TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland - Schotland
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
SNEIJDER WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
WAT ZEI IK WHOEEHOEEE!!!!!!!! 6-0!!!!!!!!!!! I OWN!!!

Effe kieken of ze me bannen
http://tester.tranceaddict.com/foru...hreadid=142661
wooooooo! wat een wedstrijd
Wat een trieste dildos zeg daar op het Engelse forum zeg, ze hebben gewoon al onze mooie draadjes gedeleted 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wat een trieste dildos zeg daar op het Engelse forum zeg, ze hebben gewoon al onze mooie draadjes gedeleted |

Stelletje saQers zijn het!
Grote bek, maar als ze het tegen zich krijgen dan kennen ze der niet tegen.......sukkeltjes
WHOHOOOOW!
Kijk zo moet dat dus, eindelijk laten ze weer eens zien dat ze toch wel kunnen voetballen!
w000000000000000000000000000000000000000t
| Originally posted by MaGiK54 Wat een trieste dildos zeg daar op het Engelse forum zeg, ze hebben gewoon al onze mooie draadjes gedeleted |
Makkelijk zat
ze kunnen het wel. dickje moet gewoon rafje en wesje erin zetten dan komt alles goed
UK afdeling heeft trouwens een leuke thread erbij en benieuwd hoe lang ie er blijft staan
ben ttrouwens best wel zat whehehe. leuke wedstrijd maar weet nog steeds niet voor wie seedorf erin kwam. me afstandsbedeining knopjes voor teletekst zijn veels te klein voor dit moment whaha
| Originally posted by basvh ze kunnen het wel. dickje moet gewoon rafje en wesje erin zetten dan komt alles goed UK afdeling heeft trouwens een leuke thread erbij en benieuwd hoe lang ie er blijft staan |
wat een trieste sukkels zeg.
morgen om 8 uur savonds tegelijk meet heel NL TA een thread starten op UK forum>?
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=142689
BEN ZO FUCKING BLIJ!!!!!!!!!!! echt SUPER!!!!! Al heb ik geen seconde getwijfeld aan het plaatsen van Nederland maar evengoed is het fantastisch!!!!!
Tevens wil ik mijn medegelovigen het beste wensen en alvast een SUPER-EK toewensen(Degene weten wel zelf wel wie ik bedoel
) en kunnen de negatieve rukkers lekker oprutten samen met de turken.
HOOOOOOOOOOLLAND!!!!!!!!!!!!!
Maar ik kan hun sigs editen
EVIL!
6-0 .
| Originally posted by Remy D de negatieve rukkers lekker oprutten samen met de turken. ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Maar ik kan hun sigs editen EVIL! |
Vind het wel sneu voor Wales.. was wel leuk geweest, NL in poule met Letland, Wales en euh.. ander land dat zich onverwacht geplaatst heeft..
oh ja! Griekenland.. 
verder 6-0..
Sneijder is de man, beetje jammer van Van der Vaart.. Snapte eerst niet waarom Ooijer er uit was, die speelde best goed.
en eindelijk maar liefst 3 goals voor van Nistelrooij!
Echt suuuuper dit! woeiiiiiii! EK!!!

Echt vet... 6-0!!!
En dan zeggen ze dat ze ervaren spelers moesten hebben vorige keer... Go Wesley!!!
| Originally posted by ChooChoo Die is al weer dicht met een paar leuke veranderingen ach ja...laten we de eer maar aan ons zelf houden...triest hoor |
wmahahahaha.......
Is that all you can say is this defeat, the one and only 
euro 96...
4-1
nuff said