TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- För mycket pers här..
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by mindshooter on Sep-04-2003 12:24:

^^^^^^^^ Bör läsas som en bibel





teski: tack det värmer


Posted by Glorie on Sep-04-2003 16:02:

reveal, word! oj oj... vad du är klok! En riktig guru, ja får gå ner på knä

teski has a very good point.. under min kurs nu som ja läser på universitetet studerar vi just hur samtal utvecklas och byggs vidare på vad som tidigare sagts... typexempel här på TA. nåväl, de var bara en parantes


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.