TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Re: VI KOMMER PÅ TRACID
| quote: |
| Originally posted by Glorie Endre Envio Glorie Mindshooter MojjMojj? Nyx? Pjox Stevetranz4ever Vizay fler? |
ska bara råna en bank först så kommer jag 
hehe
jag fyller år på söndag så jag borde få pengar då...ska iaf inhandla biljett så fort det bara går 
Ska kolla upp lite saker först innan jag invaderar Linköping...
Cash, sällskap (inte kul å köra upp/ner själv)
Återkommer i veckan 
glorie, om du hade nånstans att slagga? så paxxar jag gärna några platser för mig och några tjej polare, mest för att vänta på tåget om det är ok?
| quote: |
| Originally posted by Endre glorie, om du hade nånstans att slagga? så paxxar jag gärna några platser för mig och några tjej polare, mest för att vänta på tåget om det är ok? |

aja...
som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha
Minns du Rikard?
Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad
Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..
men den madrassen har inte jag...
.p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster
folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan
INTE aktuellt
eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohoh
så det håller inte..
kan va värt att kolla upp om det skiter sig.
ok, heh.
vi är 4 med mig, men alltså, hmm, catcha mig efter mitt set och säg hur det blir annars är det lugnt, vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen.
| quote: |
| Originally posted by Glorie ajdå, illa att inte ha svarat på 10 dagar ![]() hmmm....hur många är några? Två eller fler? Lär ju va minst tre.. och det e ganska hard att fixa sovplats till tre.. Det innebär att jag får dela säng me nån aja...Jag har en bäddssoffa som man kan sova två i (får man ligga nära, tihi) samt en madrass som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha Minns du Rikard? Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..det skulle IOFS, i värsta fall rymmas att slänga in EN till madrass på golvet... i min "matsal" men den madrassen har inte jag... (flyttat till en mindre lgh, hade en större förut) rent teoretiskt, ytmässigt sett, skulle det rymmas MAX fyra madrasser på golvet, men det skulle bli ett omänskligt boende då... nån skulle få ligga med fotändan i hallen, nån annan i köket..en tredje i min arbetshörna .p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan INTE aktuellt eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohohjag har som sagt bara har EN madrass också så det håller inte.. på tal om inget annat... vet att det går hem tidiga bussar.. men hmm, det kanske var på vardagar det... hmmm.. det går en vid fyra iaf vet jag.. på måndagar kan va värt att kolla upp om det skiter sig. |
| quote: |
| Originally posted by Endre vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen. |
| quote: |
| Originally posted by Glorie det funkar iofs inte att vandra ute när det är december Kan kolla upp om stationen (menar väntsalen) är öppen på natten.. är nämligen lite tveksam till det.. (katakomberna är ju öppna, men det är som att sova ute) kolla upp swebus så länge... 4 pers är rätt tajt. |


| quote: |
| Originally posted by Endre sova på stationen. |
OT: haha, sist på trinity 2 så fick ja och kompisen som va med sova i ett par buskar utan för station.
ah, dessa härliga minnen 
eller, erik, ska vi?
| quote: |
| Originally posted by dbl nån som vet hur mycket biljetter det finns kvar? vill ju gå, men har inga pengar till biljett förrens jag fyller år om 1½ vecka... sen ska man ju komma dit också, och det e ju lagom tråkigt att åka tåg själv från gbg :/ och sen behöva vänta på tåget för hemresan e la ännu tråkigare :/ |
| quote: |
| Originally posted by Glorie det e nog lugnt me biljetter....åka ensam från gbg är ju knappast upphetsande.. hmmm... men tänk på vilken skoj upplevelse du får här sen då.. du lär ju känna lite nya människor t.ex. plus att du ju redan känner en del som ska dit |
| quote: |
| Originally posted by dbl när man kommer dit e ju inget problem... o dit resan gör la inte så mycket heller.... men sen när man ska hem.. stå o vänta några timmar på tåget e typ lagom skojigt.. speciellt när det e SSSVVVVVVIIIIIINNNNNN kallt. vet inte om jag har råd heller att ta mig dit |
jag tror som sagt stationen kan vara låst på natten.. (går att ta reda på) SÅ är det i Örebro ialla fall..
hmmm okej... vet bara att stationen i jönöping var öppen efter midway... brukar undvika stationer tidiga mornar annars 
17 dagar kvar bara... om man räknar som jag gör 
verkar inte bli nån förfest hos mig kan ja säga.. eftersom ingen kommer 
ingen kommer???? jag å pjox kommer ju iaf, det kan du va säker på...de räcker ju för en liiiiten förfest iaf 
fast hmmm iofs kommer vi nog med bussen så de kanske inte blir så mye tid å förfesta kom ja på :S
aja de löser sig 
Vi kan ha en liten förfest på sissodär 5 minuter 
| quote: |
| Originally posted by Vizay fast hmmm iofs kommer vi nog med bussen så de kanske inte blir så mye tid å förfesta kom ja på :S |
går bussen ändra fram till NH elle? vet du? det ligger nämligen rätt taskigt till
för bussar att köra förbi 
Jag kommer hemskt gärna på förfest...vore sjuk kul..men jag ska inte längre åka med steve då jag fått uppdrag o bocka av folk vid bussen. Men kommer den i rimlig tid så är jag fett på 
vilka kommer vara i lkpg över lucia egentligen?
lista:
Mindshooter
Steve
Vizay
Pjox
Endre
Glorie
+ Irish
de e de enda jag vet härifrån
Vadå Glorie på 5 min hinner man ju ha vääääärsta festen på jö
Varför så få? Ere pga kryssningen?
Ne nu ska jag till Farbror doktorn 
| quote: |
| Originally posted by Glorie vilka kommer vara i lkpg över lucia egentligen? lista: Mindshooter Steve Vizay Pjox Endre Glorie de e de enda jag vet härifrån |
| quote: |
| Originally posted by Pjox Vadå Glorie på 5 min hinner man ju ha vääääärsta festen på jö Varför så få? Ere pga kryssningen? Ne nu ska jag till Farbror doktorn |
Kanske drar dit, men isf sätter jag mig i bilen o åker direkt, men lite vagt än. Men mkt sugen, Mr Tracid vill jag verkligen se.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.