TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by SteveTranz4ever on Dec-01-2003 11:19:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
manager spel.
Man kan v�lja bland ligor i 42 l�nder. Fr�n Sverige till Ukraina till Australien
Som gjutet f�r er d�... fotbolls d�rar

Men d�r kan man ju inte dopa spelare s� Djurg�rden f�rlorar v�l... *skojsing*

Posted by Laszlo on Dec-01-2003 11:20:

quote:
manager spel.
Man kan v�lja bland ligor i 42 l�nder. Fr�n Sverige till Ukraina till Australien

Jag spelade det f�rsta spelet i serien som kom ut f�r n�gra �r sedan - och jag satt d�r dygnet runt, jag vet hur l�nge. Aldrig mer.

Har fullt upp med att f�rs�ka beh�rska mitt beroende av NHL 2004...

Posted by Kongo_kim on Dec-01-2003 11:34:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag spelade det f�rsta spelet i serien som kom ut f�r n�gra �r sedan - och jag satt d�r dygnet runt, jag vet hur l�nge. Aldrig mer.

Har fullt upp med att f�rs�ka beh�rska mitt beroende av NHL 2004...

n�gra �r sen? f�rsta CM sl�pptes f�r 10 �r sedan

Posted by Laszlo on Dec-01-2003 12:13:

quote:
n�gra �r sen? f�rsta CM sl�pptes f�r 10 �r sedan

hmm..d� var det nog inte det f�rsta...det jag syftade p� sl�ptes 96 eller 97...n�v�l

Posted by Xplorer76 on Dec-02-2003 11:03:

Ingen som spelar SWG p� en Europa server??

SWG=Star Wars Galaxies

Posted by dbl on Dec-02-2003 11:29:

quote:
Originally posted by Xplorer76

SWG=Star Wars Galaxies

hade jag haft r�d s� hade jag spelat det, men e man arbetsl�s s� e man

Posted by Kongo_kim on Dec-02-2003 12:35:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hmm..d� var det nog inte det f�rsta...det jag syftade p� sl�ptes 96 eller 97...n�v�l

Var nog CM2 eller CM3

Posted by JayBee on Dec-02-2003 13:02:

quote:
Originally posted by Xplorer76

SWG=Star Wars Galaxies
�r det inte den starwars som �r typ MMORPG eller va fan det heter? det l�r d� kosta pengar varje m�nad eller hur det nu �r?

Posted by Xplorer76 on Dec-02-2003 13:27:

quote:
Originally posted by JayBee
�r det inte den starwars som �r typ MMORPG eller va fan det heter? det l�r d� kosta pengar varje m�nad eller hur det nu �r?

Jo det �r ett MMORPG, spelt kostar typ en 600:-
Sen 130:- i m�naden, v�rt varenda krona.. Bobba Fett e med i spelet...

Posted by JayBee on Dec-04-2003 19:46:

hahaha... har precis b�rjat lira simpsons hit and run. fan alts� varje g�ng jag l�ser en post nu s� l�ser jag upp den i mitt huvud med homers r�st. skit irriterande! "DAUH!"

Posted by dbl on Dec-04-2003 20:20:

h�ller p� att lira prince of persia: sands of time f�r andra g�ngen nu... missade att l�sa upp det gammla PoP s� va j utvungen att spela om det... v�rt det ocks�

r� grymt e det verkligen.... annars s� lirar jag Zone of the Enders: the 2nd runner.... r�tt ball ocks�... speciellt om man gilla det f�rsta ZoE spelet f�r detta e �nnu grymare....

men jag tror jag gjorde ett liiiiitet misstag... tror jag lirar p� hard ist�llet f�r normal... f�r jag fastna lite halft p� ett st�lle.. visste va jag skulle g�ra, men jag kollade i en walkthrough f�r att f� lite tips... o d� s�g jag att man har 10min p� sig p� normal och 5 p� hard.. o jag fick 5 min p� mig... kan ju f�rklara varf�r det har varit s� j�kla sv�rt... hehehehe

Posted by JayBee on Dec-04-2003 22:07:

quote:
Originally posted by dbl
h�ller p� att lira prince of persia: sands of time f�r andra g�ngen nu... missade att l�sa upp det gammla PoP s� va j utvungen att spela om det... v�rt det ocks�

r� grymt e det verkligen.... annars s� lirar jag Zone of the Enders: the 2nd runner.... r�tt ball ocks�... speciellt om man gilla det f�rsta ZoE spelet f�r detta e �nnu grymare....

men jag tror jag gjorde ett liiiiitet misstag... tror jag lirar p� hard ist�llet f�r normal... f�r jag fastna lite halft p� ett st�lle.. visste va jag skulle g�ra, men jag kollade i en walkthrough f�r att f� lite tips... o d� s�g jag att man har 10min p� sig p� normal och 5 p� hard.. o jag fick 5 min p� mig... kan ju f�rklara varf�r det har varit s� j�kla sv�rt... hehehehe
hmmm.. jag har alldrig spelat n�gon utav de spelen du n�mnde fast jag h�rde fr�n n�gon att PoP skulle vara bra, vilken typ utav spel �r det? l�ter som ett �ventyrs aktigt

Posted by Kongo_kim on Dec-05-2003 08:42:

quote:
Originally posted by JayBee
hahaha... har precis b�rjat lira simpsons hit and run. fan alts� varje g�ng jag l�ser en post nu s� l�ser jag upp den i mitt huvud med homers r�st. skit irriterande! "DAUH!"

Jag har det ocks�. jag kom till sista uppdraget men nu orkar jag inte lira det mer.
Sista uppdraget s� j�vla jobbigt med tiden

Posted by Endre on Dec-05-2003 09:19:

hur m�nga k�r cs? man kanske kan lira n�n dg bara SWETA's?

Posted by SWE_TRANCE on Dec-05-2003 10:17:

quote:
Originally posted by Endre

hur m�nga k�r cs? man kanske kan lira n�n dg bara SWETA's?

Jag lirar en hel del CS (1.5) faktiskt.
Har lirat i klaner � s�nt f�rr men inte l�ngre.
Spelar en del p� efter jobbet och sp�ar mina arbetskamrater
Vore kul att lira ett g�ng n�n dag, f�r jag tror ju att det finns n�gra som spelar...

Posted by fede on Feb-21-2004 19:50:

vi m�ste spela cs n�n g�ng, vem kan hosta ?

Posted by ice_key on Feb-21-2004 20:41:

FFS! snart m�ste vi bara spela CS lr ngt..

Posted by MojjMojj on Feb-22-2004 12:54:

�hh, TDM p� q3 1.16 ska man k�ra f�r tusan
Annars k�r man BW och lite gunbound d� och d�

Posted by Kongo_kim on Feb-23-2004 10:30:

P� PC lirar jag fortfarande CM03/04

p� PS2 roterar jag mellan PES 3 , NHL 2004 och Vagrant Story

Posted by dbl on Feb-23-2004 10:44:

quote:
Vagrant Story

hel grymt... m�ste ta o l�na det av polarn igen.. blev aldrig att jag spela klart det sist jag l�na det av honom och nu har han varit i japan ett j�vla tag s� har inte kunnat l�na det :/

Posted by Kongo_kim on Feb-23-2004 11:32:

quote:
Originally posted by dbl
hel grymt... m�ste ta o l�na det av polarn igen.. blev aldrig att jag spela klart det sist jag l�na det av honom och nu har han varit i japan ett j�vla tag s� har inte kunnat l�na det :/

Inst�mmer helt. otroligt grymt spel. Var faktiskt det enda spel som fick topp betyg i en av japans st�rsta tv-spel tidningar det �ret det kom.

M�ste ocks� s�ga att det �r ett j�vla knepigt spel. sv�rt och veta vart man ska.

Posted by keddo on Feb-23-2004 11:37:

quote:
Originally posted by MojjMojj
�hh, TDM p� q3 1.16 ska man k�ra f�r tusan
Annars k�r man BW och lite gunbound d� och d�

BW ? lirar du p� b.net ?, lust att dra en 1v1 n�gong�ng ?

Posted by JayBee on Feb-23-2004 11:44:

n�gon som lirar Enfos p� PVPGN Europe?

Posted by Smeagol on Feb-23-2004 14:48:

Skulle inte banga for lite brood War om jag hade suttit vid min egen dator i Sverige...
Vi kanske kan lira nan match i sommar? Vi kan starta en TA-klan pa b-net!
Vad har ni for apm? Sjalv ligger jag normalt runt 70 typ, men nar jag kommer hem i sommar lar jag vara lite rostig!

ok, lite overambitiost kanske, men garna nan 1x1 i sommar eller 2x2 pa b-net?

Posted by keddo on Feb-23-2004 17:08:

quote:
Originally posted by Smeagol
Skulle inte banga for lite brood War om jag hade suttit vid min egen dator i Sverige...
Vi kanske kan lira nan match i sommar? Vi kan starta en TA-klan pa b-net!
Vad har ni for apm? Sjalv ligger jag normalt runt 70 typ, men nar jag kommer hem i sommar lar jag vara lite rostig!

ok, lite overambitiost kanske, men garna nan 1x1 i sommar eller 2x2 pa b-net?

nej d� bw �r ju kullt .. inget fel med att vara �ver ambiti�s n�r andra lirar det legat p� typ 90-110 apm en g�ng i tiden, vet ej vad jag ligger p� nu, kanske 80-90 ? spelar bara ibland though .. typ 1-2 g�nger i veckan

Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »