TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 22-11-2003: Pay&Go Groove City, Kart Expo, Brussel
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Tiger777 on Nov-20-2003 16:56:

ik weet niet of ge da uit het forum kunt afleiden hebt.. maar onze michael is een stevige (rochel rochel) drinker...

Alhoewel ik het op groovecity toch zou laten, tis voor de muziek he

Posted by Mister_Michel on Nov-20-2003 17:00:

quote:
Originally posted by Tiger777
ik weet niet of ge da uit het forum kunt afleiden hebt.. maar onze michael is een stevige (rochel rochel) drinker...

Alhoewel ik het op groovecity toch zou laten, tis voor de muziek he

Idd

En aangezien gij ni gaat moogt ge mij eens een planneke maken om te zeggen hoe ik daar moe komen

En brengt morgen u bio en u aa nekeer mee, ik dahct da gij tzelfde kreeg als ik (1 uur) en ik heb al een paar weken ni zo veel opgeschreven

Posted by Tiger777 on Nov-20-2003 17:01:

neje, wij hebben 2 ure...

Hoe ge daar geraakt?
Die laatste keer, als we naar't station van berchem gegaan zen, ewel, diezelfde weg volgen, tot vlak onder die brug, daar ist. Ge zultet daar wel zien denken

Posted by Mister_Michel on Nov-20-2003 17:04:

quote:
neje, wij hebben 2 ure...

Hoe ge daar geraakt?
Die laatste keer, als we naar't station van berchem gegaan zen, ewel, diezelfde weg volgen, tot vlak onder die brug, daar ist. Ge zultet daar wel zien denken

Hebde nog kaarten of weet ge bij wie ik er nog kan krijgen?

Dju, over een week zijn het examens :/

Posted by Tiger777 on Nov-20-2003 17:07:

Had ge da eergisteren gezegd, had ik u nog een prijsje kunnen maken, nu zal het 19� worden jong... sorry

Posted by basd on Nov-21-2003 07:28:

Volgens mijn planner was het station van Groot-Bijgaarden dichterbij.. Of is het via Berchem goed te doen?

Posted by Tiger777 on Nov-21-2003 14:39:

Groot bijgaarden zal korter zijn, ik zal vandenavond een planneke posten voor een afsteek, dan zijde der binnen 10 minuten.

Posted by basd on Nov-21-2003 15:35:

Ik heb het al gevonden, het is echt heel makkelijk vanaf dat station

Bovendien had ik het vanavond toch niet meer kunnen lezen, heb alleen op het werk Internet.. maar toch bedankt, gaat helemaal goed komen morgen!

Posted by Tiger777 on Nov-21-2003 16:05:

denk aan mij, terwijl ik voor niets mijn kloten sta af te draaien op school (excuseert u mij voor de vulgaire uitdrukking, maar toch, ik kan mijn gevoelens ertegenover niet anders verwoorden)

Posted by Tiger777 on Nov-22-2003 11:01:

doeme toch, ik word overvallen door een ondoorgrondelijke goesting om naar groovecity te gaan, maar ik zit tot 11uur men kloten (voor niks) af te draaien op school

en daarna kan ik ook ni gaan... VERDOMME TOCH!!!!

Posted by Nabistai on Nov-22-2003 11:35:

quote:
en daarna kan ik ook ni gaan... VERDOMME TOCH!!!!

Sluipt thuis weg

Posted by Tiger777 on Nov-22-2003 12:23:

ik heb al uitgelegd waarom ik mij dat niet ga riskeren

Posted by Mister_Michel on Nov-22-2003 12:47:

quote:
ik heb al uitgelegd waarom ik mij dat niet ga riskeren

Kom kom, die hechtingen aan je private delen zullen van enkele uurtjes dansen echt niet los komen hoor

Posted by Tiger777 on Nov-22-2003 13:32:

Maar... maar... waarom zeg je dat nu? Dat is niet om te lachen zenne, en gij zit da hier zomaar rond te strooien.

Verdoeme, men goesting om te gaan is nog erger geworden

Posted by Tiger777 on Nov-22-2003 21:59:

Zij die naar groovecity gaan weze gewaarschuwd. Ik zal ook gaan!

5 Jupilerkes en 1 campari-orange hebben mij de moed gegeven om t�ch te gaan. Veel plezier!!!
Tiger.

Posted by Tiger777 on Nov-23-2003 04:59:

woew, dat was leuk...

Basd, ge hebt iets gemist ze jonge

Posted by CygnusX on Nov-23-2003 11:08:

quote:
woew, dat was leuk...

Review?

Waart gij dat trouwens die TatanaGirl rond half 3 smste?

Posted by Mister_Michel on Nov-23-2003 11:17:

quote:
Originally posted by CygnusX
Review?

