TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משחקי פורום
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »


Posted by ADiSH on Sep-17-2003 16:09:

quote:
Originally posted by Scorchio
DJ Skribble...

לא
תקרא את השם של השיר..

שם של ילדה - מסע..


Posted by Sm0keMachine on Sep-17-2003 16:14:

מחפשים מכות - תלך על פתקים (רמיקס של בלונדינית דיגטלית)

חחחחחחח


Posted by arik on Sep-17-2003 17:21:

"להב - מאחז"

נו לא מזהים!!??


Posted by YuVaL on Sep-17-2003 17:26:

quote:
Originally posted by arik
"להב - מאחז"

נו לא מזהים!!??


Blade - Stake out?


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-17-2003 18:04:

לוחם - דופק
בן מערבון - התחלה חדשה


Posted by DJ_Yuval on Sep-17-2003 18:22:

Warrior - X (לא בטוח)

Ben Weston - A New Beginning


Scorchio

אני הסתכלתי עכשיו במספר איסיקיו שלך ואני זוכר שהייתי מדבר איתך באיסיקיו לפני איזה שנה וחצי!
שאלתי אותך על מיקסרים וציוד עוד שרציתי לקנות ונראה לי שהיינו בפורום מוזיקה אלקטרונית בוואלה

אתה זוכר ?


Posted by warpedd_ on Sep-17-2003 18:43:

איזה רעיון גדול

היציאה הבאה - עליה של אומות
(שיט זה קל)


Posted by LioR on Sep-17-2003 18:50:

סימן אדום - זיגוטה


Posted by DjChook on Sep-17-2003 18:58:

אלף מאתיים מיקס - חשיש

שיט זה כבר פתר...


עוד אחד קל

פטריה מזוהמת - מצמוץ

ליקוי מלא - 51 הסוס המעופף

חתול חלל - עמוס מדי

ארבע קלאברים - ילדים

אחד קשה: למומחים

דג טורף - מקולל


Posted by arik on Sep-17-2003 19:08:

quote:
Originally posted by YuVaL
Blade - Stake out?

כמעט נכון

לעזעזל תבדוק במלון


Posted by YuVaL on Sep-17-2003 19:17:

quote:
Originally posted by warpedd_
איזה רעיון גדול

היציאה הבאה - עליה של אומות
(שיט זה קל)


Next Exit - Rise Of Nation
Redmark - Zygota

המודיעים - שקיעתו של המין האנושי


Posted by Viber on Sep-17-2003 21:47:

טוב קבלו שתיים:

בן כלאים - הנושא מהמלאך המרוחק

קורקינט - תיתגלגלי בובה תתגלגלי

חחחח


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-17-2003 22:20:

quote:
Originally posted by YuVaL
המודיעים - שקיעתו של המין האנושי


informers - dawn of mankind

quote:
קורקינט - תיתגלגלי בובה תתגלגלי


scooter - roll baby roll

יער עמוק - שיר ערס מתוק


Posted by ADiSH on Sep-17-2003 22:29:

quote:
Originally posted by ADiSH
די גי מכשכש - בום גדול


fuck it..
dj wag - the big bang


Posted by warpedd_ on Sep-17-2003 23:16:

האזור הראשוני - נותנים בראש
ילד הכוכבים - האהבה לא חיה
קטנוע - כשהגירוד מגיע חחחח
תקליטן ממסע בין כוכבים - הצתה חחחח
מקצוע מעצבן בביתספר - אנחנו אחד

בשביל הצחוקים
הילד שמחפש את אמא V - פקודה למחוק את כל האמפי3 בדוס


Posted by Narcotic Mind on Sep-17-2003 23:32:

quote:
Originally posted by warpedd_
הילד שמחפש את אמא V - פקודה למחוק את כל האמפי3 בדוס



פיתול - רחוק מן החוף


Posted by Hell_Copter on Sep-18-2003 03:46:

כולם לעצור!!!!!!!!!!!!!!!!!


בשביל שלא יהיה פה כאוס מוחלט...
המשחק ילך לפי החוק הבא...

מישהו נותן שם כזה...
ורק מי שפותר רשאי להביא שם אחר...
לא לזרוק סתם 200000 שמות!!
נתחיל מהזה האחרון של רון

פיתול - רחוק מן החוף

מי שיודע מה זה שיגיד... ואז יתן באותו פוסט חדש...
מי שלא יודע שלא סתם יכתוב פוסטים
תודה מההנהלה


Posted by Scorchio on Sep-18-2003 06:52:

קודם כל שמישהו יזהה את פאשלה - כפכף אותה

יובל אחי אני לא ממש זוכר אותך אבל כל שאלה שיש לך אתה יכול לפנות אליי


Posted by DJ_Yuval on Sep-18-2003 09:06:

quote:
Originally posted by warpedd_
האזור הראשוני - נותנים בראש
ילד הכוכבים - האהבה לא חיה
קטנוע - כשהגירוד מגיע חחחח
תקליטן ממסע בין כוכבים - הצתה חחחח
מקצוע מעצבן בביתספר - אנחנו אחד

בשביל הצחוקים
הילד שמחפש את אמא V - פקודה למחוק את כל האמפי3 בדוס


Motorcycle - As The Rush Comes
DJ Spoke - Ignition (LOL)
Starchildren - Love is not alive
Xxxxx - we come one ?


אהבתי את האחרון חחח
marco v - c:\del *.mp3


אז לפי החוקים קבלו אחד

?רוכבי סלע - אתה לא יודע


Posted by ADiSH on Sep-18-2003 11:03:

rock ryders - dont you know..
עזר שזה הופיע בחתימה שלך..


Posted by ADiSH on Sep-18-2003 11:17:

אוקי..
דרגה אחת - להתעורר
הנביא - תינוק קשה


Posted by §chop¥ on Sep-18-2003 11:56:

quote:
Originally posted by warpedd_

מקצוע מעצבן בביתספר - אנחנו אחד


איזה קורע באמאשלי
Chemistry - We are one !!!


ויאללה פאשלה - כפכף אותה ?
אין מושג לאף אחד מזה!


לא קשה במיוחד
ארמאני והרוח - שדה תעופה

ושמישהו ינסה לנחש את השם בעברית של
talla_2xlc


Posted by YuVaL on Sep-18-2003 12:03:

quote:
Originally posted by ADiSH
אוקי..
דרגה אחת - להתעורר
הנביא - תינוק קשה


Rank 1 - Awakening
The Prophet - Hard Baby?
Armani & Ghost - Airport <-- TUNE!


Posted by Elior on Sep-18-2003 12:06:

quote:
Originally posted by DjChook
אלף מאתיים מיקס - חשיש

שיט זה כבר פתר...


עוד אחד קל

פטריה מזוהמת - מצמוץ

ליקוי מלא - 51 הסוס המעופף

חתול חלל - עמוס מדי

ארבע קלאברים - ילדים

אחד קשה: למומחים

דג טורף - מקולל


לא יודע מה פתרו אבל
1200 Mic - Hasish
Infected Mushroom - Blink
לא יודע תליקוי...

ו
Spacecat - Too Busy
? :\

4 Clubbers - Children


Posted by YuVaL on Sep-18-2003 12:08:

Inkfish - Cursed?


Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.