TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Misschien vlief ik ook wel eventjes over naar het koude landje voor deze solo 

Tot wanneer zit je daar dan in the states? en wat doe je daar? voor studie of voor altijd? 
| quote: |
| Originally posted by franzelare pre en after |
Anders alleen PRE 
| Originally posted by Partyhardy! Tot wanneer zit je daar dan in the states? en wat doe je daar? voor studie of voor altijd? |
nouja als tin zegt dat hij komt komt hij toch weer niet, de SL3T laat het vanavond voor armin ookal afweten op het laatste moment.
omdat hij heeft gehoord dat er hitjes op de radio komen 
| Originally posted by franzelare nouja als tin zegt dat hij komt komt hij toch weer niet, de SL3T laat het vanavond voor armin ookal afweten op het laatste moment. omdat hij heeft gehoord dat er hitjes op de radio komen |
volgens mij houd hij helemaal niet van housemuziek maar gewoon van gordon en dat soort zooi!
het is gewoon een verraaier!
nog erger dan iemand met een TMF ID!
Ik ben gewoon solidair!! Als ik w�l ga zonder Bas, is het gewoon lullig voor hem! Ik zou eigenlijk met hem gaan, nou, dan ga ik maar niet, als ik zonder hem moet. En asta ga ik wel zeker zeker zeker hoor
zwak excuus!
dat kost je een ban op flok! 
| Originally posted by franzelare volgens mij houd hij helemaal niet van housemuziek maar gewoon van gordon en dat soort zooi! het is gewoon een verraaier! nog erger dan iemand met een TMF ID! |
| Originally posted by New Wave Nu krijgen we eindelijk een zeer realistisch beeld van deze knakker. Beetje jammer dit: verraaier, naaier, matenaaier, wegrenner, hitjeskenner.enzenzenz |
Dat jij gewoon vrolijk zou gaan, terwijl je maatje thuis ligt, zegt meer over jou
Ik sta open voor vrijwel alle muziek en ben niet, zoals jij, alleen gefixeerd op alleen techno ("trance is kut, hardstyle is kut, alles wat niet techno is, is KUT!"). Dat ik veel nummers ken, die veel gedraaid worden, kan ik ook niks aan doen
| Originally posted by ambs Ik woon hier nu, bij m'n ouders... misschien dat ik over 5 jaar terug naar nederland ga... maar dat duurt nog een aardig tijdje |
vlieg je nog vaak op en neer?
en heb je al andere vette clubs ondekt met lekkere trance daar?
| Originally posted by Optimus mwhaha, ik ben pas een matennaaier als ik w�l zou gaan zonder Bas terwijl ik met hem heb afgesproken Dat jij gewoon vrolijk zou gaan, terwijl je maatje thuis ligt, zegt meer over jou En ik ben geen hitjes kenner Ik sta open voor vrijwel alle muziek en ben niet, zoals jij, alleen gefixeerd op alleen techno ("trance is kut, hardstyle is kut, alles wat niet techno is, is KUT!"). Dat ik veel nummers ken, die veel gedraaid worden, kan ik ook niks aan doenMwhahaha |
| Originally posted by New Wave Zie dit mannetje nou eens praten. Wat onbeschoft om je eigen negatieve kanten te camoufleren door mij zwart te maken, wat een schande, wat een schande. Het open staan voor andere muziekstylen staat in geen enkel verband met het feit dat jij van hitjes houd. Ik hou ook van club, progressive, acid en andere muziekstylen. Dat ik het meerendeel van techno houd heeft niets te maken met het feit dat jouw slechte kanten naar boven komen. |
En hoezo is solidariteit een negatieve kant?
| Originally posted by Partyhardy! shit! hoe ga je dat volhouden! vlieg je nog vaak op en neer? Je zit toch in Miami of niet? Daar heb je in ieder geval de Music Dance Conference in Maart toch? Dat is ook super volgens mij! en heb je al andere vette clubs ondekt met lekkere trance daar? |
bah
Maar toen heeft Armin me naar binnen gesneaked
wooeeii!! dat was wel leuk! en toen 1,5 week later was ik naar Atlanta gevlogen om Armin te zien! 15 Nov naar Washington DC om Armin te zien
BNen echt verslaafd hahaha 

soms moeten we maar dingen doen die we minder vinden....
| Originally posted by Optimus Zwartmaken? En hoezo is solidariteit een negatieve kant? |
Ik ben solidair met Chinees.
Niet zo zeiken Tim, jij vind alles KUT etc 
oh nu snap ik het ook, het kleine sjineesje durft niet zonder bassie op stap 
nou donna is er ook om je te bemoederen hoor, en ik ben er en de evil nook is er en zelfs ons aller papa rub is van de partij.
Dus wij zullen je wel beschermen als je bang bent hoor!
Ik ben het wel met TIM eens het is gewoon een watje die sjinees!
Als bassie nie gaat dan ga ik ook niet! op ILT was hij toch ook niet? en daar was je wel!
| Originally posted by een technokneus die alles behalve techno afkraakt En hij gaat echt niet balen omdat JIJ wel gaat en HIJZELF niet. Hij zal alleen balen om het feit dat hijzelf niet kan. Toen ik 2 jaar geleden in me eentje naar Innercity ging zat die maat van mij toch ook niet te zeiken dat ik ging en hij niet. Dat was zijn keus! Komopman, je durft gewoon niet in je eentje! Moet je iemand hebben om je handje vast te houden! frans gaat ook hoor! |
He Tim, niet zeiken, jij durfde niet eens een slaapzak te halen bij mijn huisgenoot. Over je niet durven, tsssssssssss!

| Originally posted by Optimus Mwhaha onzin onzin, over Innercity, dit is heel anders. Alsof ik Bas gister heb gebeld of hij meeging en hij vandaag afhaakte. |
| Originally posted by Optimus Ik had al in september met Bas afgesproken dat wij zouden gaan. Hij heeft er speciaal voor vrij genomen en wij hadden ons er allebei op verheugd. |
| Originally posted by Optimus Dat hij op het allerlaatste moment afhaakt buiten zijn schuld om, |
| Originally posted by Optimus daar kan hij ook niks aan doen, maar ik vind het zelf ook heel jammer en ga gewoon niet, omdat ik liever ni�t ga, dan dat ik vrolijk zit te feesten, terwijl mijn maatje thuis in bed ligt! Hij vond het top dat ik zei dat ik dan ook niet ging omdat ik alleen ga als we samen gaan. |
| Originally posted by Optimus En dat ik alleen niet durf is ook onzin. Ik ben vorig jaar ook gewoon naar ISOS3 release party gegaan en gewoon met mensen die ik niet of nauwelijks kende meegegaan (op Onno, die ik 1x gezien had, na), en toen ik voor de eerste keer naar Nexus ging, kende ik al helem��l geen hond van het forum persoonlijk. |
| Originally posted by Optimus En rukker, je weet niet eens wat solidariteit betekent! |
| Originally posted by SnuggLe He Tim, niet zeiken, jij durfde niet eens een slaapzak te halen bij mijn huisgenoot. Over je niet durven, tsssssssssss! |
allemaal kussie van tante donnie,en nouh lief zijn!!!
etters!

ik wil wel lief zijn alleen die sjinees is gewoon een viespeuk, smst hij gisteren nacht ook gewoon dat ik armin ff in zijn ballen moet grijpen van hem
ik kan jullie alleen zeggen dat jullie echt een superset hebben gemist!!!
jaja en ik heb een foto met de vriendin van armin
gemaakt door armin 
| Originally posted by franzelare jaja en ik heb een foto met de vriendin van armin gemaakt door armin |
Cool!
de vriendin van Armin is een schat!! <3
enneee..... nu dat een vriendin het perongeluk aan armin heeft vertelt kan ik het hier ook wel posten....
IK KOM VOOR ARMIN SOLO NAAR NEDERLAND!!!!! 
ik wou armin surprisen maar dat is nu helaas verpest