Waart gij dat trouwens die TatanaGirl rond half 3 smste?

Dat was ik

Ik was op zoek naar een paar Beta's en ik dacht da jennifer daar ging zijn en das 1 van de weinige beta's wiens nummer ik heb

Posted by SnuggLe on Nov-23-2003 12:11:

quote:
woew, dat was leuk...

Bas wat gemist? Hij stuurde me nog een smsje dat hij er was...

Posted by Tiger777 on Nov-23-2003 12:39:

quote:
Originally posted by Mister_Michel
Dat was ik

Ik was op zoek naar een paar Beta's en ik dacht da jennifer daar ging zijn en das 1 van de weinige beta's wiens nummer ik heb

Rofl

Review: (ik ben daar eigelek ni goed in)
We zijn toegekommen om 1:40. Dus nog nog 20 minuutjes Rolando. Was eigelijk nog niet zo slecht, maar nog niet zo goed als wat er nog moest komen. Dave Angel begon om 2uur met direct met plaatjes om zich goed op uit te leven. Zijn mixen waren ongelooflijk. Ik vond hem in het begin (de eerste 30 minuten) goed. Maar daarna viel het percies een beke stil. Hij probeerde het volk nog wat op te peppen met in zijn handjes te klappen, zonder veel resultaat. Dus besloot hij maar om het volume maar wat op te drijven. Rond 3:10 stond het �cht veel te hard om nog goed te klinken. Maar het volk danste terug mee.
Dan, de grote star van de show, Luke Slater. Hij begon met heel trage plaatjes, eigelijk totaal overbodig, het volk was opgewarmd. Zijn opwarmertjes hadden een tegenovergesteld resultaat. Maar hij herpakte zich heel snel. Rond 4:20 bereikte hij zijn eerste hoogtepunt(heel aangenaam). Het hield stand tot ongeveer 5:00. Daarna ging het terug trager. Wij zijn uit strategische overwegingen doorgegaan om 5:20 (om 5:30 ging iedereen naar buiten stormen... niet aangenaam). Maar goed, luke slater viel toch wat tegen, ik had er v��l meer van verwacht. Al bij een, een geslaagd feestje, vriendelijke mensen (buiten 1 die onvriendelijk naar nabistai keek toen nabistai weigerde hem te laten drinken van zijn pintje), fantastische sfeer.

En pooley, vertel jij eens hoe jouw ervaring was
Zijn geld zeker waard geweest.

Deze morgen, opgestaan om 10:15. 3 uurkes slaap in mijn lijf... Ik ben... een wrak (nog erger als anders ).

En nu, gaan we leren voor de examens!!!

Posted by pooley on Nov-23-2003 17:55:

Na een moeilijk dilemma (ofwel 18de verjaardag verassingfeest van een vriendin ofwel met de bus naar leuven, het feestje missen, en mijn broer daar ff gaan lastigvallen met de personen wie hij op resaurant zat ) heb ik de knoop doorgehakt

Aangekomen op groovecity (22.30), lekker vroeg omdat we Bob sinclair niet wouden missen.

Security was lachen ma bon

We zijn dus direct naar de housezaal gegaan. Weet niet meer wie er toen draaide maar twas echt vet.
'Jaguar'(liedje) heeft daar ff de zaal doen ontploffen.
23.00 begon Boby, echt lekkere house, veel nummers van hem ook, twas echt schitterend. Iedereen zat gewoon te bewegen, magistrale sfeer... drool dus

ff stoppen der begint vanalles op tv, kzal misschien nog is verder schrijven
En ik ben daar slecht in !

Posted by Jakhira on Nov-23-2003 18:02:

quote:
Originally posted by pooley
Weet niet meer wie er toen draaide maar twas echt vet.
'Jaguar'(liedje) heeft daar ff de zaal doen ontploffen.

Rolando misschien? De producer van de track (waar ik 3 vinyls van heb voor als ze verslijten )

Posted by Tiger777 on Nov-23-2003 18:24:

neenee, want rolando was ons in de techno zaal aan het amuseren.

Posted by Mister_Michel on Nov-23-2003 18:35:

quote:
nabistai weigerde hem te laten drinken van zijn pintje

Dat moest ge weeral vermelden zeker

Ik ga akkoord met de review, wel eventjes aan toevoegen dat het daar stikte van de pillen, ikzelf ben 1 keer pillen aangeboden, en die onvriendelijke man die er redelijk lang uitzag alsof hij mij wou kloppen, was ook nen pilleverkoper.

Posted by Tiger777 on Nov-23-2003 18:42:

ja, da's waar.

Hehe, die 2e die vroeg:"acheter des pillules?" en onze beste nabistai wees naar mij, hij had het niet verstaan

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »