TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T.com: The Best 500 Ever
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »


Posted by Asperge on Dec-31-2003 13:33:

andain op 40
boven children op 42 en out of the blue op 43


Posted by magrec on Dec-31-2003 13:40:

hehe ach ja kan er wel om lachen...
age of love - age of love staat bijvoorbeeld al helemaal te laag...
Volgens mij snapten veel mensen niet wat de bedoeling was...(hehe nu hoor ik in eens punk...)


Posted by bobskie on Dec-31-2003 13:45:

Suburban train op 36.

Voor mij had die toch wel in de top 20 gemogen.


Posted by magrec on Dec-31-2003 14:30:

quote:
Originally posted by bobskie
Suburban train op 36.

Voor mij had die toch wel in de top 20 gemogen.


we hebben het over klassiekers hoor, plaatjes als the bells en cafe del mar horen in de top 20 suburban train mag ergens tussen 300-500 staan anyway nog geen klassieker voor in de top 20...


Posted by Asperge on Dec-31-2003 14:34:

MAGIK JOURNEY


Posted by Asperge on Dec-31-2003 14:46:

jezus wat doet simulated in top 30


Posted by Asperge on Dec-31-2003 14:50:

tears from the moon(tiesto remix) heeft ook helemaal niets te zoeken in de top 25


Posted by Asperge on Dec-31-2003 14:54:

24 airport dat meen je niet zeg, pffffffffffff


Posted by Freezel on Dec-31-2003 14:54:

Gadverdamme Airport


Posted by ryo on Dec-31-2003 14:54:

Waarom staat Airport zo laag, die had toch minstens top 5 mogen staan van mij.


Posted by Freezel on Dec-31-2003 14:57:

De top 10 zal wel vol staan met nepstyle


Posted by Asperge on Dec-31-2003 14:57:

quote:
Originally posted by ryo
Waarom staat Airport zo laag, die had toch minstens top 5 mogen staan van mij.



Posted by Asperge on Dec-31-2003 14:58:

quote:
Originally posted by Freezel
De top 10 zal wel vol staan met nepstyle


Of allemaal tiesto plaatjes


Posted by ryo on Dec-31-2003 14:58:

quote:
Originally posted by Asperge




Wat zou op 1 staan, Hakkuhbar - Gabbersaurus?


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:04:

lethal industry op 22 jeeeeeee


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:05:

Volgens mij zijn ze Godd vergeten uit te zenden, ik d8 dat die dj Marco V - Godd hoorde zeggen?


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:07:

quote:
Originally posted by Freezel
Volgens mij zijn ze Godd vergeten uit te zenden, ik d8 dat die dj Marco V - Godd hoorde zeggen?


deed die dickhead ook


deze plaat is trouwens wel vet (such is life )

KIPPENVEL


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:15:

Southern Sun


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:16:

we zijn alweer een aantal platen verder dus moet er weer een tiesto plaat tussen

Oakenfold - Southern sun (tiesto remix) op 20


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:17:

OP de ID$T site zie je de volgende plaat ook al:

Felix - Don't You Want Me Die hoort er zeker bij!


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:19:

quote:
Originally posted by Freezel
OP de ID$T site zie je de volgende plaat ook al:

Felix - Don't You Want Me Die hoort er zeker bij!


idd lekkere plaat, toch wel goed dat ie in de top 20 staat, had ik niet verwacht


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:21:

grrr, wat is die kutsite van id-t langzaam de laatste tijd


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:22:

william orbit - barbes adagio for strings(Ferry remix) op 18


Posted by Freezel on Dec-31-2003 15:22:

William Orbit!


Posted by Asperge on Dec-31-2003 15:23:

en Superstring op 17

(ID&T site )


Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.