TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Devotion-flicka - vem är hon?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by dj_hysterix on Dec-01-2003 16:17:

hej o välkommen till forumet matilda

Posted by mindshooter on Dec-01-2003 17:01:

haha ni e som männen i "28 dagar senare"...har inte sett en kvinna på flera år och ser det som enda chansen till fortplantning.

Sad....sad

Vi har juh faktiskt ett par alldeles utmärkta snygga FESWETA's här redan The more the better

Posted by St_Andrew on Dec-01-2003 17:03:

hehe nu tog den här tråden en oväntat vändning, coolt

och fett välkomemn hit (om du nu planerat att stanna här utanför den här tråden )

Posted by JayBee on Dec-01-2003 17:03:

det är fan lite för mycket "tryck" i denna tråd. Se men inte röra! :P

Posted by Nyx on Dec-01-2003 17:44:

quote:
Originally posted by staz
du kan ju börja med att få din kompis här att ta sig hit ->
http://www.liquidsunset.org/Photo_A...on62-lungan.jpg

haha..kul idé..locka hit en massa trancebrudar på forumet!

hej och välkommen till ta, matiilda!

Posted by matiilda on Dec-01-2003 19:20:

quote:
hahah skön upplösning..välkommen till forumet matilda.
vi måste börja göra mer kärlek vid första ögonkastet trådar så vi får hit lite fler söta damer
du kan ju börja med att få din kompis här att ta sig hit ->
http://www.liquidsunset.org/Photo_A...on62-lungan.jpg

Oki, this is getting scary - värst va ni hittar bilder på mig...
Men alltså, hela situationen är ju faktiskt orättvis - ALLA här vet hur jag ser ut.
Jag röstar för att ni plockar fram bilder på er oxå. Hey, det är faktiskt inte mer än rätt -
ni har dessutom fördelen att välja bild, slipper få random bilder utlagda. Jag ska iaf passa mig för kameror framöver

ScuL: 'vara avundsjuk på Laszlo'...? Hmmmm...

Posted by Nyx on Dec-01-2003 19:22:

quote:
Originally posted by matiilda
Jag röstar för att ni plockar fram bilder på er oxå. Hey, det är faktiskt inte mer än rätt -

KLICKA HÄR

Posted by JayBee on Dec-01-2003 19:28:

men altså fan jag håller med matiilda ändå. det är lite äckligt för henne att hela TA har redan planerat ett bröllopp för henne med nån som hon inte känner. ok för att det är på skoj men ändå lite creepy stackars lazlo oxo, hans känslor är utspridda över hela internet.

Posted by Pjox on Dec-01-2003 19:46:

Kan som många redan gjort säga välkommen till Matilda. Sen efter det måste jag säga att det är lite gulligt att han fick tag på henne. Eller hur det nu vart
Sen efter det måste jag fråga, hur många tjejer finns det här egentligen?

Posted by JayBee on Dec-01-2003 19:49:

quote:
Originally posted by Pjox
hur många tjejer finns det här egentligen?
hmmm vissa har ju typ stuckit men som är aktiva nu? kanske 5. som jag vet om i alla fall det kanske är någon tjej som låtsas vara kille eller nått hehe.

Posted by ScuL on Dec-01-2003 19:53:

Gaby Glorie Goldiluxe.... (vad är det med bokstaven G? )
Pjox, lr?. Dragonfly tror jag också ... hm det är allt tror jag
nej. jag saknar tjejen från Falun. har glömt hennes namn

Posted by Pjox on Dec-01-2003 19:56:

Okej.. nu är min nyfikenhet stillat för tillfället. Och jo Pjox är en flicka

Posted by Aendy on Dec-01-2003 19:59:

quote:
Originally posted by Pjox
Okej.. nu är min nyfikenhet stillat för tillfället. Och jo Pjox är en flicka

Dock är jag skeptisk till att den information jag fick i helgen om att MojjMojj skulle vara en tjej stämmer...

Posted by staz on Dec-01-2003 20:53:

lol aendy, jag hade fel.. vetefan va ja fick det ifrån.. måste blandat ihop honom med nån annan, var typ säker på att det var en tjej tills jag dubbelkollade nu..

Posted by Glorie on Dec-01-2003 20:53:

quote:
Originally posted by ScuL
Gaby Glorie Goldiluxe.... (vad är det med bokstaven G? )

the GIRLS!!!

du glömde matiilda och teski.

ajöken!

Posted by ScuL on Dec-01-2003 21:07:

quote:
Originally posted by Glorie

the GIRLS!!!

du glömde matiilda och teski.

ajöken!

hehe

nej - inte teski:
quote:

nej. jag saknar tjejen från Falun. har glömt hennes namn

matiilda räknade inte med ännu för att det här var hennes första tråd lr nåt vet inte om hon har lust att komma tillbax efter det

Posted by mindshooter on Dec-01-2003 21:18:

quote:
Originally posted by JayBee
stackars lazlo oxo, hans känslor är utspridda över hela internet.

öööh det var var väl ändå han som valde det

Posted by dbl on Dec-01-2003 21:22:

vill du se bilder.. jomen visst

hehehe nååågot gammalt men ändå.. ehm

Posted by JayBee on Dec-01-2003 21:37:

quote:
Originally posted by mindshooter
öööh det var var väl ändå han som valde det
"öööh"? har du förvandlats till en zombie? hehe nja på sätt och vis, stackarn det var ju hans känslor så gjorde det inte han själv.

Posted by Pjox on Dec-01-2003 22:28:

quote:
Originally posted by Aendy
Dock är jag skeptisk till att den information jag fick i helgen om att MojjMojj skulle vara en tjej stämmer...

Haha skulle villja se MojjMojj som tjej typ i kjol och liknande.

Posted by Laszlo on Dec-01-2003 23:13:

hmm...det här var ju inte bra...Det var inte alls min mening att någon skulle känna något obehag av detta. Det är ju i grund och botten ingen annan än jag som ska ha skulden för det. När jag startade tråden så hade jag på sin höjd räknat med ett "äh, gå och lägg dig" som svar, och att tråden sedan ganska omedelbart skulle dö ut.

Nu blev det ju inte riktigt så, och i samband med att du, Matilda, hittade hit, så blev det ju ännu en twisted turn på det hela. Jag ber i alla fall tusen gånger om ursäkt om det är så att du på något känt dig illa till mods av det som diskuterats här. Det mesta som har sagts i denna tråden från alla har ju trots allt varit med glimten i ögat - inte minst alla bröllopsplaner.

Det minsta jag kan göra är att ta bort bilden jag lagt upp på dig - och det har jag också gjort. Jag hoppas att Staz gör likadant och tar bort länken från sitt inlägg. Sen talar jag nog för alla när jag säger att vi ändå hoppaas på att du ska stanna kvar och att vi inte skrämt vettet ur dig. Vi är trots allt ganska snälla ändå. (De flesta av oss i alla fall )

Vad beträffar mig så finns det väl ingen större anledning för er att tycka synd om mig - men fortsätt gärna med det, det känns bra - jag har trots allt varit med om värre saker - och jag har blottat mina känslor mer så, men det är en helt annan historia och det hör till det förgågna...tror jag. I vilket fall som, så lär jag väl bli påmind om detta mer än en gång nästa gång jag stöter på några av nissarna på nästa trance-fest.

Så...än en gång...förlåt mig...

Posted by mindshooter on Dec-01-2003 23:39:

Thumbs up

^^^ Word up!

Posted by staz on Dec-02-2003 00:12:

quote:
hahah skön upplösning..välkommen till forumet matilda.
vi måste börja göra mer kärlek vid första ögonkastet trådar så vi får hit lite fler söta damer

- edited by request -

Posted by AC. on Dec-02-2003 01:40:

Vad glad jag är över att vara ointresanta könet på det hära forumet och på så sätt fortfarande kunna vara rätt ouppmärksammad efter mer än ett års skrivande.

Posted by Laszlo on Dec-02-2003 01:43:

quote:
Originally posted by AC.
Vad glad jag är över att vara ointresanta könet på det hära forumet och på så sätt fortfarande kunna vara rätt ouppmärksammad efter mer än ett års skrivande.

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »