TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols 2004
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
idols fimpjes zonder te betalen:
http://www.student.kun.nl/wouterbannink/idols/
| quote: |
| YES! .. we eten vanavond patat.. maar k ben niet door |
| quote: |
Originally posted by robin |
Robin--> Die kerel ken ik dus, heeft bij mij op school gezeten en woont in dezelfde plaats.
Die kerel is echt helemaal gek, maar wel leuk optreden 
haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven.
wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven. wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen |
woensdag of disndag 2030 herhaling op rtl 4 toch?
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 woensdag of disndag 2030 herhaling op rtl 4 toch? |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool woensdag op Yorin volgens mij |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool haha dr zaten gisteren weer een paar kneuzen bij zeg, niet te geloven. wat dachten jullie dan van dat manwijf met die buik die onder zn t-shirt uitkwam haha.....heb weer dubbel gelegen |
| quote: |
| Originally posted by Menno En dat ene stel dan, dat meisje was pot geweest en die kerel homo. Echt in een scheur gelegen bij die twee |

dacht dat 'zij' ook nog mee zou doen.. dacht dat ze ook zo'n nummertje ophad.. of heb k haar optreden net gemist dan?
hoop kansloze types weer
maar ff vraagje over die audities, staan de filmpjes van echt alle deelnemers online of enkel van de mensen uit de tv aflevering? dacht dat k iemand zag lopen in de achterground die k ken 
k snap trouwens niet dat al die meisjes 'do' na gaan doen.. iedere n00b snapt toch dat t gewoon kut klinkt als je niet zo'n mooie stem heb als zij
en al die hom(
)..jongens ook zo'n nummer met zo'n moeilijke stem
http://adslnetwerk.com/steefserver/idsl/film/wes.asx
Filmpje van Mark
Erg leuk gemaakt 
die eerste foto van jp die rechtse: jongen of meisje?
Die ' jongen' en dat manwijf horen bij elkaar 
hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken 
| quote: |
| Originally posted by magrec hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken |
Maar goed Idols is weer begonnen en word weer flink gehyped, en nog commercieler. Ik vond het niks en vind het nog steeds niks. En zal het nooit wat vinden...
Maar goed voorrondes zijn dan nog leuk...
| quote: |
| Originally posted by LightForce hehe alsof je dat wilt Maar goed Idols is weer begonnen en word weer flink gehyped, en nog commercieler. Ik vond het niks en vind het nog steeds niks. En zal het nooit wat vinden...Not my thing Maar goed voorrondes zijn dan nog leuk... |
| quote: |
| Originally posted by magrec hey ik kan via chello die audities mooi gratis bekijken |
komende zaterdag absoluut niet missen, want dan komt dit persoontje optreden


http://www.cu2night.nl/venlotje16
die nicht van vorige week heeft trouwens ook een CU2

| quote: |
| Originally posted by Blik http://www.cu2night.nl/venlotje16 die nicht van vorige week heeft trouwens ook een CU2 |
| quote: |
| HET KORT IK WOON NU OP ME ZELF IN BLERICK DUS IK KAN NIET MEER ZO VAAK OP INTERNET DUS ALS JE EM WAT WIL VRAGEN CALL ME ! 06-18027202 !!!! |
kheb t gemist... net als de vorige keer trouwens maar zo interessant is t toch ook eigenlijk niet
| quote: |
| Originally posted by Optimus ff bellen dan maar |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.