TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sköna citat från forumfolket!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by Snakebyte on Sep-23-2004 18:04:

quote:
Hösthatarna biter ihop medan mysmupparna kokar te och tänder ljus.


Från aftonbladet...


Posted by CJ InterCity on Sep-24-2004 11:36:

quote:
Originally posted by DjDanniKay
andra handlar sprit. jag handlar skivor och får sprit gratis!

härlig filosofi


Posted by Vizay on Sep-24-2004 11:50:

saxat från aftonbladet om djurgårdens tränare och en av deras spelare:
quote:

I derbyt satsade Kjell Jonevret överraskade på Tomas Backman


så de e sånt ni djurgårdare håller på med i pausen inne i omklädningsrummet?


Posted by reveal on Sep-24-2004 15:29:

Jag trodde denna tråden handlade om citat från forumet? Aftonbladet kan man ju skapa ett helt forum för att diskutera


Posted by Glorie on Sep-25-2004 22:21:

quote:
Originally posted by reveal
citat från forumet


håller me. var ju grundtanken.

rätt pinsam tråd såhär i efterhand. 2/3-delar av det jag skrev förr i tiden var ju onödigt


Posted by Cloudburst on Sep-26-2004 17:24:

Hittar inte citatet men diggade när Stiiiiv förklarade hur flat eric i hans avatar diggade loss till nån låt... beskrivningen var klockren.

Har letat flera hundra sidor i knäppa tråden och klotterplanket nu..


Posted by Aendy on Sep-26-2004 19:22:

quote:
Originally posted by Cloudburst
Hittar inte citatet men diggade när Stiiiiv förklarade hur flat eric i hans avatar diggade loss till nån låt... beskrivningen var klockren.

Har letat flera hundra sidor i knäppa tråden och klotterplanket nu..


Låt mig hjälpa dig...

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tror han dansar till en jeddra skön trancelåt och trallar med...

Shuu-bappidoo-rattataaa-rubappibuuu-tuddiluuu-bubaburubabibuuuu


Posted by Cloudburst on Sep-27-2004 10:51:

Yes, där var den!


Posted by CJ InterCity on Oct-08-2004 20:36:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
contact Glorie or someone who loves in Linköping to get one....

så lätt man kan få en felstavning att bli något helt annat


Posted by biznology on Oct-08-2004 21:54:

Orbax's sig:

My new away msg:

Love is a snowmobile racing across the tundra and then suddenly it flips over, pinning you underneath. At night, the ice weasels come.


Posted by Vizay on Oct-12-2004 12:17:

dave dresden postade en rätt skön grej i produktionsdelen här på TA i samband med _den här tråden_

quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave


e samma som jag har som sig nu också


Posted by Glorie on Oct-27-2004 23:48:

Ekstaza på Msn till mig

det är en bonus att du får creds för för stora intervjuer bara antar jag

(2 sekunder efter..)

"creds för för stora"

stamma på msn...det var nytt...


sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...

varpå han lutar sig fram och säger (till henne)

"Vad är du för kön?"


fast det sista var lite elakt faktiskt


Posted by St_Andrew on Oct-28-2004 01:55:

quote:
Originally posted by Glorie
sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...

varpå han lutar sig fram och säger (till henne)

"Vad är du för kön?"


fast det sista var lite elakt faktiskt



Posted by JayBee on Oct-28-2004 02:16:

tjaaaa, vad ska man säga? ..... jag kunde inte låta bli


Posted by jofawe on Oct-28-2004 05:23:

quote:
Originally posted by Glorie
"Vad är du för kön?"


Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...


jag är iofs mer nyfiken på hennes svar


Posted by JayBee on Oct-28-2004 06:41:

quote:
Originally posted by jofawe
Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...


jag är iofs mer nyfiken på hennes svar

jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log

jag brukar ha den effekten på folk


Posted by jofawe on Oct-28-2004 10:48:

quote:
Originally posted by JayBee
jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log

jag brukar ha den effekten på folk


haha.. sött

jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee ..

På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?):
"Är det där Smekbar?"
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"

men men :P


Posted by St_Andrew on Oct-28-2004 20:24:

quote:
Originally posted by jofawe
haha.. sött

jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee ..

På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?):
"Är det där Smekbar?"
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"

men men :P


du hör vad du vill höra va? =)


Posted by jofawe on Oct-28-2004 20:38:

quote:
Originally posted by St_Andrew
du hör vad du vill höra va? =)



ja jag gillar att äta popcorn på bio ...


Posted by dj_hysterix on Oct-28-2004 20:59:

hahahha..galningar allihopa..ni e för sköna allihop..


Posted by St_Andrew on Oct-28-2004 21:15:

quote:
Originally posted by jofawe
ja jag gillar att äta popcorn på bio ...


åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/


Posted by jofawe on Oct-28-2004 21:22:

quote:
Originally posted by St_Andrew
åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/


jo, tack, jag brukar ha det kort till sommaren ..


Posted by Glorie on Oct-28-2004 21:57:

fan, skulle inte posta mer här, nu kunde jag inte låta bli att posta EN gång till.. grrrr

quote:
Originally posted by jofawe
Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...


äh, tssss, äre ju inte

quote:
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"

men men :P


haa haaa skönt!

quote:
Originally posted by St_Andrew
du hör vad du vill höra va? =)


haha den var riktigt klockren Erik! hoho

quote:
Originally posted by jofawe
ja jag gillar att äta popcorn på bio ...


ungefär här tappade ni mig
well well


Posted by jofawe on Oct-28-2004 22:01:

quote:
Originally posted by Glorie
ungefär här tappade ni mig
well well


förklaring till mitt skämt:

jag skriver något svar som är helt oreleveant så att det ser ut som om jag läser vad jag vill läsa.. typ


Posted by Smekbar on Oct-28-2004 22:15:

quote:
Originally posted by jofawe
På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?):
"Är det där Smekbar?"


jasså jasså här frågas det efter mig... vad mysigt men jag va inte där...


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.