TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהיר ועצבני בישראל?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Hell_Copter on Nov-03-2003 14:07:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
Hyundai Tuscani = Hyundai Coupe = Hyundai Tiburon

וזה לא מנוע
V8!!!

זה מנוע
V6 2.7 ליטר
שמוציא 165 כ"ס....


ידעתי שזה יונדאי קופה!!!!!
זה פשוט כל כך דומה לה!!


Posted by -CosmicFire- on Nov-03-2003 14:12:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי פה והוא אומר שזה
Focus RS Ralley
וזה לא למכירה בכלל... סתם למירוצים וכאלה...



צודק אבל עדיין פוקוס

ובקשר ליונדאי אני ראיתי V8 2.7

Hyundai Tuscani = Hyundai Coupe + Hyundai Tiburon
זה יותר שילוב
וקשרואים אותו במציאות רואים שאין לך מה להשוותא ותו לקופה כי הטוסקני הרבה יותר יפה ולפי דעתי יפה גם מבחינת ביצועים


Posted by Q-PiXeL on Nov-03-2003 17:37:

במקום לזיין סתם תשכל על דברים שראיתה/שמעתה
תביא לי נתונים של טוסקאני

תנסה לחפש תראה שזה אותם הנתונים של הקופה
באירופה היא נקראת קופה (גם בישראל)
דגם 2003 בארה"ב נקרא טיבורון


Posted by -CosmicFire- on Nov-03-2003 19:07:

יש מצב אחי באמת נראות אותו דבר
אבל בטוח יש איזה שינוי
איזה סיבה יש ליונדאי ליצר רכב אחד ב3 שמות שונים??


Posted by Q-PiXeL on Nov-03-2003 20:15:

זה לא לייצר
זה לשווק

דוגמא קלאסית
מיצובישי סופר לנסר
בשום מקום חוץ מישראל אין כזה דבר
ה"סופר" זה סתם תוספת של היבואן הישראלי

אומנם פה היצרן בוחר תחת איזה שם לשווק את האוטו אבל העקרון דומה


Posted by Hell_Copter on Nov-03-2003 20:35:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
זה לא לייצר
זה לשווק

דוגמא קלאסית
מיצובישי סופר לנסר
בשום מקום חוץ מישראל אין כזה דבר
ה"סופר" זה סתם תוספת של היבואן הישראלי

אומנם פה היצרן בוחר תחת איזה שם לשווק את האוטו אבל העקרון דומה


צודק בהחלט!
קח עוד דוגמה...
פולקסוואגן בורה... נקראת בורה רק בארץ...
בחו"ל זה נקרא בשם אחר שברח לי כרגע... ויש עוד הרבה מכוניות כרגע


Posted by -CosmicFire- on Nov-04-2003 16:59:

ואללה סבבה חידשתם לי


Posted by Q-PiXeL on Nov-04-2003 19:52:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
צודק בהחלט!
קח עוד דוגמה...
פולקסוואגן בורה... נקראת בורה רק בארץ...
בחו"ל זה נקרא בשם אחר שברח לי כרגע... ויש עוד הרבה מכוניות כרגע


לא בדיוק נכון
בורה נקראת גם באירופה בשם הזה
רק בארה"ב היא נקראת ג'טה


Posted by Halcyon on Dec-30-2003 18:42:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
לא בדיוק נכון
בורה נקראת גם באירופה בשם הזה
רק בארה"ב היא נקראת ג'טה


חשבתי שהג'טה זה הדגם הישן יותר
עד 98 נדמה לי
ואז נכנסה הבורה
הג'טה קיימת מ-85, פעם אבא שלי רצה לקנות אחת
בסוף קנה אופל וקטרה 1989
אני מת על האוטו הזה, למרות שהוא כבר בן 15 שנה עוד מעט הוא נוסע חבל"ז
מדי פעם אני חושב ככה מה אפשר היה לעשות איתה..
..ככה השקעה של איזה 70 אלף


Posted by yahel222 on Dec-31-2003 16:22:

מה קשור ???
מה רצית לכתוב את זה וחיפשת ט'רד על מכוניות 1000 עמודים אחרוה.???

אבל חפיף
לכל אוהבי המכוניות
דחוף דחוף
להוריד את הסרט
Teckademics Mischief Destroy

אין כאלה דברים
שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


Posted by NyKoN on Dec-31-2003 22:33:

quote:
Originally posted by yahel222
מה קשור ???
מה רצית לכתוב את זה וחיפשת ט'רד על מכוניות 1000 עמודים אחרוה.???

אבל חפיף
לכל אוהבי המכוניות
דחוף דחוף
להוריד את הסרט
Teckademics Mischief Destroy

אין כאלה דברים
שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא


איפה הורדת? כי בקאזה אני לא ממש מוצא את זה
:/


Posted by -CosmicFire- on Jan-01-2004 15:42:

quote:
Originally posted by NyKoN
איפה הורדת? כי בקאזה אני לא ממש מוצא את זה
:/


www.lionetwork.net
חפש את זה בהורדות של האימיול


Posted by DJ Alex E. on Jan-02-2004 16:05:

ההונדה אס 2000 שיש בחיפה זה של שכן של חבר שלי
הבעלים של האוטו גר בורדיה ברחוב צבעוני
מספר הבית אם אני לא טועה הוא 9 או 11 ככה שכל מי שרוצה לחזות בפלא מוזמן לקחת את הרגליים שלו לשם
אני ראיתי אותה כבר איזה 100 פעם וזה אוטו פשוט מדהים


Posted by Glenn-Holmes on Jan-02-2004 16:08:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ההונדה אס 2000 שיש בחיפה זה של שכן של חבר שלי
הבעלים של האוטו גר בורדיה ברחוב צבעוני
מספר הבית אם אני לא טועה הוא 9 או 11 ככה שכל מי שרוצה לחזות בפלא מוזמן לקחת את הרגליים שלו לשם
אני ראיתי אותה כבר איזה 100 פעם וזה אוטו פשוט מדהים


טוב שלא רשמת גם אם יש כלב שומר על האוטו בחניה ואיך לנטרל תאזעקה....


Posted by s0undw4v3 on Jan-02-2004 17:39:

הגיוני ביותר... ראיתי של מי האוטו - הוא הולך להולמס פלייס... אז ורדיה זה ממש 2 דקות

הוא דומה בצורה מוזרה לביל גייטס


Posted by Glenn-Holmes on Jan-02-2004 17:40:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
הגיוני ביותר... ראיתי של מי האוטו - הוא הולך להולמס פלייס... אז ורדיה זה ממש 2 דקות

הוא דומה בצורה מוזרה לביל גייטס


אולי זאת קונספרציה נגד ביל גייטס.???


Posted by s0undw4v3 on Jan-02-2004 17:45:

יש מצב!

דיי מצחיק ראיתי אותו לפני חודש - הוא היה כזה רזה... ולפני שבוע פתאום כולו מנופח משהו סגנון שוורצנגר (היום... לא בזמנים הטובים שלו )


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.