TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols 2004
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by arj1o1 on Dec-08-2003 07:21:

idols fimpjes zonder te betalen:

http://www.student.kun.nl/wouterbannink/idols/


Posted by robin on Dec-13-2003 21:07:

quote:
YES! .. we eten vanavond patat.. maar k ben niet door


Posted by arj1o1 on Dec-14-2003 10:13:

quote:
Originally posted by robin


wtf


Posted by Flippe on Dec-14-2003 11:03:

Robin--> Die kerel ken ik dus, heeft bij mij op school gezeten en woont in dezelfde plaats.


Die kerel is echt helemaal gek, maar wel leuk optreden


Posted by TranceFool on Dec-14-2003 11:16:

haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven.
wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen


Posted by Flippe on Dec-14-2003 12:41:

quote:
Originally posted by TranceFool
haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven.
wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen


Die vent was egt lelijk...
En zingen... vond het echt geweldig!


Posted by arj1o1 on Dec-14-2003 12:53:

woensdag of disndag 2030 herhaling op rtl 4 toch?


Posted by TranceFool on Dec-14-2003 13:07:

quote:
Originally posted by arj1o1
woensdag of disndag 2030 herhaling op rtl 4 toch?

woensdag op Yorin volgens mij


Posted by arj1o1 on Dec-14-2003 13:40:

quote:
Originally posted by TranceFool
woensdag op Yorin volgens mij


right


Posted by Menno on Dec-14-2003 19:20:

quote:
Originally posted by TranceFool
haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven.
wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen


Echt werelds die kerel, hij is een Sloveen geloof ik en gaat volgende maand daar ook mee doen. (hehe)

En dat ene stel dan, dat meisje was pot geweest en die kerel homo. Echt in een scheur gelegen bij die twee


Posted by jp on Dec-14-2003 19:46:

quote:
Originally posted by Menno

En dat ene stel dan, dat meisje was pot geweest en die kerel homo. Echt in een scheur gelegen bij die twee







Posted by robin on Dec-14-2003 21:35:

dacht dat 'zij' ook nog mee zou doen.. dacht dat ze ook zo'n nummertje ophad.. of heb k haar optreden net gemist dan?

hoop kansloze types weer maar ff vraagje over die audities, staan de filmpjes van echt alle deelnemers online of enkel van de mensen uit de tv aflevering? dacht dat k iemand zag lopen in de achterground die k ken

k snap trouwens niet dat al die meisjes 'do' na gaan doen.. iedere n00b snapt toch dat t gewoon kut klinkt als je niet zo'n mooie stem heb als zij en al die hom()..jongens ook zo'n nummer met zo'n moeilijke stem


Posted by Flippe on Dec-14-2003 21:35:

http://adslnetwerk.com/steefserver/idsl/film/wes.asx


Filmpje van Mark Erg leuk gemaakt


Posted by arj1o1 on Dec-15-2003 07:06:

die eerste foto van jp die rechtse: jongen of meisje?


Posted by jp on Dec-15-2003 16:00:

Die ' jongen' en dat manwijf horen bij elkaar


Posted by magrec on Dec-15-2003 16:19:

hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken


Posted by LightForce on Dec-15-2003 17:03:

quote:
Originally posted by magrec
hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken


hehe alsof je dat wilt Maar goed Idols is weer begonnen en word weer flink gehyped, en nog commercieler. Ik vond het niks en vind het nog steeds niks. En zal het nooit wat vinden...

Not my thing Maar goed voorrondes zijn dan nog leuk...


Posted by Flippe on Dec-15-2003 17:37:

quote:
Originally posted by LightForce
hehe alsof je dat wilt Maar goed Idols is weer begonnen en word weer flink gehyped, en nog commercieler. Ik vond het niks en vind het nog steeds niks. En zal het nooit wat vinden...

Not my thing Maar goed voorrondes zijn dan nog leuk...


Ik vind zelf ook alleen de voorrondes leuk, daarna zijn alleen nog maar mensen over die een beetje kunnen zingen, en wordt het allemaal veel te serieus.

Het leuke aan de voorrondes zijn altijd de mensen die denken dat ze wel aardig kunnen zingen, maar daarna te horen krijgen dat het helemaal niks is.


Posted by arj1o1 on Dec-16-2003 15:30:

quote:
Originally posted by magrec
hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken


\en ook hier neerzetten>?


Posted by Blik on Dec-16-2003 15:38:

komende zaterdag absoluut niet missen, want dan komt dit persoontje optreden




Posted by Blik on Dec-16-2003 15:43:

http://www.cu2night.nl/venlotje16

die nicht van vorige week heeft trouwens ook een CU2


Posted by Flippe on Dec-16-2003 15:50:

quote:
Originally posted by Blik
http://www.cu2night.nl/venlotje16

die nicht van vorige week heeft trouwens ook een CU2



Ranzig!!!!

Btw, die herman, die was egt geweldig!


Posted by Opti on Dec-16-2003 15:57:

quote:
HET KORT IK WOON NU OP ME ZELF IN BLERICK DUS IK KAN NIET MEER ZO VAAK OP INTERNET DUS ALS JE EM WAT WIL VRAGEN CALL ME ! 06-18027202 !!!!


ff bellen dan maar


Posted by Duke2003 on Dec-16-2003 16:05:

kheb t gemist... net als de vorige keer trouwens maar zo interessant is t toch ook eigenlijk niet


Posted by Flippe on Dec-16-2003 21:31:

quote:
Originally posted by Optimus
ff bellen dan maar


Zullen we met met heel NL-TA gaan stalken!


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.