TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Goede voornemens 2004?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by basd on Nov-18-2004 08:31:

Re: Re: Goede voornemens 2004?

quote:
Originally posted by basd
- weer eens stoppen met roken (weet zeker dat dat ook dit jaar weer gemakkelijk gaat lukken)
- stage afronden (eind januari) en afstuderen (oktober / november ongeveer)
- veel meer uren in het draaien steken
- meer naar de feestjes in en rond Enschede gaan (er komen er steeds meer, niet altijd mijn stijl maar toch gezellig). OSM en Toxic blijf ik wel VER vandaan trouwens.
- weer minstens 1 keer naar een feest in het buitenland (hopen dat Mayday weer haalbaar is, anders verzinnen we wel wat)

- Eitje

- Stage gelukt, afstuderen net niet (wordt december)

- Totaal mislukt, echt te weinig tijd voor gehad

- Mwah, ook niet echt gelukt al heb ik wel een paar leuke avonden gehad

- Mislukt. F*ck.

Volgend jaar maar weer beter dan.


Posted by New Wave on Nov-18-2004 10:54:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik doe niet aan voornemens omdat het toch niet lukt bij mij.


Mwhehe, bij mij is er wel 1 gelukt En dat is dat ik al weer een jaar zonder alcohol heb doorgebracht


Posted by Eye-Riz on Nov-18-2004 13:59:

meer draaien in het buitenland! Belgie begint aardig te komen, nu Duitsland nog


Posted by basvh on Nov-18-2004 15:31:

quote:
Originally posted by basvh
Feest technisch
Op dance valley 2004, minder djs willen zien. Dus niet zo veel rondbanjeren. FAILED
Love Parade 2004. dit jaar 2 hotelnachten i.p.v 1 FAILED
Tidy Weekender. 3 dagen van UKHH op een engelse centerparks FAILED
HardHouse Academy FAILED

Rest
Iets meer studie discipline FAILED (wel me P gehaald)
Me bier niet zo snel opdrinken FAILED


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.