TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Politie en de muziek scene :)
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Blik on Oct-21-2003 21:12:

quote:
Originally posted by AlFerox
hoe je het ook wendt of keert blik, jouw uitspraak is een absolute onwaarheid. in elke mogelijke zin van het woord. daar valt niet onderuit te komen.
wat het mist is nuance, en daarmee draagt het bij aan negatieve beeldvorming wat geenszins helpt het probleem op te lossen!

ik zeg toch dat het een dikke vette generalisatie was, wat wil je nu nog meer horen?

En wilde je soms beweren dat het geen Antillianen waren die voor de onrust in Tilburg hebben gezorgd afgelopen zomer?

Posted by Miss Proximus on Oct-21-2003 21:12:

heb ff neit alles gelezen, wil graag ff kwijt dat mensen in nederland mazzel hebben met zo'n goed politie systeem.

een mede stagiaire was vorig weekend opgepakt wegens wildplassen. hoppa 500 pesos boete, en reken maar niet dat dat in de grote kas wordt gestopt. (is 50 euro trouwens, maar hier ERG veel geld)
is toch fijner om in NL te wonen, al is er dan veel bureacratie (en wonen er bijna alleen maar ZEIKERDS - getuige deze thread), je weet wel waar je aan toe bent.

over die gabber-rellen...IJsselhallen JP?

Posted by AlFerox on Oct-21-2003 22:31:

quote:
Originally posted by Blik
ik zeg toch dat het een dikke vette generalisatie was, wat wil je nu nog meer horen?

ja zo lust ik er nog wel een paar..

aan de andere kant zeg je weer dit:

quote:
dus een absolute onwaarheid zou ik zeker niet willen noemen

beetje een laffe manier van stelling nemen zo

Posted by SnuggLe on Oct-22-2003 08:12:

quote:

Go Jukx, go jukx, go jukx!
Of moet ik zeggen: Go Alferox, Go Alferox!

Posted by Blik on Oct-23-2003 10:56:

quote:

hoezo is het een absolute onwaarheid dat een groep Antillianen voor onrust zorgt in Tilburg? Dat is een gewoon een feit, in elk mogelijke zin van het woord is dat een FEIT. Hoe je het wend of keert.

kom jij nou maar met feiten waarom het een absolute onwaarheid zou zijn...

Posted by SnuggLe on Oct-23-2003 14:58:

quote:
hoezo is het een absolute onwaarheid dat een groep Antillianen voor onrust zorgt in Tilburg? Dat is een gewoon een feit, in elk mogelijke zin van het woord is dat een FEIT. Hoe je het wend of keert.

kom jij nou maar met feiten waarom het een absolute onwaarheid zou zijn...

....en zo wordt het een welles nietes discussie, die totaal offtopic gaat en niets bijdraagt.....

Mijn stelling is;
De politie kan toch NOOIT iets goed doen!

Posted by Teknikol on Oct-23-2003 15:18:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Mijn stelling is;
De politie kan toch NOOIT iets goed doen!

true, ze zijn er en daar is alles mee gezegd

Posted by Miss Proximus on Oct-23-2003 16:02:

!ONEENS

volgende stelling: Nederlanders zijn zeikerds

Posted by SnuggLe on Oct-24-2003 06:16:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
!ONEENS

volgende stelling: Nederlanders zijn zeikerds

!ONEENS

Vrouwelijke wezens die ergens in Mexico zitten en totaal niet weten waar ze over praten omdat ze een ontzettende doos zijn, en ons hier zomaar achter laten zodat we niet meer gezellig kunnen feesten...MOETEN HUN BEK HOUDEN

(k)

Posted by Kakao on Oct-24-2003 07:03:

Mensen die zeiken dat Nederlanders zeikerds zijn ; dat zijn pas zeikerds!

Posted by AlFerox on Oct-24-2003 11:23:

quote:

hahaha, wat een triest mannetje ben je. je verandert nu ineens je woorden!

zal ik anders ff je oorspronkelijke uitspraak quoten?

quote:
Ik weet zeker dat ze daar niet blij mee zullen zijn aangezien de enige mensen die problemen geven in Tilburg juist toevallig de Antillianen zijn.

en dat is waar de hele discussie over ging!!

pjoek!!

Posted by New Wave on Oct-24-2003 11:43:

quote:
!ONEENS

Vrouwelijke wezens die ergens in Mexico zitten en totaal niet weten waar ze over praten MOETEN HUN BEK HOUDEN

(k)

!EENS

Posted by Blik on Oct-24-2003 12:06:

quote:
hahaha, wat een triest mannetje ben je. je verandert nu ineens je woorden!

zal ik anders ff je oorspronkelijke uitspraak quoten?

en dat is waar de hele discussie over ging!!

pjoek!!

zal ik dan maar quoten wat ik in mijn volgende post zei

quote:

een overduidelijke generalisatie inderdaad
, maar heb jij een beetje het nieuws gevolgd afgelopen zomer? jongen vermoord, rellen, avondklok ingesteld, groepsvorming verboden etc. en toevallig kwam dit door Antillianen, of je het nu wilt of niet.

als reactie hierop zeg je nogmaals dat het een absolute onwaarheid is

maar ik hou wel lekker op met de discussie, we willen toch allebei het laatste woord hebben

Posted by New Wave on Oct-24-2003 12:49:

Elke buitenlander die loopt te zeiken over Nederland moet OPROTTEN!
Het is hier niet best, je kan hier niet snel een baan vinden, uitkering wordt lastiger.
Jongeren die alleen maar overlast maken of rondhangen op stations NEERKNUPPELEN!
Ouders van die jongeren flink hoge boetes opleggen!
Striktere controles op leerplicht.
Spijbelaars flink hard aanpakken met zwepen want aan die knakkers hebben we niets in deze samenleving!
Alle luie lijers die geen baan zoeken met een vuilniszak de straat op sturen want er liogt over teringzooi.
Laat ze maar eens een maand langs het spoor lopen propjes rapen!
Vooral die negers op Amsterdam CS kunnen vast hun handen uit d emouw steken!
De maatschappij is aan het verloederen omdat iedereen maar alles op zich af laat komen.
Iedereen is hier een schofterige egoist die te lui is om maar een poot uit te steken!
De euroe is GVD niet de enige rede waardoor het kut gaat.
EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JEZELF!!!!!!!

En nu ga ik douchen want ik stink

Posted by SnuggLe on Oct-24-2003 13:37:

quote:
Originally posted by New Wave
Het is hier niet best, je kan hier niet snel een baan vinden, uitkering wordt lastiger.
Jongeren die alleen maar overlast maken of rondhangen op stations NEERKNUPPELEN!
Spijbelaars flink hard aanpakken met zwepen want aan die knakkers hebben we niets in deze samenleving!
Alle luie lijers die geen baan zoeken met een vuilniszak de straat op sturen want er liogt over teringzooi.
De maatschappij is aan het verloederen omdat iedereen maar alles op zich af laat komen.
Iedereen is hier een schofterige egoist die te lui is om maar een poot uit te steken!

Hou je bek slet, je stinkt. En zittie een beetje mijn kamer onder te knoeien en mijn platen te jatten. Je bent zelf een buitenlander, nou goed.
(Cynisch bedoeld dit....!)

Posted by New Wave on Oct-24-2003 13:42:

quote:
Hou je bek slet, je stinkt. En zittie een beetje mijn kamer onder te knoeien en mijn platen te jatten. Je bent zelf een buitenlander, nou goed.
(Cynisch bedoeld dit....!)

likje
Ik heb nog wat anders gedaan wat jij niet weet dat zie je maandag wel

Posted by Hitman on Oct-24-2003 19:12:

quote:

ik had het niet beter kunnen zeggen!!

PS ze moeten ook Nederlands leren, anders oprotten!!!

PPS lekker gedoucht?

Posted by SnuggLe on Oct-24-2003 20:38:

quote:
likje
Ik heb nog wat anders gedaan wat jij niet weet dat zie je maandag wel

Heb je op mijn tandenborstel gekwakt?
Of mijn Mary Go Wild plaat gejat?

Posted by New Wave on Oct-24-2003 21:03:

quote:
Heb je op mijn tandenborstel gekwakt?
Of mijn Mary Go Wild plaat gejat?

Posted by Remy D on Oct-24-2003 21:07:

Wisten jullie wel dat ik half turks ben en mijn Ghanese opa samen met James Brown en Barry White katoen heeft geplukt. Verder is mijn lepralijdende aidsjodige oom al 3/4 jaar zoek in zijn vaderland Senegal. Dus als je het zo bekijkt ben ik ook zo zwart als het wezen kan en moet ik meer bananen eten in mijn leven en vind ik het niet leuk dat hier veel discriminatie is.

I had a dream...

Posted by Miss Proximus on Oct-25-2003 14:26:

hahaha heerlijk

!ONEENS

Mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest, en vastroesten met idee�n die nergens op slaan omdat ze te weinig levenservaring hebben moeten EEN STOK IN HUN ANUS

Zoek nou zelf maar uit aan wie het gericht is

Oh en die zogenaamde buitenlanders die zeiken over Nederland zijn idd dom bezig, maar Nederlands kunnen er gewoon zelf ook wat van. Een beter milieu begint bij jezelf??? Offu...is het gras bij de Duitsers en belgen soms groener? Of is de smog beter?

Posted by New Wave on Oct-25-2003 16:09:

quote:
hahaha heerlijk

!ONEENS

Mensen die nog nooit Nederland uit zijn geweest, en vastroesten met idee�n die nergens op slaan omdat ze te weinig levenservaring hebben moeten EEN STOK IN HUN ANUS

Niet aan mij (goh wat voel ik me aangesproken ) de landen waar ik geweest ben :
Belgie, Spanje, Oostenrijk, Polen, Frankrijk, Tjeggieje, Luxemburg en als verste Amerika - Orlando Florida

(domdomdomdom om te reageren op je post zeg )

Posted by SnuggLe on Oct-25-2003 20:15:

quote:
hahaha heerlijk

!ONEENS

Oh en die zogenaamde buitenlanders die zeiken over Nederland zijn idd dom bezig, maar Nederlands kunnen er gewoon zelf ook wat van. Een beter milieu begint bij jezelf??? Offu...is het gras bij de Duitsers en belgen soms groener? Of is de smog beter?

Voel me niet aangesproken Ik noem een china, thailand

He meissie, kom nou maar gewoon terug naar NL, gaan we feesten!!

quote:
Originally posted by Remy D
Wisten jullie wel dat ik half turks ben en mijn Ghanese opa samen met James Brown en Barry White katoen heeft geplukt. Verder is mijn lepralijdende aidsjodige oom al 3/4 jaar zoek in zijn vaderland Senegal. Dus als je het zo bekijkt ben ik ook zo zwart als het wezen kan en moet ik meer bananen eten in mijn leven en vind ik het niet leuk dat hier veel discriminatie is.

I had a dream...

Whaha Ik herinner nog een post van je met lepralijers die op een boot naar Afrika gingen enzo, met bananen spelen ofzo

Posted by HaZZa on Oct-27-2003 21:41:

ttssss

dikke sneue bende, die doen daar zo relax dat ze al hun energie opproppen en ruzie gaan zoeken, laat me raden, de meerderheid is buitenlands

Pages (3): « 1 2 [3]