TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe ... Net alsof jij hier veel post. Het enige wat jij de laatste tijd doet is of inspringen op discussies en het ergens niet mee eens zijn. Sorry, maar daar kan ik ook niet tegen. Steeds maar kritiek geven, en mensen ervan overtuigen dat je gelijk hebt. ... |
Ik vind eigenlijk dat men hier de plank steeds verder mis aan het slaan is, kijk het is imo heel simpel. Ongeacht of de vete Bram-Gerrit nu een persoonlijk tintje krijgt, vind ik dat Bram volledig in zn recht staat.
Reden? heel simpel: of je elkaar wel of niet mag, of je elkaar IRL wel of niet kent, of er mensen hier zijn die samen gaan stappen, allemaal wel leuk en aardig hoor, maar uiteindelijk draait het overal (ook hier) maar om 1 ding: RESPECT, je respecteerd elkaar hier, punt einde discussie.
Imo. heeft Siesta aangetoond, dat hij daar blijkbaar nog niet klaar voor is. Zeker als je ziet dat hij de laatste tijd constant dezelfde persoon loopt te zieken, dat is een persoon die -niet zoals de rest op dit forum komt wanneer hij daar zin in heeft. Het op TA surfen is voor Bram naast leuk ook een VERPLICHTING daar heeft ie voor gekozen, en ondanks t feit dat hij dat vrijwillig heeft gedaan, vind ik wel dat we hem op zn minst daar dankbaar voor mogen zijn.
Kan niet beoordelen of Siesta daadwerkelijk een ban verdient, maar aangezien ik (en vele TA's met mij) nooit mijn bek open trek als Bram iets goed doet, vind ik dat ik nu ook geen recht van spreken heb, het lijkt mij getuigen van respect tegenover onze mods als we nu maar gewoon met zn allen een beetje redelijk doen, en vertrouwen hebben in onze MODS...
punt 
| Originally posted by magrec Durf je ook de namen van die groep te geven want om eerlijk te zijn heb ik dat gevoel helemaal niet. |
Hehe,sja en tuurlijk mag mijn "relgehalte" aan deze thread niet ontbreken,want ik zie zowaar een reden te posten omdat t weer eens ergens over gaat behalve mp3 en auto's
En dat RV en ik het niet altijd !eens zijn is bij aardig wat TA-lieden wel bekend
Maar ben het met de posts die ik hier zie staan 100 en misschien wel 200% !EENS
Dit forum stelde nog wat voor in de tijd dat gepeperde discussies niet als rasisme werd gezien,en toen er meer mensen waren die wat regelmatiger bij de Hema kwamen om in de eerste plaats bij de info balie te vragen of hun ballen gevonden waren en in de 2e plaats het auto-upgrade packet erbij te nemen.
Nowadays barst het hier van de "jammerende yuppies" die proberen zich wat "Trance-emotie" aan te meten door te lullen over vreselijk saaie onderwerpen en het spelletje "mens verFTP je niet" te spelen en daar een vreselijke drang bij tonen te willen winnen....
En dit dan "snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned"
Blik.....PLS,dit is maybe wel de zin met t meest "wannaBkid" nivo ever van je...
"hij begon,niet ik
"
Wat ben je toch een drama
Sja,geen wonder dat bij menig site de forums lopen als een tiet en ze hier de borstvoeding nog vers in herinnering hebben.
| Originally posted by Donna En dit dan "snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned" Blik.....PLS,dit is maybe wel de zin met t meest "wannaBkid" nivo ever van je... "hij begon,niet ik "Wat ben je toch een drama |
Beetje triest van jezelf, je lijkt wel een roddelblad...!!! | quote: |
| Sja,geen wonder dat bij menig site de forums lopen als een tiet en ze hier de borstvoeding nog vers in herinnering hebben. |
Sorry dat je je nu weer zo enorm aangevallen voelt en in de meest gewapende verdediging springt die je maar kan vinden.
Dat die zin nog niet af was heeft niks te maken met t feit dat er gewoon staat wat er staat,en dat jij t met snuggle eens bent heb ik maar daargelaten omdat dat al zovaak besproken is,dat meeloop nivo van jou
Wat heeft jouw gebrek aan eigen mening met een roddelblad te maken?
En ik ruk niks uit t verband als ik zeg dat t hier saaier dan saai is tegenwoordig en er threads met een beetje inhoud ernstig missen..
Als jij dat anders ziet,is dat again NATUURLIJK jouw goed recht.
Flamen zie jij dus nog steeds hetzelfde als discussieren,beetje jammer,nog niet echt veel vooruitgang geboekt dus.
De hema is echt beswel flex hoor,ze hebben besides ballen ook worsten...ganz geil hanz
En basicbeats? waar haal je dat nou toch weer uit mijn post?
BasicBeats draaid lekker ja,maja tis drukker in t IRC kanaal dan op t forum omdat we er niet veel tijd en aandacht ingestopt hebben,ik probeer dat nu een beetje op te krikken (als ik tijd en zin heb)
Je hebt me er met deze reply wederom van overtuigd dat je still een drama bent...
Ik vind deze ban niet terrecht en ben het ook helemaal eens met RV.
Als ik het allemaal zo een beetje heb gehoord/gezien heb ik het idee dat Snuggle zich totaal heeft laten opfucken door Gerrit.
posted by Snuggle
| Net alsof jij hier veel post. Het enige wat jij de laatste tijd doet is of inspringen op discussies en het ergens niet mee eens zijn. Sorry, maar daar kan ik ook niet tegen. Steeds maar kritiek geven, en mensen ervan overtuigen dat je gelijk hebt. Je dwaalt hier op een paar dingen af. Als mensen het NIET met je eens zijn (zoals hier, dat siesta gebanned is ) dan ga je er andere dingen bij betrekken zoals "Kliekje hier" etc etc. Beetje jammer van je RV, dat had ik niet achter je gezocht. |
. Ondaks die 1ne keer dat hij mij er heeft weg geschopt :P. Hoevaak iemand post vind ik ook een BEETJE-JAMMER opmerking.Anyway wat er met deze ban zal gebeuren zullen de mods maar moeten beslissen maar soms moet je mensen/dingen met een korreltje zout nemen
| Originally posted by Donna Sorry dat je je nu weer zo enorm aangevallen voelt en in de meest gewapende verdediging springt die je maar kan vinden. Dat die zin nog niet af was heeft niks te maken met t feit dat er gewoon staat wat er staat,en dat jij t met snuggle eens bent heb ik maar daargelaten omdat dat al zovaak besproken is,dat meeloop nivo van jou Wat heeft jouw gebrek aan eigen mening met een roddelblad te maken?En ik ruk niks uit t verband als ik zeg dat t hier saaier dan saai is tegenwoordig en er threads met een beetje inhoud ernstig missen.. Als jij dat anders ziet,is dat again NATUURLIJK jouw goed recht. Flamen zie jij dus nog steeds hetzelfde als discussieren,beetje jammer,nog niet echt veel vooruitgang geboekt dus. De hema is echt beswel flex hoor,ze hebben besides ballen ook worsten...ganz geil hanz ![]() En basicbeats? waar haal je dat nou toch weer uit mijn post? BasicBeats draaid lekker ja,maja tis drukker in t IRC kanaal dan op t forum omdat we er niet veel tijd en aandacht ingestopt hebben,ik probeer dat nu een beetje op te krikken (als ik tijd en zin heb) Je hebt me er met deze reply wederom van overtuigd dat je still een drama bent... |
| Originally posted by Donna Sorry dat je je nu weer zo enorm aangevallen voelt en in de meest gewapende verdediging springt die je maar kan vinden. Dat die zin nog niet af was heeft niks te maken met t feit dat er gewoon staat wat er staat,en dat jij t met snuggle eens bent heb ik maar daargelaten omdat dat al zovaak besproken is,dat meeloop nivo van jou Wat heeft jouw gebrek aan eigen mening met een roddelblad te maken?En ik ruk niks uit t verband als ik zeg dat t hier saaier dan saai is tegenwoordig en er threads met een beetje inhoud ernstig missen.. Als jij dat anders ziet,is dat again NATUURLIJK jouw goed recht. |
En basicbeats? waar haal je dat nou toch weer uit mijn post? BasicBeats draaid lekker ja,maja tis drukker in t IRC kanaal dan op t forum omdat we er niet veel tijd en aandacht ingestopt hebben,ik probeer dat nu een beetje op te krikken (als ik tijd en zin heb) |
Je hebt me er met deze reply wederom van overtuigd dat je still een drama bent... |
Naja,dit keer is t me teveel onzin om me zelfs maar te vermoeien elk punt naar voren te brengen.
Ik ben met die opmerking nog aardig voor je gebleven door je gebrek aan eigen mening niet mee te pakken maar wat jij wilt,dan maak ik er wel van "kind van de rekening zonder eigen mening"
Iemand zwart maken die de pot verwijt dat de ketel zwart is,is een onbegonnen zaak dus dat zie je echt verkeerd.
Roddelen is iets waar ik me ook niet mee bezig houd,ik praat af en toe over mensen maar dat zijn geen dingen die ze zelf niet mogen horen van me,roddelen is niet echt mijn stijl,als t dat wel was zou ik hier misschien nog een beetje passen en wat meer aanwezig zijn
Ik mag een mening hebben over een forum waar ik al een aardig tijdje member ben en menig stukje in weggetikt heb in de dagen dat ppl "rechtdoorzee" attitudes nog konden waarderen en hun emoties ook gewoon toonden in posts..
Ik zie liever dat iemand me uitmaakt voor rotte vis en achter zn mening staat dan dat slappestront moderators houdinkje wat jij altijd showed,vooral als mensen t niet met je eens zijn en daar ronduit vooruit komen.
Siesta en ik hebben zeer zeker onze flamepartijen wel gekent,toen jij ookal met vanalles en iedereen meeliep en elke wind meewaaide die er maar op je pad kwam..
Ik kan t these days prima vinden met gerrit,we zeggen nog altijd wat we vnden en bedoelen en botsen daar soms nog wel s ff lekker in
Maar kan voor zijn actie meer respect opbrengen dat voor alle acties van jou bij elkaar en niet om de inhoud van zn actie maar om hoe hij achter zn shit blijft staan.
Dudes like you make me wanna puke..
Eindelijk gebeurt er weer es wat hier 

Well yeah,face it baby
*grinz*
Ik heb daarbij trouwens nog ff 1 opmerking
Dat je dit zegt "niet zeiken over dit forum terwijl je eigen forum nog veel slechter is..." vind ik echt een btje vaag aangezien dit jouw forum niet is maar dat van swamper...
Ik zie deze opmerking dan ook meer als zoveel mogelijk aangrijpen om overtuigend over te komen.
Misschien moet je de inhoud van de dingen die jou aangaan van wat meer en ook relevante info gaan voorzien zodat je t niet meer nodig hoeft te hebben dingen aan te grijpen die buiten deze hele situatie vallen
| Originally posted by Donna hoop geblaat Dudes like you make me wanna puke.. |
| Originally posted by Donna Well yeah,face it baby *grinz*Ik heb daarbij trouwens nog ff 1 opmerking Dat je dit zegt "niet zeiken over dit forum terwijl je eigen forum nog veel slechter is..." vind ik echt een btje vaag aangezien dit jouw forum niet is maar dat van swamper... Ik zie deze opmerking dan ook meer als zoveel mogelijk aangrijpen om overtuigend over te komen. Misschien moet je de inhoud van de dingen die jou aangaan van wat meer en ook relevante info gaan voorzien zodat je t niet meer nodig hoeft te hebben dingen aan te grijpen die buiten deze hele situatie vallen |
Dus het stemmen op nieuwe mods heeft jou t licht moeten laten zien qua je eigen gedrag....right
Dat jij hier 2 stay bent zal mij verder een rotzorg wezen aangezien ik me hier al zelden of nooit meer vertoon omdat het "blikjesgehalte" aanzienlijk toeneemt en ik tevaak zie dat mensen de "weesliefvoorelkaaraboveall" attitude showen,dat ze daarachter een totaal andere denkwijze en gevoelswijze bijhebben kan niet anders aangezien we allemaal human zijn.
Het laat me een beetje teveel aan enge shit denken dat het zover zou komen dat het gedaan is met de vrijheid in het uiten van je mening en Siesta nu levenslang in de cel zou zitten voor zn fuckpartijtjes die ie ff lekker vond omdat t maar fuckin inet is en niet life itself.
Die gedragjes moet ik niet,en t feit dat er zich hier 2 mods bevinden die dat vertonen en zich beledigd voordoen als er eens op die lange pikkies geslagen word,heb ik weinig redenen nog me hier te begeven.
En dat ik hier zo nu en dan nog terugkom is erg menselijk,das om ff te checken of er mischien ook maar "iets" aan t terugkomen is wat dit forum zn naam eer aandeed.
Magoed,tot op heden is t vooralsnog dit wat ik te zien krijg en zal me daarom niet langer ophouden dan naar mijn id noodzakelijk is.
De mensen die ertoe doen voor mij weten dat psies en contact opnemen via bv partyflock is een zeer kleine moeite.
Dus deal JIJ maar met mij zolang ik wil dat jij met mij dealed kereltje,k zoek daarna wel een stoeprand om je onder mn schoenzool vandaan te schrapen.
ZUCHT ppl like jij zullen nooit zien dat ze de bron van verderf zijn....
ik ga weer s verder,zie wel of ik nog wat energie voor je over heb
*zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht*
of is dat nog te lief gehandeld?
Dunno,je moet t volgens je eigen maatstaven uiten knul
Daar begint t hebben van een eigen mening mee,geen bevestiging vragen,see ya
En als je te ver doorschiet ga je ervan uit dat je altijd gelijk hebt...
| Originally posted by Blik jij bent altijd de koningin geweest in dingen uit zijn verband rukken, ik kan zo nog een thread pakken waarbij je iets van mij quote, maar het belangrijkste er niet bij pakt zodat je mij kan ff lekker kan flamen (thread van RV die een setje post maybe...) en dan is dit voorbeeld nog triester aangezien de zin nog niet eens afgelopen is, de originele zin is: snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned, en er word aan mij gevraagd wat ik er van vind, ik geef mijn mening erover en dan zou ik opeens geen mening hebben omdat die dezelfde is als die van Snuggle. Beetje triest van jezelf, je lijkt wel een roddelblad...!!! ga jij maar lekker door met op komen dagen zodra er wat te flamen is, heb ik in ieder geval geen last van je als er niks aan de hand is daaaagg Basicbeats loopt natuurlijk geweldig... |
tjeerd arie.....wat een gejammer weer
zullen we er anders dan maar gewoon om stemmen? 
mmm sinds ik niet echt meer actief ben hier mis ik altijd de relletjes maar zal eff mijn zegje doen:
a. het is een forum dus neem dingen niet serieus
b. het is een forum maar dan wel met regeltjes
uuuuh.. dan kun je dus beide kanten op, je ziet hier dan ook 2 kanten, de een voor optie a (geen koelkast) en andere optie b (wel koelkast).
sinds mods hier alles beetje bij elkaar moeten houden kunnen we aannemen dat zij dingen regelen en dus de juiste dingen doen om et een beetje geordend te houden..
wat mijn eigen mening is... uuuuh, ik vind et niet interessant maar zal et dan maar eens zijn met de mods omdat ze wel de regels die bij die forum horen handhaven..
over/out.. 
| Originally posted by total woot Eindelijk gebeurt er weer es wat hier ![]() ![]() |

| Originally posted by Donna Hehe,sja en tuurlijk mag mijn "relgehalte" aan deze thread niet ontbreken,want ik zie zowaar een reden te posten omdat t weer eens ergens over gaat behalve mp3 en auto's ![]() |

| Originally posted by Blik daaaagg Basicbeats loopt natuurlijk geweldig... |
| Originally posted by DjRV wie zich aangesproken voelt moet dat vooral lekker doen. En begin nou niet over durven want dat gaat helemaal nergens over. 2 snuggle: ik post hier weinig omdat er nou niet echt veel te posten is huh?Mja,ik zou elke dag me nieuwe mp3 top 20 kunnen gaan posten nouh wh00pie yah00. En vind je opmerking over dat ik als ik post kritiek geef helemaal de grootste BS,maar goed ik zeg iets over wat mij opvalt en tegenstaat en dat heeft deze keer betrekking op jou en op dat moment moet je natuurlijk de vinger weer terug gaan wijzen naar mij,zal vast het goede attituudje zijn her en der,maar ik pas daarvoor. |
Gaat idd om kwaliteit niet om de kwaliteit, sorry. En dat laatste met kritiek had ik niet moeten zeggen, excuses!
Er gebeurt inderdaad weer wat. Het gaat nu niet meer om de ban van Siesta, maar om Blik vs ??
| Originally posted by Ding Chavez En als je te ver doorschiet ga je ervan uit dat je altijd gelijk hebt... |

Ben iig blij dat je niet denkt dat ik boos op je ben omdat ik wat loop te blazen *grinnik*
| Originally posted by SnuggLe Verder over deze thread: Zucht Er gebeurt inderdaad weer wat. Het gaat nu niet meer om de ban van Siesta, maar om Blik vs ?? |