TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by magrec Voorverkoop begint over 2 weken |
Hoe kut kan het zijn!!!!!!!!!
Waarom plannen ze nou altijd iets op de avonden der avonden, wilde zo graag naar sasha en kleinenberg, heb ik net een groot personeelsfeest van mn nieuwe werk!!! KUT KUT en nog eens KUT!!!!!!!!
Ik zal eens kijken of ik nog mensen warm kan krijgen voor dit feestje. Het wordt eigenlijk ook wel eens tijd om mensen van dit forum te ontmoeten 
| Originally posted by Ries'79 Hoe kut kan het zijn!!!!!!!!! Waarom plannen ze nou altijd iets op de avonden der avonden, wilde zo graag naar sasha en kleinenberg, heb ik net een groot personeelsfeest van mn nieuwe werk!!! KUT KUT en nog eens KUT!!!!!!!! |
Heb vandaag kaarten gehaald bij frs. Ze zijn er dus al!Je moet ze wel ff helpen anders vinden ze het niet, maar uieindelijk is het toch gelukt.
Ah beter! thanks snaar!
morgen meteen halen! ![]()
Hmmmz morgen de stad maar ff in.
ben ook van plan heen te gaan, gaat weer een lange treinreis worden vanuit Grunn
dus als er nog mensen uit het noorden ook van plan zijn te gaan? zou wel leuk zijn met reizen misschien, laat het ff horen...
Ik heb net tickets gehaald bij FRS.
Ze zijn wel aan de dure kant voor een clubavond, � 28 per stuk.... Maar daar krijgen we dan ook wel kwaliteit voor terug.
Heb er zin in, maar eerst nog een dubbel avondje Mazzo morgen (Armada Night) en vrijdag (Border Community Night)!!! 
Zow 28 euro dat vind ik nog wel een behoorljk bedrag hmmm
Het is dat sasha zo weinig draait in nl...

Zo eindelijk!
de kaartjes voor mij en Tijs08 zijn ook in the pocket! woehoe! VET!! Sasha en Sander Kleinenberg! woeii!

Ik heb er ook 1 ja
Ik ga sowieso, Anke weet het niet zeker. Maar als ik in mijn eentje moet, boeiend
Btw, gaat er niemand zaterdag naar de Smirnoff Experience (met Danny Howells)??
Wel leuk, heb perskaart via Partyflock. Nu gooien ze het restaurant enzo alleen open voor de pers, zodat die relaxed naar binnen kunnen en nog wat kunnen eten/drinken. Relaxed! 
| Originally posted by SnuggLe Ik heb er ook 1 ja Ik ga sowieso, Anke weet het niet zeker. Maar als ik in mijn eentje moet, boeiend Btw, gaat er niemand zaterdag naar de Smirnoff Experience (met Danny Howells)?? Wel leuk, heb perskaart via Partyflock. Nu gooien ze het restaurant enzo alleen open voor de pers, zodat die relaxed naar binnen kunnen en nog wat kunnen eten/drinken. Relaxed! |

Hehehe het is uitverkocht denk ik. Op clubcharts las ik net dat er nog wat lui kaartjes wilden kopen maar het systeem gaf aan dat er geen kaarten meer beschikbaar waren...
[edit]
Ze zijn er nogwel.......fout in het systeem denk ik.
Wat ik hoorde en las op een ander forum, is dat dit feest
UITVERKOCHT
is, nu al dus. Heel apart! Maar wel cool
Heb 1 kaartje dus...
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by SnuggLe Wat ik hoorde en las op een ander forum, is dat dit feest UITVERKOCHT is, nu al dus. Heel apart! Maar wel cool Heb 1 kaartje dus... Greetz, SnuggLe |
hoe ver is dit van de nederlandse - belgische grens?
hoeveel km?
moeilijk te vinden?
| Originally posted by JdDark hoe ver is dit van de nederlandse - belgische grens? hoeveel km? moeilijk te vinden? |
nix uitverkocht, vanmiddag me klaartje gehaald 
Ja, weet je hoe dat het komt dat bij sommige Free Records Shops het niet in het systeem lijkt te staan; omdat "Het paard van Troje" twee keer in de computer staat. 1 keer onder de gewone naam (dan vind hij alleen dat Extrema Live! feest van 15 november) en 1 keer onder "FRS paard van Troje". Dus als die knakker bij de FRS het niet kan vinden moet je zeggen dat hij onder "FRS Paard van Troje" moet zoeken 
Owja ik krijg net te horen dat de kaartjes nu opeens MAAR 25 euro zijn..... iedereen die 28 euro heeft betaald......
FF een mail adres zoeken...
| Originally posted by magrec ....iedereen die 28 euro heeft betaald...... |
| Originally posted by Partyhardy! ja, die kunnen die 3 euro terugkrijgen? |
)
Ja ik heb ook maar 25 euro idd betaald. Gek :S