TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
Pages (3): « 1 2 [3]
hmmmmzzzzz.....waar bewaar ik mijn dope....hangt van de hoeveelheid af...een klein ponypackje pep of een paar pilletjes gaan heel makkelijk in m'n schoen (vroeger, toen ik nog spijkerbroeken droeg deed ik t pakje gewoon achter in m'n broek, achter die dubbele naad zeg maar
) grotere pakketjes gaan lekker knus tussen me billetjes (aaaa..wat n leven hebben die pilletjes haha) en de grootste hoeveelheden gaan ntuurlijk in een "pre-fab joint"buisje, compleet met condoompje...en raad dan maar waar dat blijft...

mee op vakantie? heb ik nog nooit gedaan, heb geen zin om vast te komen zitten omdat ik niet 2 weken zonder drugs kan....beetje jammer van je vakantie immers 
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Oh ja lekker bezig hollanders in de chill out ![]() OVer de o zo zeldzame "stuiver" http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1 als je mee wil replye lees dan wel ff goed waar t over gaat hehe ![]() Vanaf Nastra Azzurro komt de waarheid over de stuiver boven. GreetZ |
haha thx voor de tips
achter dat plakaatje van je jeans kan wel.. als je dat bedoelde
.. waar meestal "diesel" ofzow opstaat
beetje losmake van de zeikant 
en tuurlijk neem ik nix mee op vakantie haha
lekker 10 jaar in de bak zitte ja.. leuk.. 
En De "stuiver" haha..ja das prachtig..
HAHAHAHHA
die stuiver is echt wel lol! 
maar ik voel me zo ontzettend jong hier, heb nog nooit echt geneukt, nog nooit iets van drugs gedaan, alleen sigaretten, alcohol en allerlei andere dingetjes met meisjes 
en dan komen julie hier aanzetten zeg begin me klein kindje te voelen! 
gehghe, wat een stumper, die denk vast dat ie de jackpot gewonnen het
Pillen gewoon in de legerkisten.......gaan ze nooit naar kijken.......en opzich is de "douane" op feesten zo bout als het maar kan.......
haha lekker bezig in de chill out
die jongen die geeft al het geld al uit voordat ie t binnen heeft
hij ze geld verzekere
Goed werk 
gheghe, zonder dat ie weet dat er precies 22.400.000 geslagen zijn gheghe (stond in een muntcatalogus, ben ook verzamelaar geweest ghghe)
nou bellie waar jij laatste tijd hele tijd heen gaat is ook te gek voor woorden...alle feesten ga je af en ja ik heb laatste tijd niet echt veel geld dus dat is allemaal wel minder 

Maar laatste tijd zijn het vooral techno feesten die er zijn geweest en ik ben een tranceaddict en geen techon addict
...
Maar ja DV ga ik mischien wel naar toe ligt eraan hoe laat mijn vliegtuig uit mallorca komt en als dat een beetje op tijd is ga ik meteen door 

en dan s'nachts naar de eau met ARMIN van BUUREN !!!
| Originally posted by New Wave gheghe, zonder dat ie weet dat er precies 22.400.000 geslagen zijn gheghe (stond in een muntcatalogus, ben ook verzamelaar geweest ghghe) |

| Originally posted by Henkie_henk als je "iets" mee wilt nemen.. wat niet geheel toegelaten wordt en als je door of langs een of ander metaaldetectortje moet is het t verstandigst om echt totaal geen maar dan ook toootaaaal geen metaal bij je te hebben ook been broekgesp ofzow.. want als ze je dan gaan searche.. en ze vinde wat.. is het wel jammer voor je.. |

| Pillen gewoon in de legerkisten.......gaan ze nooit naar kijken.......en opzich is de "douane" op feesten zo bout als het maar kan....... |
| Originally posted by Akira nou bellie waar jij laatste tijd hele tijd heen gaat is ook te gek voor woorden |

right-o
He Petrus! Jij bent voor Vaassen dus?
was jij ook een van die gasten op shockers die met dat voetbalshirt van Vaassen rondliep of niet? Niet dat Vaassen ook weer ZO klein is, maar het zou kunnen, toch?
Oja, voor de mensen die zich afvragen waarom niet iedereen elk weekend naar een groot feest gaat; mijn beste argument: geld.
Kijk als arme student kun je niet IEDER weekend weer 200 gulden uitgeven voor 1 uitgaansnacht. Het is het meer dan waard, maar je moet het wel hebben! En afstand mag niet tellen, niet klagen maar dragen, dan zit je maar een paar uur in de trein.
I have spoken. (hellep! hij heeft spoken!)
| Originally posted by Little Theseus He Petrus! Jij bent voor Vaassen dus? was jij ook een van die gasten op shockers die met dat voetbalshirt van Vaassen rondliep of niet? Niet dat Vaassen ook weer ZO klein is, maar het zou kunnen, toch? Oja, voor de mensen die zich afvragen waarom niet iedereen elk weekend naar een groot feest gaat; mijn beste argument: geld. Kijk als arme student kun je niet IEDER weekend weer 200 gulden uitgeven voor 1 uitgaansnacht. Het is het meer dan waard, maar je moet het wel hebben! En afstand mag niet tellen, niet klagen maar dragen, dan zit je maar een paar uur in de trein. I have spoken. (hellep! hij heeft spoken!) |
nee ik was het niet maar ik weet wel wie het zijn.
Ik ga ook naar dance Valley, heb er echt super zin in!
Verder ga ik morgen eerst nog naar Sensation.
Dan de 21ste naar de love parade, 11 augustus naar Rotterdam ffwd
en ook op het awekenings Festival en impulz outdoor ben ik van de partij. Gaat er eigenijk nog iemand naar Thunderdome de 25ste?
En het lijkt me zeker cool om op een van die feesten andere TA te meeten! 
Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
| Originally posted by Bellie Damn de laatste tijd lijkt het wel alsof niemand meer naar feesten toe gaat.Lees ik bij de thread "wat hebben we dit weekend gedaan" alleen maar verhaaltjes van mensen die weer naar de plaatselijke cafe's zijn gegaan om zich vol te gieten met bier.Jullie moeten FEESTEN man .Net als afgelopen zaterdag.Concept:SUPERVET feest.Post ik een thread neer en niemand reageert er gewoon op.Betekent dus:NIEMAND GEGAAN!! Iedereen wil meeten.Er worden tijdstippen,plaatsen en noem maar op afgesproken maar er komt nooi wat van.Ik wil meer TA-ers zien op feesten.Ik heb tot nu toe alleen M5 en Miss P. gezien......Dus hierbij "VERPLICHT" ik jullie om gelijk kaaartjes te halen voor Dancevalley (4 aug.) en/of Awakenings Festival (25 aug.).Duzzzzzzzz........Nog mensen zin om te meeten op DV of AF???GREETZ!! |

LOL!
Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
| Originally posted by Rudy Bellie! Gast, volgens mij ga jij echt naar elke partiE toe! Tenminste als ik op een partie was, ben jij er ook geweest! Ik weet echt niet waar jij je pieken vandaan haalt! Want zo'n partiE kost mij elke keer toch 175 jongens! En volgens jaar ga ik studeren, en dan heb ik heel hard mijn geld nodig! Dus kan je mij a.u.b. vertellen waar je werkt en of ze daar nog vacatures hebben! ![]() ![]() ![]() LOL! |
Re: Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
| Originally posted by Miss Proximus Jij bent veel te dom om daar te kunnen werken |

Re: Re: Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
| Originally posted by michiel kom op miss p, zo komen we er nooit ![]() |
| Originally posted by michiel kom op miss p, zo komen we er nooit ![]() en rudy heeft zn vwo diploma, dus te dom zal hij niet zijn later michiel |
uhm
Ik ben dan ook een stuudje....???????
lol
boeiuh
lol neej nastra jij niet

was ook geintje 
Re: Re: Re: :D Zijn jullie nou TrancEaddicts of niet!! :D
| Originally posted by Miss Proximus Jij bent veel te dom om daar te kunnen werken |
| Originally posted by Rudy Dit is trouwens wel een hele inteligente opmerking hoor! Bijna even inteligent als: "ik ben hier de master van het feesten" |

Ik kan maar 2 mensen bedenken die harde feelings voor je kunne hebbe.. lol
h��l hard idd

| Originally posted by Miss Proximus h��l hard idd |