TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Goede voornemens 2004?
Pages (3): « 1 2 [3]
Re: Re: Goede voornemens 2004?
| quote: |
| Originally posted by basd - weer eens stoppen met roken (weet zeker dat dat ook dit jaar weer gemakkelijk gaat lukken) - stage afronden (eind januari) en afstuderen (oktober / november ongeveer) - veel meer uren in het draaien steken - meer naar de feestjes in en rond Enschede gaan (er komen er steeds meer, niet altijd mijn stijl maar toch gezellig). OSM en Toxic blijf ik wel VER vandaan trouwens. - weer minstens 1 keer naar een feest in het buitenland (hopen dat Mayday weer haalbaar is, anders verzinnen we wel wat) |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik doe niet aan voornemens omdat het toch niet lukt bij mij. |
En dat is dat ik al weer een jaar zonder alcohol heb doorgebracht
meer draaien in het buitenland! Belgie begint aardig te komen, nu Duitsland nog 
| quote: |
| Originally posted by basvh Feest technisch Op dance valley 2004, minder djs willen zien. Dus niet zo veel rondbanjeren. FAILED Love Parade 2004. dit jaar 2 hotelnachten i.p.v 1 FAILED Tidy Weekender. 3 dagen van UKHH op een engelse centerparks FAILED HardHouse Academy FAILED Rest Iets meer studie discipline FAILED (wel me P gehaald) Me bier niet zo snel opdrinken FAILED |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.