TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Posted by Chicane on Oct-28-2003 10:06:

Als jullie het nu ook nog doormailen naar ID&T en niet alleen hier posten is het helemaal fantastisch natuurlijk

Posted by Partyhardy! on Oct-28-2003 10:41:

Thumbs up

ik heb de mail verzonden!

Posted by numpie on Oct-28-2003 11:20:

Ik zou graag �s een keer Signum willen zien draaien op Trance Energy, Hun sets zijn altijd super (zo ook afgelopen zaterdag in XL)en die jongens draaien over de hele wereld, zo stonden ze vorig jaar op alle grote parties in de U.K.
Maar hier in Nederland lijkt �t wel of alle promoters gewoon liggen te slapen.

Mijn Line-up zou zijn:

1. Signum
2. Misja Helsloot
3. Chicane Live
4. The Freak
5. Ronald van Gelderen

Posted by Ferry 0 on Oct-28-2003 11:27:

Met die lineup kan jij bijna ook wel gewoon naar XXL gaan

Posted by Cosmic on Oct-28-2003 11:39:

quote:
Originally posted by Chicane
Als jullie het nu ook nog doormailen naar ID&T en niet alleen hier posten is het helemaal fantastisch natuurlijk

Gelijk verzonden natuurlijk.

Valt me wel op dat heel veel mensen Flutlicht/SHOKK opnoemen, wat positief is natuurlijk. Zou ze graag een keertje willen bezichtigen.

Ik zou het alleen ubertriest vinden als ze TE speciaal voor Johan Geilen verplaatst hebben....

Posted by basvh on Oct-28-2003 12:15:

quote:
Originally posted by Cosmic
Gelijk verzonden natuurlijk.

Valt me wel op dat heel veel mensen Flutlicht/SHOKK opnoemen, wat positief is natuurlijk. Zou ze graag een keertje willen bezichtigen.

het zou me niks verbazen als SHOKK een UDC-Only contract heeft. D.W.Z dat hij alleen dus voor UDC draait. Shokk kan idd vet draaien. Wat hij al op veel feestjes heeft laten zien. Persoonlijk vond ik dat hij vorig jaar Impulz het beste draaien.

Posted by Opti on Oct-28-2003 12:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het is best...jullie mogen mod worden.

Op alles wat je hier zegt wordt je meteen afgezeken, ik wordt er helemaal gek van. Je wordt hier door 100 man gepakt op woorden die je vroeger hebt gezegd, en niets is goed. Als mod doe je 1 dingetje verkeerd en je wordt afgemaakt. Sommige mensen kunnen alleen hier andere mensen afzeiken, terwijl ze verder niets posten. Gaat dan iemand de fout in , of zegt iemand iets dat ze niet aanstaat, dan *PLOP* , dan posten ze ineens wel!! D'r is ook een middenweg in constructief bezig zijn en discussieren/'zeiken'.

Ik post hier nu gewoon totaal niet meer met plezier, en daar wordt ik gek van. Ik vind het best....

En bedankt voor de persoonlijke trap na Chinees!

Wat een onzin, mag jij me vertellen waar die trap na zit

En volgens mij ben je zelf hier degene die zich alles persoonlijk aantrekt. Alsof ik op TA kom om mensen af te zeiken Sjeez, tis maar internet hoor

Posted by G-L-N on Oct-28-2003 20:28:

Hallo allemaal, ten eerste ik ben nieuw hier en heet Glenn. Ik ken Magic83 en Frank (geen idee wat zijn username is) en het leek mij hier ook wel een tof forum dus vandaar dat ik ook kom posten. Ik zag geen thread waar ik me moest melden omdat ik nieuw ben dus meld ik me hier gewoon voor het eerst . Mijn top 5 die ik wel zou willen zien zijn. Gielen, Kai Tracid, Luna, Takkyu Ishino en Benny Rodriques.

Posted by eieregooie on Oct-29-2003 02:32:

quote:
Originally posted by G-L-N
Hallo allemaal, ten eerste ik ben nieuw hier en heet Glenn. Ik ken Magic83 en Frank (geen idee wat zijn username is) en het leek mij hier ook wel een tof forum dus vandaar dat ik ook kom posten. Ik zag geen thread waar ik me moest melden omdat ik nieuw ben dus meld ik me hier gewoon voor het eerst . Mijn top 5 die ik wel zou willen zien zijn. Gielen, Kai Tracid, Luna, Takkyu Ishino en Benny Rodriques.

Oh, hier issie... ehh... tis Trance Energy hoor, geen Gabber Energy of Club Energy... Maar goed, je mag zelf kiezen Leef je uit hehe...

Posted by arj1o1 on Oct-29-2003 07:56:

kheb ook meegedaan alleen met een lijstje dat winwaardig is hehe

Posted by TranceFool on Oct-29-2003 08:23:

quote:
Originally posted by arj1o1
kheb ook meegedaan alleen met een lijstje dat winwaardig is hehe

ja dan ben je dus echt triest bezig! dat is natuurlijk precies waar id&t op hoopt dat ze lekker de mensen kunnen boeken die allemaal onder contact staan.
slim hoor

Posted by TimeportE on Oct-29-2003 10:54:

het si duidelijk dat neit alles meer eve goed volg maar jah, das een beetje omdat ik niet meer zoveel post gewoon om dit soort discussies die nergens overgaan en waar je dus eigenlijk geen zinnig woord over kwijt kan..

als te nou eens met een nieuwe lineup komen met alleen maar tallentjes en dan de prijs van een kaartje naar beneden trekken dan zou ik misschien overwegen om dan langs te komen

of ik kan natuurlijk mailen en dit tickets winnen!

Posted by TranceFool on Oct-29-2003 10:57:

Mijn lijstje is ook op de mail......kleine wijziging gemaakt....signum vervangen voor talla

-Misja Helsloot
-Precision
-Signum
-Scott Bond
-Flutlicht b2b S.H.O.K.K.

dus iedereen ff insturen he

Posted by Partyhardy! on Oct-29-2003 14:28:

quote:
Originally posted by TranceFool
......kleine wijziging gemaakt....Signum vervangen voor talla

Goed bezig! Signum! woeii!

Posted by ArisE2 on Oct-29-2003 15:02:

Met S.H.O.K.K. vs Flutlicht ben ik het zeker eens!!
Ornadel en G&D zou het helemaal compleet maken. Ik ben bang dat het wel weer een standaard typisch ID&T Gielen-ellende avondje wordt. De commercie gaat er vanaf druipen vrees ik..

Posted by arj1o1 on Oct-29-2003 15:15:

quote:
Originally posted by ArisE2
Met S.H.O.K.K. vs Flutlicht ben ik het zeker eens!!
Ornadel en G&D zou het helemaal compleet maken. Ik ben bang dat het wel weer een standaard typisch ID&T Gielen-ellende avondje wordt. De commercie gaat er vanaf druipen vrees ik..

ornadel en g&d horen niet echt thuis op trance energy, niet omdat ik graag TE commercieel zie maar hun niet als trance zie

Posted by G-L-N on Oct-29-2003 22:49:

quote:
Originally posted by eieregooie
Oh, hier issie... ehh... tis Trance Energy hoor, geen Gabber Energy of Club Energy... Maar goed, je mag zelf kiezen Leef je uit hehe...

Nee daarom noem ik ook geen gabber dj's. Anders zou ik wel met Darkraver enzo aankomen

Posted by Magic83 on Oct-30-2003 10:17:

quote:
Originally posted by eieregooie

Het feit dat het Trance Energy is zegt nog niet zoveel aangezien er vorig jaar ook een hardstyle zaal was, die ongetwijfeld dit jaar ook weer aanwezig zal zijn.
Maar Trance Energy heeft wel als mainstage dj's trance dj's.
Wat G-L-N misschien niet wist is dat je een line-up moet verzinnen voor de Mainstage, waar dus de Trance dj's draaien

vandaar

Posted by Magic83 on Oct-30-2003 16:54:

1 november begint de verkoop

Posted by G-L-N on Oct-30-2003 20:51:

Nee Mark dat wist ik idd niet, en ik heb verdorrie al me 5 dj's opgestuurd naar ID&T voor die kaartjes die je kan winnen
Nou ja dan ga ik een nieuwe top 5 maken voor main dan.
Hoewel ik op main ook het liefst me eerste 5 zou zien hehe.
Johan Gielen (alsnog natuurlijk)
Marco V
Paul van Dijk
Takkyu Ishino eventueel Ferry Corsten
Benny Rodrigues eventueel Carl Cox (nooit gezien ben benieuwd)
(of mag techno niet? zonee dan geef ik ff 2 vervangers)

Posted by Magic83 on Oct-31-2003 09:08:

Takkyu Ishino eventueel Ferry Corsten <--- doe maar Ferry Corsten dan want Takkyu Ishino = hardtrance/hardstyle

Benny Rodrigues en Carl Cox zijn beide techno die horen er idd ook niet echt thuis

maar wat maakt het ook uit

Posted by Freezel on Oct-31-2003 09:30:

Takkyo is nog altijd techno volgens mij

Posted by Magic83 on Oct-31-2003 21:12:

"Do I Look Like I Care"

Posted by G-L-N on Nov-01-2003 16:54:

quote:
Originally posted by Magic83
Takkyu Ishino eventueel Ferry Corsten <--- doe maar Ferry Corsten dan want Takkyu Ishino = hardtrance/hardstyle

Benny Rodrigues en Carl Cox zijn beide techno die horen er idd ook niet echt thuis

maar wat maakt het ook uit

Mark, Takkyu was op Sensation black dus je zou idd denken dat hij hardtrance of hardstyle zou draaien, laat het nou blijken dat hij een van de 3 techno dj's was . Oh oh oh Mark Mark

Posted by Magic83 on Nov-01-2003 17:04:

oke dan "is" hij volgens jullie lekker techno ik vin ut hardtrance/harddance

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »