TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vrouwelijke dj's
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
ugh... UGH! BENNY!!!! 
Toch maar even gezocht dan, dit is Miss Yetti 

Mijn persoonlijke winnares
| quote: |
| Originally posted by CygnusX |
| - At age 24 DJ Limit has become one of the hottest female DJ's to hit the Chicago club scene. Since the early age of 13, Limit has been an aspiring DJ with influences such as Bad Boy Bill, Julian Jumpin Perez, and Bobby D (Edit Crazy Series). Limit began her mixing skills at age 15 when she was finally able to get her own DJ setup... |
rrrrrr die limit is helemaal mijn type 
| Originally posted by CygnusX Ik hoor jullie nu al denken: wat komt Benny hier af met die kerel? |
kdacht dus echt dat zij een hij was...
Hehe... Benny, dees is nog erger dan Lady Aida 
| Originally posted by Eagle` Ik denk dat ze met hot hier succesrijk of bekendheid bedoelen |
http://www.djlimit.com/bio.htm
tocxh klopt er echt iets niet kijk op de site van 'haar'
| Originally posted by arj1o1 http://www.djlimit.com/bio.htm tocxh klopt er echt iets niet kijk op de site van 'haar' |
| Originally posted by eieregooie Wattan? |
misschien ne omgebouwde?
bah.
Originally posted by arj1o1 ![]() |
Was het niet DJ Lara Croft? 
| Originally posted by arj1o1 kijk die fotos dan dat kan onmogelijk een vrouw zijn |
| Originally posted by Tiger777 We waren dus bezig over MOOIE vrouwelijke dj's... geen pseude mannelijke vrouwelijke dj's!!! |
Da kan ni anders dan nen dyke zijn.
| Originally posted by arj1o1 CygnusX begon erover he |

^^^^^^^^
Forgiven....you are 
Inderdaad, bij deze is het u vergeven 
| Originally posted by CygnusX Ik zal het terug goed maken ![]() DJ Miss Lisa : |
HOT HOT HOT IN THE SUMMER SUN !!!
Damn, toch wel is setje van haar zoeken om te horen of ze ni alleen schoon is maar ook kan draaien 
;-)
| Originally posted by pooley HOT HOT HOT IN THE SUMMER SUN !!! Damn, toch wel is setje van haar zoeken om te horen of ze ni alleen schoon is maar ook kan draaien ![]() ;-) |
| Originally posted by Eagle` |