TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by Nyx on Oct-20-2003 17:06:

Re: VI KOMMER PÅ TRACID

quote:
Originally posted by Glorie

Endre
Envio
Glorie
Mindshooter
MojjMojj?
Nyx?
Pjox
Stevetranz4ever
Vizay


fler?


jag ska kolla upp med tider, resa, ekonomi och allt sånt innan jag kan lämna ett definitivt besked..men jag ska försöka att ta mig till detta event


Posted by dbl on Oct-20-2003 17:24:

ska bara råna en bank först så kommer jag
hehe


Posted by Vizay on Oct-20-2003 18:40:

jag fyller år på söndag så jag borde få pengar då...ska iaf inhandla biljett så fort det bara går


Posted by SWE_TRANCE on Oct-20-2003 21:19:

Ska kolla upp lite saker först innan jag invaderar Linköping...
Cash, sällskap (inte kul å köra upp/ner själv)
Återkommer i veckan


Posted by Endre on Oct-21-2003 06:58:


glorie, om du hade nånstans att slagga? så paxxar jag gärna några platser för mig och några tjej polare, mest för att vänta på tåget om det är ok?


Posted by Glorie on Oct-29-2003 16:51:

quote:
Originally posted by Endre

glorie, om du hade nånstans att slagga? så paxxar jag gärna några platser för mig och några tjej polare, mest för att vänta på tåget om det är ok?


ajdå, illa att inte ha svarat på 10 dagar

hmmm....hur många är några? Två eller fler? Lär ju va minst tre.. och det e ganska hard att fixa sovplats till tre.. Det innebär att jag får dela säng me nån aja...

Jag har en bäddssoffa som man kan sova två i (får man ligga nära, tihi) samt en madrass som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha Minns du Rikard? Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..

det skulle IOFS, i värsta fall rymmas att slänga in EN till madrass på golvet... i min "matsal" men den madrassen har inte jag...

(flyttat till en mindre lgh, hade en större förut)

rent teoretiskt, ytmässigt sett, skulle det rymmas MAX fyra madrasser på golvet, men det skulle bli ett omänskligt boende då... nån skulle få ligga med fotändan i hallen, nån annan i köket..en tredje i min arbetshörna .p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan INTE aktuellt eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohoh
jag har som sagt bara har EN madrass också så det håller inte..

på tal om inget annat... vet att det går hem tidiga bussar.. men hmm, det kanske var på vardagar det... hmmm.. det går en vid fyra iaf vet jag.. på måndagar kan va värt att kolla upp om det skiter sig.


Posted by Endre on Oct-29-2003 17:08:


ok, heh.

vi är 4 med mig, men alltså, hmm, catcha mig efter mitt set och säg hur det blir annars är det lugnt, vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen.


quote:
Originally posted by Glorie
ajdå, illa att inte ha svarat på 10 dagar

hmmm....hur många är några? Två eller fler? Lär ju va minst tre.. och det e ganska hard att fixa sovplats till tre.. Det innebär att jag får dela säng me nån aja...

Jag har en bäddssoffa som man kan sova två i (får man ligga nära, tihi) samt en madrass som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha Minns du Rikard? Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..

det skulle IOFS, i värsta fall rymmas att slänga in EN till madrass på golvet... i min "matsal" men den madrassen har inte jag...

(flyttat till en mindre lgh, hade en större förut)

rent teoretiskt, ytmässigt sett, skulle det rymmas MAX fyra madrasser på golvet, men det skulle bli ett omänskligt boende då... nån skulle få ligga med fotändan i hallen, nån annan i köket..en tredje i min arbetshörna .p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan INTE aktuellt eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohoh
jag har som sagt bara har EN madrass också så det håller inte..

på tal om inget annat... vet att det går hem tidiga bussar.. men hmm, det kanske var på vardagar det... hmmm.. det går en vid fyra iaf vet jag.. på måndagar kan va värt att kolla upp om det skiter sig.


Posted by Glorie on Oct-29-2003 17:12:

quote:
Originally posted by Endre

vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen.


det funkar iofs inte att vandra ute när det är december Kan kolla upp om stationen (menar väntsalen) är öppen på natten.. är nämligen lite tveksam till det.. (katakomberna är ju öppna, men det är som att sova ute)

kolla upp swebus så länge... 4 pers är rätt tajt.


Posted by dbl on Oct-29-2003 17:23:

quote:
Originally posted by Glorie
det funkar iofs inte att vandra ute när det är december Kan kolla upp om stationen (menar väntsalen) är öppen på natten.. är nämligen lite tveksam till det.. (katakomberna är ju öppna, men det är som att sova ute)

kolla upp swebus så länge... 4 pers är rätt tajt.


bara att göra som jag gjorde när jag va på voyage 2 eller va det nu va med mind o vizay när det va svin kallt ute.

fanns en statiol i närheten av stationen som jag drog in på o stod o snackade med hon som jobbade där tills tåget gick typ.. vilket va några timmar

om det nu finns nån mack i närheten.. hehe

nån som vet hur mycket biljetter det finns kvar?
vill ju gå, men har inga pengar till biljett förrens jag fyller år om 1½ vecka... sen ska man ju komma dit också, och det e ju lagom tråkigt att åka tåg själv från gbg :/
och sen behöva vänta på tåget för hemresan e la ännu tråkigare :/

får ta och fixa körkort o bil tills dess.. hehe


Posted by nils on Oct-29-2003 17:24:

quote:
Originally posted by Endre

sova på stationen.


det funkar faktiskt riktigt bra! inte så farligt som man tror. OT: haha, sist på trinity 2 så fick ja och kompisen som va med sova i ett par buskar utan för station. ah, dessa härliga minnen

men ja ska försöka komma, ifall ekonomin funkar som sagt. isånnafall så tvingar jag med st_andrew eller, erik, ska vi?


Posted by Glorie on Oct-29-2003 17:42:

quote:
Originally posted by dbl
nån som vet hur mycket biljetter det finns kvar?
vill ju gå, men har inga pengar till biljett förrens jag fyller år om 1½ vecka... sen ska man ju komma dit också, och det e ju lagom tråkigt att åka tåg själv från gbg :/
och sen behöva vänta på tåget för hemresan e la ännu tråkigare :/


det e nog lugnt me biljetter....åka ensam från gbg är ju knappast upphetsande.. hmmm... men tänk på vilken skoj upplevelse du får här sen då.. du lär ju känna lite nya människor t.ex. plus att du ju redan känner en del som ska dit


Posted by dbl on Oct-29-2003 21:54:

quote:
Originally posted by Glorie
det e nog lugnt me biljetter....åka ensam från gbg är ju knappast upphetsande.. hmmm... men tänk på vilken skoj upplevelse du får här sen då.. du lär ju känna lite nya människor t.ex. plus att du ju redan känner en del som ska dit


när man kommer dit e ju inget problem... o dit resan gör la inte så mycket heller.... men sen när man ska hem.. stå o vänta några timmar på tåget e typ lagom skojigt.. speciellt när det e SSSVVVVVVIIIIIINNNNNN kallt.

vet inte om jag har råd heller att ta mig dit


Posted by St_Andrew on Oct-29-2003 22:00:

quote:
Originally posted by dbl
när man kommer dit e ju inget problem... o dit resan gör la inte så mycket heller.... men sen när man ska hem.. stå o vänta några timmar på tåget e typ lagom skojigt.. speciellt när det e SSSVVVVVVIIIIIINNNNNN kallt.

vet inte om jag har råd heller att ta mig dit


sova inne på stationen?


Posted by Glorie on Oct-29-2003 22:39:

Smile

jag tror som sagt stationen kan vara låst på natten.. (går att ta reda på) SÅ är det i Örebro ialla fall..


Posted by St_Andrew on Oct-29-2003 22:42:

hmmm okej... vet bara att stationen i jönöping var öppen efter midway... brukar undvika stationer tidiga mornar annars


Posted by Glorie on Nov-24-2003 22:41:

Dancing Dude

17 dagar kvar bara... om man räknar som jag gör

verkar inte bli nån förfest hos mig kan ja säga.. eftersom ingen kommer


Posted by Vizay on Nov-24-2003 23:07:

ingen kommer???? jag å pjox kommer ju iaf, det kan du va säker på...de räcker ju för en liiiiten förfest iaf

fast hmmm iofs kommer vi nog med bussen så de kanske inte blir så mye tid å förfesta kom ja på :S

aja de löser sig


Posted by Pjox on Nov-24-2003 23:18:

Vi kan ha en liten förfest på sissodär 5 minuter


Posted by Glorie on Nov-24-2003 23:20:

quote:
Originally posted by Vizay
fast hmmm iofs kommer vi nog med bussen så de kanske inte blir så mye tid å förfesta kom ja på :S


haha, jaja.. får ta igen det där inne antar ja går bussen ändra fram till NH elle? vet du? det ligger nämligen rätt taskigt till för bussar att köra förbi

pjox, lönt


Posted by mindshooter on Nov-25-2003 01:58:

Jag kommer hemskt gärna på förfest...vore sjuk kul..men jag ska inte längre åka med steve då jag fått uppdrag o bocka av folk vid bussen. Men kommer den i rimlig tid så är jag fett på


Posted by Glorie on Nov-25-2003 08:34:

Red face

vilka kommer vara i lkpg över lucia egentligen?

lista:

Mindshooter
Steve
Vizay
Pjox
Endre
Glorie
+ Irish


de e de enda jag vet härifrån


Posted by Pjox on Nov-25-2003 08:45:

Vadå Glorie på 5 min hinner man ju ha vääääärsta festen på jö

Varför så få? Ere pga kryssningen?
Ne nu ska jag till Farbror doktorn


Posted by Johan (DJ Irish) on Nov-25-2003 09:17:

quote:
Originally posted by Glorie
vilka kommer vara i lkpg över lucia egentligen?

lista:

Mindshooter
Steve
Vizay
Pjox
Endre
Glorie


de e de enda jag vet härifrån


Jag kommer lätt att vara på Kai Tracid festen. En av de få DJs jag inte sett ännu och som jag verkligen verkligen vill se. Går ju inte att missa!

Men utöver det kommer jag nog inte spendera mycket tid i lkpg


Posted by SteveTranz4ever on Nov-25-2003 09:50:

quote:
Originally posted by Pjox
Vadå Glorie på 5 min hinner man ju ha vääääärsta festen på jö

Varför så få? Ere pga kryssningen?
Ne nu ska jag till Farbror doktorn
Är ju pga. att bussen alltid brukar anlända till festen precis när den börjar


Posted by quilly on Nov-25-2003 11:00:

Kanske drar dit, men isf sätter jag mig i bilen o åker direkt, men lite vagt än. Men mkt sugen, Mr Tracid vill jag verkligen se.


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.