TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- forum description: del två
Pages (3): « 1 2 [3]
nån som vill ha spank?

vet ej om ni tycker som jag...men ja tycker att miranda ska vara med, de flesta i värlgen har hört talas om miranda
tycker inte att vi ska frysa ut henne för hon är en kvinne
hehe
Jo, Miranda hade förtjänat en plats i beskrivningen. Gnocchi är ju trots allt en av de bästa svenska produktionerna genom tiderna!
Hade jag fått bestämma hade beskrivningen sett lite annorlunda ut
men det ser bättre ut än innan!
snitsigt! 
kanske man inte ska säga nåt mer om man inte vill bli offer för karate i ögat...
Jag måste klaga. Struntar i hur mycket smisk jag får.
Ta en titt på alternativen och ni ser vilket som leder men ändå har ni inte valt det alternativet.
Det spelar ju ingen roll hur jämt det är. Ett val är ett val. Det vinnande partiet vinner. Det kvittar väl om moderaterna har 49% i ett val och Socialdemokraterna 51%. Ändå är det socialdemokraterna som får makten i 4 år framöver. Har ni glömt bort det?
Sorgligt att se att demokratin inte fungerar på det här forumet. Det hade jag inte väntat mig.
wooooooooooot... det har redan ändrats 
men f*n vad man tar det seriöst då.......Pinsamt
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Jag måste klaga. Struntar i hur mycket smisk jag får. Ta en titt på alternativen och ni ser vilket som leder men ändå har ni inte valt det alternativet. Det spelar ju ingen roll hur jämt det är. Ett val är ett val. Det vinnande partiet vinner. Det kvittar väl om moderaterna har 49% i ett val och Socialdemokraterna 51%. Ändå är det socialdemokraterna som får makten i 4 år framöver. Har ni glömt bort det? Sorgligt att se att demokratin inte fungerar på det här forumet. Det hade jag inte väntat mig. |
larvigt att klaga hade airbase-alternativet vunnit med 18749 röster hade jag ändå inte brytt mig i om antiloop stod me..
| Originally posted by RebeL9 Jag måste klaga. Struntar i hur mycket smisk jag får. Ta en titt på alternativen och ni ser vilket som leder men ändå har ni inte valt det alternativet. Det spelar ju ingen roll hur jämt det är. Ett val är ett val. Det vinnande partiet vinner. Det kvittar väl om moderaterna har 49% i ett val och Socialdemokraterna 51%. Ändå är det socialdemokraterna som får makten i 4 år framöver. Har ni glömt bort det? Sorgligt att se att demokratin inte fungerar på det här forumet. Det hade jag inte väntat mig. |
Re: men f*n vad man tar det seriöst då.......Pinsamt
| Originally posted by Glorie jag kan inte tro mina ögon. vi snackar inget politikerval precis.. vi snackar om att bestämma en beskrivning över forumet. spela roland ffs!!!! jag trodde vi var som ett gäng polare här och polare borde ju kunna kompromissa med varandra? men alla är inte av samma åsikt, det har jag ju fått erfara. herrregud säger jag bara larvigt att klaga hade airbase-alternativet vunnit med 18749 röster hade jag ändå inte brytt mig i om antiloop stod me.. och kom inte och snacka om att det är en principfråga.. det är omoget, kort och gott. |
airbase borde va med.. han är ju en känd svensk producent. tror nog att väldigt många "icke-svenskar" tänker på honom i första hand när någon frågar om en svensk producent. vare sig man gillar honom eller inte. Han har hjälp till att placera sverige på kartan. god natt.
Re: Re: men f*n vad man tar det seriöst då.......Pinsamt
| Originally posted by RebeL9 mitt fel att jag är ultrademokratisk? :P omogen kan du vara själv. jag sa bara vad jag tyckte. verkar som att alla måste tycka precis lika för att ni ska bli nöjda. och än en gång. Nej jag vill inte ha Airbase med i namnet. Det vill inte majoriteten av röstarna som ni alla kan se. Ändå har han lyckats smyga sig in på något vis. |
| Originally posted by n0bben- airbase borde va med.. han är ju en känd svensk producent. tror nog att väldigt många "icke-svenskar" tänker på honom i första hand när någon frågar om en svensk producent. vare sig man gillar honom eller inte. Han har hjälp till att placera sverige på kartan. god natt. |
| Originally posted by Gate 42 Precis. I min mening är väl han den artisten som gjort att världen fått upp ögonen för melodisk trance från Sverige. Men smaken är ju som baken och det är trist att se hur folk ska bråka om hans namn ska få va med eller inte. Nu är det i alla fall klart så vi behöver inte bråka vidare om det... (värför skriver jag detta då... vet inte jag är hemma och är sjuk och har inget bättre för mig) |
Håller faktiskt med RebeL9 i att om det sker omröstning så ska ju den självklart följas efter resultatet. Och ser man på just denna omröstningen så handlade ju den om Antiloop ELLER Airbase 
Ganska onödigt att ens starta en poll om man ändå väljer att ta med båda enligt mig..
Men nu tycker jag inte vi ska börja jiddra över detta...
Tror de flesta kan leva med vår Forum description!
cheers!
| Originally posted by SWE_TRANCE Håller faktiskt med RebeL9 i att om det sker omröstning så ska ju den självklart följas efter resultatet. Och ser man på just denna omröstningen så handlade ju den om Antiloop ELLER Airbase ![]() Ganska onödigt att ens starta en poll om man ändå väljer att ta med båda enligt mig.. Men nu tycker jag inte vi ska börja jiddra över detta... Tror de flesta kan leva med vår Forum description! cheers! |
nu tycker jag att vi alla är kompisar igen 
| Originally posted by SWE_TRANCE Ganska onödigt att ens starta en poll om man ändå väljer att ta med båda enligt mig.. cheers! |
det va 1 röst mer på antiloop... herregud
hade det varit 20 mer röster... visst.. men 1 röst... lägg ner nu
| Originally posted by dbl det va 1 röst mer på antiloop... herregud hade det varit 20 mer röster... visst.. men 1 röst... lägg ner nu |
Har inte följt denna tråd så mycket...
Men vilket tjafs om en liten poll det kan bli...
Jorden går väl inte under för detta...

Noterade först nu
"Europe - Sweden
Home of Adam Beyer, Antiloop, Airbase, Envio, IKEA and swedish meatballs"
Då kan vi konstatera att det är TOTALT MENINGSLÖST med att ha omröstmning här i framtiden. iundrar hur folk skulle reagerat på om samma sak hände i SWETA-T-shirten-omröstningen. Nåja inte lika stor sak men principen är och förblid en samme!
| Originally posted by AC. Noterade först nu "Europe - Sweden Home of Adam Beyer, Antiloop, Airbase, Envio, IKEA and swedish meatballs" Då kan vi konstatera att det är TOTALT MENINGSLÖST med att ha omröstmning här i framtiden. iundrar hur folk skulle reagerat på om samma sak hände i SWETA-T-shirten-omröstningen. Nåja inte lika stor sak men principen är och förblid en samme! |
| Originally posted by ScuL men det e inte sund att gräva upp gammla koar |