TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Vanaf vandaag heeft Feyenoord een nieuwe shirtsponsor

| quote: |
| Originally posted by Optimus Vanaf vandaag heeft Feyenoord een nieuwe shirtsponsor ![]() |

De gloeilampjoden staan voor. Heel goed 
| Originally posted by jploveparade De gloeilampjoden staan voor. Heel goed |
| Originally posted by Cosmic Maar voor hoe lang |
komende 2 wedstrijden tegen Celta zijn heel erg belangrijk voor ajax.
De stand is op dit moment zo:
AC Milan 4 punten
Ajax 3 punten
Celta 2 punten
Brugge 1 punt
als ajax 4 of 6 punten pakt in de komende 2 wedstrijden heeft het een hele goede uitgangspositie. Als Ajax 4 punten pakt dan hebben ze in totaal 7 punten en Celta 3 punten, een verschil van 4 punten. Als Ajax beide wedstrijden wint is Ajax al zeker van de achtste finales
(ervan uitgaande dat ac milan ook 6 of 4 punten pakt tegen Brugge)
en ik ben zeer optimistisch gestemd over morgen, en dat komt door het volgende bericht:
Celta gehandicapt naar Amsterdam 20/10/2003 19:21 Celta de Vigo is zonder een aantal belangrijke spelers naar Amsterdam gekomen voor het Champions League-duel van woensdag met Ajax. Drie middenvelders en ��n aanvaller konden niet mee. De Braziliaan V�gner kon in de laatste test voor vertrek niet aantonen dat hij fit genoeg is. Ook zijn landgenoot Edu en de Argentijn Gustavo L�pez zijn geblesseerd. Jos� Ignacio kan evenmin spelen, hij is geschorst. |

Sjongejonge zeg wat was die kezman slecht
en ajaks gaat morgen gewoon weer lekker klop krijgen net als de rest van de CL-wedstrijden 
| Originally posted by Blik komende 2 wedstrijden tegen Celta zijn heel erg belangrijk voor ajax. De stand is op dit moment zo: AC Milan 4 punten Ajax 3 punten Celta 2 punten Brugge 1 punt als ajax 4 of 6 punten pakt in de komende 2 wedstrijden heeft het een hele goede uitgangspositie. Als Ajax 4 punten pakt dan hebben ze in totaal 7 punten en Celta 3 punten, een verschil van 4 punten. Als Ajax beide wedstrijden wint is Ajax al zeker van de achtste finales (ervan uitgaande dat ac milan ook 6 of 4 punten pakt tegen Brugge) en ik ben zeer optimistisch gestemd over morgen, en dat komt door het volgende bericht: en dat zijn goede spelers ![]() 2-0, denk ik |

| Originally posted by Jappio Sjongejonge zeg wat was die kezman slecht en ajaks gaat morgen gewoon weer lekker klop krijgen net als de rest van de CL-wedstrijden |

(tijdens het schrijven van die post was de wedstrijd nog niet afgelopenm dus kon ik nog niks over de uitslag zeggen)
Ik heb het volgende stuk zojuist op mijn site: riechels.nl getypt.
dus hier ff een quote
| In een super ptimistische bui zeg ik dat de 2e ronde aan de horizon gloort :L De stand is namelijk: Depor 7 Monaco 6 PSV 3 Aek 1 Depor wint de volgende keer weer van Monaco en PSV rolt in het Philips stadion AEK even op. Stand: Depor 10 Monaco 6 PSV 6 Aek 1 Dan volgt Monaco - PSV. En dan moet ze bijna zeker winnen..... En dat wordt lastig, maar vanwege de goede resultaten (vandaag en de volgende keer tegen AEK, afgelopen zaterdag tegen Heereveen, komende zondag tegen Ajax en volgende week tegen NAC) hebben ze zelfvertrouwen en pakken ze een 1-2 overwinning in Monaco. Depor wint thuis van AEK. Stand: Depor 13 PSV 9 Monaco 6 Aek 1 Dan, PSV - Deportivo. Depor is al door en het in een bomvol en kokend Philips Stadion kan er niets meer gebeuren. PSV haalt voor het eerst de 2e ronde van de CL ![]() Tja, waarom niet. Realiteit blijft dat Depor in Monaco zal moeten winnen en PSV dat PSV dat ook zal moeten doen. AEK thuis mag geen probleem zijn. |
..........
PSV heeft inderdaad verdient gewonnen
(al had hofland wel rood (2xg) moeten krijgen)
| Originally posted by New Wave ROTTERDAM IS KUT, ROTTERDAM IS KLOTE, HEEL FEYENOORD, BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!!!!!!!!!! |
bek slet
| Originally posted by Blik MRMarcello: jij hebt niks in dit topic te zoeken, Vitesse speelt degradatievoetbal en geen Europees voetbal, het is natuurlijk allemaal even spannend maar het moet natuurlijk niet met elkaar verward worden (tijdens het schrijven van die post was de wedstrijd nog niet afgelopenm dus kon ik nog niks over de uitslag zeggen) |
| Originally posted by mr.marcello Ow, nou ik luister ook nauwelijks meer naar trance, ben geen DJ, houd niet van The Matrix, heb een gloeiende hekel aan Ajax en ik vind Armin bagger......zal ik dan dus maar helemaal niet meer op het forum komen?? |
belevenissen in de Gouden Gids Divisie!
nou, met 1-0 gewonnen, het was echt een klotewedstrijd maar die 3 punten zijn binnen, de goal van Ibrahimovic was prachtig.
heel erg kut dat brugge gewonnen heeft van ac milan, had ik totaal niet verwacht, maar we staan nu wel 1ste!!!!
Ajax speelde weer eens belabberd.
2de helft begonen ze echt zwaar druk te zetten en ging het perfect.
Snap niet waarom ze na die goal zo vertyft naar achteren lieten spelen.
Van dervaart moet in een strafkamp zonder silvie Muis. aanpakken die gast
Hopelijk gaat het tegen PiSVee weer wat beter want om kampioen te worden moeten ze die wedstrijd echt gaan winnen.
Tjow!
| Originally posted by Blik heel erg kut dat brugge gewonnen heeft van ac milan, had ik totaal niet verwacht, maar we staan nu wel 1ste!!!! |
| Originally posted by Remy D Dit is echt niet kut!! Juist top!! |
| Originally posted by New Wave Van dervaart moet in een strafkamp zonder silvie Muis. aanpakken die gast Hopelijk gaat het tegen PiSVee weer wat beter want om kampioen te worden moeten ze die wedstrijd |
| Originally posted by tor8024 inderdaad |

| Originally posted by moogwai Ik zou ook niet weten of het nou een voordeel of een nadeel is... iedereen heeft in ieder geval kans in deze poule, alleen moet Ajax niet de laatste wedstrijd tegen Milan? Het zou toch wat fijner zijn als Milan dan al zeker is van de tweede ronde. |
| Originally posted by New Wave Ajax speelde weer eens belabberd. 2de helft begonen ze echt zwaar druk te zetten en ging het perfect. Snap niet waarom ze na die goal zo vertyft naar achteren lieten spelen. |
de 5de wedstrijd is tegen ac milan thuis, de 6de wedstrijd is brugge uit
als ac milan gewoon gewonnen had, waren brugge en celta bijna kansloos geweest, nu heeft ajax wel een grotere kans om 1ste te worden maar ook een grotere kans om 3de of 4de te worden.
en een psv zonder van Bommel en Kezman word natuurlijk een makkie 
Ik denk dat het weinig uitmaakt. De vervangers van deze 2 willen zich helemaal in de de picture spelen tegen Ajax. Ook is vorig jaar in meerdere wedstrijden gebleken dat PSV echt niet afhankelijk is van deze 2 spelers.
Daarnaast staan zulke wedstrijden altijd opzich en voor PSV maakt het zeker niet uit in welke vorm dat we verkeren, want dit is voor ons de belangrijkste wedtrijd van het jaar!
Ik ben ervan overtuigd dat het een overwinning wordt
omdat PSV op de weg terug is na enkele mindere wedstrijden. Lucius speelde erg goed dinsdag en blijkt een waardige vervanger van V Bommel. Ook Robben heeft zijn vorm weer te pakken en de Hofland, Bouma en Ooijer zijn een ijzersterke verdediging, alleen Lee baart me zorgen op de linksback positie, maar daar heeft Ajax toch niks fatsoenlijks rondlopen.
Ook niet onbelangrijk is dat het zondag een heksenketel zal worden in Eindhoven. Maar dat zien jullie misschien wel op studio sport!