TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Revolution - 8 november Heineken Music Hall
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus uhm, je gaat toch niet elke week naar de Asta en Mellow Moods? |
| Originally posted by SnuggLe Nee klopt, maar wel naar Cox en dat soort shit. |
| Originally posted by New Wave Shit en Cox is inderdaad de combinatie die goed bij elkaar past |

Wat een gezeik rond die Remy. Futureshock, nou thats the shit 
En Cross? Draait hij nog wel eens bij dance department? Want ik heb al dik 6 maanden geen set meer van hem gehoord.
| Originally posted by New Wave Mijn rooster in op de zaterdag is 2x in de maand van 22:30 tot 04:00, weekend waarbij ik de zondag om 08:00 moet beginnen en dus om 06:45 al in de auto zit. |

| Originally posted by Remy D We for men is echt een mooie winkel ![]() |

[/QUOTE]
| Originally posted by FunkySimon Dus wie gaan er nu allemaal naar Revolution? Ik heb me ticket in ieder geval al gekocht! En onze nieuwe forum member ROFL gaat ook! Lijkt me een leuk feestje, tis niet te duur, en het geluid schijnt erg lekker te zijn in de HMH Weet iemand trouwens een beetje de tijden/volgorde van de line up? |
YES..
de kaarten zijn binnen, voorlopig met 4 man heen (waaronder 2 first-timers..)
3 uur tiesto, live optreden van Futureshock en Remy + Cross.. lekker hoor.
werd ook tijd om Tiesto weer eens te horen.
lol ik zit net te kijken naar mn tentamenrooster en dacht dat ik die maandag erop een tentamen had maar dat blijkt dus pas de week erop te zijn
. ik kan dus ook gewoon......en wil na afgelopen donderdag eigenlijk wel tiesto in de hmh beleven 
| Originally posted by TranceFool lol ik zit net te kijken naar mn tentamenrooster en dacht dat ik die maandag erop een tentamen had maar dat blijkt dus pas de week erop te zijn . ik kan dus ook gewoon......en wil na afgelopen donderdag eigenlijk wel tiesto in de hmh beleven |
Zijn er nog kaarten eigenlijk??
Mzzl
Er zijn nog kaarten nouja net waren er nog heb 8 gehaald voor vrienden en moi zelf natuurlijk
. Op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat dit wel eens een hele speciale avond gaat worden WOEI!!! 
| Originally posted by Ferry 0 Er zijn nog kaarten nouja net waren er nog heb 8 gehaald voor vrienden en moi zelf natuurlijk . Op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat dit wel eens een hele speciale avond gaat worden WOEI!!! |
ik ga van de week ook ff kaartje halen 
brb ik ga van de week ook maar eens kaarten halen......en voor Ferry ook nog

gaat me weer geld kosten brrrr
aanwezig
net kaartje gehaald
Zo net ook ff wat kaarten gehaald, Stond alleen voor jan lul bij de FRS..... ohhja ticketservice i.p.v. ticketbox
.
Ik blijf de HMH Top vinden, niet te groot, niet te klein, en het geluid h�. ik heb er zin in (vooral omdat ik net de dvd van tiesto in concert aant kijken ben
)
Present!!!
kut moet nog steeds ff een kaartje halen 
Kreeg net een mailtje van Revolution daarin stond dat het nu al uitverkocht is.
Ben ik ff blij dat ik al een kaartje heb
.
| Originally posted by bobskie Kreeg net een mailtje van Revolution daarin stond dat het nu al uitverkocht is. Ben ik ff blij dat ik al een kaartje heb . |
Ik zie t op de site ja: SOLD OUT
Wel snel gegaan dan
.
Ik zoek 2 kaartjes, betaal er 35 euro p/s voor
post hier of pm.....graag! 
ja inderdaad! wat een ruk zooi zeg!
ben net nog door die klote regen naar de Magik gefietst maar ook daar uiteraard uitverkocht! normaal koop ik mijn kaartjes altijd meteen en dan doe ik het 1 keer niet en dan krijg je dit! ik baal echt zeg! tering zooi! voortaan koop ik mijn kaartjes meteen!
| Originally posted by Partyhardy! ja inderdaad! wat een ruk zooi zeg! ben net nog door die klote regen naar de Magik gefietst maar ook daar uiteraard uitverkocht! normaal koop ik mijn kaartjes altijd meteen en dan doe ik het 1 keer niet en dan krijg je dit! ik baal echt zeg! tering zooi! voortaan koop ik mijn kaartjes meteen! |
ik wilde net ook nog gaan, maar zag ook op de site van ticketservice dat t uitverkocht is.. too bad, zou met een hele leuke dame gaan.. Majaaa