TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהיר ועצבני בישראל?
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL Hyundai Tuscani = Hyundai Coupe = Hyundai Tiburon וזה לא מנוע V8!!! זה מנוע V6 2.7 ליטר שמוציא 165 כ"ס.... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חבר שלי פה והוא אומר שזה Focus RS Ralley וזה לא למכירה בכלל... סתם למירוצים וכאלה... |

במקום לזיין סתם תשכל על דברים שראיתה/שמעתה
תביא לי נתונים של טוסקאני
תנסה לחפש תראה שזה אותם הנתונים של הקופה
באירופה היא נקראת קופה (גם בישראל)
דגם 2003 בארה"ב נקרא טיבורון
יש מצב אחי באמת נראות אותו דבר
אבל בטוח יש איזה שינוי
איזה סיבה יש ליונדאי ליצר רכב אחד ב3 שמות שונים??
זה לא לייצר
זה לשווק
דוגמא קלאסית
מיצובישי סופר לנסר
בשום מקום חוץ מישראל אין כזה דבר
ה"סופר" זה סתם תוספת של היבואן הישראלי
אומנם פה היצרן בוחר תחת איזה שם לשווק את האוטו אבל העקרון דומה
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL זה לא לייצר זה לשווק דוגמא קלאסית מיצובישי סופר לנסר בשום מקום חוץ מישראל אין כזה דבר ה"סופר" זה סתם תוספת של היבואן הישראלי אומנם פה היצרן בוחר תחת איזה שם לשווק את האוטו אבל העקרון דומה |
ואללה סבבה חידשתם לי
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter צודק בהחלט! קח עוד דוגמה... פולקסוואגן בורה... נקראת בורה רק בארץ... בחו"ל זה נקרא בשם אחר שברח לי כרגע... ויש עוד הרבה מכוניות כרגע |
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL לא בדיוק נכון בורה נקראת גם באירופה בשם הזה רק בארה"ב היא נקראת ג'טה |
מה קשור ???
מה רצית לכתוב את זה וחיפשת ט'רד על מכוניות 1000 עמודים אחרוה.???
אבל חפיף
לכל אוהבי המכוניות
דחוף דחוף
להוריד את הסרט
Teckademics Mischief Destroy
אין כאלה דברים
שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
| quote: |
| Originally posted by yahel222 מה קשור ??? מה רצית לכתוב את זה וחיפשת ט'רד על מכוניות 1000 עמודים אחרוה.??? אבל חפיף לכל אוהבי המכוניות דחוף דחוף להוריד את הסרט Teckademics Mischief Destroy אין כאלה דברים שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN איפה הורדת? כי בקאזה אני לא ממש מוצא את זה :/ |
ההונדה אס 2000 שיש בחיפה זה של שכן של חבר שלי
הבעלים של האוטו גר בורדיה ברחוב צבעוני
מספר הבית אם אני לא טועה הוא 9 או 11 ככה שכל מי שרוצה לחזות בפלא מוזמן לקחת את הרגליים שלו לשם
אני ראיתי אותה כבר איזה 100 פעם וזה אוטו פשוט מדהים
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. ההונדה אס 2000 שיש בחיפה זה של שכן של חבר שלי הבעלים של האוטו גר בורדיה ברחוב צבעוני מספר הבית אם אני לא טועה הוא 9 או 11 ככה שכל מי שרוצה לחזות בפלא מוזמן לקחת את הרגליים שלו לשם אני ראיתי אותה כבר איזה 100 פעם וזה אוטו פשוט מדהים |
הגיוני ביותר... ראיתי של מי האוטו - הוא הולך להולמס פלייס... אז ורדיה זה ממש 2 דקות
הוא דומה בצורה מוזרה לביל גייטס 
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 הגיוני ביותר... ראיתי של מי האוטו - הוא הולך להולמס פלייס... אז ורדיה זה ממש 2 דקות הוא דומה בצורה מוזרה לביל גייטס |
יש מצב!
דיי מצחיק ראיתי אותו לפני חודש - הוא היה כזה רזה... ולפני שבוע פתאום כולו מנופח משהו סגנון שוורצנגר (היום... לא בזמנים הטובים שלו
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.