TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by basvh on Nov-24-2003 18:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
So de fuck, wat vet!!! Echt super!
Daar heb ik echt dik respect voor altijd!

Ik had er weer kunnen werken (deze shit dus opbouwen) maar niet gedaan.


had de fotos al vannochtend zitten kijken en het zag er idd heel vet uit. Die ronde trussen in het midden van de zaal waarbij een soort kerkgevoel werd gecreeert waren ook heel vet, althans dat zag ik op de fotos


Posted by arj1o1 on Nov-24-2003 19:59:

kerkgevoel is altijd leuk, wil toch een keer naar een feest in een echte kerk


Posted by Partyhardy! on Nov-24-2003 20:57:

quote:
Originally posted by arj1o1
kerkgevoel is altijd leuk, wil toch een keer naar een feest in een echte kerk


Check de Nightlive in Maastricht! echt super tent en in een kerk dus!

quote:
Originally posted by FunkySimon

luister ik dus nu die set van hem op qlimax, weer allemaal van die tering ouwe platen! en dan als klap op de vuurpijl ook nog Tiesto's traffic!

WTF!!

echt of die gozer had gewoon zin om het hardstyle feestje in Nederland te verneuken omdat hij deze scene niet mag of hij is gewoon compleet inspiratieloos bezig.

1x setje draaien met classics is leuk maar bij hem is het nu echt elke keer die ouwe duitse platen van tig jaar terug..


Ja hij draaide Traffic ook al op X-Qlusive Deutschland (01-11-2003)!


Posted by basvh on Nov-24-2003 21:34:

quote:
Originally posted by arj1o1
kerkgevoel is altijd leuk, wil toch een keer naar een feest in een echte kerk


orangerie in den bosch, vooral op vrijdag is er echt iets voor jouw te doen













hoor ik daar iemand YMCA zingen


Posted by Evil_E on Nov-24-2003 21:53:

quote:
Originally posted by FunkySimon
ok ik wil in deze thread ff in gaan op het volgende:

KAI TRACID ZUIGT!!!


tijdje terug las ik een bericht van hem of van zijn label dat ze haast niks meer releaste omdat ze niet blij waren met de nederlandse hardstyle scene...ze wilde daar niks mee te maken hebben.
nu was hij dus in july op sensation black, was leuk, heel zooitje klassiekers draaide hij dus je denkt nou dat zullen wel gevraagd hebben aan em.

luister ik dus nu die set van hem op qlimax, weer allemaal van die tering ouwe platen! en dan als klap op de vuurpijl ook nog Tiesto's traffic!

WTF!!

echt of die gozer had gewoon zin om het hardstyle feestje in Nederland te verneuken omdat hij deze scene niet mag of hij is gewoon compleet inspiratieloos bezig.

1x setje draaien met classics is leuk maar bij hem is het nu echt elke keer die ouwe duitse platen van tig jaar terug..


Idd, sensation black, mysteryland en intenze, allemaal grotendeels dezelfde klassiekers, derb - derb, visions of paradise, sinds dat traffic uit is dus ook traffic nu altijd. En ga maar door.


Posted by magrec on Nov-25-2003 10:04:

Hotel Arena is ook een oude kerk!
Beetje beroerd geluid alleen


Posted by HiGH_NrG on Nov-25-2003 10:09:

quote:
Originally posted by Remy D
Dat was dus echt zo, het was echt drukker dan bij TiC!! Daar stond ik wel ff van te kijken.


Ik vond het juist rustiger... Ik heb wel de ruimte gehad in ieder geval...


Posted by Cmdr_Keen on Nov-25-2003 10:32:

Het fraaiste vond ik nog Bass D & King Matthew die afsloten met het nummer:

DJ Promo - Shut up!

Wat een humor! Priceless!


Posted by Shabbaman on Nov-25-2003 12:55:

quote:
Originally posted by total woot
Nah, ik heb ook zitten luisteren tot een uur of 3, vond t wel lekker klinken, maar nu ik de reacties lees op t q-dance forum geloof ik dat we helemaal NIETS gemist hebben.....behalve een hoop iq-loos gebeuk.


Kon jij nog op je stoel zitten na al die white russian dan?


Posted by arj1o1 on Nov-25-2003 13:09:

quote:
Originally posted by basvh
orangerie in den bosch, vooral op vrijdag is er echt iets voor jouw te doen

\

den bosch

w00t!


Posted by Remy D on Nov-25-2003 14:28:

Weet je hoe bruut ik het vond dat Kai Traffic draaide En ik was niet de enige die daar zo over dacht!! Pila draait heel vaak de Max Walder remix van Traffic.

Maarja hier is het natuurlijk weer standaard van de mensen die er NIET waren en dus helemaal niet weten wat voor sfeer dat nummer bracht om te zeggen dat het triest is en dat is pas echt JAMMER. Ja ook JIJ ONNO!!!


Posted by Cmdr_Keen on Nov-25-2003 15:47:

quote:
Originally posted by Remy D
Weet je hoe bruut ik het vond dat Kai Traffic draaide En ik was niet de enige die daar zo over dacht!! Pila draait heel vaak de Max Walder remix van Traffic.

Maarja hier is het natuurlijk weer standaard van de mensen die er NIET waren en dus helemaal niet weten wat voor sfeer dat nummer bracht om te zeggen dat het triest is en dat is pas echt JAMMER. Ja ook JIJ ONNO!!!


Dat was inderdaad wel een strakke actie van Kai. En zo heel erg slecht was ie op Qlimax niet. Op Intenze was ie 10 keer erger...


Posted by arj1o1 on Nov-25-2003 16:05:

quote:
Originally posted by Cmdr_Keen
Het fraaiste vond ik nog Bass D & King Matthew die afsloten met het nummer:

DJ Promo - Shut up!

Wat een humor! Priceless!


hehe maar nu komt promo mooi wel op impulz en ipv van 3 kwartier 5 kwartier!


Posted by Cmdr_Keen on Nov-25-2003 17:33:

Dat zag ik ja. Hoort ie niet helemaal thuis vind ik. Als je Industrial wil, ga je niet naar Impulz lijkt me... :S


Posted by arj1o1 on Nov-25-2003 17:35:

quote:
Originally posted by Cmdr_Keen
Dat zag ik ja. Hoort ie niet helemaal thuis vind ik. Als je Industrial wil, ga je niet naar Impulz lijkt me... :S


wel naar qlimax dan?


Posted by Cmdr_Keen on Nov-25-2003 17:43:

Ook niet helemaal. Maar ze zijn niet voor niets van "The european hardstyle convention" naar "The prophecy of harder styles" gegaan...


Posted by total woot on Nov-25-2003 18:30:

quote:
Originally posted by Shabbaman
Kon jij nog op je stoel zitten na al die white russian dan?



Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.