TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by basd on Oct-29-2003 07:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
En niet zo slijmen allemaal van 'je was een goede mod' blablabla
Dat is wat ze zeggen 'over de doden niets dan goeds'

Dan doe ik het wel:

Jezus wat was jij een SLECHTE moddereter zeg !

Hup, en nu terug naar je afstuderen!

(heb geen idee wie de nieuwe mod moet gaan worden trouwens)

Posted by SnuggLe on Oct-29-2003 07:37:

quote:
Originally posted by basd
Dan doe ik het wel:

Jezus wat was jij een SLECHTE moddereter zeg !

Hup, en nu terug naar je afstuderen!

(heb geen idee wie de nieuwe mod moet gaan worden trouwens)

Dank u, dank u, dat heb ik even nodig

Maareh: kan niet achter mijn computer Bas, een of andere update avn een half uur :S

Posted by Fkwebeman on Oct-29-2003 10:09:

Jammer allemaal weer dit.. niks aan te doen. Kan me voorstellen dat je er wel eens een beetje ziek van kan worden als er constant alleen maar geflamed wordt en je mening eigenlijk maar overgeslagen wordt als zijnde �dom� ofzo..

Maar wel een cool onderschrift snuggle.. Retarded�

Over je MOD-zijn zal ik niks zeggen.. dat wil je immers niet..

Posted by Donna on Oct-29-2003 10:48:

Ach,ik vind dat je je een beetje aansteld wanneer je zegt dat er "alleen maar geflamed wordt en je mening voor "dom" word aangezien"

Wat men flamen noemt is eigenlijk gewoon discussieren en je mening uiten,en als jouw mening als dom word aangezien dan is dat weer diegene zn mening en die kun jij dan weer dom vinden enzow,zo gaat dat in life he.

Maar op een forum is het net zoals irl,er zijn mensen die hiertegen kunnen en ermee om kunnen gaan en er zijn mensen die zo goed als niks kunnen verdragen.
Grootste struikelblok in dit onderwerp en eigenlijk in life itself is dat mensen niet eerlijk tegenover zichzelf zijn en dat dus al helemaal niet kunnen zijn tegen een ander *duh*
Als je pissed word op iemand omdat ie je iets zegt of flikt ga dan eerst jezelf maar s na of jij niet psies t zelfde bij een ander doet of hebt gedaan,tis allemaal relatief simpel....
Het draaid allemaal om incasseren en reageren en weet jij zeker dat je niet hoeft te incasseren dan hoef je dat niet te doen en geef je reactie op de actie...whatevah.

Enige waar mensen mij door laten flamen is als ik ze zie klagen over shit wat iemand doet of zegt wat ik ze ervoor zelf nog heb zien doen of zeggen maar dan maybe verpakt in een ander papiertje of jasje,pick 1 you like.
En sommig fucked up behavior tonen we allemaal maar tis wel zaak dat ook te erkennen en niet te gaan lopen huilen als je zelf s de dupe bent.
Als jij zorgt dat je gewoon eerlijk blijft en niet probeerd te manipuleren om je gelijk/zin te krijgen kun je de plank niet misslaan.
Want hoe goed je t ook denkt te brengen,en lijken mensen je niet door te hebben,er word iets "gevoeld" door anderen,en komt er een tijd dat iedereen alles haarfijn doorheeft en dat soort gedragjes en mensen uitkotst.

Iedereen heeft zn dingen in life waar ie "gifted" in is,en mag daar zn voordeel mee doen of t laten voor wat t is.
Ik zie toevallig veel van mensen,hun ditjes en datjes,beklagjes en gniepige moves,maar ook de leuke dingen die ze bezitten.
En als ik iets zie waarbij ik geprikkelt word de spiegel voor iemand neer te zetten dan doe ik dat,call it flamen,i dont care,ik geef m mezelf ook vaak genoeg.

ppl moeten s niet zo in hun broek schijten voor een beetje discussie,zeg gewoon wat je vind en heb er verder je eigen gedachtes over,klaaaaaar.

Posted by TimeportE on Oct-29-2003 11:23:

jeeeeh verandering! (lievv bram , jammer dat je kapt maar jah, het is neit anders).

tijd om weer eens achter me computer te kruipen en ta onveilig te maken, bram doet mee denk ik zow! (tg team style)

Posted by raoel on Oct-29-2003 11:30:

Ik vind het flamen allemaal wel mee vallen, maar ik kijk door veel dingen heen of trek me het niet aan. Voor bram valt dat ooit niet mee en dat zit denk ik in de aard van het beestje.

Bram kent natuurlijk ook een hoop mensen persoonlijk waardoor het ook wat persoonlijker wordt, ik ken nog niemand persoonlijk, al komt daar vrijdag waarschijnlijk wel verandering in!

Ik denk dat het voor Bram zelf wat leuker wordt om alleen maar te posten.

Nieuwe mods?
ai deunt neuj

Maakt denk ik ook niet zoveel uit.

Posted by robin on Oct-29-2003 11:59:

quote:
Originally posted by Subsonik
je vergeet robin

ooooow mag ik alsjeblieeeef mod worden op die super te gek gave forum

Posted by Mr Hee Hoo on Oct-29-2003 13:54:

ik hoef geen schapenherder te zijn!

Posted by sndh on Oct-29-2003 14:03:

en ik geen aasgier

Posted by Switch on Oct-29-2003 14:12:

Snuggle je zuigt!!!
wat gebeurt er nou met onze nachtelijke escapades?

Posted by arj1o1 on Oct-29-2003 14:18:

1 nieuwe mod lijkt me genoeg, Blik is een meer dan perfecte mod!

Posted by SnuggLe on Oct-29-2003 14:23:

quote:
Originally posted by Switch
Snuggle je zuigt!!!
wat gebeurt er nou met onze nachtelijke escapades?

Dank je dank je Frank
Welke nachtelijke escapades?
En wanneer ga je in hemelsnaam weer een keer mee feesten, gek?

Posted by robin on Oct-29-2003 16:49:

quote:
Originally posted by arj1o1
1 nieuwe mod lijkt me genoeg, Blik is een meer dan perfecte mod!

pfff

quote:
[15:29] me dont shove up dicks in someones ass

Posted by arj1o1 on Oct-29-2003 17:28:

quote:
Originally posted by robin
pfff

eej
niet quoten uit DC

Posted by Chicane on Oct-29-2003 18:01:

Ik vind Ding Chavez wel een goede mod, erg neutraal en niet beinvloedbaar

Bij deze dus mijn vote naar Ding als er gestemt moet worden.

Posted by Subsonik on Oct-29-2003 21:11:

kdenk dat ik op eieregooie zou stemmen als die mee zou doen, jploveparade lijkt me btw ook een goeie mod

Posted by MennoB on Oct-29-2003 21:48:

Jammer Snuggle.

BTW, je zei dat het ook ging over het maken van treads die helemaal niet mogen. Ging dit over de Tread van de felicitaties die je gaf aan basvh?? Opzich heb ik daar geen problemen mee, maar als een mod. dat zelf gaat doen dan gaat de rest dat naar mijn mening ook doen en dan zullen er wel elke week een paar van dat soort treads komen...

Zelf weet ik niet veel van dat geflame, want dat lees ik allemaal niet. Ik ken jullie persoonlijk niet dus weet ik ook meestal niet waar jullie het allemaal over hebben en ga me daar dus allemaal niet mee bemoeien. Ik hou me dus meestal wel op de achtergrond...

Posted by Massive on Oct-29-2003 22:14:

en nu Blik nog weg !
.. oeps dat zei ik niet

nee maar jammer dat je stopt dr Snuggle, maar een keuze is een keuze

*Massive stelt voor dat New_Wave mod wordt

Posted by Remy D on Oct-29-2003 22:17:

HappyHappy

Het zat er natuurlijk vroeg of laat aan te komen dat zo'n zielige rukker als Bram door zijn hoeven zou zakken. Deze jongen heeft totaal geen ballen in zijn broek en loopt bij iedere ieniemienie flame al te janken en word een week wakker met een nat nest. Op zich best nog een doorzetter want hij heeft het toch nog best lang uitgehouden. Verder kan ik alleen maar blij zijn met zo'n beslissing als dit want zelfs de grootste stumpers hier voelen zich iets bij een mod als Bram. Maar die tijd is weer voorbij. En het ga je goed.

Posted by Remy D on Oct-29-2003 22:20:

quote:
Originally posted by DJ_Massive

*Massive stelt voor dat New_Wave mod wordt

Ik had hem zelfs al benaderd maar hij stuurde al pm dat hij het er echt niet erbij kan hebben, hij heeft het namelijk al erg druk met het moderaten van het C&A forum. Tja keuzes he.

Posted by Massive on Oct-29-2003 22:27:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik had hem zelfs al benaderd maar hij stuurde al pm dat hij het er echt niet erbij kan hebben, hij heeft het namelijk al erg druk met het moderaten van het C&A forum. Tja keuzes he.

sja dat is ook weer zo

is het niks voor jou dan Remy
heb je eindelijk die kindertjes hier es in de tang

Posted by SnuggLe on Oct-30-2003 08:48:

Ik stem ook voor Eieregooie & Ding Chavez.
Van mij mogen beide mod worden. 2 goede neutrale mods erbij.
3 is geen overbodige luxe.

En Remy, ik blijf een fan van je, kusje mijn rubberen reetridder!

Posted by Asperge on Oct-30-2003 09:09:

Ja Ding en Eieregooie zijn idd goede kandidaten evenals JP.

Posted by SnuggLe on Oct-30-2003 09:36:

Grrr..Swampie schiet nog steeds niet op.

Van wat ik lees in het moderator forum hebben we hier nog steeds wel het rustigste forum in vergelijking tot de andere forums. Vooral Amerika/Engeland zijn een zootje Dus das wel een compliment voor ons.

Maar hoe staan Ding Chavez en Eieregooie zelf tegenover een modship?

Posted by SnuggLe on Oct-30-2003 09:52:

quote:
Originally posted by FunkySimon
Is dat moderator forum toevallig dees:
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=20

das het enige forum nummer dat wel bestaat maar geen toegang geeft

No comment

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »