TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Reviews - November 2003
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Adam Sheridan - Lektrik kheb er sommigen al mee lastig gevallen maar deze plaat is voor mij echt wel HET ding van de maand (minstens). Toevallig tegengekomen in de platenbakken bij 2dance. Dikke 8/10 |
Idd 
Adam_Sheridan-Lektrik-Vinyl-2003
Zag hem juist bij men broer staan, damn echt een vet vet nummer!!
Dit brengt me bijna over mijn Evanescence verslaving 
C_and_A-Sweet_Dreams_Incl_Guy_Mcaffer_Remix-Vinyl-2003-
De sharkboy remix valt best te pruimen.
Het kan beter maar ik hoop dat 1 of adnere dj het nog is onder handen neemt, alhoewel dat het wel nogal commercieel klinkt
6.5/10
Day_Din_-_Baumbudenfest-Promo-2003
van de ganse promo cd vind ik Sunday brunch het best.
De bas is nogal luid en dof maar vind het wel chill muziek.
Doet me zo denken aan mushrooms 
DJ_Duende_-_Gabbers_in_Domine-(GAKMX051)-Vinyl-2003
hahah lachen, was lang geleden dat ik nog eens hardcore gehoord had ma omfg, nooit meer
unf unf hakkeuh
0/10 
Ian_Van_Dahl-I_Cant_Let_You_Go-CDM-2003
Al de remixes (8). Push blijft de beste, niks aan te doen!!
that's it voor het moment.
osbournes gaat beginnen
mental note: kzat aan de J
| Originally posted by eieregooie Ja, ik had 'm al binnen |
Hier in Aalst komen de meeste dingen laat toe, als je het hier kan vinden, is het overal verkrijgbaar...
Azior vs. Three Locks - Deep and Inside
toekomstige release op het Green Martian label.
schitterend nummer, erg rustig en dromerig.
er is ook een subsphere remix, en die is nog beter dan het origineel!
fantastische combinatie van een lekkere diepe bassline en zwevende pads.
komt uit op 1 december!
8.5/10
Envio - Sunset Highway
beter dan touched by the sun, vind ik.
erg lekkere pads...
bevat opnieuw een "guitaar" melodie.
zomers nummer eigenlijk.
7.5/10
Originally posted by Pumaz Hier in Aalst komen de meeste dingen laat toe, als je het hier kan vinden, is het overal verkrijgbaar...Lektrik zoek ik al h��l lang... |
| Originally posted by tor8024 Azior vs. Three Locks - Deep and Inside toekomstige release op het Green Martian label. schitterend nummer, erg rustig en dromerig. er is ook een subsphere remix, en die is nog beter dan het origineel! fantastische combinatie van een lekkere diepe bassline en zwevende pads. komt uit op 1 december! 8.5/10 Envio - Sunset Highway beter dan touched by the sun, vind ik. erg lekkere pads... bevat opnieuw een "guitaar" melodie. zomers nummer eigenlijk. 7.5/10 |

[BE]FusioN`--, ik heb hem nu, maartoch merci...
En LeonB, if I told you, I'd have to kill you 

Nu ik uw aandacht heb LeonB, zou je even de tijd willen nemen om uzelf voor te stellen in e 'stel uzelf voor' thread? Je bent niet verplicht of zo he, maar ik ken buiten uw remixes bitterweining van u...
sure... waar moet ik dat doen? ik bedoel: je hebt het over een 'stel uzelf voor' board, gaat het dan om een nederlandstalig board of eentje die geldt voor heel TA?
tja ik kom hier niet zo heel erg vaak, maar vooral een beetje om meningen te peilen 
so hit me with a URL 
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=107406
Klikken
Volgens mij heb ik ook een subsphere remix van het een of ander... eens even kijken 
Ik zal het u makkelijker maken :
Kijk op ASOT-vinyls

done 
| Originally posted by eieregooie Volgens mij heb ik ook een subsphere remix van het een of ander... eens even kijken |
nee dus 
| Originally posted by LeonB nee dus |
ja
als je goed op de plaat (
) had gekeken dan had je 't kunnen zien
En die op Captivating Sounds was Libra - Calling your name, nietwaar? 
| Originally posted by LeonB ja als je goed op de plaat ( ) had gekeken dan had je 't kunnen zien |
dat klopt inderdaad... dat is tot nu toe het enige ding wat ik samen met mijn broertje heb gemaakt, en het eerste ding van ons wat op vinyl kwal te staan
wat een feest
oh eieregooie sorry, ik had het over die captivating plaat (libra)
bij de questia dingen staat wel de naam van mijn broertje, maar hij heeft er niet aan meegewerkt... is meer om zijn naam er ook bij te laten staan en hem dus een beetje op weg te helpen oid 
ff terzijde, hebe je het in een studio gemaakt of zo thuis? (welke programs?)
| Originally posted by LeonB oh eieregooie sorry, ik had het over die captivating plaat (libra) bij de questia dingen staat wel de naam van mijn broertje, maar hij heeft er niet aan meegewerkt... is meer om zijn naam er ook bij te laten staan en hem dus een beetje op weg te helpen oid |