TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
He bedankt SnuggLe beetje zorgen dat ik geen kaartjes krijg he 
| quote: |
| Originally posted by Magic83 He bedankt SnuggLe beetje zorgen dat ik geen kaartjes krijg he |

Wij gaan er met zijn allen al lekker vroeg heen!
2 voordelen;
1. Misja Helsloot draait!
2. hopenlijk niet zo lang in de rij staan
Wordt weer knallen! woei! 
hmmm ziet er naar uit dat ik in m'n eentje ga komen...
| Originally posted by Partyhardy! Wij gaan er met zijn allen al lekker vroeg heen! 2 voordelen; 1. Misja Helsloot draait! 2. hopenlijk niet zo lang in de rij staan Wordt weer knallen! woei! |
| Originally posted by Dj Lex Goed plan! Ik rijd zowiezo, want wil weer vroeg thuis zijn. Als me verstandskies het maar houdt |
| Originally posted by ahp2002 haha moet je verstandkies eruit? Maak je geen zorgen, heb dit jaar ook mn verstandkies laten trekken en toen de hele nacht in de Asta lopen springen bij Armin album presentatie. Als het bloeden gestelpt is enigszins, voel je er niets meer van. toepasselijke smiley |
| Originally posted by Dj Lex Nee hij hoeft er nog niet uit, maar sinds gister gaat ht steeds meer irriteren en pijn doen. Hoop dat ik tot zondagochtend overleef en dan mag hij wat mij btreft barsten |
Zo nog ��n nachie slapen en een errug kort daggie werken en dan om 10 uur voor de Asta staan. Al weer bijna 3 maanden geleden dat ik Tijske heb gezien, dus heb er aardig wat zin in.
| Originally posted by SnuggLe Gewoon wat meer pillen slikken |
Jij blowt drie keer per dag, maar dat betekent niet dat je drie keer per dag kan slikken. Eens houdt het op he
En ben BOB
We zitten nu lekker bij Tijs te chillen, vertrekken zo dadelijk richting Den Haag!
Echt top Lex dat je wilt rijden!
Party!!!
Tot straks people! 
Beter is het om 10 uur nog niet zo alle jezus druk. Vrees van wel, paar dagen geleden hebben ze het in de Haagsecourant gezet dat ze al om 10 uur opengaan
[praymode on]
Pleeeeeeeeeeeeeaze laat er om 10 uur nog geen lange rij staan
[praymode off]
Gasten tot straks 
Net thuis van een heeeeeeeel errug warm en druk avondje Asta. Zeer kort verslag want ga lekker slapen. Misja draaide een zeer vermakelijke set, Montana draaide ook nog een uurtje lekker. Ondertussen al de TA-crew tegengekome, altijd gezellig om die mafkezen tegen te komen
Helaas om kwart over 2 ging Tiesto draaien en de hele mute stond in de grote zaal, dus geen bewegingsvrijheid meer, de temperatuur steeg tot aan het kokpunt. De TA-crew hield het voor gezien door de drukte en warmte, wat ik me heel goed kan voorstellen. Vriend van me, was ook fucked up en die is de hele avond fucking chago geweest.
Maar ben met een hele mooie dame naar voren gegaan en naast de airco gaan staan, daar was het nog enigszins rustig en het was zo koud dat je wolkjes kon blazen. Dus daar heb ik nog ruim anderhalf uur gestaan en genoten van Tijske, hij draaide een relatief harde set, errug vermakelijk. Om kwart voor vijf maar pleite gegaan met een beetje gemengde gevoelens. Heb een leuke avond gehad, maar het was zeer zeker niet de beste avond van me leven.
Ps to 3 o 3: ze stonden er weer hoor die uber dildo's te bedelen om een handtekening 
| Originally posted by MaGiK54 Ps to 3 o 3: ze stonden er weer hoor die uber dildo's te bedelen om een handtekening |
| Originally posted by MaGiK54 Ps to 3 o 3: ze stonden er weer hoor die uber dildo's te bedelen om een handtekening |
| Originally posted by MaGiK54 Net thuis van een heeeeeeeel errug warm en druk avondje Asta. Zeer kort verslag want ga lekker slapen. Misja draaide een zeer vermakelijke set, Helaas om kwart over 2 ging Tiesto draaien en de hele mute stond in de grote zaal, dus geen bewegingsvrijheid meer, de temperatuur steeg tot aan het kokpunt. De TA-crew hield het voor gezien door de drukte en warmte, wat ik me heel goed kan voorstellen. Vriend van me, was ook fucked up en die is de hele avond fucking chago geweest. Om kwart voor vijf maar pleite gegaan met een beetje gemengde gevoelens. Heb een leuke avond gehad, maar het was zeer zeker niet de beste avond van me leven. |
Ja ja het was me weer een avondje.
om 21.45 naar binnen gegaan en toen was de zaal nog leeg helemaal en het grappige was dat de organisator behoorlijk pissed was op wat lui, omdat ze de decoratie niet af hadden gekregen.
Het was idd veel kaler aangekleed dan normaal.
Misja begon om 22.00, ondanks dat hij een beetje ziek was, maar volgens mij deed dat draaien hem goed, want je zag hem opleven. Zware progressive in het begin, echt heerlijk. Dat ging een beetje door zo totdat hij mijn verzoekplaatje Fallen (G&D draaiden). Toen ging de tent voor het eerst echt los. Daarna ging hij goed verder alleen het laatste uurtje ging hij ineens een heel andere richting op, en werd het een beetje vaag allemaal. Wel tof dat hij Dreas - Havannah draaide! Superplaat en ook nog Theme From The Rock gehoord van Airbase (ozone), wel top dat hij die laatste draaide, maar de rest van de tracks vond ik een beetje matig op het eind. Ook nog nieuwe 4 strings track gehoord, best wel cool.
Daarna Montana, die best wel ok draaide alleen begon met een trainwreck waar je U tegen zegt. Gelukkig reageerde hij wel grappig en excuseerde zich. Daarna best wel strak setje, maar een uurtje is wel genoeg idd, voor die muziek, tech-house of wat is t.
Daarna begon de Pepsi Pop bijeenkomst. Er werd gedrongen, slipjes werden naar de DJ booth gegooid en meisjes vielen met bosjes flauw. Idd, Ti�sto was gearriveerd. Druk druk druk en ik moet zeggen dat hij wel in het begin VETTE nummers draaide, vooral Mark Otten - Tranquility (thanks Onno), maar het was allemaal weer zo dringen geblazen in het begin, net als bij de laatste Ti�sto ervaringen. Verder vond ik dat hij niet echt veel contact met het publiek had (het eerste uur), maar daarna zijn we ook naar huis gegaan. Typerend was wel dat als Ti�sto gewoon maar iets deed, wat het ook was, iedereen helemaal wild werd, zonder reden. Het is echt een pop-icoon geworden nu, laat je hoofd zien en iedereen wordt gek! Apart om te zien.
Leuke nacht toch wel, Partyhardy en tijs08 nog gezien en voor de rest. Maar de magie van Ti�sto is voor mij persoonlijk toch een beetje voorbij, mede door die teringdrukte bij elk optreden. Noem me een zeikerd, maar het telt toch mee.
Gewoon even wat lolligs, zit net 'Met het met op tafel' te kijken, zo'n vage spelwshow op nederland 3 waar je moet gokken naar aanleiding van vragen.
Komt er de vraag: Een brits blad riep een NLse dj uit tot beste dj van de wereld...wat is de naam van de dj?
Kandidaat 1: DJ Tiesto
Kandidaat 2: Triesto
Vond het wel comisch dat die vent triesto er neer schreef, zeker teveel op PF gekeken 
| Originally posted by ahp2002 Misja begon om 22.00, ondanks dat hij een beetje ziek was, maar volgens mij deed dat draaien hem goed, want je zag hem opleven. Zware progressive in het begin, echt heerlijk. Dat ging een beetje door zo totdat hij mijn verzoekplaatje Fallen (G&D draaiden). Toen ging de tent voor het eerst echt los. |
Typerend was wel dat als Ti�sto gewoon maar iets deed, wat het ook was, iedereen helemaal wild werd, zonder reden. Het is echt een pop-icoon geworden nu, laat je hoofd zien en iedereen wordt gek! Apart om te zien. |

Leuke nacht toch wel, Partyhardy en tijs08 nog gezien en voor de rest. Maar de magie van Ti�sto is voor mij persoonlijk toch een beetje voorbij, mede door die teringdrukte bij elk optreden. Noem me een zeikerd, maar het telt toch mee. |

| Originally posted by SnuggLe Ik wil niet zeggen van "Zie je wel, had ik toch gezegd?", maar dit was inderdaad te verwachten. De drukte en de warmte dan. Daar mag de Asta echt eens een keer wat aan gaan doen, want zo is het echt niet leuk. En dan moet je je voorstellen dat het bij Carl Cox nog drukker was (ze hadden volgens de politie te veel mensen binnengelaten). Maar verder wel vermaakt hoop ik iedereen? |
Tiesto is gewoon TE groot.
Heb hartstikke veel respect voor die kerel, en ik vind het leuk om hem te zien, maar dan moet het niet ZOOOOOOO druk zijn! Invited was nog wel aardig (die in R'dam) maar ik zijn set vond ik minder.
Tiesto is leuk, maar dan moet je de ruimte hebben.
Maarja, de sfeer van de eerste serie solo's krijg je nooit meer , snik snik.
Maar leuk dat jullie je wel vermaakt hebben!
Hoop dat het vanavond niet te druk is bij Tiesto op IC, maar ik ben bang.
| Originally posted by SnuggLe Tiesto is leuk, maar dan moet je de ruimte hebben. |
Maarja, de sfeer van de eerste serie solo's krijg je nooit meer , snik snik. |
Vroegaaaaaaah toen de bierkratje nog geel waren, was alles veel mooier en beter
| Originally posted by Asperge Ach k zou t wel leuk vinden als Tijs een vinyltje signeert, maar tijdens een set zeiken om een handtekening is idd sneu. |
| Originally posted by MaGiK54 Ik ga meehuilen met je Vroegaaaaaaah toen de bierkratje nog geel waren, was alles veel mooier en beter |