TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- I love Techno 2003
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by basd Mooi man! En dit keer ben ik lekker als eerste thuis.. Beter dan f**king Enschede |

wie gaan dus (van de NLTA)?
Spleetoog
New Wave
Alferox
Subsonik
basd
franzelare
dat was het?
| Originally posted by Optimus wie gaan dus (van de NLTA)? Spleetoog New Wave Alferox Subsonik basd franzelare dat was het? |
| Originally posted by franzelare als jij gaat ga ik niet hoor |
| Originally posted by franzelare als jij gaat ga ik niet hoor |

nou dan kom ik toch maar al is het alleen maar om jullie te pesten 
| Originally posted by franzelare nou dan kom ik toch maar al is het alleen maar om jullie te pesten |
me&cave+some others are going
| Originally posted by franzelare ik kom denk ik ook ff kijken samen met sanniej |
| Originally posted by SnuggLe Hebben jullie wat ofzo? |
Brr.. Wat heb ik hier een zin in (en ja dit is ook even om te zorgen dat deze thread niet van pagina 1 afknikkert
)
Was het alvast maar zaterdagavond..
Spreken we nog iets af van te voren?
hoelaat sta je op Gent?
En kom je vanuit richting ANtwerpen?
Het maakt mij echt helemaal niks uit qua tijd.. Treinen vanuit Brussel (nee ik kom niet via Antwerpen) zijn volgens reisplanner op .04 en .38 op Gent St. Pieters..
Zeg het maar, hebben jullie al plannen gemaakt?
Ow ja, Gent St Pieters moeten we zijn he
het wordt een van deze twee denk ik
Tim reist eerst naar Rdam, en daar pakken we samen dezelfde trein richting ANtwerp
15:05 Den Haag HS IC 637
InterCity
15:24 Rotterdam Centraal
15:39 Dordrecht
16:03 Roosendaal
16:06 Roosendaal(Gr)
16:32 Antwerpen Centraal
16:38 Antwerpen Centraal IC 1838
InterCity
16:43 Antwerpen-Berchem
16:53 Beveren
17:01 Sint-Niklaas
17:10 Lokeren
17:22 Gent-Dampoort
17:28 Gent St Pieters
16:05 Den Haag HS IC 638
InterCity
16:24 Rotterdam Centraal
16:39 Dordrecht
17:03 Roosendaal
17:06 Roosendaal(Gr)
17:32 Antwerpen Centraal
17:38 Antwerpen Centraal IC 1839
InterCity
17:43 Antwerpen-Berchem
17:53 Beveren
18:01 Sint-Niklaas
18:10 Lokeren
18:22 Gent-Dampoort
18:28 Gent St Pieters
Prima.. Hebben we ook nog mooi de tijd om even wat te eten (zeker als jullie er om 17.30 zijn..) Ik zal zorgen dat ik er dan ook ben, laat maar effe weten als jullie precies weten welke trein je neemt.. Graag wel een beetje op tijd (dus voordat jullie in de trein zitten, ik moet ook nog 1:45 uur met de trein
)
Bus doet er tien minuutjes over naar de Expo, dus dat is lekker, en bussen rijden al vanaf 5 uur geloof ik..
Wil als het even kan wel om 20:00 binnen zijn voor Gayle San, maar goed, moet wel lukken denk ik!
Timmie heeft mijn 06 wel, dus dat komt helemaal goed..
Nog andere mensen die zich hierbij willen aansluiten?
ik ben vanplan met tin en tim mee te reizen, want ik heb geen zin om met de auto te gaan deze keer.

| Originally posted by franzelare ik ben vanplan met tin en tim mee te reizen, want ik heb geen zin om met de auto te gaan deze keer. |
| Originally posted by New Wave Gezellig man! |
| Originally posted by franzelare dat denk je nu nog |
| Originally posted by New Wave Doe maar flink veel beschermende kleding aan want wellicht is Rotterdam CS de plaats waar de eerste zwarte-TinTim-lijst slachtoffer gaat vallen |
Ik vertrek ver een half uur, dan zijn we met z'n drie�n rond 17.40 in Gent
Vroeg afgesproken, da hebben we ruim genoeg de tijd om te vreten in Belgi�
he hitjes hoer! dan moet je wel het juiste perron op je blaadje zetten anders missen we de trein! 
en was het wat? hoe is het met de zwarte-TinTim-lijst afgelopen?.
PS Opti> Charlotte was very sweet. En ze draaide erg lekkerre UKHH. Echt alleen maar die engelse zooi. Snitz heeft nog een promo cdtje van haar gevangen die in het publiek werden gegooid. Cd is ook goed tot hoever we het hebben kunnen horen
ZOoooooooooo daar gaan we dan , hou je hart vast want het wordt een stevige 
Met veel goede moed vertrokken Franslare, Tin en New wave naar het gezellige land der Pralines.
Bij aankomst in Gent stond 'importbelg' Basd met zijn woutenvriendjes ons op te wachten.
Na een avondvierdaagse lopen kwamen we eindelijk bij een gezellige pizzaria met de meest gore pizza's ever.
Na het eten toch maar richting I Love techno....
Op het station werden we hartelijk onhaald door het meest verschrikkelijke TMF volk ever....ik had geen flauw idee dat dit feest voor 16+ was, dat was dus wel effe
Maargoed, wij zullen geen Nederlanders zijn als we ons daar druk over zouden maken 
Bij aankomst efef foto gemaakt van de voorkant en toen met een zweetreet naar de ingang.
Er werd namelijk verteld dat de controle zeer streng zou zijn.
Foeljeren stelde dus echt geen reet voor, als iemand volgend jaar een vuilniszak pillen meeneemt heb je gouwe handel
Bij binnenkomst meteen naar Gayle San, ze draaie overgens echt een zeer zwaar goeie set! weer zwaar respect voor een vrouwlijke dj!
Belgie is nieuw en dan wilt New wave toch even naar de kleine dingen kijken. Ik ben niet voor niets een hele grote miereneuker die alleen maar loopt te zeiken 
New Wave dus even kijken wat voor bezoekers I Love techno trekt.
Na 2 minuten kreeg ik dit al voor me ogen, Komt ie:
2 Rotterdam Terror Corps petsjes.
1 Neophyte trui
1 Oranje shirt (van Nistelrooj)
1000 BrEeZaH shirts
Streepjes blousjes
TMF STAND WAAR ZE TRANCE DRAAIDE (SENSATION, TRANCE ENERGY)
Veel Trance Energy troep.
Veel kleuters
Mensen die je gewoon opzij gooide omdat ze er door wilden
Dit kon toch mijn pret niet drukken dus na Gayle San effe naar J. Heil, dit was voor een half uur te doen en darna ben ik weg gegaan. Heil muziek is niet mijn style dus hier kreeg ik snel genoeg van.
Toen maar naar marco Bailey gegaan.
Ik snap niet wat deze knakker nog op technofeesten doet want ik heb hem in totaal 2 goeie overgangen horen maken.
Zwaar teleurstellend.......
Na MB en CS wilde we naar Richie Hawtin maar deze zaal was stampes vol dus kregen we geen toegang.
Toen effe naar Partyflock meeting (WHOEEHOOEE) geweest als stille 
Die tyfuslijer van een supersjinees durfde weer niet..de schijtlijer!
na de oh zo gezellige PF meeting wilde onze grote technovrienden zo graag naar Renato Cohen.
Omdat ik toch respect heb voor de mensen met wie ik ging feesten ik toch maar van mijn principe afgestapt en meegegaan.
Wat een meest iritante, monotone, platte, zuigende rukset!
Die gast bleef maar op 1 lijn hangen, plaatje leggen, inmixen en naar het volgende plaatje.
Totaal geen opbouw, totaal geen variatie, totaal geen ene niets...geeneens een fette brake waardoor je een lekkere kleine Qlimax in je setje krijgt.......ik was weer snel op mijn principe gestapt dat Cohen zwaar zuigt.
Tijdends Cohen stond ik slapend als een paard in de red room te wachten op mijn grote held Cari lekebusch die samen b2b met beyer ging prutsen.
GOH ik ben nog nooit zo lekker wakker geworden!
Wat een drive en power in die set, hier kwam ik voor, dit was pas techno, daarom hou ik van techno.
Zwaar BEUQEN WHOOEEEHOOEEE
Dit maakte mijn nacht helemaal in orde!
Na deze afragpartij was het tijd voor een hapje kanen.
Energie voor Monika Kruse moest toch ergens vandaan komen.
(Hoor je opeens knoeihard Sensation Theme en Flight 6nogwat vanuit der TMF stand komen, wat een idioten daar!!! tis een technofeest!!)
Begin van Kruse was lekker en ze begon beetje bij beetje flink door te beuQen..........TOT op een punt dat ze opeens 4 hitjes achter elkaar in haar setje pleurde....haar drive en hardheid was totaal verdwenen! ze zwakte zo af.....
Wat een dikke afknapper was dat zeg....Murder was the bass er nog maar een keertje in (ik dacht dat de dj's die nu al bij de openhaard hadden liggen voor een gezellig kerstvuur op 25 december)
Toen was het 6:00 en toen moesten alle Nederlandser oprotten.
Het feest was met Frans, bassie en Tin zeer gezellig alleen moeten ze van ILT mij volgend jaar echt zeer zwaar overtuigen om nog eens te komen......
Andere pluspunten:
Busvervoer was goed en gratis.
Jassen ophangen was top en ophalen ging heel erg snel.
Terugweg was ook toppie.
Geen wachtrijen bij drank.
Ik geef dit feest een 5,8
hmz, ik denk dat je pre-exposure fase gewoon niet evenredig lag met je direct-exposure fase... m.a.w. je had er gewoon veels te veel van verwacht....
Gelukkig dat Cari Lekebusch samen met Beyer er toch nog een knalfeest van hebben weten te maken!