TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Supreme Theory Na de climax van de vernietigde ring begint mijn irritatie climax. Waarom duurt het einde zo lang!!! Een stel hobbits die gay-bar achtig naar elkaar staan te kijken alsof er straks een harde nichten-scene gaat beginnen( met z'n alle springend op het bed!!!) |
Wat een SUPERFILM! Alles klopte gewoon!
Je mist wel wat dingen uit het boek, maar dat is altijd zo.
Mooiste stukken:
-Als Pippin gaat zingen en die lui (Faramir) zich te pletter rijden....
-Als Aragorn zijn 'elven'vrouw ziet....super. Alleen jammer dat een KUTMONGOOL naast me het moment moest verstoren met zijn piepende horloge/telefoon.
Beste film ooi!
En Supreme Theory: STERF!
Ej Bram! wees blij man, de gast naast mij heeft de hele film zitten smssen (lekker zo'n knipperend lampje naast je) en halverwege heeft ie n paar minuten zitten bellen!!! (het commentaar van de halve bioscoop negerend).
2 Supreme Theory: ik snap niet dat je je aan reuze-olifanten, hobbits, adelaars etc zit te ergeren omdat je dat ongeloofwaardig vind... nee, een ring die de wereld kan regeren, en een almachtig oog dat je ziet zodra je die ring omdoet, das lekker geloofwaardig
Je gaat toch naar een FANTASY film...

| Originally posted by total woot Ej Bram! wees blij man, de gast naast mij heeft de hele film zitten smssen (lekker zo'n knipperend lampje naast je) en halverwege heeft ie n paar minuten zitten bellen!!! (het commentaar van de halve bioscoop negerend). 2 Supreme Theory: ik snap niet dat je je aan reuze-olifanten, hobbits, adelaars etc zit te ergeren omdat je dat ongeloofwaardig vind... nee, een ring die de wereld kan regeren, en een almachtig oog dat je ziet zodra je die ring omdoet, das lekker geloofwaardig Je gaat toch naar een FANTASY film... |
Sterf??!?!?!
Je schrijft een kritisch stukje... en wordt meteen bekogeld met rotte tomaten en achtervolgd met hooivorken?!?!?! WTF is dit voor forum!!!
Ik val toch ook niemand aan alleen om het feit dat die LORT3 WEL een fantastische film vind.
Geld de term "Freedom of Speech" hier op het forum soms niet?!?!?!
En Snuggel... stel..hypothetisch.. dat jij een dj JEAN fan zou zijn (en ik vermoed dat jij dat heimelijk ook bent zonder dat je dat durft toe te geven
) zou IK jou daar persoonlijk niet op aanvallen!! Als hij jou hartje sneller doe kloppen...MORE POWER 2 U!!!! Dat MIJN vizie over jou voorliefde voor JEAN niet overeen komt met die van jou kan ik prima accepteren.
Dat heeft te maken met "respectvol met elkaar omgaan" iets wat jij blijkbaar in je opvoeding niet hebt mee gekregen!!!
P.S Het stukje met betrekking tot Snuggle's voorliefde voor JEAN is puur hypotetisch!!!!!!!
| Originally posted by Supreme Theory Sterf??!?!?! Je schrijft een kritisch stukje... en wordt meteen bekogeld met rotte tomaten en achtervolgd met hooivorken?!?!?! WTF is dit voor forum!!! Ik val toch ook niemand aan alleen om het feit dat die LORT3 WEL een fantastische film vind. Geld de term "Freedom of Speech" hier op het forum soms niet?!?!?! En Snuggel... stel..hypothetisch.. dat jij een dj JEAN fan zou zijn (en ik vermoed dat jij dat heimelijk ook bent zonder dat je dat durft toe te geven ) zou IK jou daar persoonlijk niet op aanvallen!! Als hij jou hartje sneller doe kloppen...MORE POWER 2 U!!!! Dat MIJN vizie over jou voorliefde voor JEAN niet overeen komt met die van jou kan ik prima accepteren.Dat heeft te maken met "respectvol met elkaar omgaan" iets wat jij blijkbaar in je opvoeding niet hebt mee gekregen!!! P.S Het stukje met betrekking tot Snuggle's voorliefde voor JEAN is puur hypotetisch!!!!!!! |
| Originally posted by Duke2003 dat van dat einde vond echt iedereen in de bios waar ik m gister zag, maar t is ook droog. who cares dat sam terug gaat naar z'n vrouwtje, das toch niet interessant meer.... |

| Originally posted by SnuggLe Dat 'sterf' is niet zo bedoeld en je moet daar ook niets achter zoeken, dus chill... |
Heb dan eindelijk gisterenavond ook de film gezien!
Ik vond hem echt weer super!
Heb eerst de Hobbit gelezen en alle delen. Ben ik echt blij dat ik eerst alles gelezen heb omdat je dan nog lekker je fantasie de vrije loop kan laten!
maar ik moet zeggen dat ze alle delen subliem hebben verfilmd! heb ook dit deel weer heerlijk genoten en veel was ook echt zoals ik het me had voorgesteld zeg maar. Heel erg vette special effects ook!
Ik vind het allemaal stuk voor stuk super films!
en ook een waanzinnig gaaf gecre�erde wereld van Tolkien! 
| Originally posted by FunkySimon dildo! |

| Originally posted by SnuggLe Wheheheheh ![]() Ipv een serieuze reply dit ![]() LoL! |
Vond deel 3 toch een btje langdradig, vooral het einde. Maar ok zal wel zo moeten volgens het boek. Verder wel een leuke film, zkr niet 1 die tot me alltime favs gaat behoren.
| Originally posted by Dj Lex Vond deel 3 toch een btje langdradig, vooral het einde. Maar ok zal wel zo moeten volgens het boek. Verder wel een leuke film, zkr niet 1 die tot me alltime favs gaat behoren. |
Ik hoorde dat de extended version van lotr 3 5,5 uur gaat worden!!!!
Komt Saruman denkik wel in terug, want er zijn wel stukken met hem er in verfilmd voor deel 3
| Originally posted by Muppet Dus boek einde is veeeeeeel leuker,nog extra veldslag...maar ja, pj heet dat nie verfilmt |
| Originally posted by Rudy Ik hoorde dat de extended version van lotr 3 5,5 uur gaat worden!!!! Komt Saruman denkik wel in terug, want er zijn wel stukken met hem er in verfilmd voor deel 3 |
Als ik het niet dacht.
Wist wel dat er iets met die verrekte hobbits aan de hand was!!!
Onder het motto " i wanna take u to a gay-bar "
LOTR presents!!!!

Al oud en bekend 
| Originally posted by Muppet Saruman komt zeker in de extended version terecht, dat is al bekend gemaakt. Verder is er, jammer genoeg nog niks bekend over de lengte van die versie. To DJ-LEX Is zeker jammer, PJ vond het te anti-climax. Eerst die enorme veldslag bij Minis tirith en dan nog is een kleinere in de shire, wel jammer |