TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- För mycket pers här..
Pages (3): « 1 2 [3]
^^^^^^^^ Bör läsas som en bibel
teski: tack
det värmer
reveal, word! oj oj... vad du är klok! En riktig guru, ja får gå ner på knä 
teski has a very good point..
under min kurs nu som ja läser på universitetet studerar vi just hur samtal utvecklas och byggs vidare på vad som tidigare sagts... typexempel här på TA. nåväl, de var bara en parantes 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.