TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning is niet failliet, integendeel
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
"Cygnus X" live was nog beter.
a) Hij was er niet
b) Het waren gewoon een reeks van Cygnus X schijfen achter elkaar
c) who gives a shit, The Orange Theme op een event als TE gaf me kippevel en ik ga niet naar ergens om den DJ te zien, ik ga ergens naartoe om zijn muziek te horen
d) 't was ook een schunen lechtsheuw
Antwerp is Burning op 1 mei in het sportpaleis!!
M.I.K.E. schrijft het Anthem voor Aib2004.
Ik heb een sterk vermoeden dat Paul Van Dyk ook zal draaien, daar MayDay in Duitsland op 30/04 plaatsvind.
Van mij mogen de kleine zaaltjes ook gebruikt worden, maar ik geef toch de voorkeur aan de main hall voor grote namen zoals; Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Ferry Corsten, Tiesto, M.I.K.E., etc. De belichting en het geluid in de kleine zalen waren vorig jaren ondermaats imo. Jon o Bir zou ook wel een leuke verrassing zijn dit jaar.
Van de site van M.I.K.E.;
ANTWERP IS BURNING 2004
Date to be announced soon..
Also details from my exclusive live act...
Next week i will start to write the anthem for this years main edition.
Also i want everybody to be present,as we gonna make a......DVD!
Towards the end of 2004 expect a huge.......you will see
en Paul van Dyk zou schitterend zijn 
| quote: |
| Originally posted by Joker666 Also i want everybody to be present,as we gonna make a......DVD! |
Maar 'live' toestanden hoeft voor mij ook niet hoor!!!

| Originally posted by Joker666 Maar 'live' toestanden hoeft voor mij ook niet hoor!!! |
ik zal er zijn ze, verleden aib was echt mega 
yeah baby yeah, groovy! DO I MAKE YOU HORNY BABY?
you?
always
gaat een vet feestjeeeuuuuhhhh worden BELIEVE ME YOU !!!
gaan gewelidge dj's zijn !!
heb er al zin in !
AiB 2003 in het sportpaleis was echt wel super vorig jaar!
Vond het alleen spijtig toen dat Armin in een kleine zaal speelde waar de belichting en geluidsinstallatie echt wel te wensen overliet.
The main hall vorig jaar was dan weer dik in orde!
De outdoor editie was ook best in orde. Vooral de trance tent met Marco V, Armin Van Buuren, M.I.K.E., Yves Deruyter,... was voor mij toen de place to be.
Nog steeds niets bekend van line up (buiten dan M.I.K.E., Marco Bailey, (Paul Van Dyk?),?????????
ik moet eerlijk zeggen, ik heb toen ook wel van bostoen genoten... ma da kan geweest zijn omda ik nog geestesverrijkende middelen in mijn bloed had op da ogenblik 
na zowa heel de namiddag/avond naar een nu nrg live @ orgasmatron setje te hebben luisteren kwam ik tot de conclusie dat die manne ook wel is naar aib moeten komen, ze zijn bij deze uitgenodigd 
| Originally posted by Joker666 AiB 2003 in het sportpaleis was echt wel super vorig jaar! Vond het alleen spijtig toen dat Armin in een kleine zaal speelde waar de belichting en geluidsinstallatie echt wel te wensen overliet. The main hall vorig jaar was dan weer dik in orde! De outdoor editie was ook best in orde. Vooral de trance tent met Marco V, Armin Van Buuren, M.I.K.E., Yves Deruyter,... was voor mij toen de place to be. Nog steeds niets bekend van line up (buiten dan M.I.K.E., Marco Bailey, (Paul Van Dyk?),????????? |
Volgens M.I.K.E. draait Paul Van Dyk niet op Antwerp is Burning Indoor dit jaar!!
Toch eens benieuwd voor line up dan!!!!

| Originally posted by Joker666 Volgens M.I.K.E. draait Paul Van Dyk niet op Antwerp is Burning Indoor dit jaar!! Toch eens benieuwd voor line up dan!!!! |
eagle #@| !
Met al uw gebeden, nu komt hij niet ...
merci ze 
volgens mij gaat de line up van AIB goed zijn !!
ik heb er het volste vertrouwen in 
| Originally posted by emma volgens mij gaat de line up van AIB goed zijn !! ik heb er het volste vertrouwen in |
| Originally posted by pooley eagle #@| ! Met al uw gebeden, nu komt hij niet ... merci ze |
| Originally posted by djcresto volgens mij te weinig trance en teveel verschillende genres in de main |

Zolang Armin van Buuren en M.I.K.E. maar op AIB draaien, ben ik tevreden.
De rest kan mij eigenlijk nie veel schelen, awel ja... Eigenlijk vind ik dat Ferry Corsten ook mag komen.

Ik zou eigelijk Gabriel and Dresden eens willen horen. Maar als Armin en Ferry of Armin en Tiesto komen is het mij ook al goed 
Groetjes
TatanaGirl
We leggen de lat niet hoog hoor, helemaaaaal niet 
Nu Paul Van Dyk toch zeker al niet komt, hoop ik echt dat naast M.I.K.E. en Armin Van Buuren ook Ferry Corsten er dit jaar dan zal bij zijn.
Maar het idee van verschillende muziekgenres in ��n grote zaal lijkt me echt maar niks. Afwachten maar zeker...