TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy - 31/01/04
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Mario_GX on Nov-11-2003 06:39:

quote:
Originally posted by Smekbar
funderar seri�st p� att dra dit.. �ker isf med n�n dansk partybuss... 1000dkr f�r buss tur&retur samt intr�de.. ganska sjysst imho... �kte med dansk bussarrang�r till mayday culture flash... hur soft som helst... danskar e f�r det mesta r�tt sk�na..

vad �r sidan till dom h�ra partybussarna fr�n dk har v�nner som skulle g�rna h�nga med hoppas de bara f�r tag p� biljetter, i v�rsta fall �r dom slut ocks�

Posted by jofawe on Nov-11-2003 07:30:

jag �ker dit tillsammans med TranceClubbers buss...

mitt st�rsta problem �r vad jag ska ha p� mig just nu

Posted by SteveTranz4ever on Nov-11-2003 10:06:

quote:
Originally posted by Mario_GX
vad �r sidan till dom h�ra partybussarna fr�n dk har v�nner som skulle g�rna h�nga med hoppas de bara f�r tag p� biljetter, i v�rsta fall �r dom slut ocks�
Det �r Rasmus aka DJ Manson som arrar resor, kanske finns fler men han e den jag k�nner till ... www.trancetrips.dk ... Kolla g�rna in hans sida f�r sitt DJande http://www.djmanson.com

Sj�lv kommer jag hoppa av www.tranceclubber.com bussen eftersom jag inte har r�d att betala den till den 15e... har ju precis betalat flyg ner till Innercity ocks� s� jag kommer nog tillsammans med folk fr�n Liquidsunset.org �ka ner till TE11

[edit] Snackade just med Rasmus och han ber�ttade att han ska ringa bussbolaget f�r att boka upp en resa ner, en buss kommer att g� fr�n K�penhamn
1000 Danska kronor.
Bussarna g�r 2 minuters g�ngv�g fr�n central stationen i K�penhamn vid n�t som heter DGI, n�n buss central

[edit 2]Vidare sa han s� h�r
but its something like leaving around 8.00 and returning next day...sunday around 20.00
drinking etc. are allowed in the bus.....but we dont accept totally stoned and shitdrunk people
no drugs are allowed in and on the bus...people sign a agreement on this when they get on the bus so that we have exclusive rights to bump people of the bus in case of very bad behavior/drugs....etc. just to have mine/our asses clear

Posted by ScuL on Nov-11-2003 11:57:

grymmt att det kommer s� m�nga fr�n sverige och danmark f�r TE
d blir r�tt kul

Posted by Smekbar on Nov-11-2003 21:11:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det �r Rasmus aka DJ Manson som arrar resor, kanske finns fler men han e den jag k�nner till ... www.trancetrips.dk ... Kolla g�rna in hans sida f�r sitt DJande http://www.djmanson.com

Sj�lv kommer jag hoppa av www.tranceclubber.com bussen eftersom jag inte har r�d att betala den till den 15e... har ju precis betalat flyg ner till Innercity ocks� s� jag kommer nog tillsammans med folk fr�n Liquidsunset.org �ka ner till TE11

[edit] Snackade just med Rasmus och han ber�ttade att han ska ringa bussbolaget f�r att boka upp en resa ner, en buss kommer att g� fr�n K�penhamn
1000 Danska kronor.
Bussarna g�r 2 minuters g�ngv�g fr�n central stationen i K�penhamn vid n�t som heter DGI, n�n buss central

[edit 2]Vidare sa han s� h�r
but its something like leaving around 8.00 and returning next day...sunday around 20.00
drinking etc. are allowed in the bus.....but we dont accept totally stoned and shitdrunk people
no drugs are allowed in and on the bus...people sign a agreement on this when they get on the bus so that we have exclusive rights to bump people of the bus in case of very bad behavior/drugs....etc. just to have mine/our asses clear

ja det var dem jag t�nkte haka p�... dvs www.trancetrips.dk p� deras sida st�r det att de sl�pper bussbiljetterna den 8e december vilket passar mig utm�rkt eftersom jag nog d� kan f� till det s� att det blir min 19�rs present fr�n mina f�r�ldrar.. Jippie =)

Posted by mjz on Nov-11-2003 23:29:

meh... d�ligt att dom fortfarande inte har n�n info p� sidan... �r ju bara 2� m�nader dit...

ryan air flyger till eindhoven f�rresten, tar v�l typ en timme d�rifr�n till utrecht med ett av dom d�r gula t�gen...

Posted by SteveTranz4ever on Nov-12-2003 08:48:

quote:
Originally posted by mjz
meh... d�ligt att dom fortfarande inte har n�n info p� sidan... �r ju bara 2� m�nader dit...

ryan air flyger till eindhoven f�rresten, tar v�l typ en timme d�rifr�n till utrecht med ett av dom d�r gula t�gen...
Det beror ju p� vad man j�mf�r med, n�r f�r man ens veta en fest i Sverige och d�refter DJ och d�refter tider... ID&T t�nker inte p� att m�nga utifr�n kommer till festen och beh�ver d�rf�r inte t�nka att vraa ute i god tid med all info. Dessutom s� har dom den s�kert inte ens sj�lva

Inte ens DJ tider har kommit upp �n f�r Innercity (skulle kommit ig�r)

[edit] Fick just reda p� att Cosmic Gate kommer p� TE11... st�r p� deras sida

Posted by mjz on Nov-12-2003 10:05:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det beror ju p� vad man j�mf�r med, n�r f�r man ens veta en fest i Sverige och d�refter DJ och d�refter tider...

jo visst, men hur ofta �r det svenska fester drar 32000 m�nniskor...

Posted by SWE_TRANCE on Nov-13-2003 07:21:

S�d�r d�, ikv�ll ska biljetterna inbetalas �r det t�nkt
Jag f�r tacka tobo99 som kunde hj�lpa mig tillsvidare med cash. Men nu j�vlar blir det av iaf
Det blir allts� jag och tobo99 som joinar TC bussen i j�nk�ping fredagen den 30 januari

Posted by jofawe on Nov-13-2003 09:56:

Hmmmm... �r det bara jag som kommer hoppa p� bussen i Ljungby eventuellt?

Ljungby �r perfekt, det ligger ju lagom 4timmar fr�n sthlm ungef�r och perfekt som liten benstr�ckare

fast jag f�r ta bussen till ljungby

Posted by Mario_GX on Nov-13-2003 15:34:

jag har redan betalt mina tv� biljetter ida s� nu e det avklarat...och f�resten...OM NI SKULLE S�LJA ER BILJETT s� kontakta mig har en v�n som inte fick tag p� n�gon, och hon vill g�rna med men o andra sidan? vem vill inte det? inte f�r att vara taskig men ja tror inte hon kommer f� n�gon biljett.

nu �r det bara att r�kna ner dagarna till TE11 f�rreten, vem s�g att cosmic gate skulle spela..va p� deras hemsida men s�g ingeting om att dom skulle lira d�r..kanske bara jag som hade missat n�got..

Posted by Glorie on Nov-13-2003 16:29:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det blir allts� jag och tobo99 som joinar TC bussen i j�nk�ping fredagen den 30 januari

trevligt, d� blire minst tre nya TA's man f�r tr�ffa Vi f�r fixa en lista sen, me alla som ska me

Posted by ScuL on Nov-13-2003 18:38:

quote:
Originally posted by Glorie
trevligt, d� blire minst tre nya TA's man f�r tr�ffa Vi f�r fixa en lista sen, me alla som ska me

hur m�nga �r det jag ska tr�ffa?

Posted by Jeremy H on Nov-14-2003 00:47:

S�d���r...nu har jag ox� betalat =)

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
S�d�r d�, ikv�ll ska biljetterna inbetalas �r det t�nkt
Jag f�r tacka tobo99 som kunde hj�lpa mig tillsvidare med cash. Men nu j�vlar blir det av iaf

Jag hoppar ox� p� i Jkpg =) Troligen ensam, men det ska v�l funka �nd�!

Posted by jofawe on Nov-14-2003 01:50:

quote:
Originally posted by Glorie

hmm.. d� blir det en hel busslast med nytt folk f�r mig d�

Posted by staz on Nov-14-2003 03:13:

om man ska med bussen och bo0r i stockholm, var blir n�rmast att g� p� d�?

