TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Miss Proximus on Jul-04-2001 17:43:

hmmmmzzzzz.....waar bewaar ik mijn dope....hangt van de hoeveelheid af...een klein ponypackje pep of een paar pilletjes gaan heel makkelijk in m'n schoen (vroeger, toen ik nog spijkerbroeken droeg deed ik t pakje gewoon achter in m'n broek, achter die dubbele naad zeg maar ) grotere pakketjes gaan lekker knus tussen me billetjes (aaaa..wat n leven hebben die pilletjes haha) en de grootste hoeveelheden gaan ntuurlijk in een "pre-fab joint"buisje, compleet met condoompje...en raad dan maar waar dat blijft...

mee op vakantie? heb ik nog nooit gedaan, heb geen zin om vast te komen zitten omdat ik niet 2 weken zonder drugs kan....beetje jammer van je vakantie immers

Posted by Miss Proximus on Jul-04-2001 17:45:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Oh ja lekker bezig hollanders in de chill out

OVer de o zo zeldzame "stuiver"

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1

als je mee wil replye lees dan wel ff goed waar t over gaat hehe

Vanaf Nastra Azzurro komt de waarheid over de stuiver boven.

GreetZ

haha...wat een lol h�? ik hoop dat ze echt allemaal erin trappen

Posted by Henkie_henk on Jul-04-2001 17:48:

haha thx voor de tips achter dat plakaatje van je jeans kan wel.. als je dat bedoelde .. waar meestal "diesel" ofzow opstaat beetje losmake van de zeikant

en tuurlijk neem ik nix mee op vakantie haha lekker 10 jaar in de bak zitte ja.. leuk..

En De "stuiver" haha..ja das prachtig..

Posted by WNxHunter on Jul-04-2001 18:30:

HAHAHAHHA
die stuiver is echt wel lol!
maar ik voel me zo ontzettend jong hier, heb nog nooit echt geneukt, nog nooit iets van drugs gedaan, alleen sigaretten, alcohol en allerlei andere dingetjes met meisjes
en dan komen julie hier aanzetten zeg begin me klein kindje te voelen!

Posted by New Wave on Jul-04-2001 21:15:

gehghe, wat een stumper, die denk vast dat ie de jackpot gewonnen het

Pillen gewoon in de legerkisten.......gaan ze nooit naar kijken.......en opzich is de "douane" op feesten zo bout als het maar kan.......

Posted by Henkie_henk on Jul-04-2001 21:20:

haha lekker bezig in de chill out die jongen die geeft al het geld al uit voordat ie t binnen heeft hij ze geld verzekere

Goed werk

Posted by New Wave on Jul-04-2001 21:36:

gheghe, zonder dat ie weet dat er precies 22.400.000 geslagen zijn gheghe (stond in een muntcatalogus, ben ook verzamelaar geweest ghghe)

Posted by Akira on Jul-04-2001 21:59:

nou bellie waar jij laatste tijd hele tijd heen gaat is ook te gek voor woorden...alle feesten ga je af en ja ik heb laatste tijd niet echt veel geld dus dat is allemaal wel minder

Maar laatste tijd zijn het vooral techno feesten die er zijn geweest en ik ben een tranceaddict en geen techon addict ...

Maar ja DV ga ik mischien wel naar toe ligt eraan hoe laat mijn vliegtuig uit mallorca komt en als dat een beetje op tijd is ga ik meteen door en dan s'nachts naar de eau met ARMIN van BUUREN !!!

Posted by -=WVG=- on Jul-05-2001 08:27:

quote:
Originally posted by New Wave
gheghe, zonder dat ie weet dat er precies 22.400.000 geslagen zijn gheghe (stond in een muntcatalogus, ben ook verzamelaar geweest ghghe)

haha, zielig voor die Juno...Hij wordt van alle kanten voorgelogen

LEEDVERMAAK !!

Posted by Jukx on Jul-05-2001 10:54:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
als je "iets" mee wilt nemen.. wat niet geheel toegelaten wordt

en als je door of langs een of ander metaaldetectortje moet is het t verstandigst om echt totaal geen maar dan ook toootaaaal geen metaal bij je te hebben ook been broekgesp ofzow.. want als ze je dan gaan searche.. en ze vinde wat.. is het wel jammer voor je..

Nou op die grote feestjen wordt je zowiezo wel gefouilleerd! hebben ze niet eens een metaaldetector... je stopt het gewoon in je boxer, maar wel goed uitkijken dat het niet via je broekspijp je schoen inglijdt ofzo!! In je telefoon stoppen is ook wel handig... of onder je voet in je sok.
nooit in je portemonnee of in je pakje kauwgom/sigaretten, die dingen worden namelijk helemaal binnenste buiten gekeerd.

het beste blijft natuurlijk als iemand anders het voor je naar binnen neemt!!

quote:
Pillen gewoon in de legerkisten.......gaan ze nooit naar kijken.......en opzich is de "douane" op feesten zo bout als het maar kan.......

nou tegenwoordig moet je soms ook je schoenen uittrekken als je gefouilleerd wordt hoor! dus zou maar ander plekkie zoeken!

Posted by Miss Proximus on Jul-05-2001 11:26:

quote:
Originally posted by Akira
nou bellie waar jij laatste tijd hele tijd heen gaat is ook te gek voor woorden

Ach jah....we wonen niet allemaal meer thuis...we hebben niet allemaal een full-time baan....we wonen niet allemaal in de Randstad....en toen ik 4 jaar geleden begon ging ik ook elk weekend naar feesten, maar jah..op een gegeven moment raak je daar wel op uitgekeken, je wilt ook nog een beetje een sociaal leven, een beetje hersenen en goede stemmingen overhouden

en als je wat minder vaak gaat, dan leef je er toch ook veel meer naartoe??? right-o

Posted by Little Theseus on Jul-05-2001 11:52:

Read This!

He Petrus! Jij bent voor Vaassen dus?
was jij ook een van die gasten op shockers die met dat voetbalshirt van Vaassen rondliep of niet? Niet dat Vaassen ook weer ZO klein is, maar het zou kunnen, toch?

Oja, voor de mensen die zich afvragen waarom niet iedereen elk weekend naar een groot feest gaat; mijn beste argument: geld.
Kijk als arme student kun je niet IEDER weekend weer 200 gulden uitgeven voor 1 uitgaansnacht. Het is het meer dan waard, maar je moet het wel hebben! En afstand mag niet tellen, niet klagen maar dragen, dan zit je maar een paar uur in de trein.
I have spoken. (hellep! hij heeft spoken!)

Posted by magrec on Jul-05-2001 18:35:

quote:
Originally posted by Little Theseus
He Petrus! Jij bent voor Vaassen dus?
was jij ook een van die gasten op shockers die met dat voetbalshirt van Vaassen rondliep of niet? Niet dat Vaassen ook weer ZO klein is, maar het zou kunnen, toch?

Oja, voor de mensen die zich afvragen waarom niet iedereen elk weekend naar een groot feest gaat; mijn beste argument: geld.
Kijk als arme student kun je niet IEDER weekend weer 200 gulden uitgeven voor 1 uitgaansnacht. Het is het meer dan waard, maar je moet het wel hebben! En afstand mag niet tellen, niet klagen maar dragen, dan zit je maar een paar uur in de trein.
I have spoken. (hellep! hij heeft spoken!)

ow fuck shit shit ik wilde nog wel als incognito naar shockers gaan dus deed ik mijn shirtje van nederlands elftal aan met Vaassen erop nee ik was het niet maar ik weet wel wie het zijn.
Ze waren ook op innercity en sensation vorig jaar en wel op meer feesten.......

Ik ben verbaasd over het aantal mensen wat uit vaassen naar feesten gaan (een paar boeren) maar ook wel heel veel lui die naar veel feesten gaan.

Met als groot voorbeeld sensation vorig jaar in de bus naar apeldoorn zaten we met wel 30 man misschien in de bus. (ook heel veel molukse jongeren) ook na innercity met een molukse gozer in de bus gezeten naar vaassen. Na massive kwam ik en een maat vanmij opeens ook een aantal vaassenaren tegen in de trein. euh hoezo vaag

Posted by Partyhardy! on Jul-06-2001 12:01:

Ik ga ook naar dance Valley, heb er echt super zin in!
Verder ga ik morgen eerst nog naar Sensation.
Dan de 21ste naar de love parade, 11 augustus naar Rotterdam ffwd
en ook op het awekenings Festival en impulz outdoor ben ik van de partij. Gaat er eigenijk nog iemand naar Thunderdome de 25ste?

En het lijkt me zeker cool om op een van die feesten andere TA te meeten!

Posted by Rudy on Jul-07-2001 20:43:

Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D

quote:
Originally posted by Bellie
Damn de laatste tijd lijkt het wel alsof niemand meer naar feesten toe gaat.Lees ik bij de thread "wat hebben we dit weekend gedaan" alleen maar verhaaltjes van mensen die weer naar de plaatselijke cafe's zijn gegaan om zich vol te gieten met bier.Jullie moeten FEESTEN man .Net als afgelopen zaterdag.Concept:SUPERVET feest.Post ik een thread neer en niemand reageert er gewoon op.Betekent dus:NIEMAND GEGAAN!!
Iedereen wil meeten.Er worden tijdstippen,plaatsen en noem maar op afgesproken maar er komt nooi wat van.Ik wil meer TA-ers zien op feesten.Ik heb tot nu toe alleen M5 en Miss P. gezien......Dus hierbij "VERPLICHT" ik jullie om gelijk kaaartjes te halen voor Dancevalley (4 aug.) en/of Awakenings Festival (25 aug.).Duzzzzzzzz........Nog mensen zin om te meeten op DV of AF???

GREETZ!!

Bellie!

Gast, volgens mij ga jij echt naar elke partiE toe! Tenminste als ik op een partie was, ben jij er ook geweest! Ik weet echt niet waar jij je pieken vandaan haalt! Want zo'n partiE kost mij elke keer toch 175 jongens! En volgens jaar ga ik studeren, en dan heb ik heel hard mijn geld nodig! Dus kan je mij a.u.b. vertellen waar je werkt en of ze daar nog vacatures hebben! LOL!

Posted by Miss Proximus on Jul-09-2001 12:16:

Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D

quote:
Originally posted by Rudy

Bellie!

Gast, volgens mij ga jij echt naar elke partiE toe! Tenminste als ik op een partie was, ben jij er ook geweest! Ik weet echt niet waar jij je pieken vandaan haalt! Want zo'n partiE kost mij elke keer toch 175 jongens! En volgens jaar ga ik studeren, en dan heb ik heel hard mijn geld nodig! Dus kan je mij a.u.b. vertellen waar je werkt en of ze daar nog vacatures hebben! LOL!

Jij bent veel te dom om daar te kunnen werken

Posted by michiel on Jul-09-2001 15:40:

Re: Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D

quote:
Originally posted by Miss Proximus

kom op miss p, zo komen we er nooit
en rudy heeft zn vwo diploma, dus te dom zal hij niet zijn

later

michiel

Posted by Miss Proximus on Jul-09-2001 15:48:

Re: Re: Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D

quote:
Originally posted by michiel

waar gaan we naartoe dan?

Posted by Henkie_henk on Jul-09-2001 15:49:

quote:
Originally posted by michiel

en rudy heeft zn vwo diploma, dus te dom zal hij niet zijn

later

michiel

Dan is het een stuudje

Posted by Nastra Azzurro on Jul-09-2001 15:55:

uhm

Ik ben dan ook een stuudje....???????

lol

boeiuh

Posted by Henkie_henk on Jul-09-2001 15:58:

lol neej nastra jij niet

was ook geintje

Posted by Rudy on Jul-09-2001 18:25:

Re: Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D

quote:

Dit is trouwens wel een hele inteligente opmerking hoor!

Bijna even inteligent als: "ik ben hier de master van het feesten"

Posted by Henkie_henk on Jul-09-2001 18:31:

quote:
Originally posted by Rudy

Dit is trouwens wel een hele inteligente opmerking hoor!

Bijna even inteligent als: "ik ben hier de master van het feesten"

haha ik vind t wel lache allemaal

Hey Rudy jouw opmerking over springnichten was wel inteligent he

LoL dit wordt wel een beejje oud

no hard feelings hoor Rudy.. Ik kan maar 2 mensen bedenken die harde feelings voor je kunne hebbe.. lol

Posted by Miss Proximus on Jul-09-2001 23:23:

h��l hard idd

Posted by eXos on Jul-09-2001 23:32:

quote:
h��l hard idd

Weer een understatement...

Pages (3): « 1 2 [3]