TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sköna citat från forumfolket!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Hösthatarna biter ihop medan mysmupparna kokar te och tänder ljus. |
| quote: |
| Originally posted by DjDanniKay andra handlar sprit. jag handlar skivor och får sprit gratis! |
saxat från aftonbladet om djurgårdens tränare och en av deras spelare:
| quote: |
I derbyt satsade Kjell Jonevret överraskade på Tomas Backman |
Jag trodde denna tråden handlade om citat från forumet? Aftonbladet kan man ju skapa ett helt forum för att diskutera 
| quote: |
| Originally posted by reveal citat från forumet |
Hittar inte citatet men diggade när Stiiiiv förklarade hur flat eric i hans avatar diggade loss till nån låt... beskrivningen var klockren.
Har letat flera hundra sidor i knäppa tråden och klotterplanket nu.. 
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst Hittar inte citatet men diggade när Stiiiiv förklarade hur flat eric i hans avatar diggade loss till nån låt... beskrivningen var klockren. Har letat flera hundra sidor i knäppa tråden och klotterplanket nu.. |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tror han dansar till en jeddra skön trancelåt och trallar med... Shuu-bappidoo-rattataaa-rubappibuuu-tuddiluuu-bubaburubabibuuuu |
Yes, där var den! 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever contact Glorie or someone who loves in Linköping to get one.... |
Orbax's sig:
My new away msg:
Love is a snowmobile racing across the tundra and then suddenly it flips over, pinning you underneath. At night, the ice weasels come.
dave dresden postade en rätt skön grej i produktionsdelen här på TA i samband med _den här tråden_
| quote: |
| Originally posted by davedresden i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music. batteries not included. - dave |
Ekstaza på Msn till mig
det är en bonus att du får creds för för stora intervjuer bara antar jag
(2 sekunder efter..)
"creds för för stora"
stamma på msn...det var nytt...
sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...
varpå han lutar sig fram och säger (till henne)
"Vad är du för kön?"
fast det sista var lite elakt faktiskt 
| quote: |
| Originally posted by Glorie sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam... varpå han lutar sig fram och säger (till henne) "Vad är du för kön?" fast det sista var lite elakt faktiskt |
tjaaaa, vad ska man säga?
..... jag kunde inte låta bli 
| quote: |
| Originally posted by Glorie "Vad är du för kön?" |
| quote: |
| Originally posted by jofawe Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden. Man vet ju aldrig riktigt riktigt... jag är iofs mer nyfiken på hennes svar |
| quote: |
| Originally posted by JayBee jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log jag brukar ha den effekten på folk |

| quote: |
| Originally posted by jofawe haha.. sött ![]() jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee .. På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?): "Är det där Smekbar?" Som jag tyckte lät som "Du vill bli smekt va?" men men :P |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew du hör vad du vill höra va? =) |
hahahha..galningar allihopa..ni e för sköna allihop..
| quote: |
| Originally posted by jofawe ja jag gillar att äta popcorn på bio ... |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/ |
fan,
skulle inte posta mer här, nu kunde jag inte låta bli att posta EN gång till.. grrrr
| quote: |
| Originally posted by jofawe Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden. Man vet ju aldrig riktigt riktigt... |

| quote: |
| Som jag tyckte lät som "Du vill bli smekt va?" men men :P |
skönt! 
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew du hör vad du vill höra va? =) |
hoho| quote: |
| Originally posted by jofawe ja jag gillar att äta popcorn på bio ... |
| quote: |
| Originally posted by Glorie ungefär här tappade ni mig well well |
| quote: |
| Originally posted by jofawe På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?): "Är det där Smekbar?" |
men jag va inte där...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.