TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Contest Breda
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Waar worden die voorrondes gehouden? En ze zijn toch wel voor publiek toegangkelijk he? Ik ben toch wel benieuwd
Veel succes allbei trouwens!
| quote: |
| Originally posted by ArisE2 heeft dit eventueel te maken met de set op basicbeats van vorige week? |
VET!
DJ DAVID vs DJ Blighty live @ basicbeats.net 20/11/2003
Mark Norman � Overkill (intro mix) Magik Muzik
VDM � No hesitation Combined Forces
DJ Remy � BANG! Combined Forces
Duran � Face Sadie
Darren Tate vs Jono Grant � Nocturnal creatures (Jono Grant remix) Orga vs Red 1 � Forever Camouflage
Octagen & Arizona � Starburst CDR
Firewall � Sincere (original) A State of Trance
Warrior � If you want me Incentive promo
Carlo Resoort � O-class (original mix) Liquid
Jon B � Mercury skies (trance mix) Perfecto
Scott Bond vs Solar Stone � Naked angel CDR
Andain � Beautiful things (Photon Project remix) Black Hole
Motorcycle � As the rush comes (sweeping strings mix) Armind
Portishead � Roads (Sultan & Tone Depth remix) rr1000
Nathan Fake � Outhouse (main mix) Border Community
DK8 � Murder was the bass (reworked) DK
Passive resistance � Praiseworthy tunes (Wetback mix) Sniper
Agoria � La onzi�me march (Phil Kieran remix) CDR
Roland Klinkenberg � Melting point Taste
Ferry Corsten � Rock your body, rock (F. Massif remix) Tsunami
Armani & Ghost � Airport CDR
Paul van Dyk � Time of our lives (Pvd club mix) Positiva
| Originally posted by ArisE2 DJ DAVID vs DJ Blighty live @ basicbeats.net 20/11/2003 Mark Norman � Overkill (intro mix) Magik Muzik VDM � No hesitation Combined Forces DJ Remy � BANG! Combined Forces Duran � Face Sadie Darren Tate vs Jono Grant � Nocturnal creatures (Jono Grant remix) Orga vs Red 1 � Forever Camouflage Octagen & Arizona � Starburst CDR Firewall � Sincere (original) A State of Trance Warrior � If you want me Incentive promo Carlo Resoort � O-class (original mix) Liquid Jon B � Mercury skies (trance mix) Perfecto Scott Bond vs Solar Stone � Naked angel CDR Andain � Beautiful things (Photon Project remix) Black Hole Motorcycle � As the rush comes (sweeping strings mix) Armind Portishead � Roads (Sultan & Tone Depth remix) rr1000 Nathan Fake � Outhouse (main mix) Border Community DK8 � Murder was the bass (reworked) DK Passive resistance � Praiseworthy tunes (Wetback mix) Sniper Agoria � La onzi�me march (Phil Kieran remix) CDR Roland Klinkenberg � Melting point Taste Ferry Corsten � Rock your body, rock (F. Massif remix) Tsunami Armani & Ghost � Airport CDR Paul van Dyk � Time of our lives (Pvd club mix) Positiva |
onze playlist circuleert inmiddels ook al op TA
| Originally posted by djdavid kijk aan onze playlist circuleert inmiddels ook al op TA binnenkort meer mensen.... |
Heej. Ik ben nieuw hier op t forum. Aangenaam allemaal
Ik heb ook meegedaan, aleen nog niks gehoord
dit was mijn tracklist:
1. Unknown Source � Force of Nature
2. Neo & Farina � Alba Rossa
3. Ayu � M (Above & Beyond Typhoon dub)
4. Andain � Beautiful Things (Photon Project remix)
5. Saltwater � The Legacy (Alphazone mix)
6. Ron van den Beuken � Timeless (Ron vd Beuken remix)
7. Fire & Ice � Out of Darkness
8. Ti�sto � Traffic (Max Walder remix)
9. Igor S � Boomerang (Igor S mix)
10. Max Walder � Crown
11. DK8 � Murder was the Bass
12. David Forbes - Simpatico
Hi,
Donderdag moet ik nu richting Breda maar ik zit een beetje met een probleem. Allereerst krijg ik geen auto geregeld, gezien niemand tijd heeft (nogal kortdag dus begrijpelijk)dus ik zal met de trein moeten komen. Probleem 2 is dat er geen trein teruggaat om 02:00 voor zover ik weet. Weten jullie Breda-TA's misschien of er goedkope hotelletjes in de buurt zijn van de Suikerkist en/of het station? Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom 
Greetings,
Blighty
| Originally posted by blighty Hi, Donderdag moet ik nu richting Breda maar ik zit een beetje met een probleem. Allereerst krijg ik geen auto geregeld, gezien niemand tijd heeft (nogal kortdag dus begrijpelijk)dus ik zal met de trein moeten komen. Probleem 2 is dat er geen trein teruggaat om 02:00 voor zover ik weet. Weten jullie Breda-TA's misschien of er goedkope hotelletjes in de buurt zijn van de Suikerkist en/of het station? Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom ![]() Greetings, Blighty |

1 of 8
yo, hallo
toen ik ging zoeken op de BIG BANG, kwamen er redelijk veel links te voorschijn zo ook deze
ik kon dit forum al wel maar al heeel lang niet geweest.
daarvoor ook niet lid geweest
maar goed ik zag deze topic en ik wilde ook even reageren
want ik had ook meegedaan en ben gebeld ( zondag avond kwart over elf
)
dat ik dus uit de zoveel bij de beste 8 hoorde dus dat was dan wel weer goed nieuws......
en dat ik vrijdag avond mijn muziek live te gehoren moet gaan brengen.
ps. jammer illicit ik spreek je wel weer 
pps. dezelfde demo die ik heb opgestuurd staat online @ www.djthamo.com
de demomix
thnx
Re: 1 of 8
| Originally posted by dj tha MO yo, hallo toen ik ging zoeken op de BIG BANG, kwamen er redelijk veel links te voorschijn zo ook deze ik kon dit forum al wel maar al heeel lang niet geweest. daarvoor ook niet lid geweest maar goed ik zag deze topic en ik wilde ook even reageren want ik had ook meegedaan en ben gebeld ( zondag avond kwart over elf )dat ik dus uit de zoveel bij de beste 8 hoorde dus dat was dan wel weer goed nieuws...... en dat ik vrijdag avond mijn muziek live te gehoren moet gaan brengen. ps. jammer illicit ik spreek je wel weer ![]() pps. dezelfde demo die ik heb opgestuurd staat online @ www.djthamo.com de demomix thnx |
Ja Daav en Blighty vette set van jullie afgelopen keer op basicbeats.
Gefeliciteerd trouwens blighty!
Enne david....volgende keer beter!
mzzls, Hans
veel nieuwe namen in deze thread
stellen jullie jezelf allemaal es als de sodemieter voor 
QUOTE]TA-Holland. Ook goed voor als je gezellig wilt feesten. [/QUOTE]
mooie signaam kolkie

Proficiat jongens! Enne, die nieuwelingen mogen zich inderdaad wel eens voor gaan stellen!
OK
Mijn naam is Ben, ik ben 21, draai 5 jaar nu in de stijlen trance en techno
Ontopic: Ik kreeg vandaag een brief met flyer vh feest. wel erg netjes dat ze je schrijven dat je t niet ben geworden. dat verzacht de pijn wel
Hey, wat vreemd ik heb nog geen brief gehad?
Zijn er andere mensen die meegedaan hebben en een brief ontvangen hebben? Misschien dat er iets mis is gegaan met mijn demo, kwijtgeraakt of zo, ik vond het al zo vreemd dat ik niet gewonnen had.... 
Ik heb ook geen brief gehad, dan zullen ze mijn mix ook wel niet hebben ontvangen. Is weer geluk voor de andere deelnemers, want anders had ik gewonnen 
Laat iedereen die in de buurt van Breda woont naar de Suykerkist komen om Blighty aan te moedigen voor de tweede ronde!!!
hij draait van 2300 tot 2400..
| Originally posted by ArisE2 Laat iedereen die in de buurt van Breda woont naar de Suykerkist komen om Blighty aan te moedigen voor de tweede ronde!!! hij draait van 2300 tot 2400.. |
Ik ga zo onderweg. Onno heeft mij onderdak aangeboden, thanks daarvoor!!!!
Hey, jammer genoeg kan ik er niet bij zijn, in ieder geval heel veel succes!

ok, ff voorstellen dan maar...
dj david, 22 jaar, ben nu 4,5 jaar bezig en draai progressive-trance (en van alles wat daar omheen hangt
)
heb vorige week nog b2b met blighty gedraaid op basicbeats.net
wordt vervolgd...
djdavid
En Vincent!? Hoe was het? Vertel! 
Ben je nieuw klik dan hier , om maar weer in topic te gaan 
Was een gezellig avondje in de Suykerkist!
Toen ik binnenkwam was Bligty net een kwartiertje bezig. Zat allemaal goed in mekaar en hij stond lekker enthousiast z'n ding te doen achter de decks! Kwam ook direct Partyhardy al tegen, TA was dus weer goed vertegenwoordigd.
Over de DJ die na Blighty draaide zal ik maar niet teveel woorden vuilmaken.....
Sander mocht de avond afsluiten en draaide afgezien van de eerste mix (de monitor was uitgevallen.....
) een lekker setje. Hier de tracklist:
01. Annie Lennox - Wonderfull (Sander Kleinenberg Vocal Club Mix)
02. Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
03. Echomen - Cure (Dragon Dub)
04. Matthew Dekay - If I Could Fly
05. Pufo & Sin Plomo - I Surrender
06. Dimas Presents D Formation - Signs & Portents
07. Britney Spears Feat. Madonna - Me Against The Music (Gabriel & Dresden DUB)
08. Jose Zamora & C. Nemmo - Lochness (Dub)
09. Matthew Dekay & Akatisha - Time To Think (Rewind Mix)
10. The Space Brothers - One More Chance (Riley & Durrant Remix)
Nu maar afwachten wat het vanavond gaat worden en dan horen we wel wie er met Oud&Nieuw mag gaan draaien..... Klote dat ik vandaag moet werken anders was ik na de contest gister nog ff met Cor Fijneman / Da Huge & Co. naar de Spock gegaan. Breda is en blijft een super gezellig stadje. 
Greetz 2: Partyhardy, Blighty & ArisE2!
Sido
Ha, ik lees nu de thread voor het eerst.
Dus dit is die plek waar San moest draaien, hoorde het via zijn vriendin
Wist ik niet.
Maareh...het is dus al geweest, dus het enige dat ik kan zeggen: Mensen, laten we hopen dat iemand van de TA-ers mag draaien op oud&nieuw!
Er worden steeds meer TA-dj's bekend in NL 
Maybe zijn jullie wel de nieuwe lichting, krijg je ipv de Dreamteam van vroeger het 'TA-team' 
Whehehehe, TAKE ON THE WORLD!
Enneh...er zijn veel nieuwe mensen idd in deze thread! Ga eens naar de 'Even voorstellen' thread, en stel je please voor! Altijd leuk om nieuwe mensen te zien!