TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 22-11-2003: Pay&Go Groove City, Kart Expo, Brussel
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
ik weet niet of ge da uit het forum kunt afleiden hebt.. maar onze michael is een stevige (rochel rochel) drinker...
Alhoewel ik het op groovecity toch zou laten, tis voor de muziek he 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ik weet niet of ge da uit het forum kunt afleiden hebt.. maar onze michael is een stevige (rochel rochel) drinker... Alhoewel ik het op groovecity toch zou laten, tis voor de muziek he |

neje, wij hebben 2 ure...
Hoe ge daar geraakt?
Die laatste keer, als we naar't station van berchem gegaan zen, ewel, diezelfde weg volgen, tot vlak onder die brug, daar ist. Ge zultet daar wel zien denken 
| Originally posted by Tiger777 neje, wij hebben 2 ure... Hoe ge daar geraakt? Die laatste keer, als we naar't station van berchem gegaan zen, ewel, diezelfde weg volgen, tot vlak onder die brug, daar ist. Ge zultet daar wel zien denken |
Had ge da eergisteren gezegd, had ik u nog een prijsje kunnen maken, nu zal het 19� worden jong... sorry
Volgens mijn planner was het station van Groot-Bijgaarden dichterbij.. Of is het via Berchem goed te doen?
Groot bijgaarden zal korter zijn, ik zal vandenavond een planneke posten voor een afsteek, dan zijde der binnen 10 minuten.
Ik heb het al gevonden, het is echt heel makkelijk vanaf dat station 
Bovendien had ik het vanavond toch niet meer kunnen lezen, heb alleen op het werk Internet.. maar toch bedankt, gaat helemaal goed komen morgen!
denk aan mij, terwijl ik voor niets mijn kloten sta af te draaien op school (excuseert u mij voor de vulgaire uitdrukking, maar toch, ik kan mijn gevoelens ertegenover niet anders verwoorden)
doeme toch, ik word overvallen door een ondoorgrondelijke goesting om naar groovecity te gaan, maar ik zit tot 11uur men kloten (voor niks) af te draaien op school
en daarna kan ik ook ni gaan... VERDOMME TOCH!!!!
| Originally posted by Tiger777 en daarna kan ik ook ni gaan... VERDOMME TOCH!!!! |
ik heb al uitgelegd waarom ik mij dat niet ga riskeren 
| Originally posted by Tiger777 ik heb al uitgelegd waarom ik mij dat niet ga riskeren |
Maar... maar... waarom zeg je dat nu? Dat is niet om te lachen zenne, en gij zit da hier zomaar rond te strooien.
Verdoeme, men goesting om te gaan is nog erger geworden
Zij die naar groovecity gaan weze gewaarschuwd. Ik zal ook gaan!
5 Jupilerkes en 1 campari-orange hebben mij de moed gegeven om t�ch te gaan. Veel plezier!!!
Tiger.
woew, dat was leuk...
Basd, ge hebt iets gemist ze jonge 
| Originally posted by Tiger777 woew, dat was leuk... Basd, ge hebt iets gemist ze jonge |
| Originally posted by CygnusX Review? Waart gij dat trouwens die TatanaGirl rond half 3 smste? |
| Originally posted by Tiger777 woew, dat was leuk... Basd, ge hebt iets gemist ze jonge |
| Originally posted by Mister_Michel Dat was ik Ik was op zoek naar een paar Beta's en ik dacht da jennifer daar ging zijn en das 1 van de weinige beta's wiens nummer ik heb |

).
Na een moeilijk dilemma (ofwel 18de verjaardag verassingfeest van een vriendin ofwel met de bus naar leuven, het feestje missen, en mijn broer daar ff gaan lastigvallen met de personen wie hij op resaurant zat
) heb ik de knoop doorgehakt 
Aangekomen op groovecity (22.30), lekker vroeg omdat we Bob sinclair niet wouden missen.
Security was lachen
ma bon
We zijn dus direct naar de housezaal gegaan. Weet niet meer wie er toen draaide maar twas echt vet.
'Jaguar'(liedje) heeft daar ff de zaal doen ontploffen.
23.00 begon Boby, echt lekkere house, veel nummers van hem ook, twas echt schitterend. Iedereen zat gewoon te bewegen, magistrale sfeer... drool dus
ff stoppen der begint vanalles op tv, kzal misschien nog is verder schrijven 
En ik ben daar slecht in !
| Originally posted by pooley Weet niet meer wie er toen draaide maar twas echt vet. 'Jaguar'(liedje) heeft daar ff de zaal doen ontploffen. |
)
neenee, want rolando was ons in de techno zaal aan het amuseren.
| Originally posted by Tiger777 nabistai weigerde hem te laten drinken van zijn pintje |
ja, da's waar.
Hehe, die 2e die vroeg:"acheter des pillules?" en onze beste nabistai wees naar mij, hij had het niet verstaan