TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Damian Keane
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!!
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!! |

| Originally posted by eXos ALS IEDEREEN NU FF ZIJN AWAKENINGS FILES WEG HAALT IN Z'N WINDOWS/TEMP, DAN KUN JE NOG EEN KEER STEMMEN!!! |
lol..jammer dat t juist bij MIJN computer niet werkt 
oh en btw....Er is een NIEUWE poll dus DAMIAN KEANE heeft gewonneh!!!!!!!
hahah......EEUWIG dank lieve fellow TA-ers...en zoals ik heb beloofd...de mix komt eraan 
Mocht je nog opnieuw willen stemmen....Daniel Leeflang = dj Dano TOPPERRRR 
| Originally posted by Miss Proximus lol..jammer dat t juist bij MIJN computer niet werkt |
jammer zeg, ben ik weer te laat hoor..............

beste mensen ik heb een mededeling voor de Damien Keane fans.....
HIJ DRAAID MORGEN Bij ID&T Radio "TechnoLusion"
ID&T Radio is online te beluisteren check de site: http://www.id-t.com
visit
dan weet je of je waar krijgt op Awakenings.......

Tof man!!! Allemaal luistereeeeeeeeeeh!! 
| Originally posted by Miss Proximus Tof man!!! Allemaal luistereeeeeeeeeeh!! |
Dat wordt een heel gedoe, want b/f heeft minidisc mee 
o o o jongens en dame.....
als jullie het nou simpel doen dan ga je :
naar een of andere electro zaak en koop je een draadje met een RCA jacket plug en aan de andere einde een tulp plug
dan plug je de rca jackets achterin je radio
en de tulp plug in je "computer"
dan is je pc met je radio verbonden
dan download je een crack versie van Cool Edit PRo van internet
en je kan voortaan alles opnemen op je pc en opslaan als MP3
en je kan ook geprogrammeerd opnemen dus als je ff wegbent ff instellen
is het niet PRACHTIG
nou nu dit te hebben getypt in 1 minuut ga ik maar ff relaxen
want ik begin nu echt zwaar te
Greetz,
K A R T
| Originally posted by Kartikeya o o o jongens en dame..... als jullie het nou simpel doen dan ga je : naar een of andere electro zaak en koop je een draadje met een RCA jacket plug en aan de andere einde een tulp plug dan plug je de rca jackets achterin je radio en de tulp plug in je "computer" dan is je pc met je radio verbonden dan download je een crack versie van Cool Edit PRo van internet en je kan voortaan alles opnemen op je pc en opslaan als MP3 en je kan ook geprogrammeerd opnemen dus als je ff wegbent ff instellen is het niet PRACHTIG nou nu dit te hebben getypt in 1 minuut ga ik maar ff relaxen want ik begin nu echt zwaar te Greetz, K A R T |
Neemt iemand t op? hij is gvd al een half uur bezig!!!!! Ik dacht dat t morgen was!! SUX man 
Voor de liefhebbers:
NU (van 22.00 tot 0.00 uur) zit Damian Keane bij Frenk Wiersma in het programma Technolusion op ID&T Radio.
Just so you know..
| Originally posted by Obi Voor de liefhebbers: NU (van 22.00 tot 0.00 uur) zit Damian Keane bij Frenk Wiersma in het programma Technolusion op ID&T Radio. Just so you know.. |
| Originally posted by Obi Voor de liefhebbers: NU (van 22.00 tot 0.00 uur) zit Damian Keane bij Frenk Wiersma in het programma Technolusion op ID&T Radio. Just so you know.. |
| Originally posted by Miss Proximus w�t een topper h� obi....lekker gespinned!! Ik heb t opgenomen dus a.s.a.p. komt ie..........op een geheim pubje |
Stem is goed terecht gekomen.
ik heb ook geluisterd, egt mega!
ik heb het ook opgenomen,
Ja hij is echt goed !!!!!
Mijn soort techno
Zeer relaxt
Maar ik heb maar een half uurtje geluisterd
pas het laaste half uur, want ik wist niet dat ie kwam.
Dus voor de volgende keer:
Maak er een nieuwe thread voor. Dat is wel zo fijn !!!!
| Originally posted by DJ_Siesta ik heb ook geluisterd, egt mega! ik heb het ook opgenomen, |
| Originally posted by DJ_Siesta ik heb ook geluisterd, egt mega! ik heb het ook opgenomen, |
ik heb hem ff ge-unstickt, de stemming is al over dus is de thread niet meer zo heel erg belangrijk
ok blikkie..wil je dan de Dancevalley thread wel sticky maken? 
| Originally posted by Miss Proximus ok blikkie..wil je dan de Dancevalley thread wel sticky maken? |