Posted by SteveTranz4ever on Nov-14-2003 07:01:

quote:
Originally posted by staz
om man ska med bussen och bo0r i stockholm, var blir n�rmast att g� p� d�?
Link�ping d�r bussen startar ifr�n... Jag ska ta mig ner dit med bilen s� de e bara � hak p� mig, f�r fixa fler som �ker med i bilen s� blir det �n billigare med soppan

Hoppas folk kommer h�lsa ocks� eller l�gger upp bilder p� sig s� man kan h�lsa p� dom, har vart p� m�nga fester utan att folk orkat ens h�lsa...

Posted by Glorie on Nov-14-2003 13:05:

hmmm, ja trodde bussen starta i �rebro? men det kanske har �ndrat det nu? va, stefan?.. ska du me? weeeeeeeeeeeeeeeeee

Posted by MojjMojj on Nov-15-2003 19:24:

Hello!

Woh woh woh! fan vad sk�nt, lyckades norpa �t mig 1 av de 6 sista biljetterna p� TC TE 11 here i come

Posted by staz on Nov-15-2003 19:42:

quote:
(19:45:19) (GurGizZen) humm
(19:45:29) (GurGizZen) ska de inte g�ra.. sl�ppte dom f�r bara n�n min sen
(19:45:33) (GurGizZen) kanske n�n som var snabb :/
(19:45:49) (staz) l�ngst ner till h�ger
(19:45:53) (staz) st�r det sold ouit
(19:46:07) (GurGizZen) doh tryggve h�gg dom
(19:46:22) (GurGizZen) kan bli mer w8 s� s�ger jag till innan dom sl�pps ska dubbelkolla allt igen
(19:46:32) (staz) ok hmm m�ste k�ka middag
(19:46:36) (staz) vill inte missa dem om de sl�pps
(19:46:54) (staz) kan du s�ga n�n tid n�r du sl�pper dem ?
(19:46:57) (staz) om de blir n�ra
(19:46:58) (staz) dvs

efter det �versta h�r s� stack jag o k�kade.. tydligen svarade han 15 sek senare..
quote:
(19:52:06) (staz) aja men jag forts�tter uppdatera te2004 sidan i webshoppen men s�g g�rna till n�r du sl�ppt ;]
(19:52:21) (GurGizZen) sl�ppte en precis
(19:52:24) (GurGizZen) goggo go
(19:52:25) (GurGizZen)
(19:52:58) (GurGizZen) jo men det kostar pengar .. � eftersom vi inte har s� mycket pengar i omlopp f�rutom n�r vi arrangerar resor 1-2 ggr om �ret s� kostar det mer �n vad de smakar
(19:53:09) (GurGizZen) grejen �r att folk gl�mmer fylla i Orderid
(19:54:03) (GurGizZen) hann du ?
(20:20:23) (staz) k�kade middag
(20:20:28) (staz) �r tbx nu
(20:20:33) (staz) damn

grr.. hoppas jag f�r tag p� n�gra �nd� p� n� s�tt.
annars om n�n planerar att bila och har platser �ver s� hojta g�rna till.

Posted by SWE_TRANCE on Nov-16-2003 10:59:

Kollade just p� Misja Helsloots hemsida!
D�r st�r f�ljande:

Utrecht - Trance Energy (22:00 - 23:45)
>> With Ferry Corsten, Rank1 and Johan Gielen

F�r v�l se om detta st�mmer n�r ID-T sl�pper linan

Posted by Rikard on Nov-16-2003 13:18:

haha, nu n�r man �ntligen kan best�lla biljetter igen p� tc s� kan inte farsan betala min iaf.. han har ju k�pt vin f�r 7000 i helgen :/

Posted by Rikard on Nov-16-2003 13:18:

haha, nu n�r man �ntligen kan best�lla biljetter igen p� tc s� kan inte farsan betala min iaf.. han har ju k�pt vin f�r 7000 i helgen :/

Posted by St_Andrew on Nov-16-2003 13:28:

quote:
Originally posted by Dioxys

haha, alkisvarning.se?

Posted by SteveTranz4ever on Nov-16-2003 15:34:

quote:
De e bra de

quote:
De e bra de

Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »