voor ajax.

De stand is op dit moment zo:

AC Milan 4 punten
Ajax 3 punten
Celta 2 punten
Brugge 1 punt

als ajax 4 of 6 punten pakt in de komende 2 wedstrijden heeft het een hele goede uitgangspositie. Als Ajax 4 punten pakt dan hebben ze in totaal 7 punten en Celta 3 punten, een verschil van 4 punten. Als Ajax beide wedstrijden wint is Ajax al zeker van de achtste finales

(ervan uitgaande dat ac milan ook 6 of 4 punten pakt tegen Brugge)

en ik ben zeer optimistisch gestemd over morgen, en dat komt door het volgende bericht:

en dat zijn goede spelers

2-0, denk ik

Volgens mij heeft PSV gespeeld en gewonnen!!!

Posted by Blik on Oct-21-2003 21:03:

quote:
Originally posted by Jappio
Sjongejonge zeg wat was die kezman slecht

en ajaks gaat morgen gewoon weer lekker klop krijgen net als de rest van de CL-wedstrijden

ach ja, Kezman is gewoon niet zo goed zoals iedereen denkt, hij heeft tot nu toe 3 keer gescoord voor PSV in Europees verband, maar ik denk niet dat PSV daar iets om geeft, ze hebben hun felbegeerde 3 punten binnen en ze hebben nu nog kansen voor de achtste finales

MRMarcello: jij hebt niks in dit topic te zoeken, Vitesse speelt degradatievoetbal en geen Europees voetbal, het is natuurlijk allemaal even spannend maar het moet natuurlijk niet met elkaar verward worden (tijdens het schrijven van die post was de wedstrijd nog niet afgelopenm dus kon ik nog niks over de uitslag zeggen)

Posted by raoel on Oct-21-2003 21:13:

Ik heb het volgende stuk zojuist op mijn site: riechels.nl getypt.

dus hier ff een quote

quote:
In een super ptimistische bui zeg ik dat de 2e ronde aan de horizon gloort :L

De stand is namelijk:
Depor 7
Monaco 6
PSV 3
Aek 1

Depor wint de volgende keer weer van Monaco en PSV rolt in het Philips stadion AEK even op.

Stand:
Depor 10
Monaco 6
PSV 6
Aek 1

Dan volgt Monaco - PSV. En dan moet ze bijna zeker winnen.....
En dat wordt lastig, maar vanwege de goede resultaten (vandaag en de volgende keer tegen AEK, afgelopen zaterdag tegen Heereveen, komende zondag tegen Ajax en volgende week tegen NAC) hebben ze zelfvertrouwen en pakken ze een 1-2 overwinning in Monaco.
Depor wint thuis van AEK.

Stand:
Depor 13
PSV 9
Monaco 6
Aek 1

Dan, PSV - Deportivo.
Depor is al door en het in een bomvol en kokend Philips Stadion kan er niets meer gebeuren. PSV haalt voor het eerst de 2e ronde van de CL
Tja, waarom niet.

Realiteit blijft dat Depor in Monaco zal moeten winnen en PSV dat PSV dat ook zal moeten doen. AEK thuis mag geen probleem zijn.

Ik ben het gedeeltelijk met je eens Jappio.
Als je Kezman alleen afrekend op zijn goals, dan was het diep triest, maar voor de rest vond ik hem sinds lange tijd weer eens degelijk spelen. Niet telkens in buitenspel positie, vaak de goede positie gekozen waardoor hij enkele grote kansen kreeg. Dit ligt natuurlijk ook aan het niveau van de evrdedigers van AEK.
Vanavond ontbrak het nog aan de doelpunten bij Kezza.

Natuurlijk heb je ook een dosis geluk nodig. Die bal op de voet van de keeper is ie niet super ingeschoten, maar tis gewoon pech dat de keeper niet helemaal de hoek in gaat. De eerste goal van Sonck tegen Brugge was ook alles behalve goed ingeschoten, sterker nog, de keeper had die bal moeten hebben maar kiest een hoek. Daardoor hobbelt de bal zowat onder hem door.

Maar wil Kezza zijn gewilde transfer verdienen, dan zal hij toch vaker zulke kansen moeten afmaken.

Verder over de wedstrijd:
PSV heeft IMO verdient gewonnen. Eerste helft was AEK sterker, maar ze kregen geen echt kansen (wel schiet kansen). PSV had het enkele keren beter uit moeten spelen. PSV begint de 2e helft erg sterk, zet AEK onder druk. Vervolgens gaat het weer even gelijk op, maar AEK wordt nog steeds niet gevaarlijk terwijl PSV regelmatig gevaarlijk wordt. Dan krijgt AEK rood en is PSV heer en meester maar slaagt er niet in om de genadeklap te geven. Vervolgens ontstaat er nog een hectisch in de blesuretijd.

Dit laatste misschien door een PSV bril, maar toch redelijk objectief of denken jullie van niet ..........

Posted by Blik on Oct-21-2003 21:17:

PSV heeft inderdaad verdient gewonnen

(al had hofland wel rood (2xg) moeten krijgen)

Posted by Miss Proximus on Oct-21-2003 21:23:

quote:
Originally posted by New Wave
ROTTERDAM IS KUT, ROTTERDAM IS KLOTE, HEEL FEYENOORD, BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!!!!!!!!!!

bek slet

ga terug op de tribune bij FC Klaveet hoer

Opti: lol, da's toch beswel humor

Posted by mr.marcello on Oct-22-2003 09:19:

quote:
MRMarcello: jij hebt niks in dit topic te zoeken, Vitesse speelt degradatievoetbal en geen Europees voetbal, het is natuurlijk allemaal even spannend maar het moet natuurlijk niet met elkaar verward worden (tijdens het schrijven van die post was de wedstrijd nog niet afgelopenm dus kon ik nog niks over de uitslag zeggen)

Ow, nou ik luister ook nauwelijks meer naar trance, ben geen DJ, houd niet van The Matrix, heb een gloeiende hekel aan Ajax en ik vind Armin bagger......zal ik dan dus maar helemaal niet meer op het forum komen??

Posted by Jappio on Oct-22-2003 11:16:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Ow, nou ik luister ook nauwelijks meer naar trance, ben geen DJ, houd niet van The Matrix, heb een gloeiende hekel aan Ajax en ik vind Armin bagger......zal ik dan dus maar helemaal niet meer op het forum komen??

neej neej neeej

kunnen we volgend jaar een leuke thread oprichten belevenissen in de Gouden Gids Divisie!

Vitesse, de Graafschap, Excelsior

hebben we hier meer echte supporters bij elkaar dan in de rest van de eredivisie

Posted by Blik on Oct-23-2003 08:22:

nou, met 1-0 gewonnen, het was echt een klotewedstrijd maar die 3 punten zijn binnen, de goal van Ibrahimovic was prachtig.

heel erg kut dat brugge gewonnen heeft van ac milan, had ik totaal niet verwacht, maar we staan nu wel 1ste!!!!

Posted by New Wave on Oct-23-2003 09:47:

Ajax speelde weer eens belabberd.
2de helft begonen ze echt zwaar druk te zetten en ging het perfect.
Snap niet waarom ze na die goal zo vertyft naar achteren lieten spelen.
Van dervaart moet in een strafkamp zonder silvie Muis. aanpakken die gast
Hopelijk gaat het tegen PiSVee weer wat beter want om kampioen te worden moeten ze die wedstrijd echt gaan winnen.

Tjow!

Posted by Remy D on Oct-23-2003 13:50:

quote:

heel erg kut dat brugge gewonnen heeft van ac milan, had ik totaal niet verwacht, maar we staan nu wel 1ste!!!!

Dit is echt niet kut!! Juist top!!

Posted by TOR on Oct-23-2003 14:09:

quote:
Originally posted by Remy D
Dit is echt niet kut!! Juist top!!

inderdaad

Posted by moogwai on Oct-23-2003 14:20:

quote:
Van dervaart moet in een strafkamp zonder silvie Muis. aanpakken die gast
Hopelijk gaat het tegen PiSVee weer wat beter want om kampioen te worden moeten ze die wedstrijd

Vind ik echt triest dat notabene het eigen publiek hier "liedjes" over gaat zingen... dat zegt weer genoeg over het ajax-publiek... En dan vinden ze het straks gek als hij weg is

quote:
Originally posted by tor8024
inderdaad

En dat zegt een bruggenaar

Ik zou ook niet weten of het nou een voordeel of een nadeel is... iedereen heeft in ieder geval kans in deze poule, alleen moet Ajax niet de laatste wedstrijd tegen Milan? Het zou toch wat fijner zijn als Milan dan al zeker is van de tweede ronde.

Maar goed... in ieder geval na de overwinning bij AEK en het zien van Ajax heb ik weer veel vertrouwen in ons PSV zondag! Hopelijk wordt Kezman vrijgesproken, want hij heeft z'n off-day nu wel gehad

Posted by Remy D on Oct-23-2003 14:25:

quote:
Originally posted by moogwai
Ik zou ook niet weten of het nou een voordeel of een nadeel is... iedereen heeft in ieder geval kans in deze poule, alleen moet Ajax niet de laatste wedstrijd tegen Milan? Het zou toch wat fijner zijn als Milan dan al zeker is van de tweede ronde.

Tuurlijk heeft Ajax hier baat bij, ze staan nu alleen aan kop en AC Milaan verliest zelfvertrouwen. Tevens zal AC Milaan zeker geen kadootjes geven als ze de laatste wedstrijd tegen Ajax moeten en ze zijn al geplaatst. En de moeilijkste wedstrijd voor Ajax wordt nu Celta uit en zeker niet Milaan thuis.

Posted by Jappio on Oct-23-2003 15:14:

quote:
Ajax speelde weer eens belabberd.
2de helft begonen ze echt zwaar druk te zetten en ging het perfect.
Snap niet waarom ze na die goal zo vertyft naar achteren lieten spelen.

Misschien om de simpele reden dat je het tempo dat Ajax op dat moment speelde geen hele helft volhoudt?

Posted by Blik on Oct-23-2003 16:29:

de 5de wedstrijd is tegen ac milan thuis, de 6de wedstrijd is brugge uit

als ac milan gewoon gewonnen had, waren brugge en celta bijna kansloos geweest, nu heeft ajax wel een grotere kans om 1ste te worden maar ook een grotere kans om 3de of 4de te worden.

Posted by Blik on Oct-23-2003 16:30:

en een psv zonder van Bommel en Kezman word natuurlijk een makkie

Posted by raoel on Oct-23-2003 17:59:

Ik denk dat het weinig uitmaakt. De vervangers van deze 2 willen zich helemaal in de de picture spelen tegen Ajax. Ook is vorig jaar in meerdere wedstrijden gebleken dat PSV echt niet afhankelijk is van deze 2 spelers.

Daarnaast staan zulke wedstrijden altijd opzich en voor PSV maakt het zeker niet uit in welke vorm dat we verkeren, want dit is voor ons de belangrijkste wedtrijd van het jaar!

Ik ben ervan overtuigd dat het een overwinning wordt omdat PSV op de weg terug is na enkele mindere wedstrijden. Lucius speelde erg goed dinsdag en blijkt een waardige vervanger van V Bommel. Ook Robben heeft zijn vorm weer te pakken en de Hofland, Bouma en Ooijer zijn een ijzersterke verdediging, alleen Lee baart me zorgen op de linksback positie, maar daar heeft Ajax toch niks fatsoenlijks rondlopen.

Ook niet onbelangrijk is dat het zondag een heksenketel zal worden in Eindhoven. Maar dat zien jullie misschien wel op studio sport!

